en mijn string boven mijn broekquote:Op woensdag 29 december 2010 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En je shirtje omlaag getrokken natuurlijk, vuile slet!
Om samen nagels te lakken?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik bied me aan om met je te spelen
Oehh wie durft dat het eerstquote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
als we ons bouwjaar posten weten we het direct
Ik ook niet.. Ik heb sowieso nooit echt iets speciaals gedaan om ergens binnen te komenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit gedaan hoor om ergens binnen te komen
quote:
Je bent een vent.quote:
Vroegah was de Doele hot maar das nu een wokrestaurant geloof ikquote:Op woensdag 29 december 2010 14:24 schreef Flippiee het volgende:
NeuhDe rest heb ik bijna nooit een toffe avond.
dan weet je meteen waarom het niet alijd luktquote:Op woensdag 29 december 2010 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit gedaan hoor om ergens binnen te komen
de Heere zit aan de andere kant. Tis er wel gezellig, maar het is de andere kant tussen de cafe's voor de oudjesquote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Vroegah was de Doele hot maar das nu een wokrestaurant geloof ik
de Heere is ook 21 zeker? die is ook gezellig.
Kut je bent ouderquote:
Daar heb ik zomers wel eens superleuk gegeten.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Vroegah was de Doele hot maar das nu een wokrestaurant geloof ik
de Heere is ook 21 zeker? die is ook gezellig.
Zoals ik zei, veel te jong om met mij te spelenquote:
zoals dit topic?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nope.... heb wel betere dingen te doen....
ook een goed jaarquote:Op woensdag 29 december 2010 14:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
de Heere zit aan de andere kant. Tis er wel gezellig, maar het is de andere kant tussen de cafe's voor de oudjes
[..]
Kut je bent ouder![]()
92
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoals ik zei, veel te jong om met mij te spelen
Te jong,te oud...het is ook nooit goedquote:Op woensdag 29 december 2010 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoals ik zei, veel te jong om met mij te spelen
Jij gaat gewoon nergens heen, ook makkelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Ik heb sowieso nooit echt iets speciaals gedaan om ergens binnen te komen
Dat zou ik eigenlijk moeten doen dan he, als oud wief zijnde..quote:
Noem FOK! maar niks!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon nergens heen, ook makkelijk
Ik bescherm dat joch juist!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Te jong,te oud...het is ook nooit goed
een zwarte van leerquote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent een vent.
Je draagt geen string.
Ik verbied het je.
Hele enge MIquote:
Zit wat in. Anders verziek je hem voor alles wat nog komen gaatquote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bescherm dat joch juist!
OH wist niet dat dat altijd zo bedoeld werdquote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Beetje meer zelfvertrouwen mag wel hoor
Gelukkigquote:
Auwquote:Op woensdag 29 december 2010 14:28 schreef Flippiee het volgende:
de Heere zit aan de andere kant. Tis er wel gezellig, maar het is de andere kant tussen de cafe's voor de oudjes
De laatste tijd idd niet..quote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon nergens heen, ook makkelijk
maar ja, alle goede bouwjaren zijn al bezet (zelf nog nietquote:Op woensdag 29 december 2010 14:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OH wist niet dat dat altijd zo bedoeld werd![]()
[..]
Gelukkig
Precies, gelijk verpest voor het levenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zit wat in. Anders verziek je hem voor alles wat nog komen gaat
ik nog nooitquote:Op woensdag 29 december 2010 14:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar heb ik zomers wel eens superleuk gegeten.
Ik zelf ook niet, ik faal irl met mannenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
maar ja, alle goede bouwjaren zijn al bezet (zelf nog niet)
* ruikt een kanquote:Op woensdag 29 december 2010 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet, ik faal irl met mannenEn al mn chicks en matties raken bezet
Maar wel een goede leerschoolquote:Op woensdag 29 december 2010 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, gelijk verpest voor het leven
ik stel doodnormale vragen hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe niet zo JB-achtig, dat gerel altijd!
en uik faal aardig bij de vrouwen, voor mekaar gemaakt zou je bijna zeggenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet, ik faal irl met mannenEn al mn chicks en matties raken bezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |