quote:
Op vrijdag 31 december 2010 13:11 schreef Sounddragon het volgende:[..]
Rood en groen is boerenfatsoen zeiden ze bij mij thuis altijd, dat zou ik serieus niet mooi vinden

Denk dat rood of geel de enige twee zijn die qua afstekende accenten een beetje passen. Echter;
quote:
In de combi met die metallic groen zou ik het voor mezelf makkelijk en strak houden; de kooi zwart, en dan een aantal interieuraccenten in een metallic grijs, en dan in een tint die in de buurt ligt van dat Stealth grey, of iets lichter, wat dan ook weer heel mooi staat met carbon details
Teveel van de exterieur kleur in je interieur wordt meteen zo sjonnie tjoening/autostyle achtig.. hou het een beetje classy, tevens is wit in je interieur al een nono, omdat je helemaal leip wordt van de reflectie van witte objejcten in de ramen --> drama

Maja, ieder zijn smaak natuurlijk

Daar zeg je iets, grijs is natuurlijk ook vet.
Sowieso zat ik eraan te denken de Borbet velgen toch antraciet te spuiten (ipv wit, of rood

)
Die kooi zilvergrijs/antraciet (metallic

) zou helemaal vet zijn. Hij is nu matzwart, en dat is nogal saai.
De auto is natuurlijk helemaal leeg van binnen, op de hemel, dashboard, stuur en stoelen na. Het meeste van het interieur is al groen, behalve voorin. Maar daar zijn de bitumen nu afgestoken en moet het juist opnieuw gespoten worden

T.z.t komen er carbon deurpanelen op (kosten ¤ 250 per set).
Thanks voor de input
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op
zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.