Het is nu opgelost.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien heb ik je niet gequoteHmm, nu twijfel ik
![]()
De laatste dag van het jaar, ga je nog iets doen?
Oma'squote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is nu opgelost.![]()
En euh, niet echt, even naar oma ofzo. En jij?
Parijs?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oma's![]()
Ik ga straks, dus ik moet zo slapen, naar Parijs
Met twee vriendenquote:
Oeeh, gezellig. Lijkt me mooi met Nieuwjaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met twee vriendenDe toerist uithangen
We blijven maar een dagje hoor, zondag weer thuis
hier ook truste Luttequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeh, gezellig. Lijkt me mooi met Nieuwjaar.
Ik ga ook maar eens naar bed, veel plezier Miauw!![]()
Ja, ben benieuwd. Slaap lekker Lutte. Ik wens je een heel fijn, gezond en gelukkig 2011quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeh, gezellig. Lijkt me mooi met Nieuwjaar.
Ik ga ook maar eens naar bed, veel plezier Miauw!![]()
Truste Miauw, veel plezier en een fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd. Slaap lekker Lutte. Ik wens je een heel fijn, gezond en gelukkig 2011![]()
![]()
Ik ga ook slapen. Dag Koen! Jij ook een heel fijne jaarwisseling en het allerallerbeste in het nieuwe jaar
Haha doe ik!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Truste Miauw, veel plezier en een fijne jaarwisseling![]()
Doe Parijs de groeten van me![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 07:53 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik denk dat de buurvrouw zwanger probeert te raken ofzo. De héle nacht...en ze zijn allebei niet aantrekkelijk dus hoe ze het zo lang volhouden op elkaar is me een raadsel![]()
Het eerste liedje dat ik hoorde vanochtend was 'What have I done to deserve this?" Ja, Dusty ga jij me dat maar eens uitleggen![]()
Enigszins psychotisch door mijn slaapgebrek kom ik hier ook nog even gedag zeggen. Fijne jaarwisseling en ik wens jullie veel leuke, fijne, lekkere, gezellige, gezonde en gelukkige ***vul in naar keuze*** in 2011![]()
![]()
[ afbeelding ]
Morgen!quote:
Invisible champagnequote:Op vrijdag 31 december 2010 07:53 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik denk dat de buurvrouw zwanger probeert te raken ofzo. De héle nacht...en ze zijn allebei niet aantrekkelijk dus hoe ze het zo lang volhouden op elkaar is me een raadsel![]()
Het eerste liedje dat ik hoorde vanochtend was 'What have I done to deserve this?" Ja, Dusty ga jij me dat maar eens uitleggen![]()
Enigszins psychotisch door mijn slaapgebrek kom ik hier ook nog even gedag zeggen. Fijne jaarwisseling en ik wens jullie veel leuke, fijne, lekkere, gezellige, gezonde en gelukkige ***vul in naar keuze*** in 2011![]()
![]()
[ afbeelding ]
Neuh niet echt, keer of 20 wakker geworden, ik weet niet wat het isquote:
Same herequote:Op vrijdag 31 december 2010 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh niet echt, keer of 20 wakker geworden, ik weet niet wat het is![]()
MoggehJij goed geslapen?
Nicequote:Op vrijdag 31 december 2010 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik was gister bij de Eksjon Marijke
He LLquote:
Ja redelijk, wel weer 'verslapen', want het is ook zo'n donkere grauwe deprimerende dag hier... Gister scheen lekker het zonnetje, nu is het nog bijna donkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He LLHeb jij wel lekker geslapen?
Neuh lekker kalm aan doenquote:
Hier was het gister ook al zo mistigquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja redelijk, wel weer 'verslapen', want het is ook zo'n donkere grauwe deprimerende dag hier... Gister scheen lekker het zonnetje, nu is het nog bijna donker
Oh je staat normaal au naturel met licht op? Zonder wekkert?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja redelijk, wel weer 'verslapen', want het is ook zo'n donkere grauwe deprimerende dag hier... Gister scheen lekker het zonnetje, nu is het nog bijna donker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |