Heul niet.quote:
Ligt er maar net aan hoe je valt. Je moet zorgen dat je niet met je benen eerst landt, maar dat je je nek breekt of met je schedel op iets spits en hards terecht komt.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Heul niet.
Ik bedacht me op tijd dat het vanaf twee hoog waarschijnlijk niet dodelijk en alleen maar heel pijnvol zou zijn.
als je headfirst springt is een meter al goed genoeg, wel logisch blijven denkenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Heul niet.
Ik bedacht me op tijd dat het vanaf twee hoog waarschijnlijk niet dodelijk en alleen maar heel pijnvol zou zijn.
Ik houd van woorden waar moeilijk of niet mee te rijmen is.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:42 schreef Rauzer het volgende:
De mooiste woorden zijn de woorden die je kunt gebruiken als bijvoeglijk naamwoord en als zelfstandig naamwoord!
Alles is hard op het moment beneden. Maar ik vraag me af of 5cm vastgevroren sneeuw het wint van mijn schedel.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je valt. Je moet zorgen dat je niet met je benen eerst landt, maar dat je je nek breekt of met je schedel op iets spits en hards terecht komt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 01:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat iemand zelfs doodging zonder te vallen!
daar viel dan iemand opquote:Op donderdag 30 december 2010 01:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat iemand zelfs doodging zonder te vallen!
nee, maar de 6 cm stoeptegel eronder welquote:Op donderdag 30 december 2010 01:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles is hard op het moment beneden. Maar ik vraag me af of 5cm vastgevroren sneeuw het wint van mijn schedel.
twaalfquote:Op donderdag 30 december 2010 01:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd van woorden waar moeilijk of niet mee te rijmen is.
Neen, dat haal ik niet. Er ligt hier eerst nog een strook van een meter of 5, 6 gras voor de deur, dan een perkje en dan pas stoep.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar de 6 cm stoeptegel eronder wel
ohja das waar, ik heb jouw huis gezien vanuit de treinquote:Op donderdag 30 december 2010 01:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Neen, dat haal ik niet. Er ligt hier eerst nog een strook van een meter of 5, 6 gras voor de deur, dan een perkje en dan pas stoep.
En dat weet je nog?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja das waar, ik heb jouw huis gezien vanuit de trein
En mijn huis is dus niet belangrijk?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
fotografisch geheugen voor alles behalve belangrijke dingen
ik kom daar nooit,quote:Op donderdag 30 december 2010 01:51 schreef JJH het volgende:
[..]
En mijn huis is dus niet belangrijk?
Had jij mij?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kom daar nooit,
alhoewel ik de volgende keer wel je pakketje persoonlijk langs kom brengen
het was het enige dat nog over wasquote:Op donderdag 30 december 2010 01:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Had jij mij?
Ik kan het zo nazoeken, maar ik wilde nog echt raden.
Aan de hand van het gedicht enzo, ik zal er morgen nog eens achteraanbellen.
Bennyquote:Op donderdag 30 december 2010 02:19 schreef iBenny het volgende:
Voordat we het nieuwe jaar in gaan wil ik iedereen toch nog ff bedanken voor dit jaar. Zelf heb ik het toch wel over het algemeen als een kutjaar ervaren, maar als ik naar de leuke dingen in dit jaar kijk dan is dat lijstje gelukkig ook enorm lang.
De tijd in X Factor -met een groot gedeelte van de mensen van hier- heb ik serieus als geweldig mogen ervaren! Grappen, serieuze gesprekken.. eigenlijk kwam er van alles wel wat langs. En toch elke keer met evenveel respect naar elkaar. Ik kwam dan ook elke dag weer met even veel plezier buurten.
Daarna in het WK forum, waar we met z'n allen samen het oranjegevoel ervaarden. Dat we de finale hebben verloren neem ik door de gezelligheid toentertijd maar voor lief. Direct door naar TAL... waar we een paar maanden geleden meetten. Users waar je je moeilijk een beeld bij kon vormen kregen opeens een gezicht. Sommige voelden zelfs heel vertrouwd. Daarna nog (een paar) keer gemeet.
De laatste tijd werd een toffe groep langzaam uit elkaar getrokken, helaas maar waarschijnlijk was dit niet tegen te houden. Steken onder water, meningsverschillen, ed. deden het de das om. Daar staat dan wel weer tegenover dat er nieuwe mensen kwamen/komen opdagen. Elk toch weer met de vertrouwde open armen.
Ik wil iedereen dan ook bedanken voor de mooie dingen, de serieuse dingen, de moeilijke dingen en vooral voor alle liefde die werd gegeven. Een ieder kon zijn ei kwijt als hij/zij daar behoefte aan was. Vaak toch werd dat met veel respect opgevangen en serieus op ingegaan.
Hoe dan ook... Ik heb dit jaar kennis mogen maken met allemaal lieve, gekke, serieuse, mooie, maar vooral geweldige mensen, elk met een hart van goud. Ik kon vertrouwen op steun wanneer het nodig was, kon mijn verhaal kwijt, kon hier lachen, kon hier genieten van alles en iedereen. En ik geloof dat dit niet iets is van alleen nu, maar dat ik ook in de toekomst op jullie kan vertrouwen.
En, en... dit jaar heeft me behalve de minder leuke dingen dit jaar naast nieuwe vrienden ook een geweldige, lieve en leuke vriendin gebracht
Dankjulliewel! Dankjulliewel voor alles!
Maak van 2011 een mooi, gezellig en een leuk jaar.
Zoals?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:40 schreef Laysa het volgende:
Goed zo Benny....Mooie samenvatting![]()
En het zou nu dus mooi zijn als mensen daar wat mee gingen doen
Hé, je leest nog mee.quote:
C_Aquote:
Wat minder steken onder water geven en katten....bijvoorbeeld.....tis maar een idee hoor, zodat het gewoon ouderwets leuk hier wordt...voor de diehards....maar hey...niets hoeft......hat was zomaar een positief idee....quote:
* Crazy-M prikt laysa onderwater met een penquote:Op donderdag 30 december 2010 12:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat minder steken onder water geven en katten....bijvoorbeeld.....tis maar een idee hoor, zodat het gewoon ouderwets leuk hier wordt...voor de diehards....maar hey...niets hoeft......hat was zomaar een positief idee....
Knap iemand die mij een zwembad ofzo in krijgtquote:Op donderdag 30 december 2010 12:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M prikt laysa onderwater met een pen
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef Kally het volgende:
Benny ik moet er van huilen zo mooi, ik voel precies hetzelfde, en van 2011 gaan we een topjaar maken vol respect, liefde en gezelligheid en gezondheid
In een aquarium wil je toch wel?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Knap iemand die mij een zwembad ofzo in krijgt
niet huilen, anders gaat iedereen huilenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef Kally het volgende:
Benny ik moet er van huilen zo mooi, ik voel precies hetzelfde, en van 2011 gaan we een topjaar maken vol respect, liefde en gezelligheid en gezondheid
lukt wel hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Knap iemand die mij een zwembad ofzo in krijgt
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In een aquarium wil je toch wel?
Ah zo, ja mee eens. Steken mag best, maar dan gewoon leuk en als lovebitesquote:Op donderdag 30 december 2010 12:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat minder steken onder water geven en katten....bijvoorbeeld.....tis maar een idee hoor, zodat het gewoon ouderwets leuk hier wordt...voor de diehards....maar hey...niets hoeft......hat was zomaar een positief idee....
Ik zou voorlopig niet meer 'posten' maar heb niet gezegd dat ik niet meeleesquote:Op donderdag 30 december 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]ik heb O&N gemist en heel januari
![]()
Als je toch blijft lezen en op wat selectieve dingen reageert (ik had je al eerder gezien tochquote:Op donderdag 30 december 2010 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou voorlopig niet meer 'posten' maar heb niet gezegd dat ik niet meelees
En ik moest even reageren op Benny zijn bericht
En nu snel weer weg
Uhmmmquote:Op donderdag 30 december 2010 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
En waar vind je nou nog een forum als TAL? Nerregges!
Ja als je tegen me blijft praten schiet het natuurlijk niet opquote:Op donderdag 30 december 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je toch blijft lezen en op wat selectieve dingen reageert (ik had je al eerder gezien toch) dan kan je toch net zo goed blijven
Gezellig joh
![]()
![]()
Je hebt alleen jezelf ermee als je wegblijft nl.
Daarom, kun je dus gewoon blijven en helpt ook gelijk om de sfeer gezellig te krijgenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja als je tegen me blijft praten schiet het natuurlijk niet op
Jij hebt me niet eerder gezien, toch
Ah dan blijven we gewoon tegen je lullen hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja als je tegen me blijft praten schiet het natuurlijk niet op
Jij hebt me niet eerder gezien, toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is ook nog eens lesbisch.quote:
Dus jullie gaan keihard neucksecks hebben. Gewoon, omdat je je verveelt en het beide toch vies vindt met elkaarquote:
ik heb nog wel een lesbische vriendin in de aanbiedingquote:
Hoe issie met jou en de vrouwen?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb nog wel een lesbische vriendin in de aanbieding
ik besluit zojuist dat ik me in stilzwijgen ga hullenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe issie met jou en de vrouwen?
Is wel online te vinden toch? Of echt de brief met login & WWquote:Op donderdag 30 december 2010 12:35 schreef Crazy-M het volgende:
Zucht, zit bij mn zus nieuwe laptop te installeren ...
kan ik nergens de papieren vinden voor de email in te stellen.
Zussen ....
het laatste iddquote:Op donderdag 30 december 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is wel online te vinden toch? Of echt de brief met login & WW
is dat kietelen ?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:38 schreef Kally het volgende:
Ik ga wel huilen, gewoon omdat het kan en nog steeds ziek ben en en en omdat ik jullie allemaal lief vind en ik steek niet ik kietel alleen.
Miran blijf maar gewoon
Awwwwwwquote:Op donderdag 30 december 2010 12:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is dat kietelen ?
doet anders best zeer hoor
Was de sfeer weg danquote:Op donderdag 30 december 2010 12:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daarom, kun je dus gewoon blijven en helpt ook gelijk om de sfeer gezellig te krijgen
nu weer slijmen ...quote:
Dan geef ik jou een lovebitequote:
te houdenquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah dan blijven we gewoon tegen je lullen hoorWat ga JIJ met O&N doen?
Oliebol en appelflap etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I noa want appelflap.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oliebol en appelflap eten
Dat vind ik zo vies héquote:Op donderdag 30 december 2010 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oliebol en appelflap eten
hey koeiquote:Op donderdag 30 december 2010 12:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze kan je ook slaan als je wil?
quote:
Jij smeert ze liever uit over je nakende lichaam.quote:
altijd eigenlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Kally wat ben je toch ook een gevoelig lieverdje soms![]()
.
En dan mag m'n vriendin het aflikkenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij smeert ze liever uit over je nakende lichaam.
je zat nog onder de koeienstrontquote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
ik was er net ook al en toen negerde iedereen me.
we kunnen gewoon niet zonder jequote:Op donderdag 30 december 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Godver ik haat jullie
ok dat is niet waar, maar jullie praten tegen meEn nu moet ik reageren
Je weet war ik woon, wanneer krijg ik hem?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dan de zelfgebakken appelflap met rondje erin
O nou die van mij krijg je niet meerquote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je weet war ik woon, wanneer krijg ik hem?
Details.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:46 schreef Zeroku het volgende:
Ouders die niet tegen grapjes kunnen.
wutwutuwtuwtuwtuwtuwtutuwtuw?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:46 schreef Kally het volgende:
[..]
O nou die van mij krijg je niet meer
Yep vervelend hequote:Op donderdag 30 december 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Godver ik haat jullie
ok dat is niet waar, maar jullie praten tegen meEn nu moet ik reageren
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij wilde toch wel mee met oud en nieuw
Ga je me niet besmetten dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je weet war ik woon, wanneer krijg ik hem?
is een bolquote:Op donderdag 30 december 2010 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga je me niet besmetten dan?
Hier een virtuele appelflap
[ afbeelding ]
Vrienden hebben LAN, ik ga daar af en toe heen, omdat leren. Vannacht voordat ik naar huis ging echt teringgroot sneeuwgevecht daar gehoudenquote:
Dat ziet er uit als een anusquote:Op donderdag 30 december 2010 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga je me niet besmetten dan?
Hier een virtuele appelflap
[ afbeelding ]
ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een anus.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vrienden hebben LAN, ik ga daar af en toe heen, omdat leren. Vannacht voordat ik naar huis ging echt teringgroot sneeuwgevecht daar gehouden, ook sneeuw bij hun naar binnen gevlogen, heel die hal zeiknat. Vanmorgen toen ons mam wilde gaan hadden zij heel onze poort vastgezet in de sneeuw
en nou is ze helemaal boos.
Haal je me gelijk op van het station?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:48 schreef Kally het volgende:
Ik ben weg, ik moet vuurwerk kopen en olie voor de oliebollen en appelflappen die ik zelf ga bakken
Dat zijn plakjes.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet![]()
Ik heb het plaatje aangepast
Ik heb geen idee.... ik heb nog nooit een anus van dichtbij gezienquote:Op donderdag 30 december 2010 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is dat witte poeier dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Haal je me gelijk op van het station?
Plaatje is veranderd, oorspronkelijk zat er geen wit poeder op.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is dat witte poeier dan?
een vreselijk misgegaan cocaine-slimmen experiment?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is dat witte poeier dan?
Daar hebbie toch tampons bij nodig?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een vreselijk misgegaan cocaine-slimmen experiment?
misschien is het daarom misgegaanquote:Op donderdag 30 december 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar hebbie toch tampons bij nodig?
Dat zijn zequote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
THATS THE WAY AHA AHA I LIKE IT AHA
Goed punt, om er zo los poeier in te proppen is een hele opgaafquote:Op donderdag 30 december 2010 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien is het daarom misgegaan
Neem gelijk appelflappen mee.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga weer richting huis
Tot dadelijk ieders
dat zijn appelflappen die je heel het jaar door kan eten. Maar zijn geen oud&nieuw appelflappen.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
THATS THE WAY AHA AHA I LIKE IT AHA
Dat zijn DE appelflappen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zijn appelflappen die je heel het jaar door kan eten. Maar zijn geen oud&nieuw appelflappen.
Dit is veel bladerdeeg met veel suiker-appelflappen
Nee.quote:
Sorry.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het nu klaar met die plaatjes? Dank u.
Moequote:Op donderdag 30 december 2010 14:55 schreef Zeroku het volgende:
Lui, heel lui. En aan de andere kant van de lijn
?
Ah, altijd gezelligquote:Op donderdag 30 december 2010 14:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moeheel moe, net terug van werken
Nog wat gedaan op FOK! na ?
Tja stofzuigen moet ook gebeurenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, altijd gezellig.
Nee, alleen uitgeslapen
. Ohja en gestofzuigd.
Eerst hier gourmetten volgens mij. Daarna naar vrienden en uiteindelijk op stap denk ikquote:Op donderdag 30 december 2010 15:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja stofzuigen moet ook gebeuren
Ik heb echt nergens meer zin in
Ga je morgen nog wat leuks doen??
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:01 schreef Kally het volgende:
Sjeffrie ik heb je kaartje en je tekst
Ik blijf thuis en 1 Januari naar vrienden toe enzo, eerst gourmetten, daarna bankhangenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eerst hier gourmetten volgens mij. Daarna naar vrienden en uiteindelijk op stap denk ik. Of we blijven daar, dat kan ook
. Und du
?
[..]
Hoi CCquote:Op donderdag 30 december 2010 15:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik blijf thuis en 1 Januari naar vrienden toe enzo, eerst gourmetten, daarna bankhangen
Kally!
Ah, is ook gezellig, tochquote:Op donderdag 30 december 2010 15:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik blijf thuis en 1 Januari naar vrienden toe enzo, eerst gourmetten, daarna bankhangen
Kally!
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef iBenny het volgende:
Appelbeginet:
[ afbeelding ]
Appelflap:
[ afbeelding ]
Appelbol:
[ afbeelding ]
Opgelost, slotje
Doe mij er eens heel gauw een brengenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef iBenny het volgende:
Appelbeginet:
[ afbeelding ]
Appelflap:
[ afbeelding ]
Appelbol:
[ afbeelding ]
Opgelost, slotje
Ging je voorheen altijd weg dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, is ook gezellig, toch. Ik ben allang blij dat ik in Nederland blijf
.
Morgen worden ze hier in huis vers gebakkenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe mij er eens heel gauw een brengen
Nee, er was een hele hoop gezeik hier dat ik persé mee naar Duitsland moestquote:Op donderdag 30 december 2010 15:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe mij er eens heel gauw een brengen
[..]
Ging je voorheen altijd weg dan?
en wat ga je bakken?quote:
JWZ....quote:Op donderdag 30 december 2010 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat ga je bakken?
Appelbeginet, appelflap of appelbol
Kan ik er even een halen morgen?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Morgen worden ze hier in huis vers gebakken
Ooh mazzelquote:Op donderdag 30 december 2010 15:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, er was een hele hoop gezeik hier dat ik persé mee naar Duitsland moest. Maar nu is het zo gekomen dat opeens niemand gaat
.
Een echt DeZwabber!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HAHAHA die UI is nog leuker
Ja hoor...quote:Op donderdag 30 december 2010 15:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kan ik er even een halen morgen?
Uhuhquote:Op donderdag 30 december 2010 15:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kan ik er even een halen morgen?
[..]
Ooh mazzel
Ik ben opgegroeid met het woord appelflapquote:Op donderdag 30 december 2010 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
JWZ....
Een beignet is geen appelflap
ik haal ze wel bij de kraamquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 30 december 2010 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met het woord appelflap
Appelbeignet ken ik als:
[ afbeelding ]
En die zijn vies.
Ow en hoiIk ben afgekoeld geloof ik. En door LL ben ik hier, die bleef tegen me praten.
En van Siepie moest ik blijven
Das hetzelfde als wat jij poste, maar dan iets andersquote:Op donderdag 30 december 2010 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met het woord appelflap
Appelbeignet ken ik als:
[ afbeelding ]
En die zijn vies.
Ow en hoiIk ben afgekoeld geloof ik. En door LL ben ik hier, die bleef tegen me praten.
En van Siepie moest ik blijven
*zucht*quote:Op donderdag 30 december 2010 15:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik haal ze wel bij de kraam
Ja wat, anders moet ik zo lang wachten voor ik m eindelijk kan verorberenquote:
...ik hoor het al. Dat wordt een ritje naar A'dam Centraalquote:Op donderdag 30 december 2010 15:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja wat, anders moet ik zo lang wachten voor ik m eindelijk kan verorberen
Olliebollen en appelflappenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat ga je bakken?
Appelbeignet, appelflap of appelbol
Als je dat serieus doet, krijg je 5 euroquote:Op donderdag 30 december 2010 15:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
...ik hoor het al. Dat wordt een ritje naar A'dam Centraal
Ok.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je dat serieus doet, krijg je 5 euro
haha weer eenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:14 schreef Kally het volgende:
Ik raak in de war van Blue, ik denk steeds dat dat Benny is
Serieus?quote:
vertel...quote:Op donderdag 30 december 2010 15:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wil je een tientje verdienen?
Ik kan 1 Januari gratis smsenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:18 schreef iBenny het volgende:
Laura Jansen vandaag gratis op iTunes
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kom morgen maar een Appelflap brengen
Kut. De eerdere dagen kun je niet meer downloaden, wel?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:18 schreef iBenny het volgende:
Jij hebt ook Hi?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan 1 Januari gratis smsen
Nopequote:Op donderdag 30 december 2010 15:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kut. De eerdere dagen kun je niet meer downloaden, wel?
Welke dingen waren er nog meer? Alain Clark en?quote:
1: Alain Clark (2 liedjes) 2: spelletje 3: Duran Duran (3 liedjes) 4: spelletje 5: Laura Jansen (1 liedje)quote:Op donderdag 30 december 2010 15:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Welke dingen waren er nog meer? Alain Clark en?
http://www.itunes12dagencadeaus.nl/quote:Op donderdag 30 december 2010 15:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga dan ook maar even zo naar de website van Itunes denk ik
Hmm. Niet veel gemist dus. Hungry like a wolf is het enige bazenlied van Duran Duran.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
1: Alain Clark (2 liedjes) 2: spelletje 3: Duran Duran (3 liedjes) 4: spelletje 5: Laura Jansen (1 liedje)
Danku Herr Bennyquote:Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.itunes12dagencadeaus.nl/
Wie is Laura Jansen?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:18 schreef iBenny het volgende:
Mediterranea, (Reach Up For The) Sunrise (Live) en Ordinary World (Live)quote:Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Niet veel gemist dus. Hungry like a wolf is het enige bazenlied van Duran Duran.
quote:
Je kent me te goedquote:Op donderdag 30 december 2010 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das hetzelfde als wat jij poste, maar dan iets anders
Gelukkig maar
...en ik wist wel dat je niet lang zonder ons kon
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef Kally het volgende:
Hoi Bos en Miran ik ook hoor die appelflappen zijn schijfjes appel gebakken in deeg zo ken ik het ook
Op Download Nuquote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
waar moet je nou op klikken?
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:25 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hier de steen waaronder bos leefde?
2. Crystal Portal (verslavend) 4. Fishing Kings (stom spel)quote:Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
1: Alain Clark (2 liedjes) 2: spelletje 3: Duran Duran (3 liedjes) 4: spelletje 5: Laura Jansen (1 liedje)
Moet je dan vissen ofzo?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2. Crystal Portal (verslavend) 4. Fishing Kings (stom spel)
Ohw dat dus... ik heb die niet gedownload, omdat geen iPhonequote:Op donderdag 30 december 2010 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2. Crystal Portal (verslavend) 4. Fishing Kings (stom spel)
qua hedendaagse muziek wel jaquote:Op donderdag 30 december 2010 15:25 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hier de steen waaronder bos leefde?
quote:
jaquote:Op donderdag 30 december 2010 15:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet je dan vissen ofzo?
Ik volg het gewoon allemaal niet, ja een beetje Kings of Leon en Snow Patrol enzo. Maar voor de rest heb ik liever wat muziek uit de 70's 80's en 90's en zelfs sommige muziek uit de jaren 60 zoals Stones, Beatles, Doors. Jimi, Janis, Zeppelin.quote:
Dat is ook hele mooie muziekquote:Op donderdag 30 december 2010 15:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik volg het gewoon allemaal niet, ja een beetje Kings of Leon en Snow Patrol enzo. Maar voor de rest heb ik liever wat muziek uit de 70's 80's en 90's en zelfs sommige muziek uit de jaren 60 zoals Stones, Beatles, Doors. Jimi, Janis, Zeppelin.
Dat nummer hoort in de top 100 te staan en niet nu al voorbij te komenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:37 schreef JJH het volgende:
Een half uur geleden kwam Time van Pink FLoyd voorbij in de Top2000.
DAt is wel zo natuurlijk. Er moet sowieso veel meer Pink Floyd in staan. Het hele album The Wall mogen ze van zo blind in de top 250 zetten. Het is gewoon beter dan wat er nu grotendeels in staat.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat nummer hoort in de top 100 te staan en niet nu al voorbij te komen
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:40 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt is wel zo natuurlijk. Er moet sowieso veel meer Pink Floyd in staan. Het hele album The Wall mogen ze van zo blind in de top 250 zetten. Het is gewoon beter dan wat er nu grotendeels in staat.
Dark side of the moon net zo trouwens.
Welk nummer?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:43 schreef JJH het volgende:
Zometeen trouwens weer pink floyd zie ik.
weinig, maar wel 4 in de top 50..quote:Op donderdag 30 december 2010 15:48 schreef JJH het volgende:
[..]
A grat gig in the Sky
Pink floyd heeft 'maar' 10 noteringen.
http://top2010.radio2.nl/lijsten
Nick en Simon staan er 4 keer inquote:Op donderdag 30 december 2010 15:48 schreef JJH het volgende:
[..]
A grat gig in the Sky
Pink floyd heeft 'maar' 10 noteringen.
http://top2010.radio2.nl/lijsten
Hans heeft het over de top2000 niet over de kids top 20.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nick en Simon staan er 4 keer in![]()
Jan Smit ook 4 keer
en de 3J's 2 keer
Het is dat het een democratische lijst is.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nick en Simon staan er 4 keer in![]()
Jan Smit ook 4 keer
en de 3J's 2 keer
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hans heeft het over de top2000 niet over de kids top 20.
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hans heeft het over de top2000 niet over de kids top 20.
ja ik ben afgekoeld, ik kwam reageren op Benny zijn berichtje, en toen bleef LL tegen me praten en toen zeiden hij en Kally dat ik moest blijven....quote:Op donderdag 30 december 2010 15:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Lang niet gezien, en ik dacht dat je weg was.
Ik las allemaal enge verhalen.
Nick en Simonquote:Op donderdag 30 december 2010 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Nick en Simon
Jan Smit
3J's
Neh, doe mij maar Pink Foyd, Led Zeppelin, The Doors, Dire Straits, of AC/DC.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Nick en Simon
Jan Smit
3J's
Dit.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Neh, doe mij maar Pink Foyd, Led Zeppelin, The Doors, Dire Straits, of AC/DC.
Leuk dat je er weer bent.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ben afgekoeld, ik kwam reageren op Benny zijn berichtje, en toen bleef LL tegen me praten en toen zeiden hij en Kally dat ik moest blijven....
En sommige van jullie miste ik
Goed zoquote:Op donderdag 30 december 2010 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Nick en Simon
Jan Smit
3J's
daar hou ik dan weer niet vanquote:Op donderdag 30 december 2010 15:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ieder z'n eigen smaak,anders zou het ook zo saai worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar hou ik dan weer niet van
Bijvoorbeeld ja of Uriah Heepquote:Op donderdag 30 december 2010 15:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer. Dan ben ik 30 en naar Sonata Arctica geweestquote:
Dan ga ik met Grasje en Simone naar Roger Waters.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer. Dan ben ik 30 en naar Sonata Arctica geweest
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Ow en ik kreeg van Crazy een kusje en hij zei ook dat ik moest blijven
dat is waarquote:Op donderdag 30 december 2010 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ieder z'n eigen smaak,anders zou het ook zo saai worden.
quote:
Ja, van jou wist ik het. Wist niet dat Kally en Bart meegingen.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ga ik met Grasje en Simone naar Roger Waters.
Tevens:
hey stokbrood vretertquote:
You make my dayquote:
quote:
Chocoquote:
quote:
Wie noemt mij nu gek ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |