Bezoek komt pas na 20:00 dus ik kan nog evenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:33 schreef fioooon het volgende:
Wie is er nu nog op fok aan het posten?
De mist trekt hier een klein beetje weg,maar kan net 200m kijken ofso. Zo straks was dat minder dan 100mquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:37 schreef Paladijn het volgende:
Het zal vanavond wel feest worden met die mist buiten... paar jaar terug kon je niet meer dan een meter vooruit kijken
bij jou is dat wel een voordeel: minder mensen die je kunnen zien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De mist trekt hier een klein beetje weg,maar kan net 200m kijken ofso. Zo straks was dat minder dan 100m
Toch jammer voor alle mensen die op mn feestje komen straksquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij jou is dat wel een voordeel: minder mensen die je kunnen zien.
Neequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:37 schreef Paladijn het volgende:
Niet eens een feestje van een ander Peu?
Ik ga maar eens richting mijn ouders en kroeg vanavond... tot ergens morgen
Oh ? Ik wist niet dat ik langs kwam joh ...quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb vanavond ook al mn vrienden over de vloer.
ik WIL vanavond niemand hier hebben joh.. Je weet hoe Bastet is.. wil die arme meid niet te veel stress bezorgen, ze word al gestoord van alle vuurwerk en carbid vandaagquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oh ? Ik wist niet dat ik langs kwam joh ...
Vinbd je het gek dat dat beest dan bang word...quote:
Dat moet je juist niet doen, je moet een beest op zo'n moment negeren. Die hond moet denken dat het normaal is.quote:
Ik ben zo blij met onze kat, die kijkt echt naar al dat vuurwerk "moet ik daar van onder de indruk zijn?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik WIL vanavond niemand hier hebben joh.. Je weet hoe Bastet is.. wil die arme meid niet te veel stress bezorgen, ze word al gestoord van alle vuurwerk en carbid vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |