Heul niet.quote:
Ligt er maar net aan hoe je valt. Je moet zorgen dat je niet met je benen eerst landt, maar dat je je nek breekt of met je schedel op iets spits en hards terecht komt.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Heul niet.
Ik bedacht me op tijd dat het vanaf twee hoog waarschijnlijk niet dodelijk en alleen maar heel pijnvol zou zijn.
als je headfirst springt is een meter al goed genoeg, wel logisch blijven denkenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Heul niet.
Ik bedacht me op tijd dat het vanaf twee hoog waarschijnlijk niet dodelijk en alleen maar heel pijnvol zou zijn.
Ik houd van woorden waar moeilijk of niet mee te rijmen is.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:42 schreef Rauzer het volgende:
De mooiste woorden zijn de woorden die je kunt gebruiken als bijvoeglijk naamwoord en als zelfstandig naamwoord!
Alles is hard op het moment beneden. Maar ik vraag me af of 5cm vastgevroren sneeuw het wint van mijn schedel.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je valt. Je moet zorgen dat je niet met je benen eerst landt, maar dat je je nek breekt of met je schedel op iets spits en hards terecht komt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 01:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat iemand zelfs doodging zonder te vallen!
daar viel dan iemand opquote:Op donderdag 30 december 2010 01:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat iemand zelfs doodging zonder te vallen!
nee, maar de 6 cm stoeptegel eronder welquote:Op donderdag 30 december 2010 01:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles is hard op het moment beneden. Maar ik vraag me af of 5cm vastgevroren sneeuw het wint van mijn schedel.
twaalfquote:Op donderdag 30 december 2010 01:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd van woorden waar moeilijk of niet mee te rijmen is.
Neen, dat haal ik niet. Er ligt hier eerst nog een strook van een meter of 5, 6 gras voor de deur, dan een perkje en dan pas stoep.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar de 6 cm stoeptegel eronder wel
ohja das waar, ik heb jouw huis gezien vanuit de treinquote:Op donderdag 30 december 2010 01:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Neen, dat haal ik niet. Er ligt hier eerst nog een strook van een meter of 5, 6 gras voor de deur, dan een perkje en dan pas stoep.
En dat weet je nog?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja das waar, ik heb jouw huis gezien vanuit de trein
En mijn huis is dus niet belangrijk?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
fotografisch geheugen voor alles behalve belangrijke dingen
ik kom daar nooit,quote:Op donderdag 30 december 2010 01:51 schreef JJH het volgende:
[..]
En mijn huis is dus niet belangrijk?
Had jij mij?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kom daar nooit,
alhoewel ik de volgende keer wel je pakketje persoonlijk langs kom brengen
het was het enige dat nog over wasquote:Op donderdag 30 december 2010 01:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Had jij mij?
Ik kan het zo nazoeken, maar ik wilde nog echt raden.
Aan de hand van het gedicht enzo, ik zal er morgen nog eens achteraanbellen.
Bennyquote:Op donderdag 30 december 2010 02:19 schreef iBenny het volgende:
Voordat we het nieuwe jaar in gaan wil ik iedereen toch nog ff bedanken voor dit jaar. Zelf heb ik het toch wel over het algemeen als een kutjaar ervaren, maar als ik naar de leuke dingen in dit jaar kijk dan is dat lijstje gelukkig ook enorm lang.
De tijd in X Factor -met een groot gedeelte van de mensen van hier- heb ik serieus als geweldig mogen ervaren! Grappen, serieuze gesprekken.. eigenlijk kwam er van alles wel wat langs. En toch elke keer met evenveel respect naar elkaar. Ik kwam dan ook elke dag weer met even veel plezier buurten.
Daarna in het WK forum, waar we met z'n allen samen het oranjegevoel ervaarden. Dat we de finale hebben verloren neem ik door de gezelligheid toentertijd maar voor lief. Direct door naar TAL... waar we een paar maanden geleden meetten. Users waar je je moeilijk een beeld bij kon vormen kregen opeens een gezicht. Sommige voelden zelfs heel vertrouwd. Daarna nog (een paar) keer gemeet.
De laatste tijd werd een toffe groep langzaam uit elkaar getrokken, helaas maar waarschijnlijk was dit niet tegen te houden. Steken onder water, meningsverschillen, ed. deden het de das om. Daar staat dan wel weer tegenover dat er nieuwe mensen kwamen/komen opdagen. Elk toch weer met de vertrouwde open armen.
Ik wil iedereen dan ook bedanken voor de mooie dingen, de serieuse dingen, de moeilijke dingen en vooral voor alle liefde die werd gegeven. Een ieder kon zijn ei kwijt als hij/zij daar behoefte aan was. Vaak toch werd dat met veel respect opgevangen en serieus op ingegaan.
Hoe dan ook... Ik heb dit jaar kennis mogen maken met allemaal lieve, gekke, serieuse, mooie, maar vooral geweldige mensen, elk met een hart van goud. Ik kon vertrouwen op steun wanneer het nodig was, kon mijn verhaal kwijt, kon hier lachen, kon hier genieten van alles en iedereen. En ik geloof dat dit niet iets is van alleen nu, maar dat ik ook in de toekomst op jullie kan vertrouwen.
En, en... dit jaar heeft me behalve de minder leuke dingen dit jaar naast nieuwe vrienden ook een geweldige, lieve en leuke vriendin gebracht
Dankjulliewel! Dankjulliewel voor alles!
Maak van 2011 een mooi, gezellig en een leuk jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |