abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90573540
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:49 schreef Marienbean het volgende:

[..]

Haha betrapt :P
dat is ook wel erg hoor, je bent zeker gelijk van haar weggevlucht?
Nee, erg genoeg niet, omdat ik wist dat zij me zichzelf in de knoop lag. Ik hoopte dat ik het kon repareren, maar dat was ijdele hoop. Moest ze maar met zichzelf regelen, kon ik weinig aan doen verder. Nu zijn we gewoon weer vrienden, alhoewel het toch wel een jaartje heeft geduurd voordat ik er vrede mee had.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_90573550
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:58 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

En een niet-tokkie borderlinert? :P
Ik denk dat die iets minder arro zijn :P
pi_90573587
Knok voor je relatie.
pi_90573592
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:59 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nee, erg genoeg niet, omdat ik wist dat zij me zichzelf in de knoop lag. Ik hoopte dat ik het kon repareren, maar dat was ijdele hoop. Moest ze maar met zichzelf regelen, kon ik weinig aan doen verder. Nu zijn we gewoon weer vrienden, alhoewel het toch wel een jaartje heeft geduurd voordat ik er vrede mee had.
Ik vind het echt zo jammer, het lijkt net alsof ze een ongeluk hebben gehad met mentale schade die niet meer te repareren valt, ik vind het zo jammer :(
pi_90573617
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Knok voor je relatie.
Niet meer, heb het geprobeerd maar er valt gewoon niets meer te doen ;(
pi_90573648
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:56 schreef Marienbean het volgende:

[..]

Jezus wat erg voor je zeg :O ben blij dat ik dat nooit heb meegemaakt
Aan deze en je late reacties te zien, zou je bijna denken dat je zelf ook een grens gevalletje bent. Eng hè, mensen met een mening over borderline?
pi_90573672
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:02 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Aan deze en je late reacties te zien, zou je bijna denken dat je zelf ook een grens gevalletje bent. Eng hè, mensen met een mening over borderline?

Ja
pi_90573700
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:02 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

ik gebruikte : O ,ik dacht dat het deze was :o noob foutje srry :')
dat klote msn toch :')
  woensdag 29 december 2010 @ 11:04:36 #59
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90573721
Wacht even, even pas op de plaats.

Ze heeft borderline is 20 maanden gewoon normaal, maar sinds de diagnose gedraagt ze zich als een borderliner?

Iets klopt er niet in dit verhaal.
pi_90573755
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:04 schreef Daniel1976 het volgende:

Ze heeft borderline is 20 maanden gewoon normaal, maar sinds de diagnose gedraagt ze zich als een borderliner?

Inderdaad, ik zei ook al het lijkt net alsof ze er gebruik van maakt nu ze weet dat ik weet dat ze het heeft :(
pi_90574113
Maarja mensen ik ga er vandoor,ik laat jullie vanavond wel weten wat de uitslag is :)
pi_90575399
quote:

Weet je wat je moet doen?
Als ze het echt heeft vraag waar ze zich heeft laten testen, vraag om de papieren die ze heeft meegekregen. Die instanties geven altijd een soort manual mee.

Vrouwen zijn emotioneel heel anders dan wij, ze kunnen echt verknipt zijn.
Ik weet niet of ze populair is of wat dan ook maar het kan zijn dat ze een underdog is, gepest vroeger. Ze kan dus echt een soort complex hebben waarbij ze heel zielig doet voor aandacht.

Succes in ieder geval.
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90575961
quote:
13s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:27 schreef fembol het volgende:
dumpen en je niet laten misbruiken.
dat
  woensdag 29 december 2010 @ 12:12:28 #64
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90576160
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 11:48 schreef backgammon het volgende:

[..]

Weet je wat je moet doen?
Als ze het echt heeft vraag waar ze zich heeft laten testen, vraag om de papieren die ze heeft meegekregen. Die instanties geven altijd een soort manual mee.
Precies, de DSM-IV classificatie is dat toch?
pi_90576617
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:12 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Precies, de DSM-IV classificatie is dat toch?
Dat zou best wel eens kunnen dat weet ik niet, ik weet alleen dat ik die papieren eens van mn zus heb gehad toen zij zich heeft laten testen op borderline ( lang geleden ) en van mn ex-vriendin wat niet zo heel kort geleden is, maar die had geen borderline maar ADD.

Het is misschien vervelend om achterdochtig te doen maar je kunt het van een andere kant bekijken; misschien is er wel heel iets anders aan de hand.
1 ding is zeker, ze zit ergens mee.
pi_90576656
Mijn ex-vriendin heeft net hetzelfde, daar is gewoon niet mee samen te leven.
Als je echt keiveel geduld hebt of gewoon enorm tolerant bent. Maar ik kon het in ieder geval niet.
Als je zelf al denkt dat je haar wil laten gaan en verder gaan met je leven, kan ik niet anders dan je gelijk te geven.
Veel succes in ieder geval.
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_90576673
Wegwezen! Been there, done that. Gaat op de lange termijn nooit meer werken, zeker niet als je dat pad al in bent geslagen.
  woensdag 29 december 2010 @ 12:34:52 #68
139770 Miasan
Roemer has it
pi_90576977
Ga nu het kan. Ze is niet meer het meisje waar je verliefd op bent geworden.

Maar maak het wel duidelijk uit! Straks blijft ze een blok aan je been omdat zij nog denkt dat jullie in een relatie zitten.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_90578383
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:58 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

En een niet-tokkie borderlinert? :P
Ze zijn allemaal kansloos...
pi_90578718
quote:

dat dus... :)
Ja doei.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:18:13 #71
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90578814
quote:
15s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:08 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal kansloos...
Zeer zeker niet.

Mijn vriendin heeft ook de diagnose BL... En je kunt er vanalles van zeggen. Maar kansloos, nee... dat zeer zeker niet :P

Ze draait zichzelf stuk op non-issues, dat wel. Maar daar kan ze weinig aan doen. Dat zit gewoon enorm diep.
J. <3
pi_90578885
Is het tegenwoordig in om een vriendin met BPS te hebben. :?

quote:

Inderdaad, het is een beetje vreemd dat iemand met borderline dat de eerste maanden zo goed verborgen kan houden. Zeker in een relatie is dat zo goed als onmogelijk.
signatuurloos
  woensdag 29 december 2010 @ 13:21:32 #73
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90578970
quote:
15s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:19 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Inderdaad, het is een beetje vreemd dat iemand met borderline dat de eerste maanden zo goed verborgen kan houden. Zeker in een relatie is dat zo goed als onmogelijk.
Nou ja... Verborgen houden niet nee... Maar wanneer de boel nog pril is, dan kunnen er maskers worden opgezet. Na verloop van tijd is dat moeilijker krijg ik het idee.

En dan gaat pas blijken of er enig land mee te bezeilen valt.

In die fase zit ik nu :')
J. <3
  woensdag 29 december 2010 @ 13:22:06 #74
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90579004
quote:
15s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
Is het tegenwoordig in om een vriendin met BPS te hebben. :?
Geen idee. Is m'n eerste in ieder geval :)
J. <3
  woensdag 29 december 2010 @ 13:46:46 #75
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_90580293
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:30 schreef Marienbean het volgende:
Dus wat ik ook voor haar zal doen,ze zal niet meer veranderen? Hoe komt het dat ze de eerste paar maanden altijd vrolijk was en nu niet meer dan?:(
En je met dat praten heb je gelijk,is negeren de beste oplossing?
ze zal nooit veranderen TS tenzij ze zelf wil veranderen, maar borderline zal ze altijd last van blijven houden. Ik heb het ook een jaar een relatie met iemand met BPS gehad. Maar nadat ze vreemd was gegaan was het genoeg geweest. Omdat ik die jonge had gesproken hierover. Van haar zou ik het nooit horen omdat ze dat voorloog. En toen het bekend werd ontkende ze nog en lag de schuld bij de jongen.

Uitgemaakt (vervolgens had ze zich nog in coma gedronken) en nu anderhalf jaarlater ben ik er erg blij mee!
A man's got to do what a man's got to do
pi_90583496
Ik zou er niet raar van op staan te kijken als ik jou was dat je nu je haar niet meer wilt helemaal kapot gebeld gaat worden en ze ineens "zwanger" is.
pi_90585359
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:40 schreef Marienbean het volgende:

[..]

Ik heb echt alles geprobeerd, bloemetjes meenemen en haar meenemen naar strandwandelingen etc, ze wordt er maar gewoon niet beter op :(
Ik kan nu wel zonder haar denk ik...ben het helemaal zat en er zijn genoeg leukere eisjes op deze wereld
hahaha.. jeetje, ik zou zo gelukkig worden als een jongen dat bij mij deed, weet niet zeker of ze je gebruikt maar als je er alles aan gedaan hebt kun je ook niet zomaar wegrennen, eerst zeggen wat je vind en dan weggaan is t eerlijkst;)
pi_90585435
oh en.. you don't know what you've got till its gone right?
gaat zij nu ook meemaken
pi_90585465
quote:
10s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:38 schreef -G het volgende:
oh en.. you don't know what you've got till its gone right?
gaat zij nu ook meemaken
Zo werken borderliners jammer genoeg niet ;(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_90585755
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:38 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zo werken borderliners jammer genoeg niet ;(
tja weet er verder weinig vanaf.. maar hoe t gaat klinkt nogal oneerlijk
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2010 @ 15:47:43 #81
230491 Zith
pls tip
pi_90585845
quote:
Het lijkt er ook op dat ze het fijn vind om mij te laten stressen
Klopt, dit doen veel borderliners inderdaad om deze reden. Ze voeden zich met de extreme emoties (positieve of negatieve).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 29 december 2010 @ 16:02:48 #82
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_90586519
Ik zou er niks omgeven of de koningin zegt dat ze borderline heeft, of dat iemand het uit dat boekje (DSM-IV) heeft gediagnosticeerd, als ze zich zo gedraagt is het exit exit.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 29 december 2010 @ 16:11:55 #83
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90586996
Niet alle BL'ers gedragen zich zo. Maar je moet wel begrip kunne opbrengen voor het feit dat het vaak voortkomt uit extreme onzekerheid, gekoppeld aan schaamte voor het eigen gedrag en een emotionele onderontwikkeling.

Nou ja, ik ben zelf ook niet helemaal stabiel... En ik kan het begrijpen. Dat helpt al enorm. Maar er zijn gewoon grenzen, en daar moet je hard in zijn.
J. <3
pi_90588062
Drop it like it's hot, drop it like it's hot...

M.a.w.: wegwezen! :o
pi_90588198
Nou mensen ik ben weer terug :)
Ik heb het net uitgemaakt met haar, ik ben er gewoon klaar mee en en ik weet toch dat dit altijd zo blijft doorgaan :)
Ik ben tevreden met mijn keuze, zij alleen totaal niet ;) Ze schrok heel erg toen ik het zei en ze had het totaal niet van me verwacht.
Helaas girl, probeer die dingen maar lekker bij iemand anders,maar niet meer bij mij :)
Wat vinden jullie van mijn keuze? Let me know ^O^
pi_90588769
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:35 schreef Marienbean het volgende:
Ik heb het net uitgemaakt met haar, ik ben er gewoon klaar mee en en ik weet toch dat dit altijd zo blijft doorgaan :)
Ik ben tevreden met mijn keuze, zij alleen totaal niet ;) Ze schrok heel erg toen ik het zei en ze had het totaal niet van me verwacht.
Helaas girl, probeer die dingen maar lekker bij iemand anders,maar niet meer bij mij :)
ik ben het niet helemaal eens met je reactie.
Zij kan er misschien helemaal niks aan doen, dat je het uitmaakt en dat je het niet meer wilt/kunt okay.
Maar om er nu van uit te gaan dat ze je gebruikt of dat je bedondert bent is volgens mij geen sprake of wel?

Dus als je zo'n reactie opzet na het breken van iemand hart is het denk ik ook veel beter voor haar dat jullie niet samen zijn.
pi_90589091
:o damn dude je bent snel, congrats! :D
  woensdag 29 december 2010 @ 16:52:25 #88
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90589124
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:35 schreef Marienbean het volgende:
Best goed, voor een kloon ;)
J. <3
pi_90589191
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef backgammon het volgende:

[..]

ik ben het niet helemaal eens met je reactie.
Zij kan er misschien helemaal niks aan doen, dat je het uitmaakt en dat je het niet meer wilt/kunt okay.
Maar om er nu van uit te gaan dat ze je gebruikt of dat je bedondert bent is volgens mij geen sprake of wel?

Dus als je zo'n reactie opzet na het breken van iemand hart is het denk ik ook veel beter voor haar dat jullie niet samen zijn.
Zij heeft er zelf voor gezorgd, altijd ruzie maken en altijd alles verkeerd opvatten, verschrikkelijk jaloers zijn en mij erg vaak belazeren met dingen.
En op een gegeven moment ben ik het zat, ik heb haar alles verteld wat mijn gevoelens waren. Maar ze houdt er gewoon geen rekening mee (snap ik ook wel)
Het ging gewoon al een tijdje slecht tussen ons, en ik heb haar genoeg gewaarschuwd, maar het drong gewoon niet tot haar door :)
En vanochtend begon ze weer te katten op mij terwijl ik geen drol verkeerd doe, dus dan op een gegeven moment ben ik er gewoon helemaal klaar mee :)
ik ben in ieder geval blij met mijn keuze :)
Ze komt zo haar spulletjes ophalen en dan is het klaar, ze wilt ook geen vrienden meer zijn idd :)
Dus dat was het dan :)
pi_90589221
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:51 schreef Aneurism het volgende:
:o damn dude je bent snel, congrats! :D
Thanks, als een jongen iets graag wilt doet ie het ook gelijk ;)
  woensdag 29 december 2010 @ 16:56:16 #91
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_90589320
Maak het uit.

Borderliners, bitches zijn het :{w

Edit ; heb je al gedaan. Goedzo!
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
  woensdag 29 december 2010 @ 16:57:02 #92
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90589361
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef rosepetals het volgende:
Maak het uit.

Sommigen wel, sommigen niet.

Althans, sommigen willen het beter doen. Anderen blijven erbij dat hun persoonlijke malaise ze ontdoet van verantwoordelijkheid wat betreft andermans gevoelens :)

Mijne doet duidelijk haar best een fatsoenlijk persoon te zijn. Ondertussen worstelt zij wel met allesoverheersende emoties die ze een plek en uiting moet geven.

Ga er maar aanstaan... Zo is het ook.
J. <3
pi_90589439
quote:
Maak het uit.

Het is al uit...

Maar TS wat ik van je hoor is wel klote, ze moet ook eerst maar eens aan d'r eigen werken voordat ze een relatie aan gaat.
Je kunt pas voor een ander zorgen als je voor jezelf kan zorgen.

Het is ook goed van je om er uit te stappen hoor, jammer voor haar alleen.
pi_90589499
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:58 schreef backgammon het volgende:

[..]

Het is al uit...

Maar TS wat ik van je hoor is wel klote, ze moet ook eerst maar eens aan d'r eigen werken voordat ze een relatie aan gaat.

Ja het is idd erg jammer, maar ze nam ook gewoon niet de moeite naar een psychiater te gaan wat ik al maanden geleden had voorgesteld omdat het al slechter begon te gaan :)
Ach ze is weer een ervaring rijker en hopen dat haar volgende vriend het wel aankan :)
pi_90589504
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:57 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Sommigen wel, sommigen niet.

Althans, sommigen willen het beter doen. Anderen blijven erbij dat hun persoonlijke malaise ze ontdoet van verantwoordelijkheid wat betreft andermans gevoelens :)

Mijne doet duidelijk haar best een fatsoenlijk persoon te zijn. Ondertussen worstelt zij wel met allesoverheersende emoties die ze een plek en uiting moet geven.

Ga er maar aanstaan... Zo is het ook.
Klinkt als iemand die gelukkig veel begrip kan tonen, valt niet mee voor hun maar ook niet voor de partner.
Dat vergeten ze vaak.
  woensdag 29 december 2010 @ 17:00:10 #96
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_90589510
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:58 schreef backgammon het volgende:

[..]

Het is al uit...

Als opeens alles TS' richting opgeduwd wordt en haar diagnose meer een schuilkelder is dan een punt om aan te werken... Ja, dan houdt het op.

Zeker na twee jaar na een diagnose opeens zo raar gaan doen is niet acceptabel.
J. <3
pi_90589538
quote:
Maak het uit.

Edit ; heb je al gedaan. Goedzo!
Dank je wel, eerlijk gezegd voel ik mezelf iets beter na deze keuze :)
pi_90589557
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:59 schreef Marienbean het volgende:

[..]

Ja het is idd erg jammer, maar ze nam ook gewoon niet de moeite naar een psychiater te gaan wat ik al maanden geleden had voorgesteld omdat het al slechter begon te gaan :)
Ach ze is weer een ervaring rijker en hopen dat haar volgende vriend het wel aankan :)
Stom dat ze het niet onder ogen wil zien... er zijn veel instanties en praat groepen.
pi_90589668
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:01 schreef backgammon het volgende:

[..]

Stom dat ze het niet onder ogen wil zien... er zijn veel instanties en praat groepen.
ja ik weet het, maar ze is gewoon heel bijdehand geworden de laatste tijd :)
Ik had nooit gelijk en zij wel volgens haar, tja als je al zo gaat denken en er niets aan doet kan je beter vrijgezel blijven toch?:)
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:00 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Als opeens alles TS' richting opgeduwd wordt en haar diagnose meer een schuilkelder is dan een punt om aan te werken... Ja, dan houdt het op.

Zeker na twee jaar na een diagnose opeens zo raar gaan doen is niet acceptabel.
Nee daarom joh, ben blij dat ik er nu vanaf ben :) eigen schld als ze geen hulp zoekt :)
pi_90589736
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:00 schreef backgammon het volgende:

[..]

Klinkt als iemand die gelukkig veel begrip kan tonen, valt niet mee voor hun maar ook niet voor de partner.
Dat vergeten ze vaak.
Dat klopt, maar ik ben nu van haar af en hoef ook niets meer van haar te horen. Laat de andere mensen nu maar haar problemen oplossen, ik heb het geprobeerd maar heb gefaald :(
Het is hard maar ik kan er gewoon niets mee, als zij geen hulp zoekt is het hopeloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')