Ja ze had ook niks te doen en ik zit hier vast he...quote:Op woensdag 29 december 2010 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vier je O&N met Yuki? Gezellig
Zoals zovelen hier...quote:
Herkenbaar. Ik MOET naar een vriendin toe. Het liefst lig ik voor middernacht al te slapenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ze had ook niks te doen en ik zit hier vast he...
Nee, ze spelen gewoon spelletjes met onze toekomst!quote:
Dat moet wel jaquote:Op woensdag 29 december 2010 14:10 schreef missbehavin het volgende:
Ik zie net dat mijn nieuwe nagellakje 'Play with me' heet, nou als dat niet gaat helpen..
Flipsquote:Op woensdag 29 december 2010 14:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik vier O&N eerst thuis en daarna dronken in de stad
in Hét caféquote:Op woensdag 29 december 2010 14:13 schreef Flippiee het volgende:
Ik vier O&N eerst thuis en daarna dronken in de stad
Maar: Wat kan je hier nou uit opmaken dan? Ik vind het een beetje vaag allemaal.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hierzo:
[ afbeelding ]
Element: Aarde.
Astrologische associatie: Maan in Stier.
Kernwoorden: overvloed, zekerheid, geschenk, ervaring, zinnelijk, ernstig.
Pentakels Koningin vertegenwoordigt de vrouwelijke kant van het element aarde, en staat voor bestendigheid, goedmoedigheid en betrouwbaarheid. Ook voor realiteitszin, vruchtbaarheid en eenvoud, alsmede zinsgenot.
Yipquote:
Kom ik niet in manquote:
Met niemand komt het goed in de liefde.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil weten of het in de liefde goed komt met mij, kun je dat zien?
Geweigerd, wat schattigquote:Op woensdag 29 december 2010 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
YipVan al die keren dat ik kwam buurten heb ik jou nog niet gespot.
[..]
Kom ik niet in manDe ene keer word ik er geweigerd de volgende keer niet. Die volgende keer ben ik dan ook wel iets anders gekleed
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met niemand komt het goed in de liefde.
De tijd verwoest alles.
Les Temps detruit touuuuuuuutttttt!!!!
bloter zeker? foute uitsmijtersquote:Op woensdag 29 december 2010 14:15 schreef Flippiee het volgende:
Kom ik niet in manDe ene keer word ik er geweigerd de volgende keer niet. Die volgende keer ben ik dan ook wel iets anders gekleed
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
bloter zeker? foute uitsmijters
waar wel heen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aad de Wolf![]()
Is 't ookquote:Op woensdag 29 december 2010 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar: Wat kan je hier nou uit opmaken dan? Ik vind het een beetje vaag allemaal.
Ik bied me aan om met je te spelenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:10 schreef missbehavin het volgende:
Ik zie net dat mijn nieuwe nagellakje 'Play with me' heet, nou als dat niet gaat helpen..
Aan mijn arm kom je er vast wel inquote:Op woensdag 29 december 2010 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verdomme![]()
Te jong enzo3 jaar te jong
Tijd dat jij naar Azië vertrekt.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wel.
Q wil je. En jij wilt Q je weet het alleen nog niet.
Ik ben aan het afkickenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
YipVan al die keren dat ik kwam buurten heb ik jou nog niet gespot.
Net als horoscopen zegmaar dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is 't ookEen kaart kan zoveel betekeken.
Het is ook meer de combi van kaarten die een soort "verhaal" maken, plus de plaats waar ze liggen. En dan lekker zo vaag mogelijk vertellen zodat iedereen er wat in ziet.
Hm, ik ken jou niet en jij de nagellak niet.. nee, ik zie geen verband.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik bied me aan om met je te spelen
Ja denk het welquote:Op woensdag 29 december 2010 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan mijn arm kom je er vast wel in.
Ik ookquote:Op woensdag 29 december 2010 14:21 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkickenAndere leuke dingen doen
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
![]()
we kunnen mekaar wel leren kennen uitteraad
Dit klinkt wel schattigquote:Op woensdag 29 december 2010 14:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
![]()
we kunnen mekaar wel leren kennen uitteraad
Goed bezigquote:Op woensdag 29 december 2010 14:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb sowieso een limiet van 1 topic per dag in Singles en sowieso ben ik overdag niet veel op FOK! meer te vinden.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaShirtje omlaag, grote jongens om mij heen
, chick naast me die er vaker komt
Zo kwam ik vroeger ook binnen hoor, met de arm van mijn zus om me heen die kwam er vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aad de Wolf
tsja veel meer blijft er niet over natuurlijk![]()
Verstandig!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:21 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkickenAndere leuke dingen doen
Ik vermoed ook dat ie meer jouw leeftijd is dan de mijnequote:
Jij ookquote:
Neuhquote:Op woensdag 29 december 2010 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Zo kwam ik vroeger ook binnen hoor, met de arm van mijn zus om me heen die kwam er vaker
tsja veel meer blijft er niet over natuurlijk
En je shirtje omlaag getrokken natuurlijk, vuile slet!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Zo kwam ik vroeger ook binnen hoor, met de arm van mijn zus om me heen die kwam er vaker
tsja veel meer blijft er niet over natuurlijk
Hooiiiiquote:
Ik weet het bijna zekerquote:Op woensdag 29 december 2010 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat ie meer jouw leeftijd is dan de mijne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |