Bar, wat een onzekerheid. Ik hoop echt dat ze snel de vinger op de oorzaak kunnen leggen, en dat je mannetje snel weer naar huis mag.
Miss_sly, wat zielig van dat gal spugen. Dat is ook nog eens een ontzettend vieze smaak. Heeft ze daar last van?
Stiemie, ook geen tips, wel fijn dat ze vanmorgen heeft uitgeslapen. Wij hadden vannacht ook weer eens een nacht die je snel wilt vergeten. Om 0.00 uur wakker, in paniek en huilen, Na een tijdje op schoot weer in bed, na 10 min weer huilen. Hele riedeltje weer opnieuw, maar weer hetzelfde resultaat. Toen heb ik maar een flesje met verdunde melk gemaakt, helmaal op en daarna niet meer gehoord. Tot 4.30. Hij was door het dolle heen: krijsen en gillen etc. Ik kreeg hem niet stil, ook niet toen hij eruit was. Hij bleek helemaal nat te zijn, dus onder het gillen (werkelijk, zoiets had ik nog nooit gehoord) alles uit, alles nieuw, en vervolgens heeft hij nog een half uur op schoot moeten nasnikken. Weer in bed, weer gillen. Toen maar een papfles -> geslapen tot 9.30

.
Zou hij dan toch honger hebben? Ik vind dat hij al zoveel eet op een dag, maar misschien krijgt hij toch te weinig. Hij eet in totaal: papfles, 2 stukken fruit, 3 boterhammen en een flinke avondhap en nog een fles voor het slapen gaan.
Trix, hoeveel eet Stef ongeveer, en Claudia, Ivan? Ik was er nooit onzeker over, maar ik heb echt het idee dat die jongen blijft eten als ik het blijf aanbieden. We moeten pas eind januari weer naar het cb, dus gewicht en lengte weet ik niet zo goed...