abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90574871
och Minke, arm schaapje :* Beterschap, snel weer beter worden hoor.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 29 december 2010 @ 11:35:25 #206
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90574879
Goedemorgen :*

Lieve Bar, ik moet voortdurend aan jullie denken en ik probeer zoveel mogelijk positieve gedachten in zuidelijke richting te sturen. Ik ben in elk geval blij dat Thijs' conditie al is uitgesloten; hopelijk volgt er vandaag nog véél goed nieuws! :*

Oeke, ik ben vast al te laat, maar veel plezier met Ko (en uit eigenbelang: schilder ze ;) :* )

Amaranta, zit die map niet nog ergens? In de prullenbak? Of misschien wel in een andere map, ff de zoekfunctie erop loslaten?

Minke, liefje, dat is ook wat zeg :{ Fijn dat ze er zo rustig onder bleef Lijnloos, dat is wel een stuk handiger met schoonmaken enzo. Heb je de huisarts al gebeld?

Niels toch.. Stef was solidair met jou vannacht, bij hem is het kiesje nu door aan de achterkant. Ik hoop dat dat bij jou ook snel zo zal zijn, zo is het ook niet leuk he? :* Alles k met jou, Twinks? Hoe slaapt Niels nu over het algemeen?

Claudia, ik las in het andere topic dat het nu echt zwaar voor je is.. Wilde je gewoon even een dikke :* geven, ookal is het offtopic hier.. Gaat het nog een beetje qua verzorging van Ivan? Ik las dat hij steeds meer gaat lopen nu, dat is zo leuk om te zien! Ik hoop echt dat je nog wel vreugde kunt vinden in de ontwikkelingen van Ivan (maar dat zit wel goed bij jou, volgens mij) en dat je nu snel je meisje in je armen mag houden. Zet 'm op meid!

Mefke, Driekus loopt!! *O* wat supergeweldig! Volgens mij zit hij echt even in een ontwikkelingsspurt nu, of niet? Misschien dat hij daarom even zo dwarsjes was? Nouja, in elk geval wel heel gaaf hoor, dat gewaggel ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 29-12-2010 11:40:56 ]
3!
  woensdag 29 december 2010 @ 11:39:50 #207
95408 Incantrix
pi_90575051
Estrys, al bijna feest bij jullie?? Wow! *O*

Sorbo, ik hoop dat het lukt met de sokjes, ik kan me zó goed voorstellen dat je liever niet met de tondeuse aan de slag gaat.. Wat moet dat moet, maar eerst maar gewoon eens die sokjes he? :*

Minke, och meissie.. Die wenkbrauwtjes er ook bij, aaahh..
3!
  woensdag 29 december 2010 @ 11:43:46 #208
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90575231
Bar, veel sterkte!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_90575394
Dankjewel, Incantrix. :* Mijn lief heeft de rest van de week vrij, dus we doen gewoon rustig aan en hij ontfermt zich grotendeels over Ivan (vooral de zware dingen). Ivan is echt een lichtpuntje. We beginnen steeds meer gesprekjes samen te hebben.

Ivan: "Mama, mama!"
Ik: "Wat is er Ivan?"
Ivan: "Mama!"
Ik: "Wil je eten?"
Ivan: "Ja! Ja! Ja!" (x100, a la Isabeau)
Ik: "Kom je even bij mama dan?"

En dan strekt hij zijn armpjes naar me uit. O+ Het lijkt misschien niet zoveel voor te stellen, maar ik vind het weer een grote ontwikkeling! En we hebben samen tijdens het eten veel lol. Favoriet is hier momenteel als ik kuchend iets zeg, dan ligt hij in een deuk. Ivans vader wordt zijn vakantie vast héél gauw zat. :+

Hoe is het nu met Stef?

Lijnloos, wat ziet ze er zielig uit! Beterschap. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 29 december 2010 @ 12:46:00 #210
95408 Incantrix
pi_90577436
Oh, Claudia, dat is zó lief! O+ Fijn ook dat je lief je nu een aantal dagen kan ontzien, dat zou zomaar precies kunnen zijn wat je nu nodig hebt :) Kun je tenminste wel nog even dubbel genieten van Ivan, en gewoon, van jullie gezinnetje, deze laatste dagen met z'n drietjes O+

En wat lief dat je naar Stef vraagt :) Hij doet het echt weer goed nu, met die antibioticakuur. De eerste dagen hadden we het idee dat hij er niet helemaal uitkwam, ofzo, maar later bleek hij weer last te hebben van dat kiesje dat al zo'n tijd dwars zit. Nu is hij echt weer zijn vrolijke, energieke zelfje O+ 'S-nachts heeft hij dan momenten dat hij heel zielig huilend wakker wordt van die kies. Vannacht ook weer, en omdat mijn lief ondertussen aan het eind van zijn kunnen is en ik toch nog wakker was ben ik bij hem gaan zitten, heb ik hem dentinox gegeven en heeft hij de kies er letterlijk doorgekauwd (op mijn vinger :X ). De kies is nu door aan de achterzijde, maar aan de voorkant lijkt er nog veel tandvlees overheen te zitten. Of het leed dus is geleden weet ik niet, mijn moeder is op dit moment Stef's vierde tandjespoepbroek aan het verschonen :')

En verders is het leuk om te zien hoe hij steeds meer van ons nadoet en verbanden lijkt te leggen tussen dingen. Hij zegt niet alleen 'uit', maar strekt ook zijn armpjes uit terwijl hij in de kinderstoel zit. begrijpt dat je een afstandsbediening naar de tv moet richten en als hij een telefoon te pakken krijgt houdt hij die tegen zijn oor en gaat kletsen :D En leert nu zó veel nieuwe woordjes: vanochtend zei hij 'haai!' tegen me, gisteren dus 'shit' ( :X ), daarnet zei hij tegen mijn moeder 'tieletiele' (kielekiele) O+
3!
  woensdag 29 december 2010 @ 12:56:59 #211
95408 Incantrix
pi_90577873
Oh, en is dat bij jullie kindjes ook zo? Als er bij Stef een tandje of kiesje doorkomt kan het rustig een maand of 2 duren eer 'ie door is. Hij heeft dan last, er komt een bobbel in het tandvlees, tandjespoep etc., dan is dat ineens over terwijl het apparaat nog niet door is, dan een paar weken niks, dan ineens begint het weer, bobbel groeit, dan is het ineens weer over.. Meestal is het pas de derde of de vierde keer dat hij last krijgt echt raak en komt de boosdoener tevoorschijn. Ik dacht eigenlijk dat het gewoon in één keer zou moeten gebeuren ofzo, maar dat is denk ik vooral mijn eigen invulling van het verhaal.. Of gaat het bij jullie kleintjes wel ineens?
3!
  woensdag 29 december 2010 @ 12:57:44 #212
95408 Incantrix
pi_90577902
(Hoe zou het ondertussen met Roy zijn?)
3!
pi_90578018
Oh Claudia wat heerlijk, zulke gesprekjes! O+ Wat begrijpen ze dan ineens veel hè :o

Haha Stef, shit _O-

Mijn mupke is weer helemaal beter, slaapt ook weer beter, heeft de dagen bij mijn moeder goed overleefd en heeft meteen maar besloten de taalontwikkeling in te zetten. In een paar dagen tijd heeft ze voor mijn gevoel zoveel geleerd! Ze zegt poe! Miaaauuuw! tegen de poes, joaaa tegen de hond van mijn moeder (want die heet Joah), terwijl ze die hond normaal dus nooit ziet. Nadat ze de hele theezakjesvoorraad van mijn moeder door het huis had verspreid wist ze ook dat dat "thee" heet, en dat je het theezakje in een beker moet stoppen en er daarna weer uit moet halen. En verder vertelt ze hele verhalen.

Mijn moeder liet haar een foto zien waar Willow opstaat samen met mij en mijn moeder, en op de achtergrond de kerstboom en de eettafel. En toen ging het ongeveer zo:
Oma: wie is dat? (wijst naar mij op de foto)
Willow: mama!
Oma: en wie is dat? (wijst naar zichzelf op de foto)
Willow: *wijst ook naar foto* oma! *wijst naar oma zelf* Oma! *wijst naar kerstboom op foto* Boo! *wijst naar echte kerstboom* Boo!
En vervolgens liep ze naar de kerstboom toe om haar verhaal kracht bij te zetten, en daarna al wijzend naar de tafel, brabbelde ze nog hele verhalen. Zo van, die stond ook op de foto, ofzo. :D O+

@Trix, ik vind de tandjes hier ook altijd wel lang duren. Tandjes geven per stuk toch wel een week of anderhalf ellende, kiesjes nog langer. En het is inderdaad ook al een paar keer gebeurd dat alle symptomen van tandjespijn voorbij kwamen, en dat er vervolgens geen tandje kwam. Die kwam dan pas een paar weken later met de volgende dosis ellende.
Helaas. Slecht geregeld van moeder natuur hè...

En ik ben ook benieuwd hoe het met Roy is, ik hoop zo dat het beter gaat!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_90578192
Bar, wat schrikken zeg. Ik ben ook benieuwd hoe het nu met Roy is.

Verder probeer ik vanaf nu echt mee te ga lezen (en posten).
  woensdag 29 december 2010 @ 13:05:17 #215
95408 Incantrix
pi_90578222
Oh, wat geweldig, Innepin O+ Goed ook zeg, dat ze mensen echt herkent op foto's O+ Alle foto's die Stef ziet zijn 'papa' :')
3!
pi_90578225
ooo ik wil Bar en manlief ook even enorm veel sterkte wensen en hoop enorm dat het met Roy mee zal vallen :*

en blughhh wij zijn alle3 ziek... :{
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_90579431
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:05 schreef Incantrix het volgende:
Oh, wat geweldig, Innepin O+ Goed ook zeg, dat ze mensen echt herkent op foto's O+ Alle foto's die Stef ziet zijn 'papa' :')
Die periode hebben wij ook gehad. Sterker nog, zelfs legopoppetjes waren papa. :')

Inmiddels herkent ze zichzelf op foto's (beau!), haar broer (Ola(v)!), papa etc... maar mama...nah die niet natuurlijk.

Momenteel wil ze me echt alles laten zien. Dan vindt ze iets in de woonkamer en dan sleept ze het luid 'Booi! Booi!' roepend naar mij en moet ik het natuurlijk dolenthousiast ( :') ) bekijken.
  woensdag 29 december 2010 @ 14:00:45 #218
95408 Incantrix
pi_90580867
Haha, jah, bij Stef is er echt véél papa: de jam, billendoekjes, alle foto's (dus ook foto's in krantjes enzo), het schilderij waar lief en ik opstaan etc. :')

En haha, geweldig toch, dan kun je weer even stilstaan bij alle mooie spullen die je eigenlijk hebt.. Vieze deurmatten, gaten in kozijnen (Stef heeft bij ons een gleufje ontdekt en probeert er nu telkens rozijntjes in te doen :')), een zak kattengrit.. Een wondere wereld, niet? ;)
3!
pi_90581546
Isabeau houdt vooral van glimmende dingen.Kleine ekster. Net als haar moeder (vandaar mijn naam, de -k hebben ze weggelaten, maar zou er eigenlijk nog in moeten staan.)

Mijn ketting, een glimmend dvd-hoesje, plastic folie etc.. Ik vind het zo grappig dat ze de betekenis van het woord mooi ook echt begrijpt. En ook al best lang, want op haar verjaardag vond ze ook al van alles Booi. Ik had nooit verwacht dat een kleintje zo'n abstract begrip als mooi zou begrijpen. Maar ze zegt het echt altijd op precies het goede moment, namelijk als ze iets heel mooi vindt.

En rozijntjes in in kozijntjes. Tja, dat snap ik wel. :)
pi_90581857
Ik vind het ook bijzonder, dat "moooi" van Isabeau! Maar haar taalontwikkeling gaat sowieso wel belachelijk hard he :o :D
Hier is niks papa :P Alles is mama. Of oma. Maar de p komt er niet uit...
Nee wacht eens, ze zegt wel poes.
Hmmm... :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_90582258
Haha betrapt Willow! :D

Isabeau zegt volgens mij ook booi omdat ze het leuker vindt dan mooi. Want iets is booi, maar je eet een manaan!
  woensdag 29 december 2010 @ 15:24:46 #222
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90584869
Claudia, leuk he die interacties. Ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden als ze nog meer taal onder de knie krijgen. Het is echt steeds leuker! (ondanks mijn gemopper van gisteren over ons dwarse figuurtje hier)

Fijn dat het met Stef beter gaat nu. En wat je schrijft over tandjes/kiesjes herken ik zeker.

Sorbo, fijn dat het redelijk lijkt te gaan met de sokjes. Hopelijk komt ze er snel 'doorheen'. Moet je ze nog op de een of andere manier vastzetten of blijven ze gewoon uit zichzelf goed zitten?

Wat ik heel leuk vind om te zien in de ontwikkeling zijn de dingen die hij zelf uitvogelt. Zo gebruiken wij hier altijd een onderzetter op de houten salontafel als we een beker/glas neerzetten. Ik had Thomas laatst gevraagd om (lege, plastic) glazen op tafel te zetten. Hij dribbelde er vanuit de keuken braaf mee naar de tafel en heeft de glazen netjes op een onderzettertje gezet. Zo knap dat hij dat helemaal zelf heeft uitgevogeld!
Net zoiets als wat Willow heeft geleerd over theezakjes eigenlijk.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_90585173
Oh da's knap zeg, van Thomas! Dat zie ik Isabeau nog niet doen! Die gaat halverwege de glazen ergens neergooien. Of ze gaat doen alsof ze eruit drinkt.

Die sokken blijven vanzelf op hun plek. Het zijn kniekousjes in een kleine maat die ik over haar pyjamamouwen trek.
  woensdag 29 december 2010 @ 15:44:20 #224
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90585691
Ja ik stond er zelf ook van te kijken hoor. Maar ik merk dat hij 'meehelpen' erg leuk vindt, dus vandaar dat ik dingen probeer te vinden die hij kan doen.

Vandaag ging het minder goed, ik had hem een flesje fruitsmoothie gegeven met de vraag om hem aan papa te geven, die zat op de bank in de woonkamer. Hij is inderdaad naar papa toe gegaan en heeft het flesje uitgestoken, maar toen met een grote grijns teruggetrokken toen papa het wou aannemen en ermee terug gekomen naar de keuken. Bijna goed!

Bij de vaatwasser helpt hij ook mee, dan helpt hij om de spatels, soeplepel, garde, dat soort spul, in de la te leggen. Ik vind het zo leuk om dat glunderende koppie te zien!
Verder blijft het nog wel lastig om dingen te vinden die hij kan doen, iets op zijn werk/denkniveau dat ook niet breekbaar of anderszins gevaarlijk is.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 29 december 2010 @ 16:39:46 #225
95408 Incantrix
pi_90588444
Ca.ra, Stef helpt ook met de vaatwasser (op zijn manier :')), verder mag hij bij ons was van het rek halen of zijn eigen vieze kleertjes in de wasmachine stoppen. Vind hij te gek en hij blijft ermee aan de gang (het valt eraltijd weer uit natuurlijk ;)). Ohja, en hij mag keukenkastjes, de koelkast en de vaatwasser dichtdoen O+
3!
  woensdag 29 december 2010 @ 16:50:51 #226
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90589052
Wat heerlijk om te lezen zeg al die dreumesen die in huis helpen <3
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_90593974
Ik herken het nog van Eva. Die heeft wat afgepoetst... nu nietmeer. Alleen met de kraan spelen vindt ze nog leuk.
Fabian klimt wel in de vaatwasser, maar daar blijft het bij.Misschien als we richting de 2 gaan.
pi_90594119
Bar hoe gaat het nu met jullie en met Roy? Moet steeds aan jullie denken :*

Leuk al die "helpende" dreumesjes. Zo gezellig he als ze meehelpen.

En ons klein 4tandenmonster heeft haar eerste echte schoenen gekregen. We kwamen ze tegen in de uitverkoop en ze stapte er meteen zo mooi op weg O+

Erg leuk want Linde had precies dezelfde eerste schoentjes maar dan in het donkerblauw O+
pi_90594299
Leuk Stiemie!
Fake it till you make it...
pi_90596786
Whoei Driekus, wat goed! Heeft ie thuis inmiddels ook al gelopen, Mef?

Ik zou ook doorzetten hoor, Sorbo, went idd vanzelf, lijkt me. Hoop wel op een betere nacht vannacht.

Ahw, arme Minke. Lente heeft het ook gehad en dat was gelukkig na drie daagjes weer over. Sterkte met je meisje, Lijnloos.

Lente lijkt ook een enorme sprong te hebben gemaakt. Ik kan er niet zo goed de vinger op leggen, maar ze is zoveel scherper de laatste tijd. Op het kdv zei de leidster dat ze eigenlijk al toe was aan de dreumesgroep omdat ze daar veel meer uitgedaagd wordt. Helaas antwoordde ze op mijn vraag waarom dat dan niet gewoon kan, dat er geen plek is...

En sinds vanmorgen zegt ze ineens 'auto'! Da's na 'papa', 'mama' en wat dierengeluiden d'r eerste echte 'zelfverzonnen' woord! En dat terwijl we het nooit met 'r geoefend hebben.
pi_90597602
Bar G*dnondeju zeg! :( :'( Wat schrik ik hiervan! Ongelooflijk wat een hoop ellende en zorgen jullie moeten doorstaan ;(

Hoe is het nu met Roy?

Hou je taai meis :*
#geen
pi_90597917
Waarschijnlijk zit Bar in het ziekenhuis, maar ik hoop dat er gauw iets van goed nieuws bekend is. Het laat me de hele dag al niet los, dat arme ventje en zijn arme papa en mama.

Minke, snoetje, met de dichte oogjes, wat sneu. Hier was het ook met een paar dagen over, maar het ziet er zo zielig uit he?

Leuk die kindjes die helpen O+ Senna helpt hier altijd met tafel dekken. Dan pakt ze de stroop, honing en pindakaas eerst uit het kastje, dat zijn haar potjes. Dan komt ze heel bij met de pot chocopasta aan lopen en zegt dan helemaal glunderend "mama", dus die is voor mij O+

Ow Sserpentje, wat goed van Lente! Ik vind dat zo bijzonder, dat ga je nog vaker meemaken :Y Dan zegt ze ineens een woord en dan denk ik echt "ken je dat al?? dat wist ik niet". Ze pikken echt veel op van ons, denk ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90598588
Lief zeg, dat tafeldekken. O+

Onvoorstelbaar he, hoeveel ze ongemerkt oppikken? Ze doet me werkelijk in alles na! Peurt met d'r sleutel in het stopcontact, ruikt aan bloemen, poetst de tafel met een doekje, dweilt met de trekker, ze neemt echt alles op; net een spons.

En ze eet als een bootwerker de laatste tijd. 's Ochtends een boterham, 's middags twee, 's avonds een bomvol bord waarvan echt alles opgaat, ongeacht welke groente, en dan d'r fruit en koekjes nog tussendoor. En ze zat al wat boven het gemiddelde lijntje. Wie had ooit geacht dat ik nog eens een bovengemiddeld 'dik' kind zou hebben! :D
pi_90599612
Mijn meneertje hier doet nu alles zelf met het avondeten. Ik kan gewoon een bord eten voor zijn neus zetten, een gewone beker met water en een bakje yoghurt met een lepeltje. Hij doet het allemaal helemaal zelf ^O^ .

Echt geweldig vind ik dat O+ .
  woensdag 29 december 2010 @ 20:57:40 #235
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90599651
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:34 schreef Ssserpente het volgende:
Lief zeg, dat tafeldekken. O+

Onvoorstelbaar he, hoeveel ze ongemerkt oppikken? Ze doet me werkelijk in alles na! Peurt met d'r sleutel in het stopcontact, ruikt aan bloemen, poetst de tafel met een doekje, dweilt met de trekker, ze neemt echt alles op; net een spons.

En ze eet als een bootwerker de laatste tijd. 's Ochtends een boterham, 's middags twee, 's avonds een bomvol bord waarvan echt alles opgaat, ongeacht welke groente, en dan d'r fruit en koekjes nog tussendoor. En ze zat al wat boven het gemiddelde lijntje. Wie had ooit geacht dat ik nog eens een bovengemiddeld 'dik' kind zou hebben! :D
Peur jij met je sleutels in het stopcontact???
pi_90599688
Ik ben ook wel benieuwd naar nieuws van Bar, moet er ook steeds aan denken...

Eten als een bootwerker? Hier een dreumes die de kunst van haar zus afkijkt, niet eens proeven van de hutspot en andere dingen. Wat er wel goed ingaat is pasta (met KAAAAASSSSS) en nasi en frietjes of gebakken aardappeltjes en vaak het vlees ook nog wel... tuttemien.
  woensdag 29 december 2010 @ 20:58:57 #237
95408 Incantrix
pi_90599707
quote:
Op woensdag 29 december 2010 20:57 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Peur jij met je sleutels in het stopcontact???
Jij niet?? :o
3!
pi_90599713
Ik ben af en toe een beetje suicidaal idd... :')

Ik bedoel het sleutelgat uiteraard. :|W :D
  woensdag 29 december 2010 @ 20:59:49 #239
95408 Incantrix
pi_90599742
Dat lijkt me wel lastig, Nijna, dat afkijken :{
3!
pi_90599793
Geen Bar nieuws dus? Hm, jammer, ik hoop zo op goed nieuws.
Ssserpente, Driekus kan het thuis ook ja, hij heeft het net bewezen. Tis wel net een dronken zeeman, maar het ziet er erg grappig uit. Helaas is ie wel met koorts teruggekomen van mijn ouders, ik verdenk (en hoop op) tandjes.
Voor de rest niet echt bijgelezen, ben enorm moe. Morgen nog een dagje werken en dan weer een paar dagen vrij.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 29 december 2010 @ 21:03:42 #241
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90599941
Driekus flink aan de stap!!!!
En zullen we maar uitgaan van geen nieuws is goed nieuws bij Bar?

[ Bericht 65% gewijzigd door Jeetjejom op 29-12-2010 21:04:29 (in 2 topics tegelijk lezen werkt niet!) ]
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 29 december 2010 @ 21:08:43 #242
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90600169
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:59 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben af en toe een beetje suicidaal idd... :')

Ik bedoel het sleutelgat uiteraard. :|W :D
Ik had al zo'n vermoeden :P

Bar had het er toch over dat het ziekenhuis zou kijken of er een mogelijkheid was voor hen om daar te verblijven? Ik duim dat dat de reden is dat ze niks kan laten horen.
pi_90600274
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:58 schreef Nijna het volgende:
Eten als een bootwerker? Hier een dreumes die de kunst van haar zus afkijkt, niet eens proeven van de hutspot en andere dingen. Wat er wel goed ingaat is pasta (met KAAAAASSSSS) en nasi en frietjes of gebakken aardappeltjes en vaak het vlees ook nog wel... tuttemien.
Hier echt bijna hetzelfde bij de oudste :D En Dyon begint er ook op te lijken...
pi_90601133
Senna is ook een secure spons hoor, wat betreft opnemen wat ze hoort. nadat ik had verteld wat we gingen eten, heeft ze de hele tijd nasi, koepoek en teesaus geroepen :D
pi_90601414
teesaus :D
Wat is deze leeftijd toch leuk he? Steeds weer nieuwe klanken en nieuwe trucjes O+

Bar, ik ben ook benieuwd hoe het gaat.
.... met gevoel voor drama....
pi_90601832
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:10 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Hier echt bijna hetzelfde bij de oudste :D En Dyon begint er ook op te lijken...
Iris lijkt ook steeds minder te gaan eten of zelfs proeven, maar goed... grote zus eet ook nauwelijks pasta of nasi, sowieso avondeten erg weinig. Maar ja, het zal wel goed zijn, ze doet t nog... ;).

Incantrix, ze kijkt wel meer af van de oudste... niet altijd even handig, maar ja zo gaat dat nou eenmaal :)

Die Senna, wat een kletskous! Iris die is ook alles wat ze hoort aan het verzamelen, nazeggen.
Grappig, dat is me bij Mirte niet zo opgevallen of ik herinner het me niet meer.
pi_90603851
Oh wat klinkt dat heerlijk allemaal, van die kleine dreumessen die al echte mensjes zijn O+ Kan niet wachten tot we dat allemaal gaan meemaken hier. Want hier weinig klanken, maar wel veel acties... zo kwam ze laatst al de slippers van mijn man aan doen bij hem, want die horen daar!

Bar, moet ook veel aan jullie denken nu, hopelijk kunnen jullie in elk geval nu veel bij Roy zijn. :*
pi_90606899
Net terug uit het ziekenhuis (wat kan je daar duf van worden zeg)
Ik ga gewoon een heel verhaal neerzetten ;)

Vanmorgen lopen we de ic op en we horen een geluid wat wel heel verdacht veel op onze Roy lijkt, en jawel Roy was awake, alleen totaal geen kontakt, het leek alsof hij dwars door ons heen keek.
Hij lag redelijk wilt te spartelen met rechter arm en rechter been, alleen links bleef het stil liggen.
Was even schrikken.
Roy heeft vanmorgen weer een eeg gekregen, en die was opzich goed, de neuroloog is bij ons geweest en heeft Roy een tijdje bekeken, Roy was toen weer wakker en we hadden iets meer kontakt, en links heel afentoe een beweging.
De neuroloog ging uitleggen hoe en wat en dat er vanmiddag nog een Mri scan gemaakt zou worden, en daar zou dan al veel meer informatie uit naar voren komen.
Kortom weer afwachten.
Roy was wat wakker en slaperig, en kreeg een roesje voor de Mri ivm het stil moeten liggen in de scan.
We waren toen even "vrij" en daar even gebruikt van gemaakt door wat te wandelen en ergens wat te drinken en even niet ziekenhuis muren.
Komen we terug de afdeling op, horen we bij de deuren een gehuil alla Roy, en daar lag onze knul, kon hem aardig troosten hij reageerde ook op mij nog niet de mama herkenning maar ivm de nodige medicatie aardig stoned dus begrijpelijk.
De verpleegster van Roy was erg lachend Roy terug vast aan het leggen omdat meneertje niet op zijn rug bliefde te liggen, en wilde aldoor op zijn buik gaan liggen.
maar door de vele infuusen gaat dat dus niet.
daarna heel rustig in slaap gevallen.
De arts kwam al heel snel naar ons toe en vertelde ons dat er vocht gevonden was in zijn rechter hersen helft, en dat duid op een ontsteking welke dat is nog onbekend dat word uitgezocht dus nog veel eeg e.d onderzoeken.
Ze kunnen dit nu nog gerichter gaan aanpakken, samen met Roy zijn hulp.
En het moet goedkomen, maar de tijd dat is nog heel onduidelijk.
voorlopig blijft hij ook op de IC totdat hij echt opknapt.
Kortom redelijk positief nieuws.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_90606961
als iemand zijn of haar mobiele nummer geeft kan ik wat eerder updates geven hoor en anders blijft het laat.
we blijven voorlopig op en neer rijden.
  woensdag 29 december 2010 @ 23:17:29 #250
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90607038
Oh Bar wat eng allemaal. Maar het moet dus weer helemaal goed komen?
pi_90607091
in feite wel, het is voor nu gewoon afwachten.
pi_90607158
Bar, daar ben je! Met inderdaad redelijk positief nieuws, als ik het goed lees. Wat naar dat Roy al die onderzoeken moet en aan zoveel infuusjes ligt. Maar wat een opluchting dat de artsen denken dat het goed komt. Hopelijk vinden ze gauw uit wat voor ontsteking het is, zodat ze gericht kunnen behandelen en hij gauw opknapt en mee naar huis kan :*
  woensdag 29 december 2010 @ 23:22:57 #253
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90607281
Dan branden de komende dagen de kaarsjes hier gewoon verder voor jullie.

Het lijkt me heel eng, dat maar een helft 'het doet' bij je kindje. Dat suffe en niet-herkennen, niet reageren op ouders, herken ik wel van Thomas van beide keren dat hij onder narcose is geweest. Bij het wakker worden ging het vecht-of-vlucht-mechanisme in werking ofzo, maar er zat nog geen bewuste geest achter. De eerste keer was het moeilijker voor me dan de tweede, omdat ik inmiddels wist wat ik kon verwachten.
pi_90607359
Bar, wat een schrik zeg, Ik hoop datRoy heel snel weer gezond is.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_90607376
Bar, fijn dat nu bekend is waar het probleem ligt en ze er gericht mee aan de slag kunnen om je kleine mannetje snel weer beter te maken.
:* voor jou en je vriend voor alle zorgen en het gemis.
  woensdag 29 december 2010 @ 23:28:23 #256
95408 Incantrix
pi_90607542
Lieve Bar, ook hier nog even een dikke :* ! Ik vind het zo eng allemaal, ik ben echt heel erg geschrokken. Gelukkig is het nieuws nu redelijk positief, dus daar duimen we dan maar op verder! Welterusten voor nu, ik hoop dat jullie uit kunnen rusten..

Lieve mensen, jullie mogen mij aankijken voor updates rondom Roy. Soms moet ik even werken ofzo (volgende week pas weer, no worries ;)), maar ik zal mijn best doen jullie zo snel mogelijk de updates door te spelen :)
3!
  woensdag 29 december 2010 @ 23:33:52 #257
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_90607824
Bar, ik heb je mijn nummer gePM'd.
:* voor jullie en Roy
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 29 december 2010 @ 23:39:07 #258
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90608061
oh bar, ik moest vandaag veel aan jullie denken. wat een akelige toestand toch. arme Roy, en arme jullie. en wat een bizar toeval, dat zoiets jou nu weer treft. :{ maar al vind ik 't nog steeds heel eng allemaal, er klinken gelukkig ook positieve geluiden door in je bericht. het gaat goed komen! sterkte weer en ik hoop dat Roy snel weer helemaal de oude is! :*
in de haak.
pi_90616153
Dank jullie wel nogmaals zowel voor de telefoonnummers, en voor jullie medeleven :* :*

Wat wij overgens ook vervelend vinden is dat Roy zichtbaar honger heeft, alleen mag nog niks aan vastigheid binnen krijgen, en gaat dus via infuus.
Telkens zodra je bij zijn wang komt richting zijn mondje word het net een klein vogeltje, mondje open en echt zoekend naar iets vastigs om te eten.
Hopelijk voor Roy mag hij heel snel weer wat eten.

Ook houd hij de verpleging goed bezig door zoveel te bewegen dat telkens de infuusjes loskomen O-)

En hij moet nog even terug leren lachen hoor, want die lach mis is wel zo gigantisch ;(
pi_90616228
och bar, mijn ogen lopen al vol door je verhaal en dan ben ik niet eens zijn moeder. Hou de moed er in he. Wel fijn dat ze weten wat het is en wat stom dat een simpele ontsteking zoiets tot gevolg kan hebben.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90616254
De arts vertelde ons dat het ene kind er heftiger op reageerd dan het andere, en bij Roy kregen we dus dit.
Ik heb ook gevraagd of hij hier "schade"aan over zou kunnen halen, en dat is nog heel moeilijk te zeggen, maar opzich volgens de arts komt het met de meeste kinderen goed.
pi_90616351
Bar wat heftig allemaal! Fijn dat het ietsjes beter gaat met Roy. Ik hoop dat je snel weer een prachtige glimlach krijgt van je mannetje! Sterkte.
pi_90616546
och bar ;(

heeeeeeel veel sterkte! het klinkt voorzichtig positief en dat is al heel wat! dat suffige kan ook van de medicijnen komen, ze zijn op die ic's daar best vlot mee is mijn ervaring (hoewel dat per ziekenhuis erg verschilt)

we denken aan jullie :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90616557
Pfoeh Bar wat akelig allemaal. Gelukkig weten ze nu wel wat er aan de hand is, hopelijk knapt hij snel op. Het lijkt me vreselijk om je kindje zo te zien, echt eng dat de helft van zijn lichaam niet mee deed. Wat zielig dat hij zo'n honger heeft en dat hij zo graag op zijn buik wil liggen terwijl dat niet kan.
:*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90616590
Oh Bar, dat is inderdaad redelijk positief, maar nog steeds niet leuk allemaal. Ik hoop voor jullie dat ze snel een goede medicatie vinden en gericht kunnen gaan handelen zodat Roy weer beter wordt en alles mag en kan en vooral lekker mee naar huis. :* voor jou en je vriend!
pi_90616830
Bar, fijn dat ze nu weten wat ze kunnen doen, maar wat ontzettend vervelend. Zo naar dat je kleine vent daar ligt en je kunt zo weinig. Hoe is zijn nacht gegaan? Slaapt hij wel goed daar?

Hier een ventje met koorts. Hij schijnt er weinig last van te hebben. We zouden morgen naar de Beekse Bergen gaan, maar ik blijf morgen maar lekker met hem binnen.
Niet mieten! Door gieten!
pi_90616856
Roy slaapt kort maar wel relatief vaak, mede ook door de vele medicatie.
2 antibiotica en een medicatie om het stuipen tegen te gaan.

We gaan zodadelijk weer naar ons Knulletje toe.
Had eerst thuis nog wat op te ruimen ed en Roy moet gewoon veel rusten, dus vandaag iets later vertrekken.
pi_90616866
Beterschap voor de andere zieke kindjes :*

Jullie zijn lief dames ;) O+
pi_90617318
Bar, bedankt voor de updates. Ik moet steeds maar aan jullie denken. Dit had jullie gewoon bespaard moeten blijven. Gelukkig is het redelijk positief nieuws. Hang in there!
pi_90617365
Hier vannacht een goede nacht! Isabeau heeft rond een uur of twaalf even gehuild, maar is toen op eigen kracht weer in slaap gevallen en daarna vanmorgen om tien voor half zeven pas weer wakker. En wat denk je? Ik kijk vanmorgen in haar mondje... kiesje door. Zou maarzo kunnen dat het wakker worden 's nachts meer door de kiesjes kwam dan door de sokjes!

Vandaag een bonusdagje met mijn meisje, omdat het kdv gesloten is. Ik geniet er maar lekker van!
pi_90617388
Bar, wat een schrik :o hopelijk knapt jullie mannetje snel op en houdt hij er niks aan over. Sterkte!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_90617477
Bar wat een verschrikkelijk nieuws zeg!! Heel veel sterkte de komende periode en laten we hopen dat Roy er weer snel bovenop komt! :*
pi_90617502
Ik kom mij ook voorzichtig melden! Mijn kleine meid wordt vandaag al 1 jaar! Wat is de tijd snel gegaan.

Ik heb af en toe wel wat meegelezen, maar ben nog niet helemaal bij. Ik zal de komende tijd proberen wat meer bij te blijven. :)
  donderdag 30 december 2010 @ 10:08:52 #274
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90618178
Welkom bij de dreumesjes NU. Dat bijlezen komt vanzelf wel, rol dr gewoon lekker in hier.
Enne... krijgen we verjaardagsspam?

ps: zo nieuw ben je niet meer he :P je doet je nick geen eer meer aan...
pi_90619352
Hé NU! Welkom met Isa! O+

Minke ook al last van dr oogjes. RIenk hier ook. En hij is echt niet zo gezellig als normaal :N

Isabeau een nieuwe kies! Woepa! Ik ben heel benieuwd hoe deze nacht dat zal gaan Sorbo! Ik vind het een briljant idee, die kousjes. Hoop echt dat haar haar nu wel mooi egaal lang kan worden :*

Bar, ik moet zovaak aan jullie denken. Hoop dat Roy snel en goed weer opknapt :*

En gewoon omdat het kan; knuffel ik incantrix helemaal plat *; En Stef krijgt dikke smakkerts :* O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_90620119
NU, welkom *O* en veel plezier vandaag!!!

Rienk ook al oogjespijn, en gezellig worden ze er niet van inderdaad... hoewel uitslapen vandaag wel lukte, voor het eerst in weken dat ik op mijn vrije dag kon uitslapen (had ook aan mijn man gevraagd of ie nou es zachtjes kon doen o|O , en met resultaat dus!).

Ah, Isabeau was gewoon nieuw bijtmateriaal aan het kweken... logisch dat ze dan niet zo lekker was, maar gelukkig is ie door!
Ik vind het nog steeds erg apart dat we hier pas 2 ondertandjes hebben... hoewel ik nog steeds het idee heb dat er boven ook een aankomt, maar blijkbaar vind de tand zelf nog van niet. We zien het vanzelf wel...

Trixie, beterschap nog, hopelijk ben je snel weer lekker in orde en kun je "gezond"! het nieuwe jaar in!

Hoe doen jullie dat eigenlijk morgenavond om 12.00 uur? Ik ben een beetje bang dat als we Minke door laten slapen ze misschien wakker wordt van het vuurwerk en in paniek raakt... maar haar wakker maken is ook niet altijd de beste optie (hoewel we daarna toch naar huis moeten nog, dus wakker moet ze toch worden)? Hoe doen jullie dat?
pi_90620149
Bar :* Wat heb ik veel aan jullie moeten denken. Een voorzichtige 'fijn dat het beter gaat en dat ze weten wat er aan de hand is'. Hopelijk is Roy weer snel de oude.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_90620551
NU, welkom met je dreumes :)

Bar, ik moet steeds aan je denken. Bedankt voor de update, het klinkt voorzichtig positief, hou vol en hopelijk kan Roy gauw weer gezond en wel mee naar huis! :*
  donderdag 30 december 2010 @ 11:33:42 #279
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90620749
Bar, klinkt als een voorzichtig positieve update, heel fijn! Duimen draaien hier, toitoitoi :*
pi_90620791
NU, gefeliciteerd en welkom *O*

Voor de rest echt totaal niet bijgelezen. Maar omdat iedereen gewoon lief is en leuke kindertjes heeft :* voor jullie allemaal!

Echt heel erg offtopic, ik weet het maar er is gewoon een paar deuren verderop in onze straat een schietpartij geweest. Echt bizar, we hebben er niks van gemerkt.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 30 december 2010 @ 11:34:48 #281
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_90620795
Jee Bar, ik kreeg het gewoon koud toen ik je berichtje las...
Gelukkig erna ook nog wat positiever nieuws!
Héél héél veel sterkte meis en ook voor Roy!!!
18-11-2008 Maarten Alexander
  donderdag 30 december 2010 @ 11:44:59 #282
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90621216
Thomas is er vorig jaar compleet doorheen geslapen, en dan hadden ze echt zo'n dom belgisch duizendklapper ding afgestoken twee huizen verderop. Als hij een beetje op mij lijkt (en dat doet hij...) dan slaapt hij er dit jaar ook weer doorheen. En anders zien we dan wel weer, hij laat zich vrij makkelijk troosten en is niet snel overstuur van 'enge' geluiden.
Maar het is denk ik ook een beetje hoe je zelf bent, als je het geknal zelf ook eng vindt straal je die onrust ook makkelijk uit naar je kind.
pi_90621320
Wickie, getsie :{

Ik ben wel benieuwd of de dames lekker doorslapen. Buurman heeft aardig knalvuurwerk wat ik heb begrepen. En Iris is vaak wel van: hey actie daar wil ik bij zijn... we zullen het wel zien morgen...
pi_90623393
Lijnloos; Morgenavond zijn we theoretisch ook niet thuis. Als Rienk slaapt laten we hem slapen. Maar als hij wakker is gaat hij mee naar buiten. En als hij waker wordt door het geknal is hij toch zo weer stil als hij ziet wat er allemaal in de lucht knalt :+

Loopt wel los joh :Y

Uitslapen FTW! *O* *O*

Rienk zag Najib Amhali op tv en zegt heel blij 'heitie' :D Gek kind. Memmie komt er nog steeds niet uit }:| Gister toen J. thuis kwam kwam er ook al heel blij 'tie' uit :) Heit himself is wel ubertrots natuurlijk O+

(heit(ie) = papa, mem(mie) = mama)
pi_90623977
Bar :*

Welkom hier NU!

Vlindur, voeden jullie Rienk tweetalig op?

Wij gaan O&N bij vrienden vieren waar we ook zullen blijven slapen. Ze hebben zelf een peuter en baby. Eerst lekker kaasfonduen en als de kleintjes naar bed zijn spelletjes doen, TV kijken... En om 12 uur natuurlijk vuurwerk! Toby sliep er vorig jaar doorheen, ik verwacht dat het dit jaar anders zal zijn aangezien hij een vrij lichte slaper is geworden. Maar dan mag hij gewoon lekker in de doek mee naar buiten. We zien wel, als het echtechtecht niet meer leuk is dan zijn we met 15 minuten met de auto weer thuis :)
pi_90624134
Toby kruipt net bij me op de bank en begint op mijn been te kriebelen. Het voelt vreemd, ik kijk en wat denk je?? Blauwe viltstift op mijn lichtgrijze broek }:|
  donderdag 30 december 2010 @ 13:04:44 #287
95408 Incantrix
pi_90624284
NU, welkom en gefeliciteerd!! *O* Een fijne dag toegewenst :*

En ik kreeg me net toch zulk mooi nieuws van Bar!! *O* Roy ligt nog wel op de ic, maar is in afwachting van een plekje op een andere afdeling *O* Hij gaat dus supergoed vooruit O+ Hij is van de slaapmedicatie af, grijpt steeds meer met zijn linkerhand en.. Hij heeft gelachen! *O*

Wat een enorme opluchting zeg!
3!
  donderdag 30 december 2010 @ 13:05:45 #288
95408 Incantrix
pi_90624318
En Vlindur en Lijnloos :* :* Jullie zijn zo lief!! O+
3!
pi_90625155
Lijnloos, we laten Tess liggen. Wordt ze wakker, mag ze op de bank mee kijken naar het vuurwerk. Slaapt ze, so be it. Ze gaan iig absoluut niet mee naar buiten mocht ze wakker zijn. Veel te veel herrie en die vuurwerkrook slaat zo lekker op je longen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90625483
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:55 schreef Kersjes het volgende:

Vlindur, voeden jullie Rienk tweetalig op?
Ja, nee, soort van :+ Theoretisch praten wij Fries tegen hem. (Al praat ik ook Nederlands tegen hem als ik vergeet Fries te praten ;) ) Maar Nederlandse vrienden en mijn familie praten gewoon Nederlands tegen hem. Hij krijgt dus dagelijks 2 talen te horen. Maar wij zijn wel gewoon 'heit' en 'mem' Omdat Fries een uitstervende taal is vinden wij het wel heel belangrijk dat hij het mee krijgt. Ik ben zelf Nederlandstalig opgevoed maar ben blij dat ik nu Fries kan. J en ik praten uitsluitend Fries tegen elkaar, tenzij we in gezelschap zijn van Nederlanders, dan praten we Nederlands (tenzij het gewoon echt een vraag aanelkaar is, dan praten we Fries)

Fijn nieuws voor bar! ^O^
pi_90625646
*ff uit de zieklurkmodus*

eerst even jompelen voor de goede berichten over Roy *O*

en over Fries;
Vriendlief is ook Fries en zijn ouders zijn dus ook pake en beppe en praten ook altijd Fries tegen Evie. Ben benieuwd hoe dat straks gaat, of ze dat goed begrijpt. Het is niet zo dat we wekelijks bij hen komen.. ook zo grappig, hun hond begrijpt gewoon geen nederlandse commando's, alleen Fries :+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_90629161
Bar wat fijn *O* Heerlijk om goed nieuws van jou te lezen zeg! Hopelijk gaat alles gewoon steeds in hetzelfde tempo vooruit en zijn jullie lekker snel met een gezonde Roy weer thuis!

Hmm vorig jaar sliep Esmee door een groot Oud&Nieuw feest heen dat aan de overkant gehouden wordt. Geen idee of dat dit jaar gaat lukken... Nou ja anders kijkt ze lekker mee ;) Linde heeft vorig jaar ook vuurwerk meegekeken (nadat ze om 11 uur huilend wakker werd en zo 2x vol over mijn vader heenspuugde :P ) Dit jaar komen opa en oma in de herkansing en gaan we kaasfonduen. Hopelijk zonder spuugtaferelen.

Oud en nieuw is een goede test want in maart hebben we waarschijnlijk weer 2 weken kermis voor de deur. Hopelijk niet weer het spookhuis met dat rare Mwhahahahaha-spook :X
pi_90629389
Oh gelukkig positieve berichten over Roy! Bar, sterkte nog even daar, fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan.

Lijnloos, hoe is het met Minke's ogen? En met die van Rienk (laat ik dat aan Vlindur vragen)
Lars heeft nog steeds vet ontstoken ogen, nu beide.
Hij wrijft er steeds in, zal wel jeuken ofzo, en schoonmaken is echt de hel.....

O god Stiemie, een kermis voor de deur....ben je mooi klaar mee.
Wil Linde er dan ook niet de hele tijd in?

Wij zijn met O&N bij vrienden, we hopen dat Lars er doorheen slaapt.
Meike maken we wakker, mag ze met ons vuurwerk kijken
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_90629591
Wat een fijn bericht over Roy!!!

Wij maken Finn denk ik rond half 12 wakker, hij is de laatste dagen al heel slecht aa het slapen en heel snel overstuur in bed, ik wil dus voorkomen dat hij in paniek raakt oid. Het gaat er hier altijd nogal wild aan toe wat betreft vuurwerk, vorig jaar was het net een oorlogsgebied!
pi_90629612
Vorig jaar is ze voor het eerst in dingen geweest dus het zal nu wel wat meer trekken ja die kermis. Gelukkig lopen we precies tijdens de voordeel-euro-uren snel naar de overkant :P

Hmm hier ook ontstoken ogen virus gehad. Eerst Linde en nu Esmee. Van mij mag het hoesten-proesten-kuch-nies-seizoen wel weer de kast in.
pi_90630206
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh gelukkig positieve berichten over Roy! Bar, sterkte nog even daar, fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan.

Lijnloos, hoe is het met Minke's ogen? En met die van Rienk (laat ik dat aan Vlindur vragen)
Lars heeft nog steeds vet ontstoken ogen, nu beide.
Hij wrijft er steeds in, zal wel jeuken ofzo, en schoonmaken is echt de hel.....

O god Stiemie, een kermis voor de deur....ben je mooi klaar mee.
Wil Linde er dan ook niet de hele tijd in?

Wij zijn met O&N bij vrienden, we hopen dat Lars er doorheen slaapt.
Meike maken we wakker, mag ze met ons vuurwerk kijken
Ik heb bij de huisarts een recept gekregen; chlooramfenicol. Het ziet er al veel beter uit!
Beterschap voor Lars :*

Jemig, een kermis voor de deur. Onze is hemelsbreed 3km verderop en ik erger me zomers al aan de herrie wat er vandaan komt. Kan me voorstellen als zoiets VOOR je deur staat :X

BJ; Whahaha. _O- Gelukkig is *zit* het zelfde in het Nederlands en Fries >:)
pi_90630425
Hoe lang heb jij het aangekeken Vlindur?
Ik heb aan de ene kant ook wel zoiets dat het lichaam het zelf moet oplossen, maar hoe lang wacht je dan?
pi_90630604
Karin hier duurde het ongeveer een week voordat het weg was. We zagen het wel vanaf dag 3 steeds wat minder worden dus daarom niet naar de dokter geweest.

Wat de kermis betreft, tsja we wonen nou eenmaal tegenover een park/evenemententerrein. Da's aan de ene kant fijn, maar ook wel eens minder prettig ( 's zomers vaak concerten, kermis, grote feesten) maar de isolatie is hier behoorlijk goed, dus dat scheelt heel veel :)
pi_90630643
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hoe lang heb jij het aangekeken Vlindur?
Ik heb aan de ene kant ook wel zoiets dat het lichaam het zelf moet oplossen, maar hoe lang wacht je dan?
4 dagen. Ben niet zo van het aanmodderen ;)
pi_90630760
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:20 schreef Stiemie het volgende:
Karin hier duurde het ongeveer een week voordat het weg was
En dat is vanzelf overgegaan? zonder hulp van huisarts?
Want dan kijk ik het nog wel even aan. Als hij nou doodziek was...

ah ik zie dat je je post ge-edit hebt o|O zonder huisarts dus

Waarbij ik vlindur niet veroordeel uiteraard.
pi_90631724
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

En dat is vanzelf overgegaan? zonder hulp van huisarts?
Want dan kijk ik het nog wel even aan. Als hij nou doodziek was...

ah ik zie dat je je post ge-edit hebt o|O zonder huisarts dus

Waarbij ik vlindur niet veroordeel uiteraard.
:P :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')