Aaah, wat liefquote:Op woensdag 29 december 2010 12:54 schreef borisz het volgende:
http://www.dierenasielams(...)an_de_week_zo235.htm
Poes van 23 jaar![]()
Nope, 40km hier vandaanquote:Op woensdag 29 december 2010 12:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Was zeker niet ver in Duitsland
Mijn vader was naar een concert in Keulen en hij deed er van Keulen naar Den Helder 2 uur en 30 minuten over
Speciaal voor jouquote:
SPOILER: 13-14uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jordy
van
Loon
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Speciaal voor jouSPOILER: 13-14uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jordy
van
Loon
² Dan gaat de radio voor de eerste keer deze Top SR op mute..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Speciaal voor jouZe doen er alles aan om er nog een mooi uurtje van te maken. Maar met Jordy is dat toch lastigSPOILER: 13-14uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jordy
van
Loon
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Gelukkig zit ik dan net bij de kapperquote:Op woensdag 29 december 2010 13:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
² Dan gaat de radio voor de eerste keer deze Top SR op mute..
Lastig? Gewoon niet te doenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze doen er alles aan om er nog een mooi uurtje van te maken. Maar met Jordy is dat toch lastig
Nouquote:Op woensdag 29 december 2010 13:05 schreef Susi het volgende:
Jordy van Loon ! Fantastisch dat mensen dat hebben aangevraagd
Zal hij vast zelf in zijn depressieve bui gedaan hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:05 schreef Susi het volgende:
Jordy van Loon ! Fantastisch dat mensen dat hebben aangevraagd
Ja , dank zij Giel zijn actiequote:Op woensdag 29 december 2010 13:06 schreef justmattie het volgende:
Werd hij niet bekend door 3fm en het glazen huis?
Dan heeft hij daar nog veel zakgeld aan besteed; meer dan mensen voor Bruce Springsteen met DITD.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal hij vast zelf in zijn depressieve bui gedaan hebben
Gaat om aantallen niet om bedragenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan heeft hij daar nog veel zakgeld aan besteed; meer dan mensen voor Bruce Springsteen met DITD.
volgens mij beiden. Stel je voor je hebt 2 platen die door 10 mensen zijn aangevraagd in de lijst, dan komt degene waar het meest op geboden is hoger.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat om aantallen niet om bedragen
Dat heb ik me dus ook al af zitten vragen, of dat zo is. Wat als beide platen 10 keer is aangevraagd voor ieder 10 euro PP?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
volgens mij beiden. Stel je voor je hebt 2 platen die door 10 mensen zijn aangevraagd in de lijst, dan komt degene waar het meest op geboden is hoger.
Ondersteuning MS loopt volgens mij nog wel even door (2013), dus ze hebben nog wel ffquote:Op woensdag 29 december 2010 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
Dit vind ik dan weer heel jammer, nieuwe studio en dan nog steeds winXP
Dan kiezen ze zelf gewoon denk ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat heb ik me dus ook al af zitten vragen, of dat zo is. Wat als beide platen 10 keer is aangevraagd voor ieder 10 euro PP?
MS zijn schijtbakken dat ze expiratiedatum van XP niet durven te stoppenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ondersteuning MS loopt volgens mij nog wel even door (2013), dus ze hebben nog wel ff
random in de lijst. Daarbij wordt er wel gesjoemeld met de lijst... Ze willen dat alle kerstplaten voor 26 december geweest zijn, dus dan kan die nog zo veel zijn aangevraagt, dan nog hoor je die niet op 31 december.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat heb ik me dus ook al af zitten vragen, of dat zo is. Wat als beide platen 10 keer is aangevraagd voor ieder 10 euro PP?
Hm, ok. Maar in eerste instantie gaat 't natuurlijk om hoe vaak een plaat is aangevraagd, daarna pas om bedragen. Dus dat Jordy van Loon hoger in de lijst staat dan Bruce, zal vermoedelijk weinig te maken hebben met Jordy's zakgeldquote:Op woensdag 29 december 2010 13:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan kiezen ze zelf gewoon denk ik.
Zit mijns inziens totaal geen controle op, anders durfden ze wel aantallen en bedragen erbij te zetten.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan kiezen ze zelf gewoon denk ik.
Zonde eigenlijk, veel aangevraagd is veel aangevraagd, daar moeten ze niet mee lopen ouwehoeren.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
random in de lijst. Daarbij wordt er wel gesjoemeld met de lijst... Ze willen dat alle kerstplaten voor 26 december geweest zijn, dus dan kan die nog zo veel zijn aangevraagt, dan nog hoor je die niet op 31 december.
Wil jij All I want for Christmas is you nog op ouwejaarsdag horenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zonde eigenlijk, veel aangevraagd is veel aangevraagd, daar moeten ze niet mee lopen ouwehoeren.
Transparantie en SR, zijn nog nooit een goede combinatie geweest.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zonde eigenlijk, veel aangevraagd is veel aangevraagd, daar moeten ze niet mee lopen ouwehoeren.
Hoeft voor mij ook niet. Ik luister gewoon, volgorde zal me vrij weinig boeien eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit mijns inziens totaal geen controle op, anders durfden ze wel aantallen en bedragen erbij te zetten.
Die hoor ik hier in de kroeg ook nog wel als het hoogzomer isquote:Op woensdag 29 december 2010 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wil jij All I want for Christmas is you nog op ouwejaarsdag horen?
raaaare kroegquote:Op woensdag 29 december 2010 13:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die hoor ik hier in de kroeg ook nog wel als het hoogzomer is
Tsja, feestkroegen hèquote:
Kun je rekenen?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:20 schreef Pino112 het volgende:
Ik wil eigenlijk de harde cijfers van de lijst wel zien. Aantallen aanvragen enzovoort.
En bedragenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:20 schreef Pino112 het volgende:
Ik wil eigenlijk de harde cijfers van de lijst wel zien. Aantallen aanvragen enzovoort.
Reken er maar niet op.quote:
quote:
Dit dus. Een Wehkamp vraagt voor die 2ton ook een plaat aan volgens mij..quote:Op woensdag 29 december 2010 13:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
En bedragenWant nu ik er zo over nadenk, gaat dit alleen om de 'gewone' aanvragen via internet, hyves (
) en het callcenter en de brievenbus of worden alle grote cheques ook mee geteld in deze lijst? Want dan is er denk ik zeker mee gesjoemeld.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |