abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90631862
Vorige topic; Deel 99

Dreumesen:

03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_90631955
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

En dat is vanzelf overgegaan? zonder hulp van huisarts?
Want dan kijk ik het nog wel even aan. Als hij nou doodziek was...

ah ik zie dat je je post ge-edit hebt o|O zonder huisarts dus

Waarbij ik vlindur niet veroordeel uiteraard.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:42 schreef Vlindur het volgende:

[..]

:P :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_90632100
Nou ik heb een huisarts die standaard zegt: "nou kijk het nog maar even aan" :X Echt hoor, of we nou na 1 dag bij haar op de stoep staan, of na 2 weken aankijken, ze zegt altijd dat we het nog maar even aan moeten kijken... Dus nu doe ik dat vaak zelf al (tenzij mijn gevoel wat anders zegt ;) ) en dan kan ik meteen zeggen dat we het al even aangekeken hebben
pi_90632346
Ah op die fiets.

We kijken het nog wel even aan dus. :P

Deel 100 hier! Wow mijlpaal! *O*

Buh onze laatste week in ons huis is bijna aangebroken. ;(
Volgende week zaterdag gaan we verhuizen.
Komende week staat in het teken van behangen en spullen oververhuizen.
ik hoop maar dat de kinderen het allemaal een beetje trekken.....ze zullen veel bij opa en oma zijn zodat wij onze handen vrij hebben. Ik kan me er zo schuldig over voelen, laat staan hoe dat straks nog zal gaan als ons nieuwe huis klaar is. Dan moet er zoveel gebeuren. Maar goed, daar krijgen we ook wat supermoois voor terug natuurlijk...maar steeds de kinderen maar weer wegbrengen, bah.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_90632570
Wat fijn goed nieuws van Bar over Roy *O* Hij kan weer lachen zelfs O+

Ik denk dat we Senna gewoon laten liggen en haar eruit halen als ze wakker zou worden. Vorig jaar heeft ze tot half 12 gespookt, is toen in slaap gevallen en werd om een uur of 2 pas weer wakker...toen het weer stil werd :')

Vanmorgen hebben we haar weggebracht, logeren bij mijn ouders. Wij gaan vanavond naar Dolf Jansen en morgen ook naar mijn ouders om er O&N te vieren. Dus lekker uitslapen morgen *O*

Karin, hoe lang hebben jullie straks gewacht op je nieuwe huis? Ook nieuwbouw, toch?
Wij zijn ingeloot en moeten voor woensdag beslissen of we het doen of niet. Het lijkt me alleen zo vreselijk lang; de verwachte oplevering is eind 2012. Weet je hoe ver dat nog weg is?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90633027
Wij niet zo lang Miss, we zijn pas rond gaan kijken toen ons eigen huis verkocht was, toen kwam dit op ons pad. Half sept zijn we naar de aannemer geweest, en toen hebben we besloten om ermee door te gaan.
Eind oktober hebben we getekend, ze toen ook begonnen met bouwen,
en maart/april is het klaar.Inmiddels zit het dak er al op!

Eind 2012, dat klinkt wel heel ver weg inderdaad!! Maar oh, nieuwbouw is wel heel fijn hoor. Lekker alles zelf uitzoeken, alles je eigen smaak en stijl.

Ik denk dat Lars straks een Pluk-kamertje krijgt, rood en wit, en dan wil ik zelf Pluk in zijn kraanwagentje op de muur schilderen
pi_90634288
oh Pluk O+ leuk Karin!!
BE heeft ook zo'n enorm tof bed voor Sasha O+

Miss eind 2012 klinkt wel heel ver ja, maar goed, dan is Senna eh *rekent* 3,5 ofzo, dat is wel nog net mooi voor de basisschooltijd en zulks. Wie weet doe je het nu niet, gaat het toch kriebelen tegen de tijd dat Senna 7 is ofzoiets en dan is verhuizen alweer lastiger gevoelsmatig ivm vriendjes en school en dergelijke. Klinkt vast stom hoor maar ik zou zoiets zelf wel mee laten wegen in mn beslissing. Hoe ziet mijn leven en 'ons' leven er tegen die tijd uit, en school/vriendjes/buitenspelen zou dan wel meewegen geloof ik.

Bar :* fijn dat jullie weer voorzichtige vooruitgang zien!

Mn kleine meisje is zo zielig weer. Vannacht weer meerdere keren hard gillend wakker geworden en zo net heeft ze anderhalf uur dubbelgeklapt tegen me aan gehangen, ze wil niets alleen maar getild worden en hangen. Af en toe komt er met veel pijn :X en moeite een wind uit. Ik word er zo verdrietig van -O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90634526
och huup, wat klinkt dat toch ontzettend naar. Kan me voorstellen dat je daar heel verdrietig van wordt. Ik hoop zo dat de ka iets voor jullie kan betekenen en dit kan oplossen. Wat een narigheid.
:* voor jou en je arme meisje

Ik vind je overwegingen helemaal niet raar over school enzo! Het is meer dat we nu dus eigenlijk moeten beslissen of we willen verhuizen (denk het wel) en wat dan wel. Willen we 2 jaar op die nieuwbouw wachten, of verkopen we ons huis en gaan dan op zoek naar een bestaand huis. Kun je ook iets heel moois van maken als je er een stucadoor op los laat en een nieuwe keuken, badkamer en vloer erin doet ofzo. Het huis lijkt me echt heel erg mooi en fijn en geweldig, maar ik wil het NU. Ook met het oog juist op Senna, dat ze aankomende zomer al in de tuin kan spelen. Niet pas over 2 jaar.

En een nieuwe kamertje maken lijkt me zooo leuk O+
  donderdag 30 december 2010 @ 16:36:13 #9
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90634711
huup :'( een dikke :* voor jou en je meisje.... Wat een ellende moet dat zijn... Hopelijk heeft de KA een oplossing voorjullie

Karin, ik had dat helemaal gemist, een eigen nieuwbouwhuisje! Heerlijk inderdaad zelf alles uitzoeken :D. Gefeliciteerd!!!!

Wijzelf zijn nu in de verbouwfase vh nieuwe huis. Ik vind het vooral heel spannend hoe Alexa het straks zal vinden. Die zit nu toch in zo'n fase van: zo-moet-het-gaan.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_90634782
Even snel tijdens het werk voor Huup en Amelie :* :*
Niet mieten! Door gieten!
pi_90635090
Maar Miss voor een nieuw kamertje heb je natuurlijk geen nieuw huis nodig :Y) hop chopchop naar Loods5 enzo! *O*

En dank :*
Ik word gewoon verdrietig van het idee dat er misschien helemaal niets is straks. Die kans is natuurlijk ook erg groot. En natuurlijk hóóp je dat er verder niets aan de hand is, dat je kind lichamelijk gezond is en dat er geen oorzaak voor te vinden is. Maar de keerzijde is dat we dan ook niet veel meer kunnen doen dan we nu doen, en dat baart ons allebei toch wel zorgen. Als er wél een lichamelijke oorzaak is dan kunnen we er wat mee, dan kunnen we het aanpakken. Maar goed, ook dat is niet bepaald ideaal te noemen, dus zowel B. als ik weten allebei niet zo goed waar we nou op moeten hopen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90635809
haha, ja, klopt, maar juist met het oog op een mogelijke verkoop, wil ik nu niet te veel doen aan het kamertje. Het is nu redelijk neutraal en rustig, en dat verkoopt beter ;) Dus ik wacht geduldig (:') ) tot we een beslissing hebben genomen :P

Lastig idd huup. Eigenlijk is het hopen op een diagnose die simpel te stellen is (niet te veel ingrijpende onderzoeken) en met simpele dingen op te lossen is. Het lijkt me voor jullie ook zo vreselijk naar iedere keer zien dat ze zo'n pijn heeft en niet echt iets kunnen doen. Hooguit vasthouden en in houdingen houden die haar wat verlichten.
  donderdag 30 december 2010 @ 17:47:16 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90638171
Karin, Sasha heeft idd het kraanwagentje als bedje, en oom supertof is de kast die als de flat geverfd is, met alle bewoners erop. O+
Roep maar als je foto's wil zien. ;)
  donderdag 30 december 2010 @ 18:04:28 #14
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90638883
Ikke wel, BE! *O*

In het kader van de kamertjes.. Nee, weet je, ik ga wel even naar het juiste topic :)
3!
pi_90640639
Ik wilde hier vanmiddag van alles komen zeggen en op iedereen reageren enzo. Isabeau had andere plannen. Wilde niet gaan slapen en heeft anderhalf uur onophoudelijk gekrijst. Echt hysterisch. En ik heb nog steeds geen flauw idee wat er nou aan de hand was. Een beker water en de teletubbies bleken uiteindelijk de oplossing.

We vertrekken morgenvroeg naar mijn schoonouders en komen pas zondag terug, dus ik zal me hier dit weekend niet veel laten zien.

Iedereen alvast een superfijne jaarwisseling en dat onze dreumesjes maar zoet door het vuurwerk heen mogen slapen!

:*
pi_90641403
Arme Amélie met zoveel pijn in haar buikje :'(

Pfoeh Sorbootje, zou het het kiesje nog zijn? Hopelijk slaapt ze vannacht wel goed.

Niels wilde vanmiddag niet meer slapen nadat hij per ongeluk 10 minuten in de Bondolino had geslapen. Hij was he-le-maal hyperdepieper, echt hysterisch blij aan het rondrennen.
En nu ligt hij er al vanaf 17.45 uur in voor de nacht, hij hield het niet meer vol. Nu maar hopen dat hij het niet als verlaat middagslaapje ziet en dat hij morgenvroeg ook niet al om 5 uur ofzo klaar is met slapen :')
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 30 december 2010 @ 19:13:13 #17
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_90641776
Bar, wat een naar en bizar toeval en wat zul je je angstig gevoeld hebben. Gelukkig gaat Roy snel de goede kant op. Sterkte voor jou en de jouwen!

*verdwijnt weer snel naar het land der lurkenden
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_90644113
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef Lijnloos het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk morgenavond om 12.00 uur? Ik ben een beetje bang dat als we Minke door laten slapen ze misschien wakker wordt van het vuurwerk en in paniek raakt... maar haar wakker maken is ook niet altijd de beste optie (hoewel we daarna toch naar huis moeten nog, dus wakker moet ze toch worden)? Hoe doen jullie dat?
Wij zijn ook niet thuis om 0.00 en moeten dan ook nog naar huis rijden. Ik maak Wolf absoluut niet wakker als het vuurwerk begint, ik verwacht dat hij er gewoon doorheen slaapt net als vorig jaar. Zo niet dan neem ik hem mee naar beneden op de arm om samen te kijken.
Ik maak hem gewoon pas wakker wanneer we terug gaan rijden.Meestal pit hij in de auto zo weer verder

Fijn om wat goed nieuws over Roy te horen. Arme mannetje en zn ouders :* pf moet steeds aan ze denken

Oh wat zielig dat ze nog steeds vaak buikpijn heeft Huup, ik dacht dat sinds je over was op gewone melk het probleem geheel weg was, niet dus.
Sneu hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90644313
Hè Sorbo wat naar, misschien een kiesje inderdaad?

Niels kleine stuiterbal :D hopelijk snapt ie dat hij wat in te halen heeft twinks ;)

poppejans nee helaas niet, het is eventjes beter gegaan toen we over waren op poedermelk maar met een week of 3 was dat voorbij. Het lijkt ook een beetje progressief. Het lijkt zeg maar of de hoeveelheid pijn steeds meer wordt. Ik ben blij dat we nog maar 2 weekjes hoeven af te wachten.

Over oud&nieuw, ik weet het nog niet. Ik wil Amélie het liefst laten liggen en er alleen uithalen als ze toevallig wakker wordt. B. wil haar graag erbij hebben en dus wakker maken. Ik snap het wel, en eigenlijk wil ik heel graag haar knuffelen om 12 uur enzo, maar ik weet nu al dat we daar spijt van hebben als ze om 3 uur nog de woonkamer door stuitert :') :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90644412
*O* beter nieuws over Roy *O*

Och Huup, wat sneu voor Amelie!

*O* ik juich niet te hard hoor, maar volgens mij heeft Tess het slapen uitgevonden! Werd ze eerst steeds om 5.00 uur wakker en ging ze niet meer slapen, vanmorgen was het 6.45 en gsiter 6.30 *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90644413
Het is wel gezellig ja om samen om 0.00 elkaar nieuwjaar te wensen, maar ze zijn nog zo klein nu joh daar hebben ze helemaal niks aan.
Helemaal uit hun doen of inderdaad als een stuiterbal door de woonkamer en nooit meer naar bed willen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90644429
Mijn kinderen raken in paniek als ik ze 's nachts wakkermaak. Dat gaat dus niet gebeuren. En daarbij vier ik het niet en lig ik hopelijk zelf dan ook heerlijk te maffen :D :') .
pi_90644436
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Poppejans het volgende:
Het is wel gezellig ja om samen om 0.00 elkaar nieuwjaar te wensen, maar ze zijn nog zo klein nu joh daar hebben ze helemaal niks aan.
Helemaal uit hun doen of inderdaad als een stuiterbal door de woonkamer en nooit meer naar bed willen
das dus de reden dat ik Tess laat liggen, tenzij ze zelf wakker wordt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90644822
ooo Amelie en Huup;
even een dikke :* ;
hoop dat het snel wat beter gaat met dr buikkie... :'(
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_90646018
Arme Amélie toch :*

Wij laten Dyon ook gewoon liggen, tenzij hij natuurlijk zelf wakker wordt.
Kyllian maken we wel wakker, die vindt het wel erg leuk om het vuurwerk te zien natuurlijk. Die slaapt ook weer heel makkelijk als we hm wakker maken, denk dat Dyon klaar wakker is als we hem wakker zouden maken voor vuurwerk :D

Vannacht na half 5 wilde D niet meer slapen. Heeft tot 7 uur bij ons op bed liggen spoken. Toen viel hj wel weer in slaap, maar tja toen moesten we alweer bijna weg. Vanmiddag werd ik door het kdv gebeld, 39.6 graden koorts en heb ik hm dus opgehaald. Het lukt hm nu ook niet om te slapen....
  donderdag 30 december 2010 @ 20:53:02 #26
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90646369
Even een hele dikke :* voor Amélie en Huup en mr Huup, dit is nie meer leuk!! :* ;(

Wij laten de heren ook lekker liggen om twaalf uur. Ik vind het ook nog helemaaaal niet nodig om ze wakker te maken voor het vuurwerk. We steken natuurlijk wel al iets af voor ze naar bed gaan, dat dan weer wel!

Dyon ook al ziek... ook beterschap voor jou :* Pcm al gegeven meimeltje? Dat wil hier nog wel eens helpen om te kunnen slapen als ze ziek zijn oid.
pi_90646610
Hello allemaal!
Huup, wat naar dat ze nog steeds zo'n pijn heeft. En ik hoop eigenlijk dat er wel iets uitkomt, iets lekker simpels, want dit is ook niets, zeker als het steeds erger wordt.
En gelukkig goed nieuws voor Roy en Bar, pff, pak van mijn hart.
Wij laten Driekus morgen lekker liggen en luisteren wel even of ie wakker wordt.

Ssserpente, wat jij zei gisteren (ofzo) over dat wijzer worden...hier hadden we ook echt een sprong. Hij kan nu ineens echt goed lopen, kletst je de oren van de kop en kijkt ook anders de wereld in. En hij komt ineens lekker bij je zitten op de bank. Het enige nadeel: hij is redelijk onvermoeibaar en wij zouden em nu toch graag in bed hebben. Maar goed, ik klaag verder maar niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90646672
Ow en nog een *O* voor Tess!!
  donderdag 30 december 2010 @ 20:59:47 #29
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90646729
Tess!!!!! Woei!!!
pi_90646743
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:53 schreef mikoxx het volgende:
Pcm al gegeven meimeltje? Dat wil hier nog wel eens helpen om te kunnen slapen als ze ziek zijn oid.
Ja heeft ie gehad, 1,5 uur geleden alweer maar is dus niets van te merken.
  donderdag 30 december 2010 @ 21:11:17 #31
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90647294
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:00 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ja heeft ie gehad, 1,5 uur geleden alweer maar is dus niets van te merken.
Hmmm.. een heeft ie verder last? Hoesten, verstopte neus, oid? En ik neem aan dat ie 240mg heeft gehad?
pi_90647380
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:11 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Hmmm.. een heeft ie verder last? Hoesten, verstopte neus, oid? En ik neem aan dat ie 240mg heeft gehad?
Ja hij hoest en is verkouden (maar op het moment valt het hoesten en verstopte neus wel mee). Denk dat het nu toch de koorts is waardoor hij niet in slaap kan komen.
Papa ligt nu met hm op bed, in de hoop dat hij in slaap valt ;)
  donderdag 30 december 2010 @ 21:15:30 #33
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90647497
Hmm... hoop dat het lukt! Beterschap iig
:*
pi_90651966
Jaha! BE, ik ben heel benieuwd naar Pluk inspiratie!
Ik heb zelf bedacht dat ik de Pluk die op de voorkant van het boek staat op zijn muur ga schilderen.
Die met die dikke dollie voorop
pi_90652279
O, Karin, dat lijkt me gaaaaf!
pi_90652283
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:53 schreef mikoxx het volgende:
We steken natuurlijk wel al iets af voor ze naar bed gaan, dat
Dat doen we hier ook!

Wat een gaaf idee Karin Pluk is zo leuk. Ben nu al benieuwd hoe het gaat worden
pi_90653726
Vicky, ik hoop dat Tess het slapen idd ontdekte heeft :Y

Sorbootje, wat vreemd van Isabeau's krijsbui vanmiddag.
Jij en de jouwen ook een fijne jaarwisseling gewend en een heel mooi, gezond en gelukkig 2011 :*

Ik wilde nog even iets vertellen waar we vandaag echt heel erg hard om moesten lachen, ook al was het niet opvoedkundig verantwoord. We konden onze lach geen van allen houden.

Als Senna wel eens een miepbui heeft en de hele tijd aan mijn been hangt en dan een beetje zeurhuilt, neem ik haar vaak even op schoot en zeg dan dat ik dat niet gezellig vind, dat het ook neit hoeft, want dat ik ook gewoon luister als ze me roept, dus dat dat piepen nergens voor nodig is.
De laatste tijd heeft ze een nieuw ding: een heel kort, hoog gilletje als iets haar niet helemaal zint.
We zaten bij mijn ouders aan tafel te lunchen. Ze wilde een nieuwe boterham met ander beleg, en die kreeg ze niet. Dus keek ze me aan en kwam met haar gilletje. Aangezien ik niet reageerde, keek ze naar mijn moeder en deed het gilletje nog een keer. Mijn moeder keek naar haar, dus dat was goed voor nog een herhaling. En ineens begint ze heel breed te lachen en zegt "piepen"
Echt, ik kwam niet meer bij :') :D
pi_90653948
Miss, niet opvoedkundig verantwoord, maar wel om je te bescheuren ja.
Ik had vandaag zo waar een ' gesprek' met Driekus:
Ik: Driekus alles goed?
Driekus: Ja
Ik: Leuke dag gehad?
Driekus: ja
Ik: kan je ook nee zeggen?
Driekus: Neeeee (even stil) DOEI! en dan heel schattig wegdribbelen...
  donderdag 30 december 2010 @ 23:17:36 #39
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90655115
Thomas doet nog niet aan ja/nee, maar hij kan wel heel enthousiast doen als hij 'ja' bedoelt. Bijvoorbeeld als ik vraag: heb je honger? zal mama een boterham voor je smeren? Vanmiddag kwam daarop een enthousiast geflapper met armen en een 'oehhh!-geluid.

Ik vind het wel stoer dat hij steeds beter kan aangeven wat hij wil en nodig heeft, vandaag om half 5 was hij al een tijdje aan het miemelen en zeuren om alles en niks, en op een gegeven moment zag ik zelfs een gaap en wreef hij in zijn ogen. Dus ik vroeg: Thomas ben je moe? Wil je even naar bedje toe? En er volgde wederom een enthousiast geklap en hij stak zijn handjes naar me uit. Vandaag dus voor het eerst sinds lange tijd een tweeslaapsdagje.

Een echte ja/nee zoals jullie omschrijven zou natuurlijk nog makkelijker zijn! Of piepen zoals Senna :D (ik kan me goed voorstellen dat jullie niet meer bijkwamen!)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 30 december 2010 @ 23:29:24 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90655740
Ik zal morgen even foto's maken meiden!
pi_90656313
Senna _O-

Wat gaaf Karin! Ik heb al eens eerder kinderkamer-kunst van je voorbij zien komen, goede vaste hand heb je, dit gaat vast weer een mooie kamer worden :Y

Huup, wat zielig toch ;(
Hopelijk vinden ze iets onschuldigs dat op een simpele manier d'r klachten zal doen verdwijnen.
Toevallig ken ik iemand die ook medisch onverklaarbare buikpijn had en die veel baat gehad heeft bij ostepatische behandelingen. Misschien iets om in je achterhoofd te houden mocht het nodig zijn.
.... met gevoel voor drama....
pi_90657060
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:17 schreef Ca.ra het volgende:
Thomas doet nog niet aan ja/nee, maar hij kan wel heel enthousiast doen als hij 'ja' bedoelt. Bijvoorbeeld als ik vraag: heb je honger? zal mama een boterham voor je smeren? Vanmiddag kwam daarop een enthousiast geflapper met armen en een 'oehhh!-geluid.

Ik vind het wel stoer dat hij steeds beter kan aangeven wat hij wil en nodig heeft, vandaag om half 5 was hij al een tijdje aan het miemelen en zeuren om alles en niks, en op een gegeven moment zag ik zelfs een gaap en wreef hij in zijn ogen. Dus ik vroeg: Thomas ben je moe? Wil je even naar bedje toe? En er volgde wederom een enthousiast geklap en hij stak zijn handjes naar me uit. Vandaag dus voor het eerst sinds lange tijd een tweeslaapsdagje.

Een echte ja/nee zoals jullie omschrijven zou natuurlijk nog makkelijker zijn! Of piepen zoals Senna :D (ik kan me goed voorstellen dat jullie niet meer bijkwamen!)
hahaha herkenbaar :D
als ik zeg "lust je een banaantje?" dan rent ze heel enthousiast naar de fruitschaal toe en gaat staan wijzen en op haar teentjes staan met een glunderend toetje :D O+

Senna piepen :') :D

Kers :* toevallig kreeg ik daar net een lieve pm over ook.
We hebben een jaar geleden ook al onder behandeling gestaan van een osteopaat, die heeft toen ook uitgebreid de darmproblemen in behandeling genomen, maar zoveel goeds als het gedaan heeft voor de voorkeurshouding, zo weinig deed het voor de darmen.
Voorlopig wachten we eerst het advies en de diagnose van de kinderarts af, een eventuele volgende stap is een poeppoli als de KA ons niet het gevoel geeft dat hij het serieus neemt zeg maar. We willen eerst allerhande darmafwijkingen zoals bijvoorbeeld vernauwingen of malabsorptie/coeliakie uitgesloten hebben voordat we verder gaan dokteren. One thing at a time. en tegen de tijd mag ik mn verzekering wel ophogen want dat was een duur geintje die osteo vorige keer :X.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90658588
Ik weet er alles van Huup, die torenhoge rekeningen elke keer van de homeopathe zijn ook om te janken :X
Maar hij kan nu mooi wel (met mate) koemelk verdragen, heeft geen jeuk meer en zijn eczeem stelt weinig meer voor ^O^
2e kerstdag kreeg hij een mini-Magnum als toetje, voor het eerst dat hij roomijs kreeg en hij was er zo enorm blij mee O+
Maar dat bleek iets te veel van het goede, hij heeft de halve nacht gegild van de buikpijn...

En geen enge dingen in je hoofd halen he }:| Ze duwen straks gewoon een paar keer op d'r buik en de klachten zijn over, simsalabim *O*
pi_90658883
Ik zit overigens te wachten op mijn cue die maar niet komt, rond 'n uur of 23:30 kwam Toby tot een paar dagen geleden altijd voor een voeding en daarna ging ik slapen.
De bv is nu echt een afgesloten hoofdstuk, ik ben er nog niet aan gewend... Nu moet ik mezelf ineens naar bed schoppen :')
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:47:45 #45
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90660047
he huupsj, wat zielig nou...!!! :{ ik hoop dat de kinderarts al wat meer duidelijkheid kan brengen en natuurlijk dat het euvel snel (en pijnloos) verholpen zal zijn! :*

bar, fijn om je relatief positieve nieuws te lezen. al kan ik me voorstellen dat 't nog steeds vreselijk spannend voelt. :*
in de haak.
pi_90664482
Ik zeg nooit meer iets over slapen... :X 5.55 en 4x wakker vannacht :X
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_90664485
Balen Vicky -O-

Mijn dreumes slaapt nog, ik heb helaas geen excuus of verklaring om praktisch niet geslapen te hebben vannacht :O
pi_90664733
Kersjes het lijkt me echt een gek gevoel om ineens geen borstvoeding meer te geven.
Het voordeel van nachtvoedingen is wel de oxytocine waar je slaperig van wordt, zou je daarom zo slecht geslapen hebben?

Ai Vicky, stomme Fok!wet ook :X

Niels werd vannacht ook iedere 1-2 uur wakker, een paar keer helemaal overstuur. Hij is dus toch helemaal van slag geraakt van het niet slapen gistermiddag en heel vroeg naar bed gaan daarna.
Hopelijk slaapt hij vanmiddag lekker lang, dan ga ik proberen (en mijn man hopelijk ook) om nog wat te slapen. Vermoedelijk liggen wij om 12.00 uur vannacht allang in bed :P
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90664819
He dames bedankt voor jullie input rondom vannacht, ik denk dat we Minke dus maar lekker laten liggen en wel zien of ze wakker wordt of niet (hoewel ik denk van niet, normaal kun je bijna een bom laten afgaan en kijkt ze je een beetje halfslaperig aan om weer heerlijk weg te zakken).

Huups, wat sneu voor Amelie dat ze zo'n pijn in haar buikje heeft... dat speelt al langer of nie? (sorry, effe gemist in de overgang van topics...) Veel sterkte hoor, wat lijkt me dat naar om te zien. :*

Karin, Pluk is leuk! (hoewel ik het boek nooit gelezen heb :@ vind ik de plaatjes wel heel leuk, lekker stoer ook voor Lars).

Ai, Vicky, da's minder tof... hopelijk vannacht weer gewoon uitslapen...

Kersjes, lijkt me logisch dat je uit je ritme bent en weer effe moet wennen aan het volgende hoofdstuk. Maar petje af dat je het zolang hebt gedaan hoor! _O_

Met mInke's oogjes gaat het weer de goede kant op, gisteren geen plakogen meer bij het wakker worden 's ochtends en overdag effe een paar keer geboend met kamillethee spul, werkt perfect! Dus vandaag gaat ze weer lekker spelen op het kdv, dan kan manlief rustig boodschappen doen en voorbereidingen voor vanavond treffen en kan ik gewoon naar het werk nog effe... (lang leven vervroegd vrij!) Hopelijk is het nu klaar met de viezigheid in haar ogen, nu moeten ze alleen nog weer even in normale stand, is helemaal schraal/rood rondom, lijkt me ook geen pretje.
pi_90666705
Misschien een klein foutje, Vicky? Ze was even vergeten dat ze eigenlijk goed slaapt, dus dat gaat ze gewoon weer goed doen! Ik hoop het in ieder geval voor je.

Fijn dat het met Minke's oogjes weer beter gaat. Zo sneu, die dichte oogjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')