Die periode hebben wij ook gehad. Sterker nog, zelfs legopoppetjes waren papa.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:05 schreef Incantrix het volgende:
Oh, wat geweldig, InnepinGoed ook zeg, dat ze mensen echt herkent op foto's
Alle foto's die Stef ziet zijn 'papa'
Peur jij met je sleutels in het stopcontact???quote:Op woensdag 29 december 2010 20:34 schreef Ssserpente het volgende:
Lief zeg, dat tafeldekken.![]()
Onvoorstelbaar he, hoeveel ze ongemerkt oppikken? Ze doet me werkelijk in alles na! Peurt met d'r sleutel in het stopcontact, ruikt aan bloemen, poetst de tafel met een doekje, dweilt met de trekker, ze neemt echt alles op; net een spons.
En ze eet als een bootwerker de laatste tijd. 's Ochtends een boterham, 's middags twee, 's avonds een bomvol bord waarvan echt alles opgaat, ongeacht welke groente, en dan d'r fruit en koekjes nog tussendoor. En ze zat al wat boven het gemiddelde lijntje. Wie had ooit geacht dat ik nog eens een bovengemiddeld 'dik' kind zou hebben!
Jij niet??quote:Op woensdag 29 december 2010 20:57 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Peur jij met je sleutels in het stopcontact???
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:59 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben af en toe een beetje suicidaal idd...![]()
Ik bedoel het sleutelgat uiteraard.![]()
Hier echt bijna hetzelfde bij de oudstequote:Op woensdag 29 december 2010 20:58 schreef Nijna het volgende:
Eten als een bootwerker? Hier een dreumes die de kunst van haar zus afkijkt, niet eens proeven van de hutspot en andere dingen. Wat er wel goed ingaat is pasta (met KAAAAASSSSS) en nasi en frietjes of gebakken aardappeltjes en vaak het vlees ook nog wel... tuttemien.
Iris lijkt ook steeds minder te gaan eten of zelfs proeven, maar goed... grote zus eet ook nauwelijks pasta of nasi, sowieso avondeten erg weinig. Maar ja, het zal wel goed zijn, ze doet t nog...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:10 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier echt bijna hetzelfde bij de oudsteEn Dyon begint er ook op te lijken...
Ja, nee, soort vanquote:Op donderdag 30 december 2010 12:55 schreef Kersjes het volgende:
Vlindur, voeden jullie Rienk tweetalig op?
Ik heb bij de huisarts een recept gekregen; chlooramfenicol. Het ziet er al veel beter uit!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh gelukkig positieve berichten over Roy! Bar, sterkte nog even daar, fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan.
Lijnloos, hoe is het met Minke's ogen? En met die van Rienk (laat ik dat aan Vlindur vragen)
Lars heeft nog steeds vet ontstoken ogen, nu beide.
Hij wrijft er steeds in, zal wel jeuken ofzo, en schoonmaken is echt de hel.....
O god Stiemie, een kermis voor de deur....ben je mooi klaar mee.
Wil Linde er dan ook niet de hele tijd in?
Wij zijn met O&N bij vrienden, we hopen dat Lars er doorheen slaapt.
Meike maken we wakker, mag ze met ons vuurwerk kijken
4 dagen. Ben niet zo van het aanmodderenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hoe lang heb jij het aangekeken Vlindur?
Ik heb aan de ene kant ook wel zoiets dat het lichaam het zelf moet oplossen, maar hoe lang wacht je dan?
En dat is vanzelf overgegaan? zonder hulp van huisarts?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:20 schreef Stiemie het volgende:
Karin hier duurde het ongeveer een week voordat het weg was
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
En dat is vanzelf overgegaan? zonder hulp van huisarts?
Want dan kijk ik het nog wel even aan. Als hij nou doodziek was...
ah ik zie dat je je post ge-edit hebtzonder huisarts dus
Waarbij ik vlindur niet veroordeel uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |