Hello vind ik zelf wel lekker. Maar 't gaat niet zozeer om hoe goed die platen zijn, maar dat ze energie naar boven brengen bij de DJ's.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'Hello' vind ik nou niet echt briliantVerliefdheid ook niet
Hello is een heel goede plaat. Maar er zitten geen gitaren in, dus wordt het door heel veel mensen al meteen afgeschoten. Zonde.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'Hello' vind ik nou niet echt briliantVerliefdheid ook niet
Dan vraag ik me af, waar ze die energie vandaan haalden bij ''verliefdheid''quote:Op donderdag 30 december 2010 12:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hello vind ik zelf wel lekker. Maar 't gaat niet zozeer om hoe goed die platen zijn, maar dat ze energie naar boven brengen bij de DJ's.
Kortom voor vandaag past het wel bij jequote:Op donderdag 30 december 2010 12:49 schreef alors het volgende:
Dit is echt van die huisvrouwenmuziek
Die platen zijn daar ook niet voor, die zijn om een beetje bezinning over het onderwerp te brengen.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hello vind ik zelf wel lekker. Maar 't gaat niet zozeer om hoe goed die platen zijn, maar dat ze energie naar boven brengen bij de DJ's.
Ik kan best wel tegen platen zonder gitaren, alleen dan moet ik er wel een bepaald gevoel bij krijgenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hello is een heel goede plaat. Maar er zitten geen gitaren in, dus wordt het door heel veel mensen al meteen afgeschoten. Zonde.
Hersenen uitschakelen en dom mee stuiteren en bleren?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af, waar ze die energie vandaan haalden bij ''verliefdheid''
Ja, weet ik. Maar ik vraag me af bij hoeveel mensen muziek dat nou echt voor ze kan doen. En als je 't dan doet, doe 't met kleinere/onbekende bands, zoveel Rigby en Novastar. Maar niet Blofquote:Op donderdag 30 december 2010 12:51 schreef alors het volgende:
[..]
Die platen zijn daar ook niet voor, die zijn om een beetje bezinning over het onderwerp te brengen.
Waarom dat dan? Dat heeft er toch niets mee te makenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ik vraag me af bij hoeveel mensen muziek dat nou echt voor ze kan doen. En als je 't dan doet, doe 't met kleinere/onbekende bands, zoveel Rigby en Novastar. Maar niet Blof
Ik dacht altijd dat jouw UI een polsstok springer was. Maar dat is helemaal niet zoquote:Op donderdag 30 december 2010 12:52 schreef alors het volgende:
Ik vind Hello gewoon een matig nummer, dat schelle Hello! helpt daar niet bij. Die akoestische versie vond ik leuker, maarja noooooooooooit meer wat van gehoord.
Naamsbekendheid. SR is natuurlijk ook een lokkertje voor meer 3FM-luisteraars, doe 't dan ook naar bands toe. Mgoed, wie ben ik om dat te vindenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Dat heeft er toch niets mee te maken.
Dacht ik al wel. Ook al zo'n lekker nummer.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens is Dragonette van Hello dezelfde die de vocals doet van Animale.
Op mijn allereerste bedrijf waar ik stage liep, stond het altijd aan.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef CindieY het volgende:
Uit nieuwsgierigheid: hoe zijn jullie ooit begonnen met het luisteren naar 3FM?
Eerste SRquote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef CindieY het volgende:
Ik luisterde altijd SlamFMquote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef CindieY het volgende:
SR 2009 was de aanleiding. Heb me met Radio555 hier gemeld, toen Evers en Beelen samen uitzending gingen makenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef CindieY het volgende:
SRquote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef CindieY het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |