quote:Op donderdag 30 december 2010 10:39 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
niet reageren op dat sneue figuur, krijgt ie een klein stijfje van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:56 schreef justmattie het volgende:
Lijstje voor 11 uur.Dat is niet mis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:56 schreef justmattie het volgende:
Lijstje voor 11 uur.Roep HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Nee zo:quote:
hjeb niets met Anouk, maar klinkt best aardig dit.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Euh. Nou noem ik mezelf toch wel Anouk liefhebber. Maar ik ken dit helemaal niet.
Dan dein je maar zo maar mee met Guusquote:Op donderdag 30 december 2010 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Euh. Nou noem ik mezelf toch wel Anouk liefhebber. Maar ik ken dit helemaal niet.
WaterlandkerkjestadFMquote:
Qmusicquote:Op donderdag 30 december 2010 11:20 schreef justmattie het volgende:
WaterstadFM draaiden ze ook op mijn stage. Na 2 weken heb ik 'm gewoon op Qmusic gezet en vonden ze ook prima
Twintig keer beter dan waterstadFMquote:
Innuendoquote:Op donderdag 30 december 2010 11:23 schreef Susi het volgende:
Toch wel het allermooiste liedje van Queen
Under Pressurequote:Op donderdag 30 december 2010 11:23 schreef Susi het volgende:
Toch wel het allermooiste liedje van Queen
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh ja, die ook wel. Met David Bowie
quote:
Daddy is in ieder geval nu niet zo cool meer...quote:Op donderdag 30 december 2010 11:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Faket hij nu ook zijn dood , of wat is hij van plan.
Dansje doetquote:Op donderdag 30 december 2010 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daddy is in ieder geval nu niet zo cool meer...
Ik heb geen zin om de statistieken op te zoeken, maar deze komt regelmatig langsquote:
Dan brengt de bezorger het wel bij de buren tochquote:Op donderdag 30 december 2010 11:44 schreef alors het volgende:
Ja in uren met zulke muziek kan ik mijn muziek weer eens niet hard zetten omdat ik een pakketje verwacht en anders de deurbel niet hoor
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om de statistieken op te zoeken, maar deze komt regelmatig langs
HANS!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:50 schreef -Hans- het volgende:
Zo, opstaan. Mogguh
. Helaas wel een erg mooie plaat van Queen gemist
. Zometeen alsnog Queen, met wel een erg verdrietige plaat. Eens even kijken wat de dag zal brengen.. Altijd weer spanennd
.
Ja maar de meeste zijn niet thuis overdag, en het zijn 2 pakketjesquote:Op donderdag 30 december 2010 11:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan brengt de bezorger het wel bij de buren toch
Hm bummer.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar de meeste zijn niet thuis overdag, en het zijn 2 pakketjes
Dan wordt het toch bij het dichtstbijzijnde TNT-punt bezorgd? Bij mij is dat de supermarkt 5 minuten verderop.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar de meeste zijn niet thuis overdag, en het zijn 2 pakketjes
Ja maar ik kan dat niet houden op de fiets en ik ga er ook niet mee in de bus zittenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan wordt het toch bij het dichtstbijzijnde TNT-punt bezorgd? Bij mij is dat de supermarkt 5 minuten verderop.
Ow, grote pakketjes dusquote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar ik kan dat niet houden op de fiets en ik ga er ook niet mee in de bus zitten
Maar het is al binnen
Turn up the volumequote:Op donderdag 30 december 2010 12:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar ik kan dat niet houden op de fiets en ik ga er ook niet mee in de bus zitten
Maar het is al binnen
Met of zonder Wali B?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:07 schreef Zeroku het volgende:
Wat zou je doen_____________________________________________________________
Met Wali B. Doe maar niet inderdaadquote:
Zou je lachen? Schelden?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:07 schreef Zeroku het volgende:
Wat zou je doen_____________________________________________________________
Metquote:
Een van de weinige Racoon platen waar ik nog wel naar kan luisteren, maar destijds wel erg grijs gedraaid.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:11 schreef JaneDoe het volgende:
wat was ik blij toen deze plaat van de playlist van de reguliere zenders verdween
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:19 schreef justmattie het volgende:
Even douchen. En in de douche staat de radio ook op 3fm
had t eigenlijk t over marco en ali b, maar voor racoon geldt misschien wel t zelfdequote:Op donderdag 30 december 2010 12:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een van de weinige Racoon platen waar ik nog wel naar kan luisteren, maar destijds wel erg grijs gedraaid.
Prodigy
Daar heb ik al sinds 15 maart last van.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:21 schreef Evertjan het volgende:
echt erg die vrije dagen het lukt me gewoon niet om voor 12.00 me bed uit te komen
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sommige mensen die een plaat hebben aangevraagd moeten echt een schop terug naar hun favoriete Radio Noordzee ofzo krijgen![]()
.
[..]
Je hebt gerequest dat ie zou overlijden?
Ik heb het vertraagd afgespeeld. hij zingt het 2x in het liedje wel en 3x nietquote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef Evertjan het volgende:
zingt hij nou echt mijn hart gaat sneller stromen??
[..]
Je hebt gerequest dat ie zou overlijden?
Best een zelfspot dat spotje toen, hoorde later dat hij van het reclamebureau pas na 4 maanden betaald heeft gekregenquote:
Ga je toch radio top 2000 luisterenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:28 schreef -Hans- het volgende:
Gaan ze nog goede muziek draaien of blijft het dit soort slap werk? Destine.. Racoon... Ali B.. Vreselijk.
Dit uur wordt niets meerquote:Op donderdag 30 december 2010 12:28 schreef -Hans- het volgende:
Gaan ze nog goede muziek draaien of blijft het dit soort slap werk? Destine.. Racoon... Ali B.. Vreselijk.
SIMPLY THE BEST.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit uur wordt niets meer
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef Zeroku het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)d&utm_medium=twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Jammerquote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit uur wordt niets meer
Nou, aangezien de supermarkt morgen vroeg dicht is en de supermarkten zaterdag en zondag ook dicht zijn.. Lijkt me niet geheel onverstandigquote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef Evertjan het volgende:
zit net te bedenken dat ik nog boodschappen moet doen
idd en morgen zal ik wel niet de enigste zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, aangezien de supermarkt morgen vroeg dicht is en de supermarkten zaterdag en zondag ook dicht zijn.. Lijkt me niet geheel onverstandig
Nee, daar ben ik ook bang voor. Ik hoop straks met de boodschappen voor O&N met vrienden ook m'n eigen boodschappen mee te kunnen nemenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd en morgen zal ik wel niet de enigste zijn
Misschien wel de enige.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd en morgen zal ik wel niet de enigste zijn
Die van Novastar was helemaal gaaf. Vooral toen ze daarmee het Huis uitkwamen. Kippenvel alloverquote:Op donderdag 30 december 2010 12:44 schreef CindieY het volgende:
Rigby. Dit vond ik nou wel een tof themenummer
Ze twitteren wel dat Police op 3FM is en dat iedereen rond 12 uur 3FM moet luisteren voor One Songquote:
Die was ook fijn idd. Maar voor mij hoeft 't niet zo, die themesongs. Er komt vanzelf wel een min of meer spontaan anthem omhoog.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die van Novastar was helemaal gaaf. Vooral toen ze daarmee het Huis uitkwamen. Kippenvel allover![]()
Agree. Echt te gek inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 12:44 schreef CindieY het volgende:
Rigby. Dit vond ik nou wel een tof themenummer
'Hello' vind ik nou niet echt briliantquote:Op donderdag 30 december 2010 12:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die was ook fijn idd. Maar voor mij hoeft 't niet zo, die themesongs. Er komt vanzelf wel een min of meer spontaan anthem omhoog.
Hello vind ik zelf wel lekker. Maar 't gaat niet zozeer om hoe goed die platen zijn, maar dat ze energie naar boven brengen bij de DJ's.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'Hello' vind ik nou niet echt briliantVerliefdheid ook niet
Hello is een heel goede plaat. Maar er zitten geen gitaren in, dus wordt het door heel veel mensen al meteen afgeschoten. Zonde.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'Hello' vind ik nou niet echt briliantVerliefdheid ook niet
Dan vraag ik me af, waar ze die energie vandaan haalden bij ''verliefdheid''quote:Op donderdag 30 december 2010 12:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hello vind ik zelf wel lekker. Maar 't gaat niet zozeer om hoe goed die platen zijn, maar dat ze energie naar boven brengen bij de DJ's.
Kortom voor vandaag past het wel bij jequote:Op donderdag 30 december 2010 12:49 schreef alors het volgende:
Dit is echt van die huisvrouwenmuziek
Die platen zijn daar ook niet voor, die zijn om een beetje bezinning over het onderwerp te brengen.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hello vind ik zelf wel lekker. Maar 't gaat niet zozeer om hoe goed die platen zijn, maar dat ze energie naar boven brengen bij de DJ's.
Ik kan best wel tegen platen zonder gitaren, alleen dan moet ik er wel een bepaald gevoel bij krijgenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hello is een heel goede plaat. Maar er zitten geen gitaren in, dus wordt het door heel veel mensen al meteen afgeschoten. Zonde.
Hersenen uitschakelen en dom mee stuiteren en bleren?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af, waar ze die energie vandaan haalden bij ''verliefdheid''
Ja, weet ik. Maar ik vraag me af bij hoeveel mensen muziek dat nou echt voor ze kan doen. En als je 't dan doet, doe 't met kleinere/onbekende bands, zoveel Rigby en Novastar. Maar niet Blofquote:Op donderdag 30 december 2010 12:51 schreef alors het volgende:
[..]
Die platen zijn daar ook niet voor, die zijn om een beetje bezinning over het onderwerp te brengen.
Waarom dat dan? Dat heeft er toch niets mee te makenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ik vraag me af bij hoeveel mensen muziek dat nou echt voor ze kan doen. En als je 't dan doet, doe 't met kleinere/onbekende bands, zoveel Rigby en Novastar. Maar niet Blof
Ik dacht altijd dat jouw UI een polsstok springer was. Maar dat is helemaal niet zoquote:Op donderdag 30 december 2010 12:52 schreef alors het volgende:
Ik vind Hello gewoon een matig nummer, dat schelle Hello! helpt daar niet bij. Die akoestische versie vond ik leuker, maarja noooooooooooit meer wat van gehoord.
Naamsbekendheid. SR is natuurlijk ook een lokkertje voor meer 3FM-luisteraars, doe 't dan ook naar bands toe. Mgoed, wie ben ik om dat te vindenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Dat heeft er toch niets mee te maken.
Dacht ik al wel. Ook al zo'n lekker nummer.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens is Dragonette van Hello dezelfde die de vocals doet van Animale.
Op mijn allereerste bedrijf waar ik stage liep, stond het altijd aan.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef CindieY het volgende:
Uit nieuwsgierigheid: hoe zijn jullie ooit begonnen met het luisteren naar 3FM?
Eerste SRquote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef CindieY het volgende:
Ik luisterde altijd SlamFMquote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef CindieY het volgende:
SR 2009 was de aanleiding. Heb me met Radio555 hier gemeld, toen Evers en Beelen samen uitzending gingen makenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef CindieY het volgende:
SRquote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef CindieY het volgende:
Toen Slam nog IDT radio wasquote:Op donderdag 30 december 2010 13:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luisterde altijd SlamFMZe draaiden daar altijd dance & trance, maar toen werd het meer van die top40 troep
En toen was het geloof ik SR2007 toen ik 3FM ging luisteren, toen luisterde ik nog niet zo heel veel radio, en toen in de zomer van 2008 ben ik echt alleen nog maar 3FM gaan luisteren, vond het veel leuker enzo.
Denk op zich velen met jou, via een bedrijf waar ze werkten ofzoquote:Op donderdag 30 december 2010 12:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Op mijn allereerste bedrijf waar ik stage liep, stond het altijd aan.
Toen ik op mijn kamer aan het klussen wasquote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef CindieY het volgende:
De muziek staat je niet meer aan? Eerste SR is de enige die ik me niet kan herinneren. Vanaf de tweede alle jaargangen wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Eerste SR.
Maar ik moet bekennen dat ik steeds minder 3FM luister.
Edwin Evers tijdens het WK in 1998 met de boertjesquote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef CindieY het volgende:
Ik luister op vrijdag juist nooit meer.. Zo verschillend is dat dusquote:Op donderdag 30 december 2010 13:06 schreef borisz het volgende:
Maar ja ik vind 3FM steeds minder aan het worden. Ik luister eigenlijk alleen nog maar op de vrijdag.. Heeft met de muziek en DJ's te maken.
Verder ben ik BNR meer gaan waarderen. Totale andere radio maar ja voor nu is dat mijn #1 zender doordeweeks.
Dat vriendje van mij ook ja. Ik ergerde me kapot aan Giel Beelen. En al die zaterdagmiddagen met Eddy Zoë, getver.quote:
Stenders + EWquote:Op donderdag 30 december 2010 13:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik luister op vrijdag juist nooit meer.. Zo verschillend is dat dus
Ach, je hebt altijd DJ's die je leuk vindt en DJ's die je niet leuk vindt. Als de muziek over 't algemeen goed is, blijf ik wel luisteren. Dat betekent dat ie meestal op zaterdagavond en zondagavond op den duur wel uit gaatquote:Op donderdag 30 december 2010 13:10 schreef borisz het volgende:
Maar goed neem het weekend nu: Annemieke heeft ieder weekend een kater. ODOL word je ook niet vrolijk van. Dan krijg je Timuren een stom hitlijstje
.
Vroegah had je nog De Heer, Diergaarde & Corne Klijn
Frank, Timur, Bart, Ajouadquote:Op donderdag 30 december 2010 13:10 schreef borisz het volgende:
Maar goed neem het weekend nu: Annemieke heeft ieder weekend een kater. ODOL word je ook niet vrolijk van. Dan krijg je Timuren een stom hitlijstje
.
Vroegah had je nog De Heer, Diergaarde & Corne Klijn
Ik snap overigens nog steeds niet dat Arbeidsvitaminen niet meer gemaakt wordt?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:16 schreef borisz het volgende:
En ja doordeweeks Giel ga ik het niet over hebben.
@work... Ik mis Ekdom nog steeds op dat tijdstip. Domien moet gewoon weer radio maken zoals hij dat kon op de internetzenders op 3Fm ging het langzaam bergafwaards.
Ekdom+ Rab is wel luisterbaar, maar ga ik niet voor zitten.
C&S *zap*
Venema leuk maar savonds en radio is geen combi meer het laatste jaar
3v12 eindelijk echte muziek maar zie Venema.
Omroeppolitiek he. BNN heeft meer zendtijd gekregen en wilde dat vooral op 3FM.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik snap overigens nog steeds niet dat Arbeidsvitaminen niet meer gemaakt wordt?Ik heb toen met al die veranderingen daar niet echt actief op zitten letten, maar Arbeidsvitaminen is toch al jaren één van de beter beluisterde radioprogramma's?
Zonde, denk dat Arbeidsvitaminen toch wel een lokkertje was voor de wat oudere luisteraar. Die zullen nu wel op andere zenders zitten te luisteren.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Omroeppolitiek he. BNN heeft meer zendtijd gekregen en wilde dat vooral op 3FM.
Het is "Click clack clickerdieclack"quote:Op donderdag 30 december 2010 13:29 schreef CindieY het volgende:
Wie vraagt dit nou aan? Klikklak tikkerdietak
Owquote:Op donderdag 30 december 2010 13:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is "Click clack clickerdieclack"duhh...
Helemaal mee eens. Beste is er wel een beetje vanaf.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:06 schreef borisz het volgende:
Maar ja ik vind 3FM steeds minder aan het worden. Ik luister eigenlijk alleen nog maar op de vrijdag.. Heeft met de muziek en DJ's te maken. 3FM is voor mij te mainstream geworden, de kans op een oud vreemd pareltje is overdag bijna uitgesloten terwijl voor mijn gevoel een paar jaar geleden daar meer ruimte voor was. En het 3v12 gehalte is te laag overdag.
Verder ben ik BNR meer gaan waarderen. Totale andere radio maar ja voor nu is dat mijn #1 zender doordeweeks.
Un belle histoirequote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
Die TOPSRIk ben er helemaal weg van, ik ga top2000 luisteren
Pendulumquote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef borisz het volgende:
Tussen 2100 en 2200 een geweldig uurtje met mijn plaat
Dank voor de tip. Heel erg mooie herinneringen daar aanquote:
Kippenvelmomentje hier altijdquote:Op donderdag 30 december 2010 13:39 schreef -Hans- het volgende:
Who Wants To Live Forever. Even een slik momentje. Zo mooi
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef -Hans- het volgende:
Kudzooi weer niet gelukt om het droog te houden. Die plaat raakt me elke keer zo diep en dan inderdaad ook het eind wat Paul zegt. Zoveel gevoel zit er in de plaat. Het slagwerk, de uithalen van Freddie en Brian May met zijn gitaar. De tekst ook. Zeer ontroerend.
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef -Hans- het volgende:
Kudzooi weer niet gelukt om het droog te houden. Die plaat raakt me elke keer zo diep en dan inderdaad ook het eind wat Paul zegt. Zoveel gevoel zit er in de plaat. Het slagwerk, de uithalen van Freddie en Brian May met zijn gitaar. De tekst ook. Zeer ontroerend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Blij dat ik dit nog even kon horen. Wacht wel even tot het 14:00 isquote:Op donderdag 30 december 2010 13:39 schreef borisz het volgende:
Nog even wachten hans anders mis je iets
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
Lijst volgend uur.Volgens mij ga ik Deep Purple missen, één van m'n favo nummers allertijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Als je om 20:00 maar weer terug bentquote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blij dat ik dit nog even kon horen. Wacht wel even tot het 14:00 is.
Ik kan Deep Purple niet meer horen sinds ik weet dat het mijn moeders lievelingsband isquote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik Deep Purple missen, één van m'n favo nummers allertijden
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kan Deep Purple niet meer horen sinds ik weet dat het mijn moeders lievelingsband is
Zonde!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef CindieY het volgende:
[..]![]()
Ik moet het einde weer gemist hebben hoor.
Haha dat moet lukken, maar dan kijk ik waarschijnlijk journaalquote:Op donderdag 30 december 2010 13:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je om 20:00 maar weer terug bent.
Binnen?quote:
Maar de show moet toch doorgaan?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat moet lukken, maar dan kijk ik waarschijnlijk journaal.
quote:
Zondequote:Op donderdag 30 december 2010 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, zo groot woon ik niet.
Die heb ik aangevraagdquote:Op donderdag 30 december 2010 13:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar de show moet toch doorgaan?
Wat een hint zeg
Duidelijke hintquote:Op donderdag 30 december 2010 13:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar de show moet toch doorgaan?
Wat een hint zeg
Ik ga zo darten kijken.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:55 schreef alors het volgende:
Ik ga even Spotifyen, het uur hierna vind ik ook weinig bijzonder.
Komt op SBS?quote:
Mee eens. Al vind ik de plaat van U2 toch wel aardig briljantquote:Op donderdag 30 december 2010 13:55 schreef alors het volgende:
Ik ga even Spotifyen, het uur hierna vind ik ook weinig bijzonder.
Ja, naar KXquote:Op donderdag 30 december 2010 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Ondanks Three Days In A Row en Dansen Aan Zee ook maar ff wat anders luisteren...
Heb je nog steeds geen nieuwe dan?? Hoelang ben je dat ding al kwijt??quote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef CindieY het volgende:
Hoorde ik nou goed dat ik buiten de spits met 40% korting kon/kan reizen? Ov-chipkaart kwijt![]()
goed plan!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, naar KX. Begint nu de marathon van Stenders en Siebelink. 25 uur
.
Meestal niet zo'n fan van de muzieksmaak van Stenders, maar ik geef het even een kansquote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, naar KX. Begint nu de marathon van Stenders en Siebelink. 25 uur
.
Mja, twee/drie week nu? Maar eerst moet je zo'n aanvraagformulier aanvragen, dat opsturen en dan krijg je pas een nieuwe.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:04 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen nieuwe dan?? Hoelang ben je dat ding al kwijt??
See yaquote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef CindieY het volgende:
Ik ben er vandoor trouwens, tijd voor de buren!
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef CindieY het volgende:
Bis laterquote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef CindieY het volgende:
Ik dacht 4 jaar geleden tijdens het playmobil spelen dat ik wel een muziekje kon gebruiken en wilde toen 538 opzetten, omdat ik daar veel over gehoord had. Ik kon echter de frequentie van 538 niet vinden, maar vond wel 3fm. Op dat moment was Coen en Sander show bezig en dat vond ik wel lollig, toen heb ik obsessief iedere dag heel lang naar 3fm geluisterd. Sindsdien komt 538 mijn kamer niet meer binnen en haat ik de Coen en Sander show, maar goedquote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef CindieY het volgende:
Ik zag et ja, Boney is niet Meerquote:Op donderdag 30 december 2010 14:31 schreef Cee het volgende:
Zo, ben weer terug, ondertussen piept Bobby Farrell d'r even tussenuit.
Yoquote:Op donderdag 30 december 2010 14:31 schreef Cee het volgende:
Zo, ben weer terug, ondertussen piept Bobby Farrell d'r even tussenuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |