Jaquote:
Kakzooi! gemistquote:
Wat een dijk van een stem heeft die Taylor ook he. Ooit een keer gezien op Pinkpop, echt een Amerikaan. Hij liep helemaal rood aan en de aderen in z'n nek zwollen opquote:
Al meerdere keren live gezien, zowel in StoneSour als in Slipknot... geweldige charismatische zanger inderdaad en geweldige stemquote:Op woensdag 29 december 2010 11:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Wat een dijk van een stem heeft die Taylor ook he. Ooit een keer gezien op Pinkpop, echt een Amerikaan. Hij liep helemaal rood aan en de aderen in z'n nek zwollen op
Iemand vroeg plaat aan, die colums schrijft voor Fok. Ene Jean Paul Pluggens uit Hoofddorp.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:44 schreef Proletariaat het volgende:
Ik hoorde gisternacht fok.nl op de radio
wist niet waarover het ging
groet
Meuj!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:57 schreef CindieY het volgende:
Ik kan jullie nog net allemaal een goeiemorgen wensen
Dat is Days-of-wild Fotoboek van Userquote:Op woensdag 29 december 2010 11:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iemand vroeg plaat aan, die colums schrijft voor Fok. Ene Jean Paul Pluggens uit Hoofddorp.
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
Kakzooi! gemist
Waarom post dan ook niemand die lijstjes meer?! Ik heb het druk
SPOILER: 12-13uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]Je bent een schat!SPOILER: 12-13uOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
Ik heb nog even Joe Jacksom opstaan, schakel zo wel over, Milow kan ik echt niet meer horenquote:
Daarom zing ik voor je, zodat je Milow niet hoeft te horenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb nog even Joe Jacksom opstaan, schakel zo wel over, Milow kan ik echt niet meer horen
Ze zien in de decembermaand al genoeg glasquote:Op woensdag 29 december 2010 11:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar schermenzitten er ook ramen in of is dat niet hip tegenwoordig?
Als alors nu op de webcam kijkt ziet ze ook genoeg glas. 2x zelfsquote:Op woensdag 29 december 2010 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zien in de decembermaand al genoeg glas>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |