Alleen is Fries wel een officieel erkende taal...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:54 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Anders zou Limburgs ook meetellen. En Drents.
http://www.goeievraag.nl/vraag/fries-dialect-taal.15355quote:Op woensdag 29 december 2010 11:54 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Anders zou Limburgs ook meetellen. En Drents.
Ah, die van schoonbroer Peter en schoonzus Trees...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die Afrikaanse is van Karin Bloemen
BEstemming vind je niet mooi?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:56 schreef Eska het volgende:
Van Borsato vind ik eigenlijk alleen De Speeltuin mooi. Maar die wil ik niet horen, want dan ga ik huilen.
Niet door mij...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Alleen is Fries wel een officieel erkende taal...
Helemaal mee eens. Ook met het huilenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:56 schreef Eska het volgende:
Van Borsato vind ik eigenlijk alleen De Speeltuin mooi. Maar die wil ik niet horen, want dan ga ik huilen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:59 schreef jakees het volgende:
Geen spaans nummer gevonden? Felice Navidad wellicht?
quote:
Oventruc?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:59 schreef djenneke het volgende:
Of iemand nog tips over een oventruc ofzoiets?
Portugeesquote:1806 Amalia Rodriguez Uma casa portugesa
En natuurlijk Hijo de la Lunaquote:
Komen we opquote:
Wat doe je voor werk dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, ik ben even uitgebeld!! Nu weer aandacht voor hier.
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Komen we op
NL, Fries, Engels, Duits, Frans, Spaans, Italiaans, Portugees, Philipijns, Japans, AFrikaans
Senegalees (wolof)quote:540 Youssou n'Dour & Neneh Cherry 7 seconds
Het schijnt dat je je videokaart in de oven met 220 graden moet leggen.quote:
En het zelfverzonnen taaltje van Prisencolinsinainciusol.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Komen we op
NL, Fries, Engels, Duits, Frans, Spaans, Italiaans, Portugees, Philipijns, Japans, AFrikaans
heb je die titel gekopieerd of zelf getypt?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En het zelfverzonnen taaltje van Prisencolinsinainciusol.
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:09 schreef Homdeck het volgende:
Iemand een uurlijstje?![]()
heb het linkje van MM thuis![]()
Pics van je vriendin als je haar aan het touchen bent.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Touche me, nummer van mij en mijn vriendin.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pics van je vriendin als je haar aan het touchen bent.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het schijnt dat je je videokaart in de oven met 220 graden moet leggen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pics van je vriendin als je haar aan het touchen bent.
Lang leve de laptop van het werkquote:Op woensdag 29 december 2010 12:17 schreef djenneke het volgende:
Hij doet t echt niet meer
Dan maar op laptop van het werk
Oi....da's wel sneu.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:17 schreef djenneke het volgende:
Hij doet t echt niet meer
Dan maar op laptop van het werk
Jep. Iemand nog een goede tip voor een nieuwe videokaart? Ik had een nvidia 8800 gtx.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lang leve de laptop van het werkWel balen zeg.
Geen idee... ik heb er geen verstand van.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jep. Iemand nog een goede tip voor een nieuwe videokaart? Ik had een nvidia 8800 gtx.
Die wil ik niet meer
Ik zweer bij Asus, maar game niet heftig.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jep. Iemand nog een goede tip voor een nieuwe videokaart? Ik had een nvidia 8800 gtx.
Die wil ik niet meer
Ik ook niet. Passen die kaarten op alle pc's?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:22 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik zweer bij Asus, maar game niet heftig.
Volgens mij niet op die standaard-dozen van Dell en zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Passen die kaarten op alle pc's?
Ik heb een standaard dell pcquote:Op woensdag 29 december 2010 12:27 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Volgens mij niet op die standaard-dozen van Dell en zo.
Maar als je een (semi-) zelfsamengestelde pc hebt, moet dat wel lukken.
Kun je anders checken via een website (weet niet welke) of Moederbord en kaart compatibel zijn.
Het was echt een hele goede aanbieding. Echt. Serieus! Hij is al wel bijna 4 jaar oud. Dus nu mag er wel iets kapot gaan onderhandquote:
Zelf getyptquote:Op woensdag 29 december 2010 12:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
heb je die titel gekopieerd of zelf getypt?
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:30 schreef Eska het volgende:
Nog meer dansen
(al hoor ik véél liever ouder werk)
Ik had ook 't singeltje.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is mijn lievelingsnummer van QueenVolgens mij ook mijn eerste aanraking met Queen. Mijn oom had er een singeltje van.
Ik geloof je meteen. Ik laat dat soort dingen aan Peaceman over. Ik heb er ballen verstand van... dus ik plaag maar wat.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het was echt een hele goede aanbieding. Echt. Serieus! Hij is al wel bijna 4 jaar oud. Dus nu mag er wel iets kapot gaan onderhand
Hm, dit is dan zeg maar 'medium'.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dit is toch oud werk van Queen? Of is er nog ouder??
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:31 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik had ook 't singeltje.Maar ik ben niet jouw oom.
Fixed!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:35 schreef Homdeck het volgende:
ik vind city to city leuker, maar die staat niet in de lijst zie ik
Nee, niet alles.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
Mooie foto![]()
Eska, vroeger was toch alles beter??
Nee, dat zijn gewoon tattoos die ze heeft.quote:
de enige city to city die er in staat is die van die autoreclamequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |