Volledig eens.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:49 schreef Eska het volgende:
Ik vond de versie van alleen Nena leuker.
Zit vast nog wel een Spaans liedje tussen denk ik?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:51 schreef jakees het volgende:
welke talen staan er in de T2000? Ik kom op NL, Fries, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans. Mis ik dan nog iets?
holiday in Spain staat die erin?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:51 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zit vast nog wel een Spaans liedje tussen denk ik?
Fries is geen taal, da's een handicap...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:51 schreef jakees het volgende:
welke talen staan er in de T2000? Ik kom op NL, Fries, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans. Mis ik dan nog iets?
Philipijns en Afrikaansquote:Op woensdag 29 december 2010 11:51 schreef jakees het volgende:
Da's toch een Nederlands/Engels nummerquote:Op woensdag 29 december 2010 11:52 schreef jakees het volgende:
[..]
holiday in Spain staat die erin?
haha je hebt gelijk. Dom zeg.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Da's toch een Nederlands/Engels nummer
Die Afrikaanse is van Karin Bloemenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:53 schreef jakees het volgende:
[..]
haha je hebt gelijk. Dom zeg.
Wat is het philipijnse en afrikaanse nummer dan?
Anders zou Limburgs ook meetellenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fries is geen taal, da's een handicap...
goede herinneringen aan dit nummer. 14 en dronken dit meelallen in de GOGO een of andere tent waar je met je 14e gewoon bier kon bestellen.quote:
Anak van Freddy Aguilar en Zuid Afrika van Karin Bloemenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:53 schreef jakees het volgende:
[..]
haha je hebt gelijk. Dom zeg.
Wat is het philipijnse en afrikaanse nummer dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |