Brinta met alcohol is universeelquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Bastet is een katof, in Anne haar hoofd, een poesje
en ze heeft als kitten een trauma opgelopen, hebben haar uit het asiel, zeis zo ongever overal bang voor
Maar gelukkig zijn er op internet mensen die na één regeltje beter weten wat goed is voor mijn poes dan ik die haar al 8 jaar koesterBedankt voor jullie adviezen!
Just trying to help...quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
en ze heeft als kitten een trauma opgelopen, hebben haar uit het asiel, zeis zo ongever overal bang voor
Maar gelukkig zijn er op internet mensen die na één regeltje beter weten wat goed is voor mijn poes dan ik die haar al 8 jaar koesterBedankt voor jullie adviezen!
Ach, ik dacht dat ut een hond was.. Bastet klinkt nogal als een bulldog naam..quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dacht een Bassetquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ach, ik dacht dat ut een hond was.. Bastet klinkt nogal als een bulldog naam..nmouja, shit happens... (vaak ligt het bij honden namelijk aan de opvoeding, dus ja..)
Bastet is de Egyptische Godin van Katten, zou raar zijn om je hond zo te noemen, nietwaar?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ach, ik dacht dat ut een hond was.. Bastet klinkt nogal als een bulldog naam..nmouja, shit happens... (vaak ligt het bij honden namelijk aan de opvoeding, dus ja..)
Stom kerstkoor is idd nog steeds niet uitgezongenquote:
Tineke Schouten op TV, dat is pas herrie.quote:
Haha, zeg dat. Heb je dat op staan of ga je er straks een goede film in stoppen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tineke Schouten op TV, dat is pas herrie.
Op NL 2 schijnt een (goede) klucht te komen, lijkt me ook wel wat.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:04 schreef fioooon het volgende:
[..]
Haha, zeg dat. Heb je dat op staan of ga je er straks een goede film in stoppen?
Wat?, kan de tv-gids niet vindenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Op NL 2 schijnt een (goede) klucht te komen, lijkt me ook wel wat.
heb m nou op 2 staan..... godverdomme wat herkenbaar......quote:
OK, kewlquote:
Nee. Moet dat ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:33 schreef Sounddragon het volgende:
Moet dat ? heb je wat leuks klaarstaan dan ??
Ik dacht dat af te leiden uit je vraagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |