Hahaha, dat was UB40 in hun nadagen, dat was inderdaad slecht. De Rijnhal ook...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik vind ze live echt superslecht. Heb ze in de Rijnhal gezien, met Beef in het voorprogramma en Beef blies ze weg.
Ze treden zonder Ali toch nog steeds op als UB40?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hahaha, dat was UB40 in hun nadagen, dat was inderdaad slecht. De Rijnhal ook...
Begin jaren '80 in de Edenhal met Signing Off e.d. Was het echt wel goed...
Als je vaker en langer meeleest hier, zul je zien dat er heel veel nl muziek welwordt gewaardeerd..quote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef jakees het volgende:
[..]
wat een dom gelul zeg. Het is geloof ik hip om hier coldplay en alle nl muziek af te zeiken zure lui allemaal.
Zojuist een verzoekje geplaatstquote:Op woensdag 29 december 2010 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even laten aanpassen door een modje via feedbak-topic...
Beef kon wel wat in de Rijnhal....quote:Op woensdag 29 december 2010 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hahaha, dat was UB40 in hun nadagen, dat was inderdaad slecht. De Rijnhal ook...
Ik heb ze in 2006 nog in Enschede gezien en dat was ook wel goed hoor. En ja ze treden nog steeds op, maar nu zonder Ali. Dat is voor mij geen UB40 meer.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit nummer, met Ali C, is anders ook bar beroerd...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ze in 2006 nog in Enschede gezien en dat was ook wel goed hoor. En ja ze treden nog steeds op, maar nu zonder Ali. Dat is voor mij geen UB40 meer.
True, maar dat was mijn eerdere reactie ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit nummer, met Ali C, is anders ook bar beroerd...
Falling in love..quote:Op woensdag 29 december 2010 11:17 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb dat singletje van die elvis-cover van ze nog![]()
ach ik was jong.....
ik weet al van tevoren wat wordt afgezeken zo voorspelbaar...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als je vaker en langer meeleest hier, zul je zien dat er heel veel nl muziek welwordt gewaardeerd..
En ja, Coldplay is bij sommige mensen, waaronder ik, niet geliefd. Maar dat geldt wel voor meer bands... zo heeft iedereen zn eigen voorkeur. Gelukkig maar!! Als je er niet tegen kunt, kun je hier beter wegblijven, het is en blijft persoonlijke smaak.
ja maar ja maar ik was 12 ofzoquote:
Ach daar moet je je niet teveel aan storen... dat gebeurt gewoon in dit soort topics.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:20 schreef jakees het volgende:
[..]
ik weet al van tevoren wat wordt afgezeken zo voorspelbaar...
maar goed. Ik zat gisteren ook hier was er een nl nummer zei iemand stiekem vind ik dit een goed nummer. Alsof je je moet verantwoorden. Maar ja geniet zo maar van lovers in japan en probeer objectief te zijn!
Denk je niet dat daar een reden voor is dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:20 schreef jakees het volgende:
[..]
ik weet al van tevoren wat wordt afgezeken zo voorspelbaar...
Eens! Eén van de geweldigste albums ooit!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:07 schreef MadMaster het volgende:
Heel 'Batt Out Of Hell' van Meat Loaf is magistraal...
Fijn ik moet ook niet zo zeiken! Veel plezier nog!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach daar moet je je niet teveel aan storen... dat gebeurt gewoon in dit soort topics.
Ik zal eens objectief (proberen te) luisteren!!
Speld.nlquote:Op woensdag 29 december 2010 11:23 schreef magnifor het volgende:
Wat lees ik nou? http://www.speld.nl/2010/12/29/top-2000-versneld-afgespeeld/
Dus op 30 december wordt alles versneld afgespeeld en worden er nummers weggelaten?
Ja, klopt had ik ook gelezen, die stagiaires ookquote:Op woensdag 29 december 2010 11:23 schreef magnifor het volgende:
Dus op 30 december wordt alles versneld afgespeeld en worden er nummers weggelaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTFquote:Op woensdag 29 december 2010 11:23 schreef magnifor het volgende:
De Speld...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:23 schreef magnifor het volgende:
Mazzel...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef jakees het volgende:
[..]
Fijn ik moet ook niet zo zeiken! Veel plezier nog!
Trek het je niet zo aan johquote:Op woensdag 29 december 2010 11:24 schreef jakees het volgende:
[..]
Fijn ik moet ook niet zo zeiken! Veel plezier nog!
En toen stonden er meerdere mensen aan mn bureau en ging de telefoon. Is zo gepland, denk ik.. maar ik heb nog wel wat gehoord, maar nee, ik vind het niet echt wat. Ik denk dat het misschien ook wel door zn stem komt.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:31 schreef jakees het volgende:
En Diaan vond je het wat? Deze vind ik ook erg mooi!
Zuchero in de HMH, zoals eerder gezegd, 1 van de beste cocncerten die ik ooit heb meegemaakt.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:34 schreef Homdeck het volgende:
versta er geen kloten van, maar vind het wel mooi..
Ik zat ook even naar zijn stem te luisteren en is idd vrij afwijkend soms tegen het valse aan. Neil Young en Van Dik hout hebben dit ook. En die vind ik ook geweldig. ben je aan het werk dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En toen stonden er meerdere mensen aan mn bureau en ging de telefoon. Is zo gepland, denk ik.. maar ik heb nog wel wat gehoord, maar nee, ik vind het niet echt wat. Ik denk dat het misschien ook wel door zn stem komt.
Zo vind ik Zuchero ook niet veel aan.MM kom er maar in...
D.
Je moet van zijn muziek stijl houden, is inderdaad prachtig maar niet mijn smaak.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zuchero in de HMH, zoals eerder gezegd, 1 van de beste cocncerten die ik ooit heb meegemaakt.
Neil Young heb ik ook niets mee... heb hem op Rock Werchter gezien in 2008 maar hoefde van mij niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:36 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik zat ook even naar zijn stem te luisteren en is idd vrij afwijkend soms tegen het valse aan. Neil Young en Van Dik hout hebben dit ook. En die vind ik ook geweldig. ben je aan het werk dan?
The Day Before You Came moet je eens horen van Blancmange...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:41 schreef Homdeck het volgende:
Van Abba vind ik eigenlijk alleen Eagle en The day before you came echt goed, de rest is meestal wel aardig.
ken ikquote:Op woensdag 29 december 2010 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Day Before You Came moet je eens horen van Blancmange...
Ik vind ze allebei wel mooi eigenlijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:40 schreef Homdeck het volgende:
Lady Jane is echt zoveel mooier dan Angie, maar ja.....
Die vind ik persoonlijk mooier.quote:
Viel me ook al op. De mensen kunnen nauwelijks naar binnen lijkt t.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:40 schreef MadMaster het volgende:
Zo te zien is het vandaag nog drukker dan gisteren in Hilversum bij Beeld & Geluid. Gekkenhuis daar...
En nu het mierzoetste ABBA-liedje ooit, nog beter gecovered door Erasure...
Volledig eens.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:49 schreef Eska het volgende:
Ik vond de versie van alleen Nena leuker.
Zit vast nog wel een Spaans liedje tussen denk ik?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:51 schreef jakees het volgende:
welke talen staan er in de T2000? Ik kom op NL, Fries, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans. Mis ik dan nog iets?
holiday in Spain staat die erin?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:51 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zit vast nog wel een Spaans liedje tussen denk ik?
Fries is geen taal, da's een handicap...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:51 schreef jakees het volgende:
welke talen staan er in de T2000? Ik kom op NL, Fries, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans. Mis ik dan nog iets?
Philipijns en Afrikaansquote:Op woensdag 29 december 2010 11:51 schreef jakees het volgende:
Da's toch een Nederlands/Engels nummerquote:Op woensdag 29 december 2010 11:52 schreef jakees het volgende:
[..]
holiday in Spain staat die erin?
haha je hebt gelijk. Dom zeg.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Da's toch een Nederlands/Engels nummer
Die Afrikaanse is van Karin Bloemenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:53 schreef jakees het volgende:
[..]
haha je hebt gelijk. Dom zeg.
Wat is het philipijnse en afrikaanse nummer dan?
Anders zou Limburgs ook meetellenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fries is geen taal, da's een handicap...
goede herinneringen aan dit nummer. 14 en dronken dit meelallen in de GOGO een of andere tent waar je met je 14e gewoon bier kon bestellen.quote:
Anak van Freddy Aguilar en Zuid Afrika van Karin Bloemenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:53 schreef jakees het volgende:
[..]
haha je hebt gelijk. Dom zeg.
Wat is het philipijnse en afrikaanse nummer dan?
Alleen is Fries wel een officieel erkende taal...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:54 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Anders zou Limburgs ook meetellen. En Drents.
http://www.goeievraag.nl/vraag/fries-dialect-taal.15355quote:Op woensdag 29 december 2010 11:54 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Anders zou Limburgs ook meetellen. En Drents.
Ah, die van schoonbroer Peter en schoonzus Trees...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die Afrikaanse is van Karin Bloemen
BEstemming vind je niet mooi?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:56 schreef Eska het volgende:
Van Borsato vind ik eigenlijk alleen De Speeltuin mooi. Maar die wil ik niet horen, want dan ga ik huilen.
Niet door mij...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Alleen is Fries wel een officieel erkende taal...
Helemaal mee eens. Ook met het huilenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:56 schreef Eska het volgende:
Van Borsato vind ik eigenlijk alleen De Speeltuin mooi. Maar die wil ik niet horen, want dan ga ik huilen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:59 schreef jakees het volgende:
Geen spaans nummer gevonden? Felice Navidad wellicht?
quote:
Oventruc?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:59 schreef djenneke het volgende:
Of iemand nog tips over een oventruc ofzoiets?
Portugeesquote:1806 Amalia Rodriguez Uma casa portugesa
En natuurlijk Hijo de la Lunaquote:
Komen we opquote:
Wat doe je voor werk dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, ik ben even uitgebeld!! Nu weer aandacht voor hier.
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Komen we op
NL, Fries, Engels, Duits, Frans, Spaans, Italiaans, Portugees, Philipijns, Japans, AFrikaans
Senegalees (wolof)quote:540 Youssou n'Dour & Neneh Cherry 7 seconds
Het schijnt dat je je videokaart in de oven met 220 graden moet leggen.quote:
En het zelfverzonnen taaltje van Prisencolinsinainciusol.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Komen we op
NL, Fries, Engels, Duits, Frans, Spaans, Italiaans, Portugees, Philipijns, Japans, AFrikaans
heb je die titel gekopieerd of zelf getypt?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En het zelfverzonnen taaltje van Prisencolinsinainciusol.
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:09 schreef Homdeck het volgende:
Iemand een uurlijstje?![]()
heb het linkje van MM thuis![]()
Pics van je vriendin als je haar aan het touchen bent.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Touche me, nummer van mij en mijn vriendin.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pics van je vriendin als je haar aan het touchen bent.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het schijnt dat je je videokaart in de oven met 220 graden moet leggen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pics van je vriendin als je haar aan het touchen bent.
Lang leve de laptop van het werkquote:Op woensdag 29 december 2010 12:17 schreef djenneke het volgende:
Hij doet t echt niet meer
Dan maar op laptop van het werk
Oi....da's wel sneu.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:17 schreef djenneke het volgende:
Hij doet t echt niet meer
Dan maar op laptop van het werk
Jep. Iemand nog een goede tip voor een nieuwe videokaart? Ik had een nvidia 8800 gtx.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lang leve de laptop van het werkWel balen zeg.
Geen idee... ik heb er geen verstand van.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jep. Iemand nog een goede tip voor een nieuwe videokaart? Ik had een nvidia 8800 gtx.
Die wil ik niet meer
Ik zweer bij Asus, maar game niet heftig.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jep. Iemand nog een goede tip voor een nieuwe videokaart? Ik had een nvidia 8800 gtx.
Die wil ik niet meer
Ik ook niet. Passen die kaarten op alle pc's?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:22 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik zweer bij Asus, maar game niet heftig.
Volgens mij niet op die standaard-dozen van Dell en zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Passen die kaarten op alle pc's?
Ik heb een standaard dell pcquote:Op woensdag 29 december 2010 12:27 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Volgens mij niet op die standaard-dozen van Dell en zo.
Maar als je een (semi-) zelfsamengestelde pc hebt, moet dat wel lukken.
Kun je anders checken via een website (weet niet welke) of Moederbord en kaart compatibel zijn.
Het was echt een hele goede aanbieding. Echt. Serieus! Hij is al wel bijna 4 jaar oud. Dus nu mag er wel iets kapot gaan onderhandquote:
Zelf getyptquote:Op woensdag 29 december 2010 12:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
heb je die titel gekopieerd of zelf getypt?
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:30 schreef Eska het volgende:
Nog meer dansen
(al hoor ik véél liever ouder werk)
Ik had ook 't singeltje.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is mijn lievelingsnummer van QueenVolgens mij ook mijn eerste aanraking met Queen. Mijn oom had er een singeltje van.
Ik geloof je meteen. Ik laat dat soort dingen aan Peaceman over. Ik heb er ballen verstand van... dus ik plaag maar wat.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het was echt een hele goede aanbieding. Echt. Serieus! Hij is al wel bijna 4 jaar oud. Dus nu mag er wel iets kapot gaan onderhand
Hm, dit is dan zeg maar 'medium'.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dit is toch oud werk van Queen? Of is er nog ouder??
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:31 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik had ook 't singeltje.Maar ik ben niet jouw oom.
Fixed!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:35 schreef Homdeck het volgende:
ik vind city to city leuker, maar die staat niet in de lijst zie ik
Nee, niet alles.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
Mooie foto![]()
Eska, vroeger was toch alles beter??
Nee, dat zijn gewoon tattoos die ze heeft.quote:
de enige city to city die er in staat is die van die autoreclamequote:
quote:
Gaat Abba dan ook weer spelen?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:51 schreef Homdeck het volgende:
Fernando Ricksen is naar dit nummer vernoemd
Hoog en Laag aan het jagen.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:06 schreef Diaan73 het volgende:
Aha en toen was iedereen gevlucht? Of aan het lunchen??
Yeps... nadat we de jaarlijkse visites hebben afgelegd.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wordt 1 januari weer een a gogo-dag, Diaan?
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was even weg, heb ik nog wat gemist? Vanaf 13:00 uur ongeveer.
Van Velzen, nee... niet bepaald. Ik moet zo weer een weg... heb wat dingen niet gescand.quote:
Wacht nog 3 nummers zou ik zeggenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van Velzen, nee... niet bepaald. Ik moet zo weer een weg... heb wat dingen niet gescand.![]()
Als we zo gaan redeneren kan je de halve lijst wel schrappen volgens mijquote:Op woensdag 29 december 2010 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
Katie Melua is zwaar overrated... hoort totaal niet in deze lijst thuis.
Och, ze staat in ieder geval niet meer in de top 100.....zal wel gauw in de vergtelheid raken.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
Katie Melua is zwaar overrated... hoort totaal niet in deze lijst thuis.
Nou dat valt nog mee... maar een stuk of 200 kunnen er wat mij betreft zo uit... no problem.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als we zo gaan redeneren kan je de halve lijst wel schrappen volgens mij
Okay, ik moet ook nog eerst mn thee opdrinken.quote:
Dat zou erg fijn...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, ze staat in ieder geval niet meer in de top 100.....zal wel gauw in de vergtelheid raken.
Ik ging eigenlijk voor de oudere nummers... de nieuwe nummers kende ik niet en ik vond het toch minder mooi klinken. Ik ben ook wel iemand die nieuwe nummers een paar keer moet horen om het mooi/niet mooi te vinden... Heel soms grijpt een nummer me meteen aan.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:35 schreef cafca het volgende:
En die nieuwe nummers waren niet mooi? Of ging je eigenlijk voor de oude nummers?
Ah, jij bent er ook zo een van: vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk voor de oudere nummers... de nieuwe nummers kende ik niet en ik vond het toch minder mooi klinken.
Wat Eska al zei: niet altijd...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, jij bent er ook zo een van: vroeger was alles beter.
Het is een beetje een eindeloze discussie he. En zijn zo ontzettend veel nummers waarvan ik niet snap dat ze er niet instaan, en er is in het verleden ook zoveel troep gemaakt die er wel instaat. Of het in ieder geval minder verdient dan anderen. Nummers waarvan ik niet snap dat mensen het op hun lijstje hebben staan. Maar dat maakt de Top 2000 dan ook wel weer leuk, omdat het op die manier heel democratisch is. Je krijgt echter wel altijd een middle-of-the-road lijst.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat valt nog mee... maar een stuk of 200 kunnen er wat mij betreft zo uit... no problem.
Valt wel mee, slechts 1 maal op 1697quote:Op woensdag 29 december 2010 13:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je krijgt echter wel altijd een middle-of-the-road lijst.
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Valt wel mee, slechts 1 maal op 1697
Klopt helemaal. Ik vind het wel jammer dat er tegenwoordig vraagtekens zijn bij het feit of de lijst wel democratisch is en radio2 daarover zwijgt terwijl ze de schijn behoorlijk tegen lijken te hebben.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het is een beetje een eindeloze discussie he. En zijn zo ontzettend veel nummers waarvan ik niet snap dat ze er niet instaan, en er is in het verleden ook zoveel troep gemaakt die er wel instaat. Of het in ieder geval minder verdient dan anderen. Nummers waarvan ik niet snap dat mensen het op hun lijstje hebben staan. Maar dat maakt de Top 2000 dan ook wel weer leuk, omdat het op die manier heel democratisch is. Je krijgt echter wel altijd een middle-of-the-road lijst.
Dat beperkte oogkleppen keuzebeleid waardoor Queen en Meat Loaf zo hoog staan ontstaat door beperkte kennis van zaken. Ik zie hier een parallel met Wilders.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het is een beetje een eindeloze discussie he. En zijn zo ontzettend veel nummers waarvan ik niet snap dat ze er niet instaan, en er is in het verleden ook zoveel troep gemaakt die er wel instaat. Of het in ieder geval minder verdient dan anderen. Nummers waarvan ik niet snap dat mensen het op hun lijstje hebben staan. Maar dat maakt de Top 2000 dan ook wel weer leuk, omdat het op die manier heel democratisch is. Je krijgt echter wel altijd een middle-of-the-road lijst.
Je mag gaan hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik vind het wel jammer dat er tegenwoordig vraagtekens zijn bij het feit of de lijst wel democratisch is en radio2 daarover zwijgt terwijl ze de schijn behoorlijk tegen lijken te hebben.
Maar ja, luisteren is gewoon leuk. Komen toch ook wel weer erg mooie nummers voorbij. En het posten hier is ook leuk.
Al vind ik dit een k*tnummer.
Ja hè? Dat topic was op het laatst bijna niet meer te volgen... dit tempo vind ik erg fijn trouwens.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:43 schreef Thomas B. het volgende:
Wat een oase van rust is het hier trouwens als je de Serious Request topics gevolgd hebt
Zou ze dit lezen denk jequote:Op woensdag 29 december 2010 13:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is geen voornemen voor het nieuwe jaar
Het is meer dan dat!
Jawel, ergens aan het begin.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:49 schreef cafca het volgende:
Mooi, dit. I Hope I Never staat er zeker ook niet in?
Dat is op zich wel interessant, alhoewel je dan vermoedelijk de nietszeggende nummers heel hoog krijgt.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef Eska het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd hoe de lijst er uit zou zien als je ook kon tegen-stemmen.
Is al geweest, op 1789.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:49 schreef cafca het volgende:
Mooi, dit. I Hope I Never staat er zeker ook niet in?
Ah, dat valt dan weer meequote:Op woensdag 29 december 2010 13:50 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Jawel, ergens aan het begin.
Ja, misschien ook wel. Ben evengoed wel erg benieuwd iig.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:51 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat is op zich wel interessant, alhoewel je dan vermoedelijk de nietszeggende nummers heel hoog krijgt.
Vind ik een ELO pastiche, wel een heeeeele goeiequote:Op woensdag 29 december 2010 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu Six Months in a Leaky Boat nog.
James Blunt kan je niet op verkeerde plekjes knijpen. Wel veel te zacht.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:55 schreef Thomas B. het volgende:
Ow deze
Ik heb altijd het gevoel dat iemand hem op de verkeerde plekjes zit te knijpen als ik dit hoor
ojaquote:Op woensdag 29 december 2010 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij heeft wel een wereldoorlog voorkomen, ja!!
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Vind je?
Edit: o, internetradio loopt wat achter. Ja inderdaad
Dééd iemand dat maar. Wie weet dat dat wat helpt.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:55 schreef Thomas B. het volgende:
Ow deze
Ik heb altijd het gevoel dat iemand hem op de verkeerde plekjes zit te knijpen als ik dit hoor
Sorry, te laat... maar ben alweer terug.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:45 schreef cafca het volgende:
Nou, ik zou Split Enz nog even meepakken!
alle 14 zuper!quote:Op woensdag 29 december 2010 13:59 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
708 Elvis Presley Love me tender 1956
707 Bob Dylan Lay lady lay 1969
706 Crowded House Four seasons in one day 1992
705 Roberta Flack The first time ever I saw your face 1972
704 Rolling Stones Honky tonk women 1969
703 John Hiatt Have a little faith in me 1989
702 Beatles Lucy in the sky with diamonds 1967
701 Anouk Girl 2004
700 Beatles In my life 1965
699 Coldplay Lost 2008
698 David Bowie Life on mars 1971
697 Mark Knopfler What it is 2000
696 Golden Earring Going to the run 1991
695 Earth & Fire Storm and thunder 1971
705 Roberta Flack The first time ever I saw your face 1972quote:Op woensdag 29 december 2010 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als je de smileys van Roberta en John omdraait, ben ik het eens met het lijstje van cafca.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:07 schreef cafca het volgende:
[..]
705 Roberta Flack The first time ever I saw your face 1972 [ afbeelding ]
Die andere krijg ik niet omgedraaid
Elvis de Pelvis. Hij zingt het alleen veel te zachtjes...quote:Op woensdag 29 december 2010 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blèren? Wat luister jij dan?
Wij zijn al een nummer verder.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Elvis de Pelvis. Hij zingt het alleen veel te zachtjes...
Je bent lekker bezig.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:12 schreef cafca het volgende:
Oeh en nu ben ik ook nog te vroeg met een nieuw topic. Dacht dat-ie vol was...
Dat is ie bijnaquote:Op woensdag 29 december 2010 14:12 schreef cafca het volgende:
Oeh en nu ben ik ook nog te vroeg met een nieuw topic. Dacht dat-ie vol was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |