Dit is mijn eerste topic,dus geen opmerking over dat ik noob ben aub
In ieder geval, ik heb dus 1 jaar een relatie met mijn vriendin. Alles is goed gegaan, we hadden altijd plezier met elkaar en ik hield best veel van haar.
Totdat ze paar maanden geleden toegaf dat ze de persoonlijkheidsstoornis van Borderline heeft
Sinds toen ze dat mij had verteld gaat het gewoon zwaar kut de laatste tijd, ze is helemaal niet meer zoals toen.
Ze geeft me overal de schuld van, maakt niet uit hoe groot of hoe klein het probleem is. Ik mag niets meer doen zonder haar toestemming, en als ze er bij is wil ze dat ik geen alcohol drink, niet rook en de meeste aandacht aan haar besteed, want tja, ik moet aan haar borderline denken..
We hebben ook alleen maar discussies over niets wat tot ruzie uit komt, alles wat ik zeg vat ze totaal verkeerd op (domheid of borderline

)
Ook hebben we al 2 maanden geen sex meer gehad omdat er altijd wel wat is, of buikpijn of ze voelt zich niet lekker.
En ik blijf gewoon vragen wat er nou aan de hand is, maar ze zal het gewoon nooit zeggen..
Het probleem is ook dat ze echt altijd wilt praten, over wat ik van de relatie denk en of ik haar nog wel wil..
Het lijkt er ook op dat ze het fijn vind om mij te laten stressen, net zoals vanochtend vroeg ze via sms of ik vanavond naar haar kon komen.
Ik zeg tegen haar dat dat goed is en wat ze van plan is te willen gaan doen, krijg ik een sms terug dat ze het er nu niet over wilt hebben en dat ze niet meer kan smsen of bellen (oftewel ik wordt in de onzekerheid gezet door haar onduidelijkheid,en ik ben het nu echt gewoon zat na die maanden..)
En dit is niet de eerste x dat ze dat doet,nee het is zeker 2 x in de week zo al bezig de laatste paar maanden,ik word er gek van..
Het lijk net alsof ze gebruik maakt van haar borderline nu ze weet dat ik het weet
Ik ben van plan vanaf nu haar te gaan negeren en verder door te gaan met mijn leven, is dat een verstandig plan?
Moet ik eerst met haar praten (voor de zoveelste keer)? Let me know what you guys think of it
[ Bericht 0% gewijzigd door Marienbean op 29-12-2010 17:08:15 ]