He dames bedankt voor jullie input rondom vannacht, ik denk dat we Minke dus maar lekker laten liggen en wel zien of ze wakker wordt of niet (hoewel ik denk van niet, normaal kun je bijna een bom laten afgaan en kijkt ze je een beetje halfslaperig aan om weer heerlijk weg te zakken).
Huups, wat sneu voor Amelie dat ze zo'n pijn in haar buikje heeft... dat speelt al langer of nie? (sorry, effe gemist in de overgang van topics...) Veel sterkte hoor, wat lijkt me dat naar om te zien.

Karin, Pluk is leuk! (hoewel ik het boek nooit gelezen heb

vind ik de plaatjes wel heel leuk, lekker stoer ook voor Lars).
Ai, Vicky, da's minder tof... hopelijk vannacht weer gewoon uitslapen...
Kersjes, lijkt me logisch dat je uit je ritme bent en weer effe moet wennen aan het volgende hoofdstuk. Maar petje af dat je het zolang hebt gedaan hoor!

Met mInke's oogjes gaat het weer de goede kant op, gisteren geen plakogen meer bij het wakker worden 's ochtends en overdag effe een paar keer geboend met kamillethee spul, werkt perfect! Dus vandaag gaat ze weer lekker spelen op het kdv, dan kan manlief rustig boodschappen doen en voorbereidingen voor vanavond treffen en kan ik gewoon naar het werk nog effe... (lang leven vervroegd vrij!) Hopelijk is het nu klaar met de viezigheid in haar ogen, nu moeten ze alleen nog weer even in normale stand, is helemaal schraal/rood rondom, lijkt me ook geen pretje.