Bar

Sterkte. Die arme Roy toch...
Oy Stiemie

Daar word je ook moedeloos van! Ik heb helaas ook wel eens zulke avonden gehad met Willow... het enige dat ik je kan zeggen waar je misschien hoop uit kan putten is dat het na een paar dagen meestal wel weer normaal wordt. Succes!
Thomas die zomaar een paar pasjes los kan zetten!

Woei! Leuk is dat hè, jij weet allang dat ie het kan, en dan is het maar wachten tot hij het zelf ook doorkrijgt

<3
Trix, Willow was een maand of 9 denk ik toen ze nog maar één keer wilde slapen. Geen idee meer hoe we dat precies aangepakt hebben, maar volgens mij was het ook meer dat madame de leiding nam daarin en wij ons daarin maar moesten schikken

wb speelgoed vind ik het ook moeilijk. Ik hoorde zelfs letterlijk in de speelgoedwinkel dat dit qua speelgoed een lastige leeftijd is. Ondanks de giga lading aan speelgoed die we hier hebben, zijn de grotemensenspullen toch altijd interessanter. Willow kan zich prima vermaken, als het maar met mijn telefoon is, of de afstandsbediening

En ze is ook tijden zoet met een paar plastic kommetjes, die gaat ze dan uitstallen enzo
Verder zijn hits hier: de vormenstoof, zo'n kralending, stapelblokken van Jip & Janneke, boekjes, zo'n grote Nijntjeknuffel waar je op knopjes kan drukken en dan gaat ze tellen/praten/liedje zingen, haar pop, en een belachelijk hysterisch vtechding dat we gekregen hebben en waar ik echt een hekel aan heb maar zij blijft er maar naar kijken en mee spelen

Oh lief verhaaltje trouwens nog! Afgelopen vrijdag waren er weinig kindjes op het kdv dus hadden ze één groep gemaakt. Er zat een meisje bij die normaal in een andere groep zit, van Willows leeftijd, en volgens de leidsters redelijk hetzelfde in haar gedrag en gebrabbel. De leidsters vertelden aan het eind van de dag dat ze vanaf het eerste moment elkaar helemaal zagen zitten. Ze gingen samen uit het raam kijken, het meisje ging Willow aaien, Willow aaide terug, het meisje gaf Willow een kusje en Willow gaf haar ook een kusje, en toen gingen ze staan knuffelen

Hoe cute is dat!
En nou gaan ze maar zorgen dat ze eens in de zoveel tijd bij elkaar kunnen gaan spelen op de groep, lief he?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN!
Facebook en
website