Jij gaat gewoon nergens heen, ook makkelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Ik heb sowieso nooit echt iets speciaals gedaan om ergens binnen te komen
Dat zou ik eigenlijk moeten doen dan he, als oud wief zijnde..quote:
Noem FOK! maar niks!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon nergens heen, ook makkelijk
Ik bescherm dat joch juist!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Te jong,te oud...het is ook nooit goed
een zwarte van leerquote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent een vent.
Je draagt geen string.
Ik verbied het je.
Hele enge MIquote:
Zit wat in. Anders verziek je hem voor alles wat nog komen gaatquote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bescherm dat joch juist!
OH wist niet dat dat altijd zo bedoeld werdquote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Beetje meer zelfvertrouwen mag wel hoor
Gelukkigquote:
Auwquote:Op woensdag 29 december 2010 14:28 schreef Flippiee het volgende:
de Heere zit aan de andere kant. Tis er wel gezellig, maar het is de andere kant tussen de cafe's voor de oudjes
De laatste tijd idd niet..quote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon nergens heen, ook makkelijk
maar ja, alle goede bouwjaren zijn al bezet (zelf nog nietquote:Op woensdag 29 december 2010 14:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OH wist niet dat dat altijd zo bedoeld werd![]()
[..]
Gelukkig
Precies, gelijk verpest voor het levenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zit wat in. Anders verziek je hem voor alles wat nog komen gaat
ik nog nooitquote:Op woensdag 29 december 2010 14:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar heb ik zomers wel eens superleuk gegeten.
Ik zelf ook niet, ik faal irl met mannenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
maar ja, alle goede bouwjaren zijn al bezet (zelf nog niet)
* ruikt een kanquote:Op woensdag 29 december 2010 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet, ik faal irl met mannenEn al mn chicks en matties raken bezet
Maar wel een goede leerschoolquote:Op woensdag 29 december 2010 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, gelijk verpest voor het leven
ik stel doodnormale vragen hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe niet zo JB-achtig, dat gerel altijd!
en uik faal aardig bij de vrouwen, voor mekaar gemaakt zou je bijna zeggenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet, ik faal irl met mannenEn al mn chicks en matties raken bezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |