Durf ik nietquote:Op woensdag 29 december 2010 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat moet je bij mij eens doen. Als ik het wil weten
Insert iets met twitterquote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef missbehavin het volgende:
Verdorie, 2 loempia's is niet genoeg!
laat dat 2 kanten op werken vanaf vandaagquote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Nu nooit meer met die onzin aankomen!![]()
Ik ben altijd zo liefquote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
laat dat 2 kanten opwerken vanaf vandaag
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het op m'n ihone gedaan
Thuis wel 2 decks liggen: Rider en Winged Spirits (duh)
Ik heb overgeschakeld en val met mijn neus in Prince zijn Musicology.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit nummer is toch wel leuk?
Nee nu zijn het de platen die het meest zijn aangevraagd tijdens de glazen huis week
Of hij beboet je tot een nachtje extra in zijn 'cel' wegens onzedelijke handelingen naar een ambtenaar in functiequote:
quote:
Daarom komt het hier.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
zelfs twitter zit daar niet op te wachten
Oh ja eh, wat heb ik daar nou aan? Ik wil gewoon dat je me een hoop moois voorspelt ja!quote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Durf ik niet![]()
Vooral omdat ik het nog niet heel goed onder de knie heb.
liegen kunnen we allemaalquote:Op woensdag 29 december 2010 13:49 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil gewoon dat je me een hoop moois voorspelt ja!
quote:
Als jullie nou allemaal liegen, geloof ik het vast!quote:
Dat kan ik welquote:Op woensdag 29 december 2010 13:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja eh, wat heb ik daar nou aan? Ik wil gewoon dat je me een hoop moois voorspelt ja!
Jij iets van ons aannemen? ik dacht het nietquote:Op woensdag 29 december 2010 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jullie nou allemaal liegen, geloof ik het vast!
Ik heb nog steeds geen deck gevonden dat me echt aanspreekt. Al is die van de prinsessen wel mooiquote:Op woensdag 29 december 2010 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In New Orleans gekocht in de voodoosgop van Marie Leveau.
Nou, zo erg ben ik toch ook weer niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
Jij iets van ons aannemen? ik dacht het niet
Fixedquote:
Maar ik kom wel verhaal halen als het niet uitkomt he!quote:
Tarot (gewone, keltische, egyptische, speelkaarten)quote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Kluts het volgende:
Tarotkaarten, dat zegt me dus helemaal niks.
Ben sowieso niet van dat soort dingen, maar ik weet niet eens hoe dat werkt.
Zo erg ook weer niet, maar al te serieus moet je mij ook niet nemenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, zo erg ben ik toch ook weer niet?
Dan vertel ik jou dat Tarot ook grotendeels bestaat uit de eigen interpretatie van de kaartlegger. En dat het geen exacte wetenschap is.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik kom wel verhaal halen als het niet uitkomt he!
Doe je leggen met grote EN kleine arcana?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tarot (gewone, keltische, egyptische, speelkaarten)
Runen
I-Ching
Voodoo
Kristallomantie
Pyromantie
Ferromantie
Handlezen
Tasseomantie
etc
Ken;t gelijk
(Nou nee, maar heb alle boeken wel)
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Zo erg ook weer niet, maar al te serieus moet je mij ook niet nemen
wacht.. tenzij natuurlijk.... ach never mind
Dus dat houdt in dat jij het verkeerd hebt gedaan dus?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan vertel ik jou dat Tarot ook grotendeels bestaat uit de eigen interpretatie van de kaartlegger. En dat het geen exacte wetenschap is.
[..]
Doe je leggen met grote EN kleine arcana?
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Doe je leggen met grote EN kleine arcana?
Nee.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus dat houdt in dat jij het verkeerd hebt gedaan dus?
quote:
Ja maar ik hoor net dat het helemaal fout kan gaan als de kaartlegger het niet goed doet.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef L-E het volgende:
Wie wil voor mij kaarten leggen? Of werkt dat niet zo?
Ik val net in en wil niet terug lezen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik hoor net dat het helemaal fout kan gaan als de kaartlegger het niet goed doet.
Ja, het enige wat ik wil, is een geweldige toekomst voorspeld zien, hoe moeilijk kan dat nou zijn?quote:
Maar dat je moeilijk iets van ons aanneemt staat vastquote:Op woensdag 29 december 2010 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal het nooit meer doen.
Hierzo:quote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef L-E het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
mmm mn topic loopt niet echt storm of wel
Er zijn wel bepaalde dingen waar een kaart voor staat. Maar daarnaast is er ook ruimte voor interpretatie. En dat laatste verschilt dus per leggerquote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik hoor net dat het helemaal fout kan gaan als de kaartlegger het niet goed doet.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat je moeilijk iets van ons aanneemt staat vast
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het gaat hard zat, zeikerd.
Ik zou niet durven, straks vertellen ze slecht nieuwsquote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef L-E het volgende:
Ik wil weten of het in de liefde goed komt met mij, kun je dat zien?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hierzo:
[ afbeelding ]
Element: Aarde.
Astrologische associatie: Maan in Stier.
Kernwoorden: overvloed, zekerheid, geschenk, ervaring, zinnelijk, ernstig.
Pentakels Koningin vertegenwoordigt de vrouwelijke kant van het element aarde, en staat voor bestendigheid, goedmoedigheid en betrouwbaarheid. Ook voor realiteitszin, vruchtbaarheid en eenvoud, alsmede zinsgenot.
Je bent jezelf gewoon vast aan het indekkenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn wel bepaalde dingen waar een kaart voor staat. Maar daarnaast is er ook ruimte voor interpretatie. En dat laatste verschilt dus per legger
Je zal met Q trouwen.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil weten of het in de liefde goed komt met mij, kun je dat zien?
Daar zou ik die lui op RTL 5 ff voor bellen, daar zitten deskundigen voor je klaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil weten of het in de liefde goed komt met mij, kun je dat zien?
Vier je O&N met Yuki? Gezelligquote:Op woensdag 29 december 2010 14:04 schreef missbehavin het volgende:
Zal ik vrijdag trouwens gewoon in vol ornaat op de bank gaan zitten met Yuki?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |