Alleen is Fries wel een officieel erkende taal...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:54 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Anders zou Limburgs ook meetellen. En Drents.

http://www.goeievraag.nl/vraag/fries-dialect-taal.15355quote:Op woensdag 29 december 2010 11:54 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Anders zou Limburgs ook meetellen. En Drents.

Ah, die van schoonbroer Peter en schoonzus Trees...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die Afrikaanse is van Karin Bloemen

BEstemming vind je niet mooi?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:56 schreef Eska het volgende:
Van Borsato vind ik eigenlijk alleen De Speeltuin mooi. Maar die wil ik niet horen, want dan ga ik huilen.

Niet door mij...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Alleen is Fries wel een officieel erkende taal...

Helemaal mee eens. Ook met het huilenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:56 schreef Eska het volgende:
Van Borsato vind ik eigenlijk alleen De Speeltuin mooi. Maar die wil ik niet horen, want dan ga ik huilen.

quote:Op woensdag 29 december 2010 11:59 schreef jakees het volgende:
Geen spaans nummer gevonden? Felice Navidad wellicht?
quote:

Oventruc?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:59 schreef djenneke het volgende:
Of iemand nog tips over een oventruc ofzoiets?

Portugeesquote:1806 Amalia Rodriguez Uma casa portugesa

En natuurlijk Hijo de la Lunaquote:

Komen we opquote:

Wat doe je voor werk dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, ik ben even uitgebeld!! Nu weer aandacht voor hier.

quote:Op woensdag 29 december 2010 12:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Komen we op
NL, Fries, Engels, Duits, Frans, Spaans, Italiaans, Portugees, Philipijns, Japans, AFrikaans
Senegalees (wolof)quote:540 Youssou n'Dour & Neneh Cherry 7 seconds

Het schijnt dat je je videokaart in de oven met 220 graden moet leggen.quote:

En het zelfverzonnen taaltje van Prisencolinsinainciusol.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:02 schreef jakees het volgende:
[..]
Komen we op
NL, Fries, Engels, Duits, Frans, Spaans, Italiaans, Portugees, Philipijns, Japans, AFrikaans

heb je die titel gekopieerd of zelf getypt?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En het zelfverzonnen taaltje van Prisencolinsinainciusol.

quote:Op woensdag 29 december 2010 12:09 schreef Homdeck het volgende:
Iemand een uurlijstje?![]()
heb het linkje van MM thuis![]()

Pics van je vriendin als je haar aan het touchen bent.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Touche me, nummer van mij en mijn vriendin.

Ik moest lachen.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pics van je vriendin als je haar aan het touchen bent.

Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het schijnt dat je je videokaart in de oven met 220 graden moet leggen.

quote:Op woensdag 29 december 2010 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pics van je vriendin als je haar aan het touchen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |