Nee, erg genoeg niet, omdat ik wist dat zij me zichzelf in de knoop lag. Ik hoopte dat ik het kon repareren, maar dat was ijdele hoop. Moest ze maar met zichzelf regelen, kon ik weinig aan doen verder. Nu zijn we gewoon weer vrienden, alhoewel het toch wel een jaartje heeft geduurd voordat ik er vrede mee had.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:49 schreef Marienbean het volgende:
[..]
Haha betrapt
dat is ook wel erg hoor, je bent zeker gelijk van haar weggevlucht?
Ik denk dat die iets minder arro zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 10:58 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
En een niet-tokkie borderlinert?
Ik vind het echt zo jammer, het lijkt net alsof ze een ongeluk hebben gehad met mentale schade die niet meer te repareren valt, ik vind het zo jammerquote:Op woensdag 29 december 2010 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, erg genoeg niet, omdat ik wist dat zij me zichzelf in de knoop lag. Ik hoopte dat ik het kon repareren, maar dat was ijdele hoop. Moest ze maar met zichzelf regelen, kon ik weinig aan doen verder. Nu zijn we gewoon weer vrienden, alhoewel het toch wel een jaartje heeft geduurd voordat ik er vrede mee had.
Aan deze en je late reacties te zien, zou je bijna denken dat je zelf ook een grens gevalletje bent. Eng hè, mensen met een mening over borderline?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:56 schreef Marienbean het volgende:
[..]
Jezus wat erg voor je zegben blij dat ik dat nooit heb meegemaakt
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 11:02 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Aan deze en je late reacties te zien, zou je bijna denken dat je zelf ook een grens gevalletje bent. Eng hè, mensen met een mening over borderline?
ik gebruikte : O ,ik dacht dat het deze wasquote:Op woensdag 29 december 2010 11:02 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Aan deze en je late reacties te zien, zou je bijna denken dat je zelf ook een grens gevalletje bent. Eng hè, mensen met een mening over borderline?
Inderdaad, ik zei ook al het lijkt net alsof ze er gebruik van maakt nu ze weet dat ik weet dat ze het heeftquote:Op woensdag 29 december 2010 11:04 schreef Daniel1976 het volgende:
Wacht even, even pas op de plaats.
Ze heeft borderline is 20 maanden gewoon normaal, maar sinds de diagnose gedraagt ze zich als een borderliner?
Iets klopt er niet in dit verhaal.
Weet je wat je moet doen?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:04 schreef Daniel1976 het volgende:
Ze heeft borderline is 20 maanden gewoon normaal, maar sinds de diagnose gedraagt ze zich als een borderliner?
Precies, de DSM-IV classificatie is dat toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:48 schreef backgammon het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen?
Als ze het echt heeft vraag waar ze zich heeft laten testen, vraag om de papieren die ze heeft meegekregen. Die instanties geven altijd een soort manual mee.
Dat zou best wel eens kunnen dat weet ik niet, ik weet alleen dat ik die papieren eens van mn zus heb gehad toen zij zich heeft laten testen op borderline ( lang geleden ) en van mn ex-vriendin wat niet zo heel kort geleden is, maar die had geen borderline maar ADD.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Precies, de DSM-IV classificatie is dat toch?
Ze zijn allemaal kansloos...quote:Op woensdag 29 december 2010 10:58 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
En een niet-tokkie borderlinert?
dat dus...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:04 schreef Daniel1976 het volgende:
Zeer zeker niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal kansloos...
Inderdaad, het is een beetje vreemd dat iemand met borderline dat de eerste maanden zo goed verborgen kan houden. Zeker in een relatie is dat zo goed als onmogelijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:04 schreef Daniel1976 het volgende:
Nou ja... Verborgen houden niet nee... Maar wanneer de boel nog pril is, dan kunnen er maskers worden opgezet. Na verloop van tijd is dat moeilijker krijg ik het idee.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een beetje vreemd dat iemand met borderline dat de eerste maanden zo goed verborgen kan houden. Zeker in een relatie is dat zo goed als onmogelijk.
Geen idee. Is m'n eerste in ieder gevalquote:Op woensdag 29 december 2010 13:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
Is het tegenwoordig in om een vriendin met BPS te hebben.
ze zal nooit veranderen TS tenzij ze zelf wil veranderen, maar borderline zal ze altijd last van blijven houden. Ik heb het ook een jaar een relatie met iemand met BPS gehad. Maar nadat ze vreemd was gegaan was het genoeg geweest. Omdat ik die jonge had gesproken hierover. Van haar zou ik het nooit horen omdat ze dat voorloog. En toen het bekend werd ontkende ze nog en lag de schuld bij de jongen.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:30 schreef Marienbean het volgende:
Dus wat ik ook voor haar zal doen,ze zal niet meer veranderen? Hoe komt het dat ze de eerste paar maanden altijd vrolijk was en nu niet meer dan?:(
En je met dat praten heb je gelijk,is negeren de beste oplossing?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |