quote:Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
En dat is vanzelf overgegaan? zonder hulp van huisarts?
Want dan kijk ik het nog wel even aan. Als hij nou doodziek was...
ah ik zie dat je je post ge-edit hebtzonder huisarts dus
Waarbij ik vlindur niet veroordeel uiteraard.
quote:
Wij zijn ook niet thuis om 0.00 en moeten dan ook nog naar huis rijden. Ik maak Wolf absoluut niet wakker als het vuurwerk begint, ik verwacht dat hij er gewoon doorheen slaapt net als vorig jaar. Zo niet dan neem ik hem mee naar beneden op de arm om samen te kijken.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef Lijnloos het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk morgenavond om 12.00 uur? Ik ben een beetje bang dat als we Minke door laten slapen ze misschien wakker wordt van het vuurwerk en in paniek raakt... maar haar wakker maken is ook niet altijd de beste optie (hoewel we daarna toch naar huis moeten nog, dus wakker moet ze toch worden)? Hoe doen jullie dat?
das dus de reden dat ik Tess laat liggen, tenzij ze zelf wakker wordt.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Poppejans het volgende:
Het is wel gezellig ja om samen om 0.00 elkaar nieuwjaar te wensen, maar ze zijn nog zo klein nu joh daar hebben ze helemaal niks aan.
Helemaal uit hun doen of inderdaad als een stuiterbal door de woonkamer en nooit meer naar bed willen
Ja heeft ie gehad, 1,5 uur geleden alweer maar is dus niets van te merken.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:53 schreef mikoxx het volgende:
Pcm al gegeven meimeltje? Dat wil hier nog wel eens helpen om te kunnen slapen als ze ziek zijn oid.
Hmmm.. een heeft ie verder last? Hoesten, verstopte neus, oid? En ik neem aan dat ie 240mg heeft gehad?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:00 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja heeft ie gehad, 1,5 uur geleden alweer maar is dus niets van te merken.
Ja hij hoest en is verkouden (maar op het moment valt het hoesten en verstopte neus wel mee). Denk dat het nu toch de koorts is waardoor hij niet in slaap kan komen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:11 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Hmmm.. een heeft ie verder last? Hoesten, verstopte neus, oid? En ik neem aan dat ie 240mg heeft gehad?
Dat doen we hier ook!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:53 schreef mikoxx het volgende:
We steken natuurlijk wel al iets af voor ze naar bed gaan, dat
hahaha herkenbaarquote:Op donderdag 30 december 2010 23:17 schreef Ca.ra het volgende:
Thomas doet nog niet aan ja/nee, maar hij kan wel heel enthousiast doen als hij 'ja' bedoelt. Bijvoorbeeld als ik vraag: heb je honger? zal mama een boterham voor je smeren? Vanmiddag kwam daarop een enthousiast geflapper met armen en een 'oehhh!-geluid.
Ik vind het wel stoer dat hij steeds beter kan aangeven wat hij wil en nodig heeft, vandaag om half 5 was hij al een tijdje aan het miemelen en zeuren om alles en niks, en op een gegeven moment zag ik zelfs een gaap en wreef hij in zijn ogen. Dus ik vroeg: Thomas ben je moe? Wil je even naar bedje toe? En er volgde wederom een enthousiast geklap en hij stak zijn handjes naar me uit. Vandaag dus voor het eerst sinds lange tijd een tweeslaapsdagje.
Een echte ja/nee zoals jullie omschrijven zou natuurlijk nog makkelijker zijn! Of piepen zoals Senna(ik kan me goed voorstellen dat jullie niet meer bijkwamen!)
Roy was heel blij met zijn flesje melk, het kon niet snel genoeg gaan, en later ook nog een papje wat er gretig in ging, nee aan zijn eetlust ligt het nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:23 schreef Twinkly het volgende:
BE wat een geweldige kamer![]()
!!
Bar wat rot dat Roy weer koorts heeft en dat zijn armpje dik geworden isHeeft hij vandaag goed op de flesjes melk gereageerd? Fijn voor hem dat hij weer wat mag "eten".
Niels kon vandaag niet goed slapen door het geknal, dus ik heb ook helemaal niet kunnen liggen. Ik ben best wel dood nu. Hopelijk gaat het vannacht een beetje goed met slapen...
Je was me net voorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:07 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft door het vuurwerk heen geslapen, echt onvoorstelbaar want het was me toch een herrieTerwijl hij rond 10 uur 's avonds wel wakker werd van een paar vuurpijlen. Vannacht nog wel een paar keer wakker geworden en vanmorgen was hij alweer om kwart over 6 klaar met slapen. En toen ben ik een beetje ingestort
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow Minke, wat zie je er verschrikkelijk sneu uit!![]()
Twinkly, goed op jezelf passen hoor! Laat R straks maar even een stukje gaan wandelen met Niels zodat jij (even) terug je bed in kan. En morgen ook nog even bijslapen.
Bar, wat een verschrikkelijk einde en begin van een jaar! Ik vind het wel een goed teken dat Roy wil eten. Ik wens jullie heel veel succes komende tijd en dat Roy maar heel snel mag opknappen!![]()
![]()
Lief.
Enne, ik heb het niet heel zwaar verder hoor. De basis is goed. En ik vind jullie rituaal van 's nachts met z'n allen op één kamer met O&N een hele leuke. Dat ga ik ook invoeren hier als de kindjes wat groter zijn.![]()
![]()
Allereerst een heel goed 2011 gewenst voor iedereen!!!
Wauw, wat heerlijk dat er zoveel kindjes gewoon door al het lawaai hebben heen geslapen zeg
Twinklykan je man het niet overnemen vandaag? of iig gedeeltelijk de zorg voor NIels zodat jij nog even een paar uur kunt slapen of op zn minst liggen uitrusten.
Denk aan jezelf heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wolf werd precies om 0.00 wakker en heeft vuurwerk binnen en buiten gekeken met volle verbazing en was totaal niet bang, zelfs niet voor de 100klapper van de buurman.
Daarna teruggereden naar huis en is hij in zn eigen bedje weer verder in slaap gevallen tot vanmorgen 6.40 , een flesje en daarna weer slapen. Toen zijn we samen nog gaan slapen tot 10.30“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
en ook met internet
Roy zijn koorts is weer wat gezakt alleen is de infectie weer wat omhoog gegaan, ze zijn nu in overleg met de neuroloog over de antibiotica.
Roy heeft vannacht nog hoge koorts gehad, maar wel goed geslapen.
Vanmorgen een fles melk gekregen en 2 boterhammen gegeten
Nu slaapt hij, hij is echt enorm moe aldoor.
zitten en dingen doen met links gaan nog niet echt super, zitten al helemaal niet, maar komt ook omdat hij nog erg slapjes is.
Zijn middagmaaltje is al op de kamer gebracht, aardappelpuree met wortel en omelet, en een soepje.
verder een bakje fruit en een pakje drinken.Herinnering is een vorm van ontmoeting.![]()
Incantrix zijn handje is niet meer in het verband, is nog wel wat dik maar niet meer keihard.
Wel met rode plekken her en derHerinnering is een vorm van ontmoeting.![]()
hier werd Elin toch wakker rond een uur of 11, dus die mocht lekker naar beneden, ze heeft heerlijk zitten kroelen met alle vriendinnetjes van de vrienden van mijn vriend..de mannen vindt ze minder.
het vuurwerk vond ze niet leuk, niet huilen ofzo, maar buiten staan in onze armen was enigzins oke. en dan steeds piepend 'BOEM?' zeggen
we wonen dan wel net in de buurt waar t meeste vuurwerk wordt afgestoken
verder errrrrg gezellig gehad.
gelukkig nieuwjaar!![]()
![]()
Gelukkig 2011 allemaal!
Fijn dat er zoveel kindjes door het vuurwerk heen hebben geslapen. Willow ook, tot mijn stomme verbazing. Hoe krijgen ze het voor elkaar, met die herrie zo vlakbij hun kamer?![]()
Bar, fijn dat ie in elk geval goed eet en dat de koorts weer wat gezakt is. Het blijft dus nog een mysterie wat er precies aan de hand is, begrijp ik? Wat een onzekerheid zo...![]()
Och Minke, wat zie je er sneu uit![]()
NU, ik had je nog niet gefeliciteerd, dus bij dezen! Sneu dat je meiske aan de AB moet, maar als ze zelf geen last heeft van de ontsteking is het wel prettig!
Lieve groofs...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bar, fijn dat Roy zo heeft genoten van zijn melk en pap!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Doorslapen was er hier niet bij, samen met mij een half uurtje voor het raam naar het vuurwerk gekeken en toen vroeg ik: "Wil je weer naar bed"? en werd er ijverig ja geknikt. In bed wilde hij nog wel zijn gordijn open zodat ie vanuit bed kon kijken. Om 08.30 was ie weer alive and kicking.
Aa Minke, je oogje toch!
BE, wat een hele gave kast!Niet mieten! Door gieten!![]()
Allereerst een heel gelukkig nieuwjaar allemaal!
Bar, wat goed dat Roy weer lekker eet!
Minke, arme oogjes toch meis!
Jorja heeft door het vuurwerk heen geslapen, maar toen het afgelopen was, werd ze wakker![]()
Ach ja, ze had een heel goed humeur, dus ze heeft nog even door de kamer gestruind en is daarna zonder problemen gaan slapen tot half 8, en toen heeft ze nog tot half 10 tussen ons in liggen tutten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: