abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90674245
Karin, gaaaaf die Pluk!!! Teken je het dan na voordat je het gaat schilderen?
Wel foto's spammen he als het zover is ;-).

Senna, whahaha "piepen", grapjas!

Driekus O+

Huup, wat sneu voor je meiske!

Vicky, toch de wet van Fok!?
Hmmz, misschien was dit nog even een reminder voor afgelopen jaar en gaat ze nu gewoon lekker slapen voortaan!
Fake it till you make it...
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:07:01 #52
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90675392
Ik heb weer een berichtje gekregen van Bar: Roy's infuus is losgekomen vannacht, waardoor hij nu een dikke hand/arm heeft. Gelukkig staat dit de overplaatsing niet in de weg en tot nader order doen ze er nog even niks aan. En strakjes krijgt hij zijn eerste flesje melk! *O*
3!
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:37:58 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90676797
Karin, ter inspiratie:

vrijdag 31 december 2010 @ 14:51:04 #54
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:53:21 #55
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_90677448
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:51 schreef Asyniur het volgende:
BE! O+
Dat dus! O+
Geweldig!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  vrijdag 31 december 2010 @ 14:57:06 #56
95408 Incantrix
pi_90677612
Zojuist nog een sms-je van Bar erachteraan: Roy heeft een terugval -O- Hij heeft koorts, maar men zit erbovenop.
3!
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:02:01 #57
95408 Incantrix
pi_90677813
En BE, wat geweldig! O+ Vooral die kast vind ik de BOM!
3!
pi_90678110
Wat leuk, vooral die kast O+ geweldig.

Het huisje in het andere topic is ook fantastisch!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:26:09 #59
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90678805
BE, wat geweldig die kamer!
En Huup, een dikke knuffel voor je meisje! Hopelijk vinden ze snel een oplossing (en dan gewoon een kleinigheidje dat heel makkelijk verholpen is)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_90679269
BE ik vind 'm zoooo leuk! O+

Huup :* Wat een hoop narigheid. Ik hoop van harte dat de KA er iets mee kan.

Och nee trix das geen leuk nieuws over Roy -O- t arme knulletje, en wat een nachtmerrie voor Bar...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:52:00 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90679787
Ja, die kast doet het hem he! :Y O+
Die had ik ook zeker zelf nagemaakt als he me niet gelukt was het te kopen via MP.
Heel eerlijk, het bed is prachtig, maar niet heel handig. Je kruipt er niet makkelijk even naast, omdat je je voeten niet uit kan aten steken. ;)
pi_90680598
BE, gaaf en die kast ook! Een echte pluk kamer!
pi_90681927
Wij zijn weer terug van een paar dagen met familie, wat een drukte, maar Timo heeft het super gedaan :)

Lees nu pas het nieuws over Roy, bah wat schrik ik daarvan zeg :{

BE wat een geweldige kamer! :D
  vrijdag 31 december 2010 @ 18:37:28 #64
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90686733
`BE <3 die kamerrrrr

Iedereen hier alvast een fijne jaarwisseling gewenst... We zitten met Alexa bij vrienden dus we zijn benieuwd hoe ze het gaat doen!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_90689969
BE wat een geweldige kamer _O_ O+ !!

Bar wat rot dat Roy weer koorts heeft en dat zijn armpje dik geworden is -O- Heeft hij vandaag goed op de flesjes melk gereageerd? Fijn voor hem dat hij weer wat mag "eten".

Niels kon vandaag niet goed slapen door het geknal, dus ik heb ook helemaal niet kunnen liggen. Ik ben best wel dood nu. Hopelijk gaat het vannacht een beetje goed met slapen...
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90690217
Nou, we hebben madampie net op bed gedaan, ben benieuwd of ze blijft maffen straks :+we hebben wel t huis vol visite, dus ben bang dat weer straks een kleine keutel bij hebben zitten..

ze heeft sinds gisteren ook twee nieuwe woorden

oorbelletjes en olifannet
:+ O+
pi_90690232
oh en ik ben nog maar 2 dagen @dreumestopic :o
;(
pi_90690348
Peuters zijn ook leuk hoor Kleurdoos O+ .

BE, wat een toffe kast is dat toch. Het bed lijkt me inderdaad maar niks, haha.

Bar, wat is het toch eng en naar. Veel sterkte voor Roy :* .
  zaterdag 1 januari 2011 @ 00:43:14 #69
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90696699
Ondanks een gigantische knal hier in de straat daarstraks (ik heb nog even gekeken, maar zag geen rondvliegende vingerkootjes) slaapt Thomas nog lekker door. Een rustige start van 2011 zullen we maar zeggen :)

(nou heb ik door die knal wel last van mijn tinnitus, grrrr)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_90696979
driekus was wel effe een beetje wakker maar slaapt weer, een wonder want het is hier een herrie door de muziek.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90699287
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
Finn werd om half 11 zelf wakker van het vuurwerk, we hebben hem naar beneden gehaald en hij heeft rustig het vuurwerk zitten bekijken met oma, hij vond het prachtig! Hij ligt nu weer in bed en ondanks alles wat hier nog aan de gang is ga ik zo ook maar eens naar bed!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 09:09:05 #72
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90702903
Wil jullie hier allemaal een goed 2011 toewensen!!!
Roy is gisteren overgeplaatst naar de kinderafdeling, we kunnen er nu bij blijven slapen.
Roy was gisteren echt zielig, koorts en zat niet lekker in zijn vel.
Hopelijk is hij vandaag weer wat meer opgeknapt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 09:10:36 #73
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90702907
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 20:23 schreef Twinkly het volgende:
BE wat een geweldige kamer _O_ O+ !!

Bar wat rot dat Roy weer koorts heeft en dat zijn armpje dik geworden is -O- Heeft hij vandaag goed op de flesjes melk gereageerd? Fijn voor hem dat hij weer wat mag "eten".

Niels kon vandaag niet goed slapen door het geknal, dus ik heb ook helemaal niet kunnen liggen. Ik ben best wel dood nu. Hopelijk gaat het vannacht een beetje goed met slapen...
Roy was heel blij met zijn flesje melk, het kon niet snel genoeg gaan, en later ook nog een papje wat er gretig in ging, nee aan zijn eetlust ligt het niet ;)

Vandaag de voedingen verder uitbreiden naar een boterham naast de fles ;-)
pi_90702969
Bar wat fijn dat jullie nu ook bij Roy kunnen slapen! Goed ook dat hij wil eten!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 09:30:17 #75
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90702974
Hee Bar, dat zijn goede berichten. Hopelijk voelt Roy zich snel weer beter nu hij meer bij zijn papa en mama kan zijn.
Hopelijk smaakt zijn boterhammetje hem goed!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_90702993
Bar, dat is alweer een stapje in de goede richting! Hopelijk gaat ook het brood hem lekker smaken en knapt hij gauw verder op :*

Beste wensen allemaal! De dames hebben hier door het geknal heen geslapen, jammergenoeg werden ze wel wakker toen ik in bed lag... ;) je kant niet alles hebben...
  zaterdag 1 januari 2011 @ 09:58:58 #77
95408 Incantrix
pi_90703066
Gelukkig nieuwjaar!

Bar, wat fijn om te lezen dat Roy naar een verpleegafdeling is! Hoe is het nu met zijn arm en hand? Fijn dat jullie nu ook wat minder hard rond hoeven te rennen, lekker bij je kind kunnen slapen lijkt me zó'n verademing.. :*

Hoe hebben jullie kinders zich gehouden met het vuurwerk and such? Stef is er gewoon doorheen geronkt en zijn vriendje T. die hier logeerde ook :) Vanochtend heeft hij ons zelfs een beetje uit laten slapen (half 7) *O*
3!
pi_90703117
Gelukkig Nieuwjaar iedereen!

Wat fijn dat het zoveel beter gaat met Roy dat hij naar de kinderafdeling mocht :) Vandaag lekker een boterhammetje eten :Y) Reageert zijn lichaam nu wel weer symmetrisch? Hopelijk mag hij snel weer terug naar huis!

Niels heeft door het vuurwerk heen geslapen, echt onvoorstelbaar want het was me toch een herrie :o Terwijl hij rond 10 uur 's avonds wel wakker werd van een paar vuurpijlen. Vannacht nog wel een paar keer wakker geworden en vanmorgen was hij alweer om kwart over 6 klaar met slapen. En toen ben ik een beetje ingestort :@ :'(
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90703125
Gelukkig een goed bericht over Roy! Wat fijn dat je nu bij hem kunt slapen.

Twinkly, hoe is de nacht gegaan?

Dyon heb ik donderdag ziek van het kdv moeten halen en de volgende dag was ik ook ziek (tegen de 40 gr koorts). Vannacht hebben dan ook geen van allen meegemaakt, Dyon en Kyllian sliepen er ook gewoon doorheen. Dyon lijkt weer aardig opgeknapt, zelf ga ik nog verder met uitzieken.

Verder natuurlijk allemaal de beste wensen!
pi_90703134
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 10:07 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft door het vuurwerk heen geslapen, echt onvoorstelbaar want het was me toch een herrie :o Terwijl hij rond 10 uur 's avonds wel wakker werd van een paar vuurpijlen. Vannacht nog wel een paar keer wakker geworden en vanmorgen was hij alweer om kwart over 6 klaar met slapen. En toen ben ik een beetje ingestort :@ :'(
Je was me net voor ;)
Kun je misschien overdag nog wat bijslapen?
pi_90703209
Gelukkig nieuwjaar allemaal!! :*

Bar, wat fijn dat er positief nieuws over Roy is! Hopelijk kan hij snel weer naar huis.

Hier heeft Isa vannacht ook gewoon door het vuurwerk heen geslapen. Gisteren zijn we nog met haar naar de HA geweest omdat ze veel moest hoesten en soms een beetje benauwd leek. Ze zat al aan de antibiotica ivm een sudderende oorontsteking, en helaas heeft de HA nog een vervolg ABkuur voorgeschreven. Nu een andere. De lichte oorontsteking (trommelvlies was bol en rood) was nog niet voorbij. Aan Isa zelf zou je trouwens niets merken, ze is gewoon erg vrolijk en blij. Hopelijk helpt de nieuwe AB wel. Vind het eigenlijk maar niets, al dat spul, maar als het voor een goed doel is, dan moet het maar! :)
pi_90703256
De beste wensen voor iedereen! Ik hoop vooral dat het jaar goed begint voor jou en je familie, Bar. :*

Ivan heeft gister wonderwel door de nieuwjaarsviering heen geslapen terwijl er recht voor zijn kamer luidruchtig vuurwerk afgestoken werd. En vanochtend werden we om 8 uur wakker doordat hij 'mama' riep. Ik dacht dat het ouderschap niet veel mooier kon worden, maar nu hij zo vaak en zo gericht 'mama' zegt raak ik de hele dag door ontroerd.

Twinkly, denk je wel aan jezelf? :*

NU, nog gefeliciteerd met Isa en welkom hier!

En ook een :* voor huup & familie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90703878
Gelukkig nieuwjaar allemaal! *O*

Twinkly, meid... :*

Bar, fijn dat Roy van de IC af is en dat jullie nu lekker bij hem kunnen zijn! :* nog voor jullie, en sterkte nog met het verdere herstel!

Ik ben helemaal trots op mijn meidje, heeft door al het vuurwerk heengeslapen, heeft uitgeslapen tot bijna 10 uur... helaas wel weer een oogje potdicht :(
pi_90703985
Gelukkig Nieuw Jaar!!!! O+

Twinkly, wat is slaapgebrek toch zwaar hè :* .

Sugarsnap, de kleine zit er dus nog gewoon in :{ . Nog even volhouden ^O^ .

Minke, dat oogje :X . Maar heerlijk geslapen O+ .

Mijn kinderen hebben gewoon een normale nacht geslapen en zijn niet wakker geweest. Ik heb zelf echter maar 3 uur kunnen slapen. het heeft hier echt tot zeker 2 uur flink geknald en daarna lag ik nog een uur wakker.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90704076
gelukkig nieuwjaar allen :*

Wij slapen met tussen oud en nieuw altijd met zijn allen op onze kamer. Gewoon voor de gezeligheid.

ai, Minke, prutoogje ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90704185
SPOILER
SPOILER
pi_90704239
SPOILER
  zaterdag 1 januari 2011 @ 11:50:45 #88
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90704270
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 11:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Ow Minke, wat zie je er verschrikkelijk sneu uit! :{

Twinkly, goed op jezelf passen hoor! Laat R straks maar even een stukje gaan wandelen met Niels zodat jij (even) terug je bed in kan. En morgen ook nog even bijslapen. :*

Bar, wat een verschrikkelijk einde en begin van een jaar! Ik vind het wel een goed teken dat Roy wil eten. Ik wens jullie heel veel succes komende tijd en dat Roy maar heel snel mag opknappen! :*
pi_90704287
Lief :* .

Enne, ik heb het niet heel zwaar verder hoor. De basis is goed. En ik vind jullie rituaal van 's nachts met z'n allen op één kamer met O&N een hele leuke. Dat ga ik ook invoeren hier als de kindjes wat groter zijn. ^O^
pi_90704320
Allereerst een heel goed 2011 gewenst voor iedereen!!!

Wauw, wat heerlijk dat er zoveel kindjes gewoon door al het lawaai hebben heen geslapen zeg

Twinkly :* kan je man het niet overnemen vandaag? of iig gedeeltelijk de zorg voor NIels zodat jij nog even een paar uur kunt slapen of op zn minst liggen uitrusten.
Denk aan jezelf he

SPOILER
Wolf werd precies om 0.00 wakker en heeft vuurwerk binnen en buiten gekeken met volle verbazing en was totaal niet bang, zelfs niet voor de 100klapper van de buurman.
Daarna teruggereden naar huis en is hij in zn eigen bedje weer verder in slaap gevallen tot vanmorgen 6.40 , een flesje en daarna weer slapen. Toen zijn we samen nog gaan slapen tot 10.30
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 1 januari 2011 @ 11:54:47 #91
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90704334
en ook met internet ;)

Roy zijn koorts is weer wat gezakt alleen is de infectie weer wat omhoog gegaan, ze zijn nu in overleg met de neuroloog over de antibiotica.

Roy heeft vannacht nog hoge koorts gehad, maar wel goed geslapen.
Vanmorgen een fles melk gekregen en 2 boterhammen gegeten :)
Nu slaapt hij, hij is echt enorm moe aldoor.
zitten en dingen doen met links gaan nog niet echt super, zitten al helemaal niet, maar komt ook omdat hij nog erg slapjes is.
Zijn middagmaaltje is al op de kamer gebracht, aardappelpuree met wortel en omelet, en een soepje.
verder een bakje fruit en een pakje drinken.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 11:55:45 #92
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90704354
Incantrix zijn handje is niet meer in het verband, is nog wel wat dik maar niet meer keihard.
Wel met rode plekken her en der
pi_90704441
Poppejans, je hebt gelijk hoor. Ik moet echt probberen er minder verkrampt in te staan. :Y
pi_90704452
Bar, fijn dat jullie nu bij hem kunnen blijven. Dat het jongske maar gauw weer opknapt! :*
pi_90705517
hier werd Elin toch wakker rond een uur of 11, dus die mocht lekker naar beneden, ze heeft heerlijk zitten kroelen met alle vriendinnetjes van de vrienden van mijn vriend..de mannen vindt ze minder.

het vuurwerk vond ze niet leuk, niet huilen ofzo, maar buiten staan in onze armen was enigzins oke. en dan steeds piepend 'BOEM?' zeggen ;(

we wonen dan wel net in de buurt waar t meeste vuurwerk wordt afgestoken :P
verder errrrrg gezellig gehad.

gelukkig nieuwjaar! :*
pi_90706029
Gelukkig 2011 allemaal!
Fijn dat er zoveel kindjes door het vuurwerk heen hebben geslapen. Willow ook, tot mijn stomme verbazing. Hoe krijgen ze het voor elkaar, met die herrie zo vlakbij hun kamer? :o

Bar, fijn dat ie in elk geval goed eet en dat de koorts weer wat gezakt is. Het blijft dus nog een mysterie wat er precies aan de hand is, begrijp ik? Wat een onzekerheid zo... :*

Och Minke, wat zie je er sneu uit -O-

NU, ik had je nog niet gefeliciteerd, dus bij dezen! Sneu dat je meiske aan de AB moet, maar als ze zelf geen last heeft van de ontsteking is het wel prettig!

Lieve groofs...
SPOILER
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_90706304
Innepin :* . Je hebt ook gelijk, helemaal. :Y
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:20:23 #98
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_90706311
Bar, fijn dat Roy zo heeft genoten van zijn melk en pap!

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Doorslapen was er hier niet bij, samen met mij een half uurtje voor het raam naar het vuurwerk gekeken en toen vroeg ik: "Wil je weer naar bed"? en werd er ijverig ja geknikt. In bed wilde hij nog wel zijn gordijn open zodat ie vanuit bed kon kijken. Om 08.30 was ie weer alive and kicking.

Aa Minke, je oogje toch!

BE, wat een hele gave kast!
Niet mieten! Door gieten!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:29:21 #99
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90706571
Allereerst een heel gelukkig nieuwjaar allemaal!

Bar, wat goed dat Roy weer lekker eet!
Minke, arme oogjes toch meis!

Jorja heeft door het vuurwerk heen geslapen, maar toen het afgelopen was, werd ze wakker :?
Ach ja, ze had een heel goed humeur, dus ze heeft nog even door de kamer gestruind en is daarna zonder problemen gaan slapen tot half 8, en toen heeft ze nog tot half 10 tussen ons in liggen tutten O+
SPOILER
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  Moderator zaterdag 1 januari 2011 @ 13:38:57 #100
5428 crew  miss_sly
pi_90706881
Gelukkig nieuwjaar :*

groofs
SPOILER
Minke, arm zieltje, met je oogje. :* er op!

Bar, fijn dat het met Roy langzaam wat beter gaat. Wat naar van de koorts en het nog niet helemaal mee komen van de linkerhelft. Fijn dat jullie bij hem kunnen slapen ook :*

Senna vond het gisteren niet nodig om te slapen. Ze had in de middag van 14-18 uur geslapen (doet ze anders nooit :P ) en dus was ze in de avond ook niet echt een beetje moe genoeg te krijgen om haar in een vreemd bed te krijgen. Dus die heeft de hele avond in haar eentje (de neefjes sliepen alledrie) een beetje rondgehangen, gespeeld, wat tv gekeken, bij ons gezeten en spelletje gekeken, wat getekend, nou ja, beetje bezig geweest dus. En gewoon heel gezellig, hoor, niet zeuren of huilen ofzo.
Vanochtend werd ze om 7 uur al wakker, dat was minder. Ze werd wakker omdat ze moest overgeven, gal weer. ik heb het idee dat dat haar zwakke kant is en als ze niet helemaal fit is snel gal spuugt. Ze is verder hangerig en zeurderig, dus ik ga even met haar op de bank hangen.

Ow ja en volgend jaar blijven we thuis.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')