NEGATIEFquote:Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef Clan het volgende:
[..]
Als je EHBO hebt ben je sowieso verplicht
NEGATIEFquote:Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan heb je het denk ik over het juridische aspect vrees ik, dat als die alsnog overlijd jij aangeklaagd kan worden omdat je niet bevoegd was dat te doen. Denk ik dan, of het zo is, dat weet ik niet.
E is gewoon met aanhangwagen, is wel lastig bij trucks, en het gaat ook niet altijd soepel.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
A, A zwaar, AM, B, C, C1, D, D1, E achter B, E achter C, E achter C1, E achter D, E achter D1.
Eigenlijk alles achterop je burgerrijbewijs muv trekker..
Even ter verduidelijking @ rave, het is verplicht om hulp te bieden. maar 112 bellen is al zatquote:Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef Esses het volgende:
[..]
NEGATIEF
[..]
NEGATIEF
En bij de KMar zit reanimatie vreemd genoeg het nog gewoon in 't pakket met opgeleide kerninstructeurs
Ik was altijd in de veronderstelling dat als jij zichtbaar in uniform loopt jij verplicht bent hulp te verlenen, omdat elke militair EHBO heeft gehad.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking @ rave, het is verplicht om hulp te bieden. maar 112 bellen is al zat
Niet op de YP-408?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:39 schreef Clan het volgende:
Ik heb zelf Rij en Onderhoudsles gegeven op de;
NEKAF jeep
Landrover jeep
DAF YA-328
DAF YA-314
DAF YA-126
DAF YA-4440
AMX-PRI
http://img177.imageshack.us/i/35741235.jpg/
Nja.. buiten dat, ik vind dat je gewoon een morele verplichting hebt om te helpen als je het kan, maakt niet uit of je nou een burger bent of wat dan ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik was altijd in de veronderstelling dat als jij zichtbaar in uniform loopt jij verplicht bent hulp te verlenen, omdat elke militair EHBO heeft gehad.
Dat zeker ja!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:40 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Nja.. buiten dat, ik vind dat je gewoon een morele verplichting hebt om te helpen als je het kan, maakt niet uit of je nou een burger bent of wat dan ook.
Jij hebt een zorgplicht, true.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik was altijd in de veronderstelling dat als jij zichtbaar in uniform loopt jij verplicht bent hulp te verlenen, omdat elke militair EHBO heeft gehad.
Heb zelf eens iemand moeten reanimeren, en ik schaam me gewoon voor iedereen die er een beetje gapend omheen staan.. moest iemand instructies geven om 112 te bellen en een AED te regelen.quote:
Act, Run, Freeze... of hoe het ook heette. Spreek iemand aan, zeg dat je niet zonder hem kunt, dat diegene dood gaat *ookal is het niet zo* als hij niet bij je blijft. Laat hem per direct naast je knielen, laat 'm zijn telefoon pakken, zeg hem 112 te bellen.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:43 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Heb zelf eens iemand moeten reanimeren, en ik schaam me gewoon voor iedereen die er een beetje gapend omheen staan.. moest iemand instructies geven om 112 te bellen en een AED te regelen.
Had niemand nog aan gedacht verder.. ramptoerisme.
Die zijn, ik meen, in de jaren 80 vervangen.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:29 schreef Vronsky het volgende:
Ah, ik heb een paar maanden terug nog op een oude moto guzzi V50 gereden van de KL, of was die toen al weer vervangen toen jij er was?
ik vind het meevallenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:50 schreef Vronsky het volgende:
zeau, net even black ops PC aangeschaft, hopen dat hier minder 13 jarige opzitten die met noobtubes spammen
Ah! Ik vond het echt geweldig om op te rijden, compleet andere ervaring dan wat je nu allemaal kan krijgen op de markt.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Die zijn, ik meen, in de jaren 80 vervangen.
honderdmiljoenmiljardquote:
U heeft een acceptquote:
Dat is sowieso met oudere voertuigen, ga maar eens een auto rijden uit de jaren 60, dat moet je echt leren, die wagens lagen namelijk helemaal niet stabiel op de weg, als je gewend bent aan huidige wagens, dan zwabber je daarmee over de weg. Stuurbekrachtiging? kun je vergeten.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ah! Ik vond het echt geweldig om op te rijden, compleet andere ervaring dan wat je nu allemaal kan krijgen op de markt.
Heb eens in een oude Ford Mustang uit 65 gereden.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is sowieso met oudere voertuigen, ga maar eens een auto rijden uit de jaren 60, dat moet je echt leren, die wagens lagen namelijk helemaal niet stabiel op de weg, als je gewend bent aan huidige wagens, dan zwabber je daarmee over de weg. Stuurbekrachtiging? kun je vergeten.
Ik had in 1965 een Volkswagen Kever, maar het maakte niet uit dat je slingerde op de snelweg, er reed toen nog geen hond.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Heb eens in een oude Ford Mustang uit 65 gereden.
GEWELDIG! Dingen zijn net een losgeslagen projectiel vergeleken met wat je nu hebt, snelheidsbeleving is totaal anders.
Mijn auto komt uit '85 maar is tijdens de tweede wereldoorlog ontworpen, en baggert vrolijk door de sneeuw waar menig moderne bak blijft staanquote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is sowieso met oudere voertuigen, ga maar eens een auto rijden uit de jaren 60, dat moet je echt leren, die wagens lagen namelijk helemaal niet stabiel op de weg, als je gewend bent aan huidige wagens, dan zwabber je daarmee over de weg. Stuurbekrachtiging? kun je vergeten.
Heel goed dat jij tot actie over gaat, maar de "in-action" van anderen betekent niet dat ze niet willen helpen. Je vergist je als je denkt dat anderen niet willen helpen en daarom maar staan te kijken. Google bystander-effect en social diffusion of responsibilityquote:Op donderdag 30 december 2010 16:43 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Heb zelf eens iemand moeten reanimeren, en ik schaam me gewoon voor iedereen die er een beetje gapend omheen staan.. moest iemand instructies geven om 112 te bellen en een AED te regelen.
Had niemand nog aan gedacht verder.. ramptoerisme.
Bah @ #14quote:Op donderdag 30 december 2010 17:35 schreef jankaas020 het volgende:
En weer een Afghanistan big picture.![]()
Mogge sine.
Vind photo #22 indrukwekender. Heb namelijk zelf eens een gesneuvelde soldaat begeleid en de tocht van het vliegveld tot de funeral home was ongeveer 22 miles waar op veel plaatsen mensen scharen langs de weg stonden om hun medeleven te betuigen, en de laatste 4 miles het zo vol op de straaten was dat er geen stukje was waar niet mensen stonden.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:49 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Bah @ #14
Ik wil niet weten waar ze dat ding gejat hebben..
Die is ook zeer indrukwekkend.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vind photo #22 indrukwekender. Heb namelijk zelf eens een gesneuvelde soldaat begeleid en de tocht van het vliegveld tot de funeral home was ongeveer 22 miles waar op veel plaatsen mensen scharen langs de weg stonden om hun medeleven te betuigen, en de laatste 4 miles het zo vol op de straaten was dat er geen stukje was waar niet mensen stonden.
Wat heb je dan voor een auto?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mijn auto komt uit '85 maar is tijdens de tweede wereldoorlog ontworpen, en baggert vrolijk door de sneeuw waar menig moderne bak blijft staan
Heb je ook de kist gedragen?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vind photo #22 indrukwekender. Heb namelijk zelf eens een gesneuvelde soldaat begeleid en de tocht van het vliegveld tot de funeral home was ongeveer 22 miles waar op veel plaatsen mensen scharen langs de weg stonden om hun medeleven te betuigen, en de laatste 4 miles het zo vol op de straaten was dat er geen stukje was waar niet mensen stonden.
Is M240 niet gewoon de Amerikaanse benaming voor de FN MAG?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:59 schreef Vinz0r het volgende:
Verschil tussen MAG en m240 is de vlamdemper?
Want in eerste instantie dacht ik aan een MAG.
Juistquote:Op donderdag 30 december 2010 19:03 schreef Royyy het volgende:
[..]
Is M240 niet gewoon de Amerikaanse benaming voor de FN MAG?
Weet het nog niet zeker, een maat heeft me bv. uitgenodigd om bij hem te vieren, maar weet nog niet zeker wat ik ga doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef Maitje het volgende:
Avond Sine
Heb je al plannen voor oudjaarsavond?
Nee was toestandig voor de begeleiding, en heb toen enkel de miliatire eer rondom de tocht van luchthaven naar het funeral home georganiseerd. Maar heb in de afgelopen jaren diverse militaire begravenissen gedaan, en alle functies gehad buiten preacher (dragen, schieten, vouwen van de vlag, presenteren van de vlag en taps spelen).quote:
Ja dat is het.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:03 schreef Royyy het volgende:
[..]
Is M240 niet gewoon de Amerikaanse benaming voor de FN MAG?
Veel succes dan met dit weer!quote:[b] Op donderdag 30 december 2010 16:26 schreef Vronsky het
Dat snap ik ook wel, maar dan nog: een echte vent rijdt motor.
In Marokko is dat de 'Grande Taxi', de meest luxueuze taxi die kan krijgen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar.
Ik heb zelf een Benz W123 uit 77.
Ja hier heb je als je voor honor guard taken bezig bent ook helle andere voorschriften dan de gebruikelijke militaire voorschiften die je doorgangs volgt. Zo sta je bv. als lid van de honor guard met de voeten gesloten, maak je geen normale vuist maar een zogenaamde "C" fist, draag je geen naamplaatje, etc.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef Clan het volgende:
Ik heb 1 keer de kist gedragen van een omgekomen collega, maar in nederland heb je zo'n enorm raar ritme waarin je loopt als je de kist draagt, dat was toch wel even oefenen. Is wel al heel lang geleden.
Valt opzich mee, zo nu en dan wat olie bijvullen, fabriek zegt zelf als hij meer dan 1 liter per 1000km gaat verbruiken moet je gaan opletten. Maar over het algemeen valt het best mee. Het voordeel is dat je eigenlijk alles zelf kunt doen, je kunt bij die bakken bij wijze van spreken een rondje om het motorblok heen rennen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Clan het volgende:
[..]
In Marokko is dat de 'Grande Taxi', de meest luxueuze taxi die kan krijgen.
Wel een old timer, is die onderhoudsgevoelig?
Hehequote:
Een eend:quote:
1000 km? Zo, ik ga dan ook maar zo'n wagen aanschaffenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Valt opzich mee, zo nu en dan wat olie bijvullen, fabriek zegt zelf als hij meer dan 1 liter per 1000km gaat verbruiken moet je gaan opletten. Maar over het algemeen valt het best mee. Het voordeel is dat je eigenlijk alles zelf kunt doen, je kunt bij die bakken bij wijze van spreken een rondje om het motorblok heen rennen.
Ik vind motors al link als het heeft geregend, die haaientanden etc worden dan zo glad als wat, daar maak je zo een schuiver op.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Hehe, ik heb het laatst nog geprobeerd op een lichte enduro motor. (Zijn toch wat val-bestendiger.)
Was erg veel glijden, jammer dat spijkerbanden illegaal zijn hier.
Hoe is jouw Kerst verlopen?quote:
Dress for the crash, not for the ridequote:Op donderdag 30 december 2010 19:31 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik vind motors al link als het heeft geregend, die haaientanden etc worden dan zo glad als wat, daar maak je zo een schuiver op.
Mijn Kerst was zonder stress dit jaar aangezien we ivm de sterke sneeuw val niet naar de in-laws in TN zijn gegaan. Plus dat het hier maar een dag is, wat ook scheeld.quote:
Haaai Clan!quote:
Eerste Kerstdag mijn moeder en broertje (en ER) hier gehad.... kerstlunch gemaakt en kerstdiner met o.a. Beef Wellington...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:43 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Mijn Kerst was zonder stress dit jaar aangezien we ivm de sterke sneeuw val niet naar de in-laws in TN zijn gegaan. Plus dat het hier maar een dag is, wat ook scheeld.
Mijn eerste wagen;quote:Op donderdag 30 december 2010 17:36 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik had in 1965 een Volkswagen Kever, maar het maakte niet uit dat je slingerde op de snelweg, er reed toen nog geen hond.
Ik vind de vering juist heerlijk, ontzettend doordacht systeem. Als mijn vaarschema het toelaat wil ik er aankomende zomer een raid mee gaan doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef Clan het volgende:
Eend? Deux Chevaux noemde wij die vroeger. Die vering vond ik echt een ramp. Ik heb er zelf nooit één gehad, maar wel in gereden.
Ik heb van rond 1971 tot 1985 in meerder Citroën GS (A) gereden, daarna De Citroën BX, in de jaren 90 de Citroën Xantia 2.1 td station rijd ik nu al een tijd in, maar die is aan vervanging toe.
Misschien dat mijn volgende wagen eens voor een Ford ga, de C5 heb ik nog zo mijn twijfels over, maar na 40 jaar is het ook weer moeilijk om van de Citroën af te stappen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik vind de vering juist heerlijk, ontzettend doordacht systeem. Als mijn vaarschema het toelaat wil ik er aankomende zomer een raid mee gaan doen.
Maar ik zie dat jij meer van de veerbollen bentHeb je al een ander model op het oog?
En morgen die mislukte oliebollen van ERquote:Op donderdag 30 december 2010 19:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eerste Kerstdag mijn moeder en broertje (en ER) hier gehad.... kerstlunch gemaakt en kerstdiner met o.a. Beef Wellington...
En Tweede Kerstdag met mijn beste vriend en zijn vrouw, mijn groentesoep gemaakt met een gebraden Provençaalse kip, brood en salades erbij.
Erg goede Kerst gehad dus
Heb gehoord dat de C5 stug rijdt... maar dat is van iemand die altijd gewend was in een Peugeot 607 te rijden...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Clan het volgende:
[..]
Misschien dat mijn volgende wagen eens voor een Ford ga, de C5 heb ik nog zo mijn twijfels over, maar na 40 jaar is het ook weer moeilijk om van de Citroën af te stappen.
Nou, hier tegenover staat de oliebollenkraam die 9e werd in de AD test... en een vriend van mij komt 's middags langs met oliebollen van de nr 1 van de AD testquote:Op donderdag 30 december 2010 19:59 schreef Clan het volgende:
[..]
En morgen die mislukte oliebollen van ER
ho ho ho eens ffquote:Op donderdag 30 december 2010 19:59 schreef Clan het volgende:
[..]
En morgen die mislukte oliebollen van ER
Dat is moeilijk inschatten, als je een Ford Focus rijd vind je de draaibocht van een Xantia weer te lang, terwijl ik daar helemaal geen problemen mee heb, dus dat is dan weer gewenning aan de auto. Ik zou eens de C5 moeten vergelijken.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb gehoord dat de C5 stug rijdt... maar dat is van iemand die altijd gewend was in een Peugeot 607 te rijden...
Ja daarom... dat moet je zelf uitvogelen. Voor iedereen is het andersquote:Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is moeilijk inschatten, als je een Ford Focus rijd vind je de draaibocht van een Xantia weer te lang, terwijl ik daar helemaal geen problemen mee heb, dus dat is dan weer gewenning aan de auto. Ik zou eens de C5 moeten vergelijken.
De nieuwe generatie? Vind hem wel mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Clan het volgende:
[..]
Misschien dat mijn volgende wagen eens voor een Ford ga, de C5 heb ik nog zo mijn twijfels over, maar na 40 jaar is het ook weer moeilijk om van de Citroën af te stappen.
Veerbollen zijn een optie op de C5 volgens mij, beter bestaat nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb gehoord dat de C5 stug rijdt... maar dat is van iemand die altijd gewend was in een Peugeot 607 te rijden...
Precies, het is niet zo dat je een auto inrijd, maar de auto rijd ook de bestuurder in. ( niet dat ik een nieuwe auto koop! )quote:Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja daarom... dat moet je zelf uitvogelen. Voor iedereen is het anders
Een CX was vroeger wel een fijne wagen geweest, al waren die voor mij toen wat te duur, maar nu zou ik er niet meer voor gaan, ikben de luxe gewend van de huidige wagens.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De nieuwe generatie? Vind hem wel mooiIs een CX niet wat?
[..]
Veerbollen zijn een optie op de C5 volgens mij, beter bestaat niet
Zeker ook nog de automaat?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Mbt zit comfort gaat er niks boven een Volvo.
Niks mis met een automaat, kan je teminste lekker je bakje coffee of soda drinken etc.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef Vronsky het volgende:
Ik weiger een automaat te rijden.![]()
Dat vind ik misschien nog het ergste aan dat hele elektrische gelul, niet meer schakelen.
Ford escort heb ik ook vaker in gereden, vond het een fijne auto.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Ach, mijn eerste auto was een Ford Escort 1.3.
Daarna een Ford Escort 1.6 (jaja, met spoiler)
Daarna een Nissan Bluebird automaat.
Toen ff autoloos geweest.
In Brazilie:
Eerst een Ford escort kaal
Toen een VW Polo sedan
Daarna Fiat Palio
Daarna een Ford Fiesta sedan 1.6 Flex
Ben denk ik toch een Ford mensch.......
Yep. Mijn ouders hebben een XC-70 (oudje) en een (mijn pa) een V70, beiden automaat. Rijdt als een tiet, en heeft echt bijzonder veel comfort.quote:
Een garage bij mij in de buurt restaureert CX-en, prachtige wagens.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef Clan het volgende:
[..]
Een CX was vroeger wel een fijne wagen geweest, al waren die voor mij toen wat te duur, maar nu zou ik er niet meer voor gaan, ikben de luxe gewend van de huidige wagens.
Citroën welquote:Op donderdag 30 december 2010 20:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Mbt zit comfort gaat er niks boven een Volvo.
...tanden poetsen, krantje lezen, aankledenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Niks mis met een automaat, kan je teminste lekker je bakje coffee of soda drinken etc.
Je vergeet het scherenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:16 schreef Clan het volgende:
[..]
...tanden poetsen, krantje lezen, aankleden
De Citroën DS vond ik altijd een mooie wagen, maar zeer onderhoudsgevoelig, en ik meen om bij het hydraulisch systeem te komen moest het hele moterblok eruit.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een garage bij mij in de buurt restaureert CX-en, prachtige wagens.
[..]
Citroën wel
Ik heb er niets mee.. vind het saai.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Niks mis met een automaat, kan je teminste lekker je bakje coffee of soda drinken etc.
Dat moet je ook bij een schakelbak.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:19 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee.. vind het saai.
Er gaat gewoon een stukje ervaring van het auto en motor rijden weg.
(Sowieso, het vergroot de kans dat een of ander huppelkutje nog minder gaat opletten omdat mevrouw niet meer hoeft te schakelen en dus rustig met d'r telefoon aan de slag kan.)
Handen aan het stuurt dus!
Ik rij hier grotere afstanden dan men bv. in Nederland doet en dan wil ik gewoon lekker een soda of coffee kunnen drinken onderweg.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:16 schreef Clan het volgende:
[..]
...tanden poetsen, krantje lezen, aankleden
Ja maar ik doelde ook een beetje over wat ik erboven schreef en zijn koffie en soda commentquote:Op donderdag 30 december 2010 20:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat moet je ook bij een schakelbak.
Een DS is een van de mooiste wagens die ooit heeft rondgereden op deze aardkloot.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef Clan het volgende:
[..]
De Citroën DS vond ik altijd een mooie wagen, maar zeer onderhoudsgevoelig, en ik meen om bij het hydraulisch systeem te komen moest het hele moterblok eruit.
Shaggy draaien, koffie drinken, dat deed/doe ik tijdens het schakelen, na jaren leer je dat wel hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik rij hier grotere afstanden dan men bv. in Nederland doet en dan wil ik gewoon lekker een soda of coffee kunnen drinken onderweg.
Ik zeg ook niet dat ik dat niet kan in een schakkel bak, maar met een automaat is het wel stukken makkelijker. Er maar van afgezien dat men in de meeste buitenlandse dinky toys geen of stom geplaatste cup holders hebt.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef Clan het volgende:
[..]
Shaggy draaien, koffie drinken, dat deed/doe ik tijdens het schakelen, na jaren leer je dat wel hoor
Aaaah, grote Amerikaanse bakken, zit soms wel leuk spul tussenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik dat niet kan in een schakkel bak, maar met een automaat is het wel stukken makkelijker. Er maar van afgezien dat men in de meeste buitenlandse dinky toys geen of stom geplaatste cup holders hebt.
Was ook, ik meen, de eerst wagen met dat systeem, hadden misschien nog geen andere techniek om dat te doen, maar goed, tegen de tijd dat ik die wagen kon betalen had je al betere wagens op de markt.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een DS is een van de mooiste wagens die ooit heeft rondgereden op deze aardkloot.
Maar inderdaad de auto is om die leiding heen gebouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |