quote:Op zondag 2 januari 2011 11:03 schreef Stiemie het volgende:
Miss dat van die voornaam doet Linde ook. Dan vraagt ze ineens in de bus: "Papa C. gaan we zo..." Voelt altijd een beetje alsof ze meerdere papa's heeft ofo.
Ook als de telefoon gaat en het is voor hem?quote:
Ok! Ik krijg echt de kriebels van dat ideequote:Op zondag 2 januari 2011 13:20 schreef Ssserpente het volgende:
Ja hoor, en ook als ie me op m'n werk belt.
Hier eigenlijk hetzelfde.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ook als de telefoon gaat en het is voor hem?
Wij noemen elkaar wel papa en mama als we in gesprek zijn met de kinderen, dus idd met zijn allen aan tafel bijv.
Maar als de mannen aan het spelen zijn en bijv. de telefoon gaat, dan zeg ik F, telefoon voor je, en niet Papa, telefoon voor je.
Ik zou weer wel zeggen 'Sasha, wil je papa even roepen, zeg maar dat er telefoon is'.
'Liefje' meestal.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
Claudia en Miss_sly, hoe noem je elkaar dan? Hé? Nee toch?
Hier komt onze naam toch wel regelmatig langs 'F, wil jij even de was mee nemen van boven?' etc.etc.
En idd heeft Sasha het wel eens over Papa F. of Mama J. of gewoon alleen de naam. Grappig wel, maar ook dagenlang dat we het niet horen.
Even zonder verder bijgelezen te hebben:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef Stiemie het volgende:
Ze gaat wel eerst rustig in bed liggen, maar na een minuut of 10 is ze helemaal hysterisch. Nou ja ik dacht eerst ook wel dat ze gewoon bij ons wilde zijn, dat ze ons gewoon weinig zag door werk enzo. Maar nu zijn we allebei al een week thuis en ik zit elke avond/nacht gewoon weer met het driftkikkertje binnen... het is zo ondertussen gewoon een beetje op denk ik...
Ik heb ook al aan oorpijn door tandenpijn gedacht, maar binnen liggen op het aankleedkussen is dan weer geen probleem. Voor de zekerheid het bedje wel wat omhoog gezet voor je weet maar nooit...
Nou ja duim mee want mijn vriend legt haar er nu net weer in na een rondje lopen door het huis...
Ivan zit op dit schema:quote:Op zondag 2 januari 2011 13:22 schreef Aoraki het volgende:
Zou hij dan toch honger hebben? Ik vind dat hij al zoveel eet op een dag, maar misschien krijgt hij toch te weinig. Hij eet in totaal: papfles, 2 stukken fruit, 3 boterhammen en een flinke avondhap en nog een fles voor het slapen gaan.
Ik ben zelf geen tante en mijn kinderen hebben (maar) twee ooms die zelf niet willen dat ze oom voor hun naam zetten.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:43 schreef Poppejans het volgende:
oom/tante zeggen doe ik trouwens bewust niet, ik vind dat stom.
Ik noem mn zusje gewoon bij de voornaam, van mij hoeft Wolf daar geen tante voor te plakken.
Oooooome vind ik al helemaal stom klinken
Kijk, dat is nou leuk aan eetschema's dat je ideetjes op kunt doen.
Ontbijtkoek heb ik nog nooit gegeven, dat ga ik eens een stukje geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |