Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar gewenst!
Huup, wat ontzettend vervelend voor Amelie, die krampen. Ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Moeilijk om te 'hopen' op een diagnose. Ik hoop voor jullie dat het een diagnose wordt, die makkelijk te behandelen valt.
Arme Minke met haar prutoogje! Ik had afgelopen week ook een ontstoken oog. Volgens de HA een virus + bacterie. Nu is het al een heel stuk beter.
Gezellige Stef

. Klinkt allemaal lekker Incantrix! Fijn dat moeilijkere periodes toch snel af
gewisseld worden met hele leuke! Over die slaapjes. Wij zitten nu ook tussen de 1 en 2. Wel lastig soms. Wij hebben nu twee weken vakantie en hij slaapt nu wat langer uit, dan kan hij met 1 slaapje af. Als hij eerder wakker wordt, worden het er 2. Alleen dan is er nog een probleem: hij is nooit echt een goede slaper geweest, overdag dan. En net als vandaag, de timing was perfect, hij ging om 12.15 naar bed voor 1 slaapje, maarja, dan slaapt hij vervolgens maar 1,5 uur. Dat is eigenlijk te kort. Maar laat op de middag gaat hij echt niet nog een keer slapen. Dus daarnet een doodmoe mannetje naar bed gebracht om 18.15. Tsja, ik kan het nog zo goed plannen...
Linda! Hoe is het dan met jou?
Miss_sly, als Senna toch zo lekker kan spelen 's avonds, is het idd niet erg dat ze wakker is. Waarom vieren jullie het volgend jaar thuis?
BJ, ik ben spuit 11, maar gefeliciteerd met je goede nieuws! En heel veel beterschap voor jou en je meiske.
Twinkly, soms is het gewoon te zwaar. Als ik lees dat je zulke zware nachten hebt, mag je best een keer instorten.

. Je mag het ook best een keer zat zijn en gewoon eens wat voor jezelf gaan doen. Soms heb je dat gewoon nodig. Als ik jouw posts lees dan vind ik het al ongelooflijk hoeveel je kunt opbrengen. Ik ben al voor vele malen minder ingestort...
Groof, ik ben speciaal naar de vaste PC gelopen omdat ik op mijn laptop de spoilers niet kan lezen. En ik ben helemaaaaal niet nieuwsgierig... Ben het verder met Innepin eens...
BE,

, doe je zo je best om het genuanceerd te brengen, hahaha
Thomas heeft tweede kerstdag een paar stapjes gezet. Hij liet los van de tafel, vervolgens stond hij 10 sec los na te denken, en daarna zette hij een paar stevige passen naar een andere tafel. Eindelijk! Ik wist dat hij het kon, maar hij durft gewoon niet zo goed. Nu doet hij ook wat losse stappen, als hij een beetje uitgedaagd wordt. Ook is zijn loopauto weer helemaal het einde. Hij heeft er een tijdje niks mee gedaan, maar nu loopt hij heel het huis door, en kan echt goed sturen, hij loopt nergens tegen aan. Als hij in de keuken komt, draait hij netjes 180 graden en gaat weer terug.
Afgelopen nacht heeft hij ook lekker doorgeslapen, ondanks het knalvuurwerk in de buurt. Ongelooflijk vind ik dat. Overdag moet ik op mijn tenen lopen, anders wordt hij wakker. 's Nachts kan er een bom naast zijn bed afgaan...