leugenaarquote:
3 van de 4 kunnen niet eens tippen aan Tupac.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn veel betere rappers dan dat. Tupac heeft wat aardige nummers, maar de houdbaarheid tov Jay-Z, Biggie, vroeger Eminem en Dre heeft hij naar mijn mening totaal niet.
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Is het niet in te burgeren trouwens?
volg hier de cursusquote:Op woensdag 29 december 2010 13:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
3 van de 4 kunnen niet eens tippen aan Tupac.
Aan het werk.
Wat een TT zeg...extra inzet in de kerstvakantie dmv van een inburgeringscursus in de Nederlandse taal zal je goed doen.
Snap je nu waarom we het proberen te voorkomen?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Is het niet in te burgeren trouwens?
Ik ga mn zoon er nu maar even uitschoppenquote:
als zelfs ik het ziequote:
iedere gek zn gebrekquote:Op woensdag 29 december 2010 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
in te burgeren idd... Beetje jammer
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:26 schreef Kluts het volgende:
En dan heb je die fuckin' top 2000 aan de gang. Katie Melua.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Echt, rot toch op met die achterlijke kutposts van je.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
O noez Myraele run !!11!!11 einz
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt, rot toch op met die achterlijke kutposts van je.
oké oké,soms misschien een tikkie zo hier en daarquote:
ik lig er nog inquote:
Ik maak geen grapje, ik vind je gewoon een irritante klapjosti.quote:
Zeg, wanneer ga je je epicness eens eer aan doen?quote:
hoe moet ik dat doen ?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, wanneer ga je je epicness eens eer aan doen?
in dat geval is het rampzaligquote:
Door heel episch te verdwijnen.quote:
*houd rauwe biefstuk tegen dr oog*quote:Op woensdag 29 december 2010 13:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
oké oké,soms misschien een tikkie zo hier en daar
Ik moet dat happen idd eens afleren.quote:
ik wou net opstaan, maar toen kwam het varken tegen me aanliggenquote:
Ik ken je verder niet natuurlijk...maar die eigenschap had ik zelfs al doorquote:Op woensdag 29 december 2010 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet dat happen idd eens afleren.
Leuk tochquote:Op woensdag 29 december 2010 13:31 schreef PeuRac het volgende:
Middag![]()
Er is moeilijk veel polite op de weg
Ik heb ook liever dat er makkelijk veel politie isquote:Op woensdag 29 december 2010 13:31 schreef PeuRac het volgende:
Middag![]()
Er is moeilijk veel polite op de weg
Hmm, voor mij hoeft het niet zoquote:
Tell me 'bout it.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet natuurlijk...maar die eigenschap had ik zelfs al door![]()
Vermakelijk voor ons,maar slecht voor je bloeddruk
overal sterke armenquote:
De laatste keer dat ikquote:
quote:
viel bij ons ook wel mee jaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:36 schreef missbehavin het volgende:
En weer terug, het viel mee bij het vuurwerk. Nu loempia's
Hier hebben we tenminste geen waterproblemenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je woont al in Purmerend. Dan is je vermoorden met vuur eerder een opluchting.
+1quote:
Nee, the Police!quote:
Iiiii'll be wrapped around your fingeeeeeeerrrrquote:Op woensdag 29 december 2010 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, the Police!
So loooonelyyyy, so looonelyyyy!
Klotepolitiequote:
Tarotquote:Op woensdag 29 december 2010 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz....
De eerste kaart in mijn tariot vandaag is The Lovers.![]()
En natuurlijk The Chariot. Die heb ik echt altijd!!!!
ikquote:Op woensdag 29 december 2010 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
De laatste keer dat ikvan een sterke arm der wet, was in Amsterdam 3 jaar geleden
Allebei danquote:Op woensdag 29 december 2010 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, the Police!
So loooonelyyyy, so looonelyyyy!
taal puristquote:
Hier ook niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Hier hebben we tenminste geen waterproblemen
En maar hopen dat ie met handboeien wil spelen?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ikaltijd op onze wijkagent, lange vent, kaal (geschoren
) goed in proportie, en n jaar of 30 denk ik. Moeten we af en toe eens mee vergaderen...
bye bye concentration
of met zn wapenstokquote:Op woensdag 29 december 2010 13:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En maar hopen dat ie met handboeien wil spelen?
Dat dusquote:Op woensdag 29 december 2010 13:42 schreef missbehavin het volgende:
Hoe lekker ie ook mag zijn, het blijft een wout
Waarom luister je de top2000 eigenlijk als je het toch allemaal klote vindt?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:42 schreef Kluts het volgende:
Wat doet die zeikplaat van Alicia Keys in de top 2000.
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klotepolitie![]()
De enige keer dat ik respect voor de politie kon opbrengen was toen er 175 agenten bij de begrafenis van mn pa een erehaag vormden
Die meisje is goet! Sei kan echt kapot goet zinguh!!quote:Op woensdag 29 december 2010 13:42 schreef Kluts het volgende:
In 1236 ook een keer niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
van de week had je geen water toch? (Haarlem toch? )
Op 3FM is de top serieus request top 2000. Misschien vind je die wel leukquote:Op woensdag 29 december 2010 13:42 schreef Kluts het volgende:
Omdat ik elke avond de top 2000 agogo kijk en dan overvallen wordt door een blij "oja leuk, ouwe nummers die ik vergeten was-gevoel.". Maar dat is het afgelopen half uur heel anders geweest.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom luister je de top2000 eigenlijk als je het toch allemaal klote vindt?
Ik had:quote:
Gisteren met Solomon Burkequote:Op woensdag 29 december 2010 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik elke avond de top 2000 agogo kijk en dan overvallen wordt door een blij "oja leuk, ouwe nummers die ik vergeten was-gevoel.". Maar dat is het afgelopen half uur heel anders geweest.
Ik zal straks mijn Deck of Princesses eens schuddenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had:
The Lovers
The Empress
The Charoit
The Sun
Strength
Da's een hoop vitaaliteit en nieuwe projecten bij mekaar
Maar 3fm heeft altijd van die geijkte platen die ze 100 keer per dag draaien en dus ook in die top 2000 staan, of niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op 3FM is de top serieus request top 2000. Misschien vind je die wel leuk
Ja dat moet je bij mij eens doen. Als ik het wil wetenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal straks mijn Deck of Princesses eens schudden
Sorryquote:Op woensdag 29 december 2010 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
In 1236 ook een keer niet.
Je hebt het over en uurtje een week geleden. Dat kan overal gebeuren.
Het is de Top SRquote:Op woensdag 29 december 2010 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar 3fm heeft altijd van die geijkte platen die ze 100 keer per dag draaien en dus ook in die top 2000 staan, of niet?
Dit nummer is toch wel leuk?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar 3fm heeft altijd van die geijkte platen die ze 100 keer per dag draaien en dus ook in die top 2000 staan, of niet?
Ik had het op m'n ihone gedaanquote:Op woensdag 29 december 2010 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal straks mijn Deck of Princesses eens schudden
De laatste dag vd top 2000 is tofquote:Op woensdag 29 december 2010 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik elke avond de top 2000 agogo kijk en dan overvallen wordt door een blij "oja leuk, ouwe nummers die ik vergeten was-gevoel.". Maar dat is het afgelopen half uur heel anders geweest.
Durf ik nietquote:Op woensdag 29 december 2010 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat moet je bij mij eens doen. Als ik het wil weten
Insert iets met twitterquote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef missbehavin het volgende:
Verdorie, 2 loempia's is niet genoeg!
laat dat 2 kanten op werken vanaf vandaagquote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Nu nooit meer met die onzin aankomen!![]()
Ik ben altijd zo liefquote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
laat dat 2 kanten opwerken vanaf vandaag
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het op m'n ihone gedaan
Thuis wel 2 decks liggen: Rider en Winged Spirits (duh)
Ik heb overgeschakeld en val met mijn neus in Prince zijn Musicology.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit nummer is toch wel leuk?
Nee nu zijn het de platen die het meest zijn aangevraagd tijdens de glazen huis week
Of hij beboet je tot een nachtje extra in zijn 'cel' wegens onzedelijke handelingen naar een ambtenaar in functiequote:
quote:
Daarom komt het hier.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
zelfs twitter zit daar niet op te wachten
Oh ja eh, wat heb ik daar nou aan? Ik wil gewoon dat je me een hoop moois voorspelt ja!quote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Durf ik niet![]()
Vooral omdat ik het nog niet heel goed onder de knie heb.
liegen kunnen we allemaalquote:Op woensdag 29 december 2010 13:49 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil gewoon dat je me een hoop moois voorspelt ja!
quote:
Als jullie nou allemaal liegen, geloof ik het vast!quote:
Dat kan ik welquote:Op woensdag 29 december 2010 13:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja eh, wat heb ik daar nou aan? Ik wil gewoon dat je me een hoop moois voorspelt ja!
Jij iets van ons aannemen? ik dacht het nietquote:Op woensdag 29 december 2010 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jullie nou allemaal liegen, geloof ik het vast!
Ik heb nog steeds geen deck gevonden dat me echt aanspreekt. Al is die van de prinsessen wel mooiquote:Op woensdag 29 december 2010 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In New Orleans gekocht in de voodoosgop van Marie Leveau.
Nou, zo erg ben ik toch ook weer niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
Jij iets van ons aannemen? ik dacht het niet
Fixedquote:
Maar ik kom wel verhaal halen als het niet uitkomt he!quote:
Tarot (gewone, keltische, egyptische, speelkaarten)quote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Kluts het volgende:
Tarotkaarten, dat zegt me dus helemaal niks.
Ben sowieso niet van dat soort dingen, maar ik weet niet eens hoe dat werkt.
Zo erg ook weer niet, maar al te serieus moet je mij ook niet nemenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, zo erg ben ik toch ook weer niet?
Dan vertel ik jou dat Tarot ook grotendeels bestaat uit de eigen interpretatie van de kaartlegger. En dat het geen exacte wetenschap is.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik kom wel verhaal halen als het niet uitkomt he!
Doe je leggen met grote EN kleine arcana?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tarot (gewone, keltische, egyptische, speelkaarten)
Runen
I-Ching
Voodoo
Kristallomantie
Pyromantie
Ferromantie
Handlezen
Tasseomantie
etc
Ken;t gelijk
(Nou nee, maar heb alle boeken wel)
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Zo erg ook weer niet, maar al te serieus moet je mij ook niet nemen
wacht.. tenzij natuurlijk.... ach never mind
Dus dat houdt in dat jij het verkeerd hebt gedaan dus?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan vertel ik jou dat Tarot ook grotendeels bestaat uit de eigen interpretatie van de kaartlegger. En dat het geen exacte wetenschap is.
[..]
Doe je leggen met grote EN kleine arcana?
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Doe je leggen met grote EN kleine arcana?
Nee.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus dat houdt in dat jij het verkeerd hebt gedaan dus?
quote:
Ja maar ik hoor net dat het helemaal fout kan gaan als de kaartlegger het niet goed doet.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef L-E het volgende:
Wie wil voor mij kaarten leggen? Of werkt dat niet zo?
Ik val net in en wil niet terug lezen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik hoor net dat het helemaal fout kan gaan als de kaartlegger het niet goed doet.
Ja, het enige wat ik wil, is een geweldige toekomst voorspeld zien, hoe moeilijk kan dat nou zijn?quote:
Maar dat je moeilijk iets van ons aanneemt staat vastquote:Op woensdag 29 december 2010 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal het nooit meer doen.
Hierzo:quote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef L-E het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
mmm mn topic loopt niet echt storm of wel
Er zijn wel bepaalde dingen waar een kaart voor staat. Maar daarnaast is er ook ruimte voor interpretatie. En dat laatste verschilt dus per leggerquote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik hoor net dat het helemaal fout kan gaan als de kaartlegger het niet goed doet.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat je moeilijk iets van ons aanneemt staat vast
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het gaat hard zat, zeikerd.
Ik zou niet durven, straks vertellen ze slecht nieuwsquote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef L-E het volgende:
Ik wil weten of het in de liefde goed komt met mij, kun je dat zien?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hierzo:
[ afbeelding ]
Element: Aarde.
Astrologische associatie: Maan in Stier.
Kernwoorden: overvloed, zekerheid, geschenk, ervaring, zinnelijk, ernstig.
Pentakels Koningin vertegenwoordigt de vrouwelijke kant van het element aarde, en staat voor bestendigheid, goedmoedigheid en betrouwbaarheid. Ook voor realiteitszin, vruchtbaarheid en eenvoud, alsmede zinsgenot.
Je bent jezelf gewoon vast aan het indekkenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn wel bepaalde dingen waar een kaart voor staat. Maar daarnaast is er ook ruimte voor interpretatie. En dat laatste verschilt dus per legger
Je zal met Q trouwen.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil weten of het in de liefde goed komt met mij, kun je dat zien?
Daar zou ik die lui op RTL 5 ff voor bellen, daar zitten deskundigen voor je klaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Vier je O&N met Yuki? Gezelligquote:Op woensdag 29 december 2010 14:04 schreef missbehavin het volgende:
Zal ik vrijdag trouwens gewoon in vol ornaat op de bank gaan zitten met Yuki?
Ja ze had ook niks te doen en ik zit hier vast he...quote:Op woensdag 29 december 2010 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vier je O&N met Yuki? Gezellig
Zoals zovelen hier...quote:
Herkenbaar. Ik MOET naar een vriendin toe. Het liefst lig ik voor middernacht al te slapenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ze had ook niks te doen en ik zit hier vast he...
Nee, ze spelen gewoon spelletjes met onze toekomst!quote:
Dat moet wel jaquote:Op woensdag 29 december 2010 14:10 schreef missbehavin het volgende:
Ik zie net dat mijn nieuwe nagellakje 'Play with me' heet, nou als dat niet gaat helpen..
Flipsquote:Op woensdag 29 december 2010 14:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik vier O&N eerst thuis en daarna dronken in de stad
in Hét caféquote:Op woensdag 29 december 2010 14:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik vier O&N eerst thuis en daarna dronken in de stad
Maar: Wat kan je hier nou uit opmaken dan? Ik vind het een beetje vaag allemaal.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hierzo:
[ afbeelding ]
Element: Aarde.
Astrologische associatie: Maan in Stier.
Kernwoorden: overvloed, zekerheid, geschenk, ervaring, zinnelijk, ernstig.
Pentakels Koningin vertegenwoordigt de vrouwelijke kant van het element aarde, en staat voor bestendigheid, goedmoedigheid en betrouwbaarheid. Ook voor realiteitszin, vruchtbaarheid en eenvoud, alsmede zinsgenot.
Yipquote:
Kom ik niet in manquote:
Met niemand komt het goed in de liefde.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Geweigerd, wat schattigquote:Op woensdag 29 december 2010 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
YipVan al die keren dat ik kwam buurten heb ik jou nog niet gespot.
[..]
Kom ik niet in manDe ene keer word ik er geweigerd de volgende keer niet. Die volgende keer ben ik dan ook wel iets anders gekleed
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met niemand komt het goed in de liefde.
De tijd verwoest alles.
Les Temps detruit touuuuuuuutttttt!!!!
bloter zeker? foute uitsmijtersquote:Op woensdag 29 december 2010 14:15 schreef Flippiee het volgende:
Kom ik niet in manDe ene keer word ik er geweigerd de volgende keer niet. Die volgende keer ben ik dan ook wel iets anders gekleed
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
bloter zeker? foute uitsmijters
waar wel heen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aad de Wolf![]()
Is 't ookquote:Op woensdag 29 december 2010 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar: Wat kan je hier nou uit opmaken dan? Ik vind het een beetje vaag allemaal.
Ik bied me aan om met je te spelenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:10 schreef missbehavin het volgende:
Ik zie net dat mijn nieuwe nagellakje 'Play with me' heet, nou als dat niet gaat helpen..
Aan mijn arm kom je er vast wel inquote:Op woensdag 29 december 2010 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verdomme![]()
Te jong enzo3 jaar te jong
Tijd dat jij naar Azië vertrekt.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wel.
Q wil je. En jij wilt Q je weet het alleen nog niet.
Ik ben aan het afkickenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
YipVan al die keren dat ik kwam buurten heb ik jou nog niet gespot.
Net als horoscopen zegmaar dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is 't ookEen kaart kan zoveel betekeken.
Het is ook meer de combi van kaarten die een soort "verhaal" maken, plus de plaats waar ze liggen. En dan lekker zo vaag mogelijk vertellen zodat iedereen er wat in ziet.
Hm, ik ken jou niet en jij de nagellak niet.. nee, ik zie geen verband.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik bied me aan om met je te spelen
Ja denk het welquote:Op woensdag 29 december 2010 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan mijn arm kom je er vast wel in.
Ik ookquote:Op woensdag 29 december 2010 14:21 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkickenAndere leuke dingen doen
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
![]()
we kunnen mekaar wel leren kennen uitteraad
Dit klinkt wel schattigquote:Op woensdag 29 december 2010 14:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
![]()
we kunnen mekaar wel leren kennen uitteraad
Goed bezigquote:Op woensdag 29 december 2010 14:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb sowieso een limiet van 1 topic per dag in Singles en sowieso ben ik overdag niet veel op FOK! meer te vinden.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaShirtje omlaag, grote jongens om mij heen
, chick naast me die er vaker komt
Zo kwam ik vroeger ook binnen hoor, met de arm van mijn zus om me heen die kwam er vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aad de Wolf
tsja veel meer blijft er niet over natuurlijk![]()
Verstandig!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:21 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkickenAndere leuke dingen doen
Ik vermoed ook dat ie meer jouw leeftijd is dan de mijnequote:
Jij ookquote:
Neuhquote:Op woensdag 29 december 2010 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Zo kwam ik vroeger ook binnen hoor, met de arm van mijn zus om me heen die kwam er vaker
tsja veel meer blijft er niet over natuurlijk
En je shirtje omlaag getrokken natuurlijk, vuile slet!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Zo kwam ik vroeger ook binnen hoor, met de arm van mijn zus om me heen die kwam er vaker
tsja veel meer blijft er niet over natuurlijk
Hooiiiiquote:
Ik weet het bijna zekerquote:Op woensdag 29 december 2010 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat ie meer jouw leeftijd is dan de mijne
en mijn string boven mijn broekquote:Op woensdag 29 december 2010 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En je shirtje omlaag getrokken natuurlijk, vuile slet!
Om samen nagels te lakken?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik bied me aan om met je te spelen
Oehh wie durft dat het eerstquote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
als we ons bouwjaar posten weten we het direct
Ik ook niet.. Ik heb sowieso nooit echt iets speciaals gedaan om ergens binnen te komenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit gedaan hoor om ergens binnen te komen
quote:
Je bent een vent.quote:
Vroegah was de Doele hot maar das nu een wokrestaurant geloof ikquote:Op woensdag 29 december 2010 14:24 schreef Flippiee het volgende:
NeuhDe rest heb ik bijna nooit een toffe avond.
dan weet je meteen waarom het niet alijd luktquote:Op woensdag 29 december 2010 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit gedaan hoor om ergens binnen te komen
de Heere zit aan de andere kant. Tis er wel gezellig, maar het is de andere kant tussen de cafe's voor de oudjesquote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Vroegah was de Doele hot maar das nu een wokrestaurant geloof ik
de Heere is ook 21 zeker? die is ook gezellig.
Kut je bent ouderquote:
Daar heb ik zomers wel eens superleuk gegeten.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Vroegah was de Doele hot maar das nu een wokrestaurant geloof ik
de Heere is ook 21 zeker? die is ook gezellig.
Zoals ik zei, veel te jong om met mij te spelenquote:
zoals dit topic?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nope.... heb wel betere dingen te doen....
ook een goed jaarquote:Op woensdag 29 december 2010 14:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
de Heere zit aan de andere kant. Tis er wel gezellig, maar het is de andere kant tussen de cafe's voor de oudjes
[..]
Kut je bent ouder![]()
92
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoals ik zei, veel te jong om met mij te spelen
Te jong,te oud...het is ook nooit goedquote:Op woensdag 29 december 2010 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoals ik zei, veel te jong om met mij te spelen
Jij gaat gewoon nergens heen, ook makkelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Ik heb sowieso nooit echt iets speciaals gedaan om ergens binnen te komen
Dat zou ik eigenlijk moeten doen dan he, als oud wief zijnde..quote:
Noem FOK! maar niks!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon nergens heen, ook makkelijk
Ik bescherm dat joch juist!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Te jong,te oud...het is ook nooit goed
een zwarte van leerquote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent een vent.
Je draagt geen string.
Ik verbied het je.
Hele enge MIquote:
Zit wat in. Anders verziek je hem voor alles wat nog komen gaatquote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bescherm dat joch juist!
OH wist niet dat dat altijd zo bedoeld werdquote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Beetje meer zelfvertrouwen mag wel hoor
Gelukkigquote:
Auwquote:Op woensdag 29 december 2010 14:28 schreef Flippiee het volgende:
de Heere zit aan de andere kant. Tis er wel gezellig, maar het is de andere kant tussen de cafe's voor de oudjes
De laatste tijd idd niet..quote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon nergens heen, ook makkelijk
maar ja, alle goede bouwjaren zijn al bezet (zelf nog nietquote:Op woensdag 29 december 2010 14:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OH wist niet dat dat altijd zo bedoeld werd![]()
[..]
Gelukkig
Precies, gelijk verpest voor het levenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zit wat in. Anders verziek je hem voor alles wat nog komen gaat
ik nog nooitquote:Op woensdag 29 december 2010 14:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar heb ik zomers wel eens superleuk gegeten.
Ik zelf ook niet, ik faal irl met mannenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
maar ja, alle goede bouwjaren zijn al bezet (zelf nog niet)
* ruikt een kanquote:Op woensdag 29 december 2010 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet, ik faal irl met mannenEn al mn chicks en matties raken bezet
Maar wel een goede leerschoolquote:Op woensdag 29 december 2010 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, gelijk verpest voor het leven
ik stel doodnormale vragen hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe niet zo JB-achtig, dat gerel altijd!
en uik faal aardig bij de vrouwen, voor mekaar gemaakt zou je bijna zeggenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet, ik faal irl met mannenEn al mn chicks en matties raken bezet
quote:
Of goed...weet ie in ieder geval hoe het moetquote:Op woensdag 29 december 2010 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De beste! Wel gemeen voor de meisjes die daarna komen..
bla bla praatjesquote:Op woensdag 29 december 2010 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De beste! Wel gemeen voor de meisjes die daarna komen..
Je weet uit ervaring dat ze het goed kan?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
Of goed...weet ie in ieder geval hoe het moet
Oh nu moet ik natuurlijk zeggen, zal ik het je bewijzen?quote:
Nu een letter teveel.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
kans bedoelde ik, ik lees nog wel eens over een missende letter heen
1 van mn gebrekken
Als ze het nu nog niet kan,leert ze het nooit meer. Dus ik geef haar het voordeel vd twijfel.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet uit ervaring dat ze het goed kan?
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als ze het nu nog niet kan,leert ze het nooit meer. Dus ik geef haar het voordeel vd twijfel.
Think positive Godt
Daar ben ik niet zo van Yip. Ik ben meer van het eerst zien en dan pas geloven.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als ze het nu nog niet kan,leert ze het nooit meer. Dus ik geef haar het voordeel vd twijfel.
Think positive Godt
Met gele envelopjes en een PM notificatie, is zo'n PM makkelijk te missen hoor!quote:
Al genoeg negatief gedoe hier,en dat is niet mijn dingquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo van Yip. Ik ben meer van het eerst zien en dan pas geloven.
Paardje helemaal geborsteld en tuig mooi gemaakt?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:38 schreef Samzz het volgende:
Het is best lekker buiten
Ik ga zo m'n dinnetje van 't station halen en dan wachten op herr. Fotograaf
zeker, kan slecht geel op wit zienquote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met gele envelopjes en een PM notificatie, is zo'n PM makkelijk te missen hoor!
Al beantwoord liefje.quote:
Of ik ben gewoon lui in PM benatwoordenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
deze ene keer bedoelde ik het niet eens zo, alleen deze ene keer hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nu moet ik natuurlijk zeggen, zal ik het je bewijzen?
Dat stukje ging niet over jou maar als je je aangesproken voelt is het een extra bevestiging. Mensen die zich zo snel aangevallen voelen over zo iets.......... dan zit er vast een kern van waarheid in.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zou ook niet gewoon eens lief zijn voor me he!
OF: we don't care!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al beantwoord liefje.
[..]
Of ik ben gewoon lui in PM benatwoorden
Nee, dat moet nogquote:Op woensdag 29 december 2010 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Paardje helemaal geborsteld en tuig mooi gemaakt?
en weer antwoordtquote:Op woensdag 29 december 2010 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al beantwoord liefje.
[..]
Of ik ben gewoon lui in PM benatwoorden
En terecht,maar daarom kun je iets of iemand nog wel positief tegemoet treden.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo van Yip. Ik ben meer van het eerst zien en dan pas geloven.
Hee, vriend. Hoe lang ga je daarmee door?quote:
Oh ik dacht dat YY het over mij hadquote:Op woensdag 29 december 2010 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat stukje ging niet over jou maar als je je aangesproken voelt is het een extra bevestiging. Mensen die zich zo snel aangevallen voelen over zo iets.......... dan zit er vast een kern van waarheid in.
niet te langquote:Op woensdag 29 december 2010 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, vriend. Hoe lang ga je daarmee door?
Die notificatie is te hinderlijk om nog iets te missenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een gesprek kan zich ontwikkelen. Je blijft niet altijd puur bij het startpunt hangen.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat YY het over mij had
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt jaloers dat jij geen PM's krijgtquote:Op woensdag 29 december 2010 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, vriend. Hoe lang ga je daarmee door?
En je wilt niet afsprkenomdat je de hele dag ging poetsenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat moet nog
Al is 't hoofdstel wel schoon, want die is altijd schoon
Ja, ik kom zelf ook op de plaat hoor!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En je wilt niet afsprkenomdat je de hele dag ging poetsen
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
deze ene keer bedoelde ik het niet eens zo, alleen deze ene keer hoor
Dat is het gewoonquote:Op woensdag 29 december 2010 14:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klinkt jaloers dat jij geen PM's krijgt
In dat geval heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 29 december 2010 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een gesprek kan zich ontwikkelen. Je blijft niet altijd puur bij het startpunt hangen.
Scherp als altijd. We gaan jou nog hard missen de komende maandenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een gesprek kan zich ontwikkelen. Je blijft niet altijd puur bij het startpunt hangen.
Dan ga ik toch geen beweringen doen dat ze wel goed zal zijn? (wie dan ook voordat mensen het zich weer persoonlijk aantrekken) Dan stel ik me eerder vragend op. Nu is dit een vrij plat gestampt virtueel onderwerp maar je snap de intentie vast.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
En terecht,maar daarom kun je iets of iemand nog wel positief tegemoet treden.
Positief...niet naïef
Ooh, je hebt jezelf gepoetst?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik kom zelf ook op de plaat hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |