Ehm, wel eens van iemand gehoord die Wilders heet?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:08 schreef eriksd het volgende:
Wanneer probeerde rechts dan de vrijheid van meningsuiting in te perken?
Je hebt mijn post over het debat uit 97 gezien?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geef mij eens wat quotes waarin ik Cohen uitmaak voor, laat ik eens wat noemen, minderwaardig mens?
Verstandig, een voorbeeld noemen waarvan je weet dat dat niet is gebeurd. Zo probeer je jezelf vrij te spreken van alles.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geef mij eens wat quotes waarin ik Cohen uitmaak voor, laat ik eens wat noemen, minderwaardig mens?
Had helemaal niets met discriminatie te maken man.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Er zijn vergelijkingen gemaakt met de oorlog, nou poeh poeh.Hoe moet je anders het gevaar van discriminatie uitleggen. Hoe moet je zo iemand dan wel behandelen?
Pim Fortuyn deed ons geloven dat Marcel van Dam hem üntermensch had genoemd. Dat was ook niet chique van hem. (zie verder reactie du_ke.)quote:Op donderdag 30 december 2010 14:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
dat heb je mij niet horen zeggen. Dat hij vermoord is betekend niet dat ik hem nog steeds een walgelijke man kan vinden. En dat was niet omdat hij homo was.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan is zijn moord wel gerechtvaardigd. Het was ook een homo hé, bah....
Oh, dan moet je me even bijpraten.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Had helemaal niets met discriminatie te maken man.
Hij noemde hem toch een minderwaardig mens?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Pim Fortuyn deed ons geloven dat Marcel van Dam hem üntermensch had genoemd. Dat was ook niet chique van hem. (zie verder reactie du_ke.)
En dat is het zelfde als üntermensch?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij noemde hem toch een minderwaardig mens?
Het is een term voor minderwaardigheid versus superioriteit van bepaalde mensen. Ik zie toch een behoorlijke, zoniet gehele overlap.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:24 schreef TomLievense het volgende:
[..]
En dat is het zelfde als üntermensch?
In 97, ver, heel ver voor de verkiezingen...quote:Op donderdag 30 december 2010 14:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij noemde hem toch een minderwaardig mens?
Het was wel een godwinnetje van Pim. Nu vind ik vergelijkingen met de oorlog niet per definitie fout, maar deze sloeg nergens op. Bovendien was dit een uitspraak in een opwelling en kreeg Marcel van Dam hier werkelijk spijt van. Jij denkt werkelijk dat deze uitval enige invloed heeft gehad op de moord?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is een term voor minderwaardigheid versus superioriteit van bepaalde mensen. Ik zie toch een behoorlijke, zoniet gehele overlap.
Dat niet, hoewel niet helemaal onbegrijpelijk gezien het hele debat (waarbij Fortuyn ook niet fris bezig was), maar het maakt jouw argument gewoon een stuk minder sterk.quote:
Het bewijs in ieder geval dat het geen deel uit maakt van een bewuste campagne tegen Fortuyn.quote:
Waarom moet ik jou bijpraten? Je hebt een vooringenomen mening erover en duidelijk niet genoeg meegekregen van die periode. Waar blijkt die discriminatie uit dan? Hij vroeg alleen om participatie daarnaast stelde hij een generaal pardon voor, had een grote aanhang onder de allochtone bevolking en wilde dat iedereen meedeed. Ik was en ben totaal geen Fortuyn aanhanger maar links zat in die tijd gewoon compleet fout en waren verantwoordelijk voor creëren van een soort extreem rechts beeld van Fortuyn.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:22 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Oh, dan moet je me even bijpraten.
Zijn er links naar hun processen ?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:11 schreef TomLievense het volgende:
Zo hebben Melkert en Van Dam ook dingen gezegd, die op de grens of er over waren. Wilders mag die grens ook continu passeren, dus accepteer dat dan ook van Ad Melkert.
Lijkt me geen gezonde ontwikkelingquote:Op donderdag 30 december 2010 14:43 schreef Picchia het volgende:
Zojuist na het teruglezen van dit topic vielen mijn hersenen uit mijn oren.
Stemmingmakerij tegen moslims noem ik discriminatie. Allerlij voorbeelden uit de moslimgemeenschap naar boven halen en dit projecteren op de groep. Ik vind dat vreselijk, excuse moi.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom moet ik jou bijpraten? Je hebt een vooringenomen mening erover en duidelijk niet genoeg meegekregen van die periode. Waar blijkt die discriminatie uit dan? Hij vroeg alleen om participatie daarnaast stelde hij een generaal pardon voor, had een grote aanhang onder de allochtone bevolking en wilde dat iedereen meedeed. Ik was en ben totaal geen Fortuyn aanhanger maar links zat in die tijd gewoon compleet fout en waren verantwoordelijk voor creëren van een soort extreem rechts beeld van Fortuyn.
Die staan vast al in je google-alerts.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zijn er links naar hun processen ?
Laat maar..quote:Op donderdag 30 december 2010 14:44 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Stemmingmakerij tegen moslims noem ik discriminatie. Allerlij voorbeelden uit de moslimgemeenschap naar boven halen en dit projecteren op de groep. Ik vind dat vreselijk, excuse moi.
Je ontkent dit?quote:
Ik ben het gewoon totaal niet met je eens. De stemmingmakerij kwam meer van vrienden als Thom de Graaf, Ad Melkert en Paul Rosenmöller. Fortuyn benoemde een aantal grote problemen en daar wist men toen totaal niet mee om te gaan. Je zou misschien de vorm waarin hij het bracht kunnen afkeuren maar de boodschap was niet dicriminerend eerder zeer kritisch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |