Ik heb echt alles geprobeerd, bloemetjes meenemen en haar meenemen naar strandwandelingen etc, ze wordt er maar gewoon niet beter opquote:Op woensdag 29 december 2010 10:38 schreef applecherry het volgende:
Kun je zonder haar denk je? Denk je dat ze niet meer de oude wordt? Praat iig met haar en als het niet werkt idd verder gaan met je eigen leven.
hoe zou je dat dan moeten hebben geweten?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:39 schreef Marienbean het volgende:
[..]
Ze gaat niet vreemd, anders had ik dat allang geweten
Omdat haar enigste vriendinnen,mijn beste vriendinnen zijn en die vertellen me allesquote:Op woensdag 29 december 2010 10:40 schreef applecherry het volgende:
[..]
hoe zou je dat dan moeten hebben geweten?
nou, wat als zei het nou niet aan hen verteld heeft omdat zij weet dat zij het aan jou zouden vetellen?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:41 schreef Marienbean het volgende:
[..]
Omdat haar enigste vriendinnen,mijn beste vriendinnen zijn en die vertellen me alles
Dan zal ik haar moeder maar eens gaan ondervragenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:43 schreef applecherry het volgende:
[..]
nou, wat als zei het nou niet aan hen verteld heeft omdat zij weet dat zij het aan jou zouden vetellen?
Zo naïef was ik ook ooit,quote:Op woensdag 29 december 2010 10:41 schreef Marienbean het volgende:
[..]
Omdat haar enigste vriendinnen,mijn beste vriendinnen zijn en die vertellen me alles
Inderdaad, en wat ze zeggen is altijd waarquote:Op woensdag 29 december 2010 10:44 schreef NML het volgende:
[..]
Zo naïef was ik ook ooit,
bij jou kan het anders zijn natuurlijk.
Maar als zelfs vrienden merken dat je er ongelukkig van word..
Tsja.. die zien het zonder roze bril.
Mn eerste en mn laatste x dat ik dit doequote:Op woensdag 29 december 2010 10:40 schreef Nouk het volgende:
Ik zou weggaan nu het nog kan, vreselijk van die probleemgevallen.
We hadden bij de psycholoog een test aangevraagdquote:Op woensdag 29 december 2010 10:47 schreef maan het volgende:
Tis ook zo makkelijk om te zeggen dat je bordeline heb.
Wie zegt jouw dat zei bordeline heeft heb je daar papieren van gezien of neemt ze je gewoon in de zeik??
Haha betraptquote:Op woensdag 29 december 2010 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
Dude, als je vrienden het zien dan is het inderdaad een aflopende zaak. Bij mij was het ooit ook eens zo, dat ze gewoon aan mij vroegen waarom ik ruzie met mijn vriendin had, terwijl ik niet eens wist dat we ruzie hadden, dat was gewoon haar state-of-being zodra ik in de buurt was.
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat soort üntermenschen kan je beter meteen dumpen, TS. Trust me... zoek een stabiel wijf...
Jezus wat erg voor je zegquote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef devl1nsect het volgende:
Even en het liefst helemaal niets van je horen. Jij moet doen wat zij wilt en straks vergeet ze een keer de pil zogenaamd, omdat ze zo graag bij je wilt zijn.
Been there, done that. Gelukkig geen kinderen en op tijd uit elkaar gegaan. God, wat een hel was dat nu ik eraan terug denk.
Kom bij de borderline ex-en club zou ik zeggen.
Je moet er niet aan denken, je moet het doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:54 schreef Marienbean het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken
ik vind het veel beter een vriendin te hebben waarmee je het leuk kan hebben dan dit
Het is hetzelfde als mannen die vrouwen niet begrijpen, alleen dan ergerquote:Op woensdag 29 december 2010 10:55 schreef applecherry het volgende:
ik snap mensen met borderline niet.
Ook altijd gezeik zeker? Waarom zouden ze dat doen eigenlijk,vinden ze het leuk mensen te ergeren ofzo?:(quote:Op woensdag 29 december 2010 10:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moet er niet aan denken, je moet het doen.
Een maat van me heeft met een tokkie-borderlinert, je wil het níet weten wat een ellende dat is...
Ik ook, het erge is nog dat iedere borderliner iets anders heeft. Borderline heeft heel veel variaties :Squote:
En een niet-tokkie borderlinert?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moet er niet aan denken, je moet het doen.
Een maat van me heeft met een tokkie-borderlinert, je wil het níet weten wat een ellende dat is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |