SIMPLY THE BEST.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit uur wordt niets meer
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef Zeroku het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)d&utm_medium=twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Jammerquote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit uur wordt niets meer
Nou, aangezien de supermarkt morgen vroeg dicht is en de supermarkten zaterdag en zondag ook dicht zijn.. Lijkt me niet geheel onverstandigquote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef Evertjan het volgende:
zit net te bedenken dat ik nog boodschappen moet doen
idd en morgen zal ik wel niet de enigste zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, aangezien de supermarkt morgen vroeg dicht is en de supermarkten zaterdag en zondag ook dicht zijn.. Lijkt me niet geheel onverstandig
Nee, daar ben ik ook bang voor. Ik hoop straks met de boodschappen voor O&N met vrienden ook m'n eigen boodschappen mee te kunnen nemenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd en morgen zal ik wel niet de enigste zijn
Misschien wel de enige.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd en morgen zal ik wel niet de enigste zijn
Die van Novastar was helemaal gaaf. Vooral toen ze daarmee het Huis uitkwamen. Kippenvel alloverquote:Op donderdag 30 december 2010 12:44 schreef CindieY het volgende:
Rigby. Dit vond ik nou wel een tof themenummer
Ze twitteren wel dat Police op 3FM is en dat iedereen rond 12 uur 3FM moet luisteren voor One Songquote:
Die was ook fijn idd. Maar voor mij hoeft 't niet zo, die themesongs. Er komt vanzelf wel een min of meer spontaan anthem omhoog.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die van Novastar was helemaal gaaf. Vooral toen ze daarmee het Huis uitkwamen. Kippenvel allover![]()
Agree. Echt te gek inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 12:44 schreef CindieY het volgende:
Rigby. Dit vond ik nou wel een tof themenummer
'Hello' vind ik nou niet echt briliantquote:Op donderdag 30 december 2010 12:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die was ook fijn idd. Maar voor mij hoeft 't niet zo, die themesongs. Er komt vanzelf wel een min of meer spontaan anthem omhoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |