Alleen jammer van de TTquote:Op woensdag 29 december 2010 15:21 schreef SeLang het volgende:
Dat werkt trouwens briljant, dat knopje om een nieuw topic te openen!
Ow crap!quote:
Ik heb mijn macro data van Bloomberg. En die gaan voor Amerika slechts tot 1995!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:10 schreef SeLang het volgende:
Op de uni moeten ze toch wel ergens oudere data hebben dan 1995?
Zoveel enorm goede CFD brokers zijn er anders niet. Al kan het natuurlijk nooit kwaad om bij plus minus 10 brokers te zitten. Elke heeft wel zijn gratis hebbedingetje in de vorm van gratis data of een keer ergens kaarten voor etc.quote:
Ze zijn vet aan het dumpen, ja (met name tech en high-flyers).quote:Op woensdag 29 december 2010 16:01 schreef flyguy het volgende:
Die ratio's van insider buying versus insider selling binnen de S&P500 bedrijven de laatste tijd is echt bedroevend.
Per percentage of qua centen? Beide zijn vrij groot.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:47 schreef JimmyJames het volgende:
@sitting_elfling wat is eigenlijk jouw winstgevendste trade ooit geweest?
Heb je daar een plaatje van? Ik weet alleen hoe ik die moet benaderen via BB. En daar zit ik nu niet achter.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:01 schreef flyguy het volgende:
Die ratio's van insider buying versus insider selling binnen de S&P500 bedrijven de laatste tijd is echt bedroevend.
Ik ben naar beide wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 29 december 2010 16:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben overigens al weer long mee gesprongen op de FTSE tegen 49.
[..]
Per percentage of qua centen? Beide zijn vrij groot.
[..]
Heb je daar een plaatje van? Ik weet alleen hoe ik die moet benaderen via BB. En daar zit ik nu niet achter.
Heb zo geen plaatje bij de hand.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Heb je daar een plaatje van? Ik weet alleen hoe ik die moet benaderen via BB. En daar zit ik nu niet achter.
Maar ze kunnen toch gewoon lenen voor een veel lager tarief bij dat stabiliteitsfonds?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef flyguy het volgende:
Griekse 10-jaars alweer bijna op 12,5%. Kan niet wachten tot op 1 januari de boel weer begint
Dit zijn bestaande 10yr bonds en Griekenland gaat daarop defaulten.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch gewoon lenen voor een veel lager tarief bij dat stabiliteitsfonds?
Vix staat ook comfortabel laag. Eerste reverse ETFs gekocht vandaag...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:52 schreef SeLang het volgende:
Geloof het of niet, dit is de grootste december rally op de S&P500 sinds 1991 (!)
En nog wat organisaties meeslepen. Had Noorwegen trouwens niet dit jaar massaal Grieks aangekocht?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:09 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit zijn bestaande 10yr bonds en Griekenland gaat daarop defaulten.
Zie jij de S&P nog steeds terugvallen naar 666 of lager?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:52 schreef SeLang het volgende:
Geloof het of niet, dit is de grootste december rally op de S&P500 sinds 1991 (!)
Comfortabel laag?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Vix staat ook comfortabel laag.
Ja die hadden inderdaad flink gekocht begreep ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef flyguy het volgende:
[..]
En nog wat organisaties meeslepen. Had Noorwegen trouwens niet dit jaar massaal Grieks aangekocht?
Je hebt gelijk, daar las ik overheen.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef fedsingularity het volgende:
vandaar ook waarschijnlijk de reverse etf's.
En ook over mijn post.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef SeLang het volgende:
Je hebt gelijk, daar las ik overheen.
Dat weet ik niet. Maar in termen van Shiller P/E zou het me verbazen als we de bodem al hebben gezien.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zie jij de S&P nog steeds terugvallen naar 666 of lager?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |