abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90572515
Dit is mijn eerste topic,dus geen opmerking over dat ik noob ben aub ;(

In ieder geval, ik heb dus 1 jaar een relatie met mijn vriendin. Alles is goed gegaan, we hadden altijd plezier met elkaar en ik hield best veel van haar.

Totdat ze paar maanden geleden toegaf dat ze de persoonlijkheidsstoornis van Borderline heeft ;(
Sinds toen ze dat mij had verteld gaat het gewoon zwaar kut de laatste tijd, ze is helemaal niet meer zoals toen.

Ze geeft me overal de schuld van, maakt niet uit hoe groot of hoe klein het probleem is. Ik mag niets meer doen zonder haar toestemming, en als ze er bij is wil ze dat ik geen alcohol drink, niet rook en de meeste aandacht aan haar besteed, want tja, ik moet aan haar borderline denken.. :')

We hebben ook alleen maar discussies over niets wat tot ruzie uit komt, alles wat ik zeg vat ze totaal verkeerd op (domheid of borderline :? )
Ook hebben we al 2 maanden geen sex meer gehad omdat er altijd wel wat is, of buikpijn of ze voelt zich niet lekker.

En ik blijf gewoon vragen wat er nou aan de hand is, maar ze zal het gewoon nooit zeggen..
Het probleem is ook dat ze echt altijd wilt praten, over wat ik van de relatie denk en of ik haar nog wel wil.. :?

Het lijkt er ook op dat ze het fijn vind om mij te laten stressen, net zoals vanochtend vroeg ze via sms of ik vanavond naar haar kon komen.
Ik zeg tegen haar dat dat goed is en wat ze van plan is te willen gaan doen, krijg ik een sms terug dat ze het er nu niet over wilt hebben en dat ze niet meer kan smsen of bellen (oftewel ik wordt in de onzekerheid gezet door haar onduidelijkheid,en ik ben het nu echt gewoon zat na die maanden..)

En dit is niet de eerste x dat ze dat doet,nee het is zeker 2 x in de week zo al bezig de laatste paar maanden,ik word er gek van..
Het lijk net alsof ze gebruik maakt van haar borderline nu ze weet dat ik het weet |:(

Ik ben van plan vanaf nu haar te gaan negeren en verder door te gaan met mijn leven, is dat een verstandig plan?
Moet ik eerst met haar praten (voor de zoveelste keer)? Let me know what you guys think of it ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Marienbean op 29-12-2010 17:08:15 ]
pi_90572614
dumpen en je niet laten misbruiken.
pi_90572638
Tsja, lastig.
Dit gaat niet veranderen, zo is ze.

Aan jou of je daar mee door wil gaan.
  woensdag 29 december 2010 @ 10:29:38 #4
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_90572665
Vlucht nu het nog kan!

quote:
Ik ben van plan vanaf nu haar te gaan negeren en verder door te gaan met mijn leven, is dat een verstandig plan?
Moet ik eerst met haar praten (voor de zoveelste keer)?
Goed plan... praten heeft meestal toch geen zin want ze weet het vast zo te draaien dat jij je weer schuldig voelt
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_90572683
Dus wat ik ook voor haar zal doen,ze zal niet meer veranderen? Hoe komt het dat ze de eerste paar maanden altijd vrolijk was en nu niet meer dan?:(
En je met dat praten heb je gelijk,is negeren de beste oplossing?

[ Bericht 10% gewijzigd door Marienbean op 29-12-2010 10:53:14 ]
pi_90572691
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:28 schreef MaGNeT het volgende:
Tsja, lastig.
Dit gaat niet veranderen, zo is ze.
Met Borderline is ze zo weer iemand anders hoor.
Verder heeft elke vrouw tegenwoordig toch Borderline om te misbruiken bij hun partner?

Als je dit na 4 maanden al beu bent, dan kun je er net goed mee kappen. Dit gaat namelijk nog jaaaaaaren door en ik kan niet vertellen of het is om van je te profiteren of dat ze echt wat mankeert.

Nee, ik geloof niet zomaar elke borderline roepert.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 29 december 2010 @ 10:33:00 #7
302192 NML
Ononderbouwde Mening Spuger
pi_90572733
Vooral omdat de ellende pas begon toen ze het vertelde lijkt het op misbruik maken van de situatie.
Kans is dat ze blijft zoeken naar iets beters en uiteindelijk vertrekt.
(wat niet aan jou hoeft te liggen, sommigen zijn gewoon nooit tevreden)
Aan jou de keus of je verder wil.
pi_90572734
Is borderline een nieuwe rage bij de vrouwen om hun mannen proberen te domineren ofzo? :')
pi_90572743
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:29 schreef L3viathan het volgende:
Vlucht nu het nog kan!

[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_90572747
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:33 schreef Marienbean het volgende:
Is borderline een nieuwe rage bij de vrouwen om hun mannen proberen te domineren ofzo? :')
Yup :Y
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_90572754
Oftewel negeren? :)
pi_90572787
Vlucht nu het kan!
Nooit iets gemerkt voor die tijd?
Ze gaat vreemd.
Laat haar met iemand praten die ze niet kent (en niet weet dat ze met hem praat op verzoek van jou). Kijken wat die er van denkt.
pi_90572789
In ieder geval eerlijk tegen haar zijn en als je er ongelukkig van wordt... tja, met haar praten en haar dat duidelijk maken, zeggen dat je een break wilt of er mee stoppen.

Lastige situatie....
  Forum Admin woensdag 29 december 2010 @ 10:35:48 #14
58651 crew  murp
murp
pi_90572797
Ik zou haar lekker vaarwel zeggen, Dat je op je tenen moet lopen om geen gezeik te krijgen, das toch geen leven?
pi_90572822
Owh, wat ook wel tot spektakel kan leiden is zeggen dat je naar de huisarts bent geweest en dat hij denkt dat je aan Borderline lijdt. En dan gewoon keihard terugpakken. Lekker janken en schreeuwen aan de telefoon. Ze vermelden dat je ze snel iets moet vertellen als de tijd daar rijp voor is.

Zeggen dat je een ander meisje gesproken hebt dat zoveel begrip toon, en waarom zij dat niet doet.

Wel via sms doen en al haar antwoorden negeren en doorgaan met je eigen relaas.

Wedden dat je gedumpt wordt en geen steun krijgt?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_90572826
Ik heb net met een paar vrienden gebeld, hun zeggen dat ze merken dat ik ook niet gelukkig meer ben de laatste maanden, en dat het maar beter is haar nu te negeren en te laten voelen hoe het is iemand die alles voor haar heeft gedaan, nu weg is :) dus ik denk dat het negeren wordt mensen, ik zal jullie vanavond wel laten weten hoe ze erop gereageerd heeft dat ik niet ben langsgekomen :)
pi_90572839
Ach standaard verhaal, vrouw zegt je niet kwijt te willen en grijpt elk excuus aan om te ruzien of moeilijk te doen. En drijft je zo uiteindelijk vanzelf weg zodat zij kan gaan janken, 'Zie je wel!? je hield niet van me!!! ;( '

Ze zijn er, en verdomde veel zelfs.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_90572845
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:36 schreef Spooky4u het volgende:
Owh, wat ook wel tot spektakel kan leiden is zeggen dat je naar de huisarts bent geweest en dat hij denkt dat je aan Borderline lijdt. En dan gewoon keihard terugpakken. Lekker janken en schreeuwen aan de telefoon. Ze vermelden dat je ze snel iets moet vertellen als de tijd daar rijp voor is.

Zeggen dat je een ander meisje gesproken hebt dat zoveel begrip toon, en waarom zij dat niet doet.

Wel via sms doen en al haar antwoorden negeren en doorgaan met je eigen relaas.

Wedden dat je gedumpt wordt en geen steun krijgt?
heey dat is ook een goede xD
pi_90572848
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:36 schreef Marienbean het volgende:
Ik heb net met een paar vrienden gebeld, hun zeggen dat ze merken dat ik ook niet gelukkig meer ben de laatste maanden, en dat het maar beter is haar nu te negeren en te laten voelen hoe het is iemand die alles voor haar heeft gedaan, nu weg is :) dus ik denk dat het negeren wordt mensen, ik zal jullie vanavond wel laten weten hoe ze erop gereageerd heeft dat ik niet ben langsgekomen :)
Niet meteen negeren, eerst ff praten en uitmaken, of duidelijk maken dat je een break wilt. Je hebt toch een relatie? dan begin je toch niet zomaar met iemand te negeren?
pi_90572854
quote:
19s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:35 schreef murp het volgende:
Ik zou haar lekker vaarwel zeggen, Dat je op je tenen moet lopen om geen gezeik te krijgen, das toch geen leven?
je hebt gelijk :)
pi_90572857
Hoe oud ben jij en hoe oud is je vriendin eigenlijk?
pi_90572866
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:37 schreef HostiMeister het volgende:
Ach standaard verhaal, vrouw zegt je niet kwijt te willen en grijpt elk excuus aan om te ruzien of moeilijk te doen. En drijft je zo uiteindelijk vanzelf weg zodat zij kan gaan janken, 'Zie je wel!? je hield niet van me!!! ;( '

Ze zijn er, en verdomde veel zelfs.
dat komt me bekend voor inderdaad :')
pi_90572875
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:38 schreef applecherry het volgende:
Hoe oud ben jij en hoe oud is je vriendin eigenlijk?
Ik ben 22 en zij 20 :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Marienbean op 29-12-2010 10:52:34 ]
pi_90572878
Kun je zonder haar denk je? Denk je dat ze niet meer de oude wordt? Praat iig met haar en als het niet werkt idd verder gaan met je eigen leven.
pi_90572896
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:35 schreef Hydrogeny het volgende:
Vlucht nu het kan!
Nooit iets gemerkt voor die tijd?
Ze gaat vreemd.
Laat haar met iemand praten die ze niet kent (en niet weet dat ze met hem praat op verzoek van jou). Kijken wat die er van denkt.
Ze gaat niet vreemd, anders had ik dat allang geweten :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')