quote:
Of goed...weet ie in ieder geval hoe het moetquote:Op woensdag 29 december 2010 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De beste! Wel gemeen voor de meisjes die daarna komen..
bla bla praatjesquote:Op woensdag 29 december 2010 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De beste! Wel gemeen voor de meisjes die daarna komen..
Je weet uit ervaring dat ze het goed kan?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
Of goed...weet ie in ieder geval hoe het moet
Oh nu moet ik natuurlijk zeggen, zal ik het je bewijzen?quote:
Nu een letter teveel.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
kans bedoelde ik, ik lees nog wel eens over een missende letter heen
1 van mn gebrekken
Als ze het nu nog niet kan,leert ze het nooit meer. Dus ik geef haar het voordeel vd twijfel.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet uit ervaring dat ze het goed kan?
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als ze het nu nog niet kan,leert ze het nooit meer. Dus ik geef haar het voordeel vd twijfel.
Think positive Godt
Daar ben ik niet zo van Yip. Ik ben meer van het eerst zien en dan pas geloven.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als ze het nu nog niet kan,leert ze het nooit meer. Dus ik geef haar het voordeel vd twijfel.
Think positive Godt
Met gele envelopjes en een PM notificatie, is zo'n PM makkelijk te missen hoor!quote:
Al genoeg negatief gedoe hier,en dat is niet mijn dingquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo van Yip. Ik ben meer van het eerst zien en dan pas geloven.
Paardje helemaal geborsteld en tuig mooi gemaakt?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:38 schreef Samzz het volgende:
Het is best lekker buiten
Ik ga zo m'n dinnetje van 't station halen en dan wachten op herr. Fotograaf
zeker, kan slecht geel op wit zienquote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met gele envelopjes en een PM notificatie, is zo'n PM makkelijk te missen hoor!
Al beantwoord liefje.quote:
Of ik ben gewoon lui in PM benatwoordenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
deze ene keer bedoelde ik het niet eens zo, alleen deze ene keer hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nu moet ik natuurlijk zeggen, zal ik het je bewijzen?
Dat stukje ging niet over jou maar als je je aangesproken voelt is het een extra bevestiging. Mensen die zich zo snel aangevallen voelen over zo iets.......... dan zit er vast een kern van waarheid in.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zou ook niet gewoon eens lief zijn voor me he!
OF: we don't care!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al beantwoord liefje.
[..]
Of ik ben gewoon lui in PM benatwoorden
Nee, dat moet nogquote:Op woensdag 29 december 2010 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Paardje helemaal geborsteld en tuig mooi gemaakt?
en weer antwoordtquote:Op woensdag 29 december 2010 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al beantwoord liefje.
[..]
Of ik ben gewoon lui in PM benatwoorden
En terecht,maar daarom kun je iets of iemand nog wel positief tegemoet treden.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo van Yip. Ik ben meer van het eerst zien en dan pas geloven.
Hee, vriend. Hoe lang ga je daarmee door?quote:
Oh ik dacht dat YY het over mij hadquote:Op woensdag 29 december 2010 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat stukje ging niet over jou maar als je je aangesproken voelt is het een extra bevestiging. Mensen die zich zo snel aangevallen voelen over zo iets.......... dan zit er vast een kern van waarheid in.
niet te langquote:Op woensdag 29 december 2010 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, vriend. Hoe lang ga je daarmee door?
Die notificatie is te hinderlijk om nog iets te missenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een gesprek kan zich ontwikkelen. Je blijft niet altijd puur bij het startpunt hangen.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat YY het over mij had
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt jaloers dat jij geen PM's krijgtquote:Op woensdag 29 december 2010 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, vriend. Hoe lang ga je daarmee door?
En je wilt niet afsprkenomdat je de hele dag ging poetsenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat moet nog
Al is 't hoofdstel wel schoon, want die is altijd schoon
Ja, ik kom zelf ook op de plaat hoor!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En je wilt niet afsprkenomdat je de hele dag ging poetsen
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
deze ene keer bedoelde ik het niet eens zo, alleen deze ene keer hoor
Dat is het gewoonquote:Op woensdag 29 december 2010 14:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klinkt jaloers dat jij geen PM's krijgt
In dat geval heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 29 december 2010 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een gesprek kan zich ontwikkelen. Je blijft niet altijd puur bij het startpunt hangen.
Scherp als altijd. We gaan jou nog hard missen de komende maandenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een gesprek kan zich ontwikkelen. Je blijft niet altijd puur bij het startpunt hangen.
Dan ga ik toch geen beweringen doen dat ze wel goed zal zijn? (wie dan ook voordat mensen het zich weer persoonlijk aantrekken) Dan stel ik me eerder vragend op. Nu is dit een vrij plat gestampt virtueel onderwerp maar je snap de intentie vast.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
En terecht,maar daarom kun je iets of iemand nog wel positief tegemoet treden.
Positief...niet naïef
Ooh, je hebt jezelf gepoetst?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik kom zelf ook op de plaat hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |