NU, welkom

en veel plezier vandaag!!!
Rienk ook al oogjespijn, en gezellig worden ze er niet van inderdaad... hoewel uitslapen vandaag wel lukte, voor het eerst in weken dat ik op mijn vrije dag kon uitslapen (had ook aan mijn man gevraagd of ie nou es zachtjes kon doen

, en met resultaat dus!).
Ah, Isabeau was gewoon nieuw bijtmateriaal aan het kweken... logisch dat ze dan niet zo lekker was, maar gelukkig is ie door!
Ik vind het nog steeds erg apart dat we hier pas 2 ondertandjes hebben... hoewel ik nog steeds het idee heb dat er boven ook een aankomt, maar blijkbaar vind de tand zelf nog van niet. We zien het vanzelf wel...
Trixie, beterschap nog, hopelijk ben je snel weer lekker in orde en kun je "gezond"! het nieuwe jaar in!
Hoe doen jullie dat eigenlijk morgenavond om 12.00 uur? Ik ben een beetje bang dat als we Minke door laten slapen ze misschien wakker wordt van het vuurwerk en in paniek raakt... maar haar wakker maken is ook niet altijd de beste optie (hoewel we daarna toch naar huis moeten nog, dus wakker moet ze toch worden)? Hoe doen jullie dat?