Je vergeet de ketchupquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
2 x half brood gesneden
1x zooitje ham
1x hompje kaas
1x pak melk
Kom je het even brengen?
Iddquote:
Ow, dat wist ik niet...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:48 schreef Piles het volgende:
[..]
IddMaar die hoef je meestal niet elke keer te kopen, die kun je meerdere keren gebruiken
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef Anne het volgende:
Hmm, dan komt het dus toch nog goed met mij wat betreft koken.
Doraquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
bij de sligro hadden ze een dora tosti ijzer![]()
http://link.marktplaats.nl/402000483
Ok, dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Het valt mee, lief, alleen binnendoor is het glad.
Nu maar boodschapjes doen. Is mijn rug het alleen niet zo mee eens geloof ik.
heb er dus serieus overwogen een te kopen toen ik ze bij de sligro zag liggenquote:
Tostiquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb er dus serieus overwogen een te kopen toen ik ze bij de sligro zag liggen
maar ik heb al een totsi ijzer waar ik al anderhalf jaar niks mee heb gedaan
Denk dat rood of geel de enige twee zijn die qua afstekende accenten een beetje passen. Echter;quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rood en groen is boerenfatsoen zeiden ze bij mij thuis altijd, dat zou ik serieus niet mooi vinden
Daar zeg je iets, grijs is natuurlijk ook vet.quote:In de combi met die metallic groen zou ik het voor mezelf makkelijk en strak houden; de kooi zwart, en dan een aantal interieuraccenten in een metallic grijs, en dan in een tint die in de buurt ligt van dat Stealth grey, of iets lichter, wat dan ook weer heel mooi staat met carbon details![]()
Teveel van de exterieur kleur in je interieur wordt meteen zo sjonnie tjoening/autostyle achtig.. hou het een beetje classy, tevens is wit in je interieur al een nono, omdat je helemaal leip wordt van de reflectie van witte objejcten in de ramen --> drama
Maja, ieder zijn smaak natuurlijk
Ik ook hoor, en dat blijf ik voorlopig ook nog wel ff doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:33 schreef fioooon het volgende:
Wie is er nu nog op fok aan het posten?
Bezoek komt pas na 20:00 dus ik kan nog evenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:33 schreef fioooon het volgende:
Wie is er nu nog op fok aan het posten?
De mist trekt hier een klein beetje weg,maar kan net 200m kijken ofso. Zo straks was dat minder dan 100mquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:37 schreef Paladijn het volgende:
Het zal vanavond wel feest worden met die mist buiten... paar jaar terug kon je niet meer dan een meter vooruit kijken
bij jou is dat wel een voordeel: minder mensen die je kunnen zien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De mist trekt hier een klein beetje weg,maar kan net 200m kijken ofso. Zo straks was dat minder dan 100m
Toch jammer voor alle mensen die op mn feestje komen straksquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij jou is dat wel een voordeel: minder mensen die je kunnen zien.
Neequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:37 schreef Paladijn het volgende:
Niet eens een feestje van een ander Peu?
Ik ga maar eens richting mijn ouders en kroeg vanavond... tot ergens morgen
Oh ? Ik wist niet dat ik langs kwam joh ...quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb vanavond ook al mn vrienden over de vloer.
ik WIL vanavond niemand hier hebben joh.. Je weet hoe Bastet is.. wil die arme meid niet te veel stress bezorgen, ze word al gestoord van alle vuurwerk en carbid vandaagquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oh ? Ik wist niet dat ik langs kwam joh ...
Vinbd je het gek dat dat beest dan bang word...quote:
Dat moet je juist niet doen, je moet een beest op zo'n moment negeren. Die hond moet denken dat het normaal is.quote:
Ik ben zo blij met onze kat, die kijkt echt naar al dat vuurwerk "moet ik daar van onder de indruk zijn?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik WIL vanavond niemand hier hebben joh.. Je weet hoe Bastet is.. wil die arme meid niet te veel stress bezorgen, ze word al gestoord van alle vuurwerk en carbid vandaag
Brinta met alcohol is universeelquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Bastet is een katof, in Anne haar hoofd, een poesje
en ze heeft als kitten een trauma opgelopen, hebben haar uit het asiel, zeis zo ongever overal bang voor
Maar gelukkig zijn er op internet mensen die na één regeltje beter weten wat goed is voor mijn poes dan ik die haar al 8 jaar koesterBedankt voor jullie adviezen!
Just trying to help...quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
en ze heeft als kitten een trauma opgelopen, hebben haar uit het asiel, zeis zo ongever overal bang voor
Maar gelukkig zijn er op internet mensen die na één regeltje beter weten wat goed is voor mijn poes dan ik die haar al 8 jaar koesterBedankt voor jullie adviezen!
Ach, ik dacht dat ut een hond was.. Bastet klinkt nogal als een bulldog naam..quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dacht een Bassetquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ach, ik dacht dat ut een hond was.. Bastet klinkt nogal als een bulldog naam..nmouja, shit happens... (vaak ligt het bij honden namelijk aan de opvoeding, dus ja..)
Bastet is de Egyptische Godin van Katten, zou raar zijn om je hond zo te noemen, nietwaar?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ach, ik dacht dat ut een hond was.. Bastet klinkt nogal als een bulldog naam..nmouja, shit happens... (vaak ligt het bij honden namelijk aan de opvoeding, dus ja..)
Stom kerstkoor is idd nog steeds niet uitgezongenquote:
Tineke Schouten op TV, dat is pas herrie.quote:
Haha, zeg dat. Heb je dat op staan of ga je er straks een goede film in stoppen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tineke Schouten op TV, dat is pas herrie.
Op NL 2 schijnt een (goede) klucht te komen, lijkt me ook wel wat.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:04 schreef fioooon het volgende:
[..]
Haha, zeg dat. Heb je dat op staan of ga je er straks een goede film in stoppen?
Wat?, kan de tv-gids niet vindenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Op NL 2 schijnt een (goede) klucht te komen, lijkt me ook wel wat.
heb m nou op 2 staan..... godverdomme wat herkenbaar......quote:
OK, kewlquote:
Nee. Moet dat ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:33 schreef Sounddragon het volgende:
Moet dat ? heb je wat leuks klaarstaan dan ??
Ik dacht dat af te leiden uit je vraagquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:40 schreef 2cv het volgende:
Helaas. Misschien kan ik iets vinden/bedenken.
15+15=1530 ofzo ?
Als ik zeg 2 x 15 = 30 dan wordt dat ook gecorrigeerdquote:
Dankje, jij ook !quote:
Okee !quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ik maak wel een mooie 1530post deze maar vol:)
Bastet heeft Brinta met alcohol gehad ?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, en kattenupdate: Bastet zit relaxed naast me en timber is onder het bed gekropenwtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |