Goed plan... praten heeft meestal toch geen zin want ze weet het vast zo te draaien dat jij je weer schuldig voeltquote:Ik ben van plan vanaf nu haar te gaan negeren en verder door te gaan met mijn leven, is dat een verstandig plan?
Moet ik eerst met haar praten (voor de zoveelste keer)?
Met Borderline is ze zo weer iemand anders hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:28 schreef MaGNeT het volgende:
Tsja, lastig.
Dit gaat niet veranderen, zo is ze.
quote:
Yupquote:Op woensdag 29 december 2010 10:33 schreef Marienbean het volgende:
Is borderline een nieuwe rage bij de vrouwen om hun mannen proberen te domineren ofzo?
heey dat is ook een goede xDquote:Op woensdag 29 december 2010 10:36 schreef Spooky4u het volgende:
Owh, wat ook wel tot spektakel kan leiden is zeggen dat je naar de huisarts bent geweest en dat hij denkt dat je aan Borderline lijdt. En dan gewoon keihard terugpakken. Lekker janken en schreeuwen aan de telefoon. Ze vermelden dat je ze snel iets moet vertellen als de tijd daar rijp voor is.
Zeggen dat je een ander meisje gesproken hebt dat zoveel begrip toon, en waarom zij dat niet doet.
Wel via sms doen en al haar antwoorden negeren en doorgaan met je eigen relaas.
Wedden dat je gedumpt wordt en geen steun krijgt?
Niet meteen negeren, eerst ff praten en uitmaken, of duidelijk maken dat je een break wilt. Je hebt toch een relatie? dan begin je toch niet zomaar met iemand te negeren?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:36 schreef Marienbean het volgende:
Ik heb net met een paar vrienden gebeld, hun zeggen dat ze merken dat ik ook niet gelukkig meer ben de laatste maanden, en dat het maar beter is haar nu te negeren en te laten voelen hoe het is iemand die alles voor haar heeft gedaan, nu weg isdus ik denk dat het negeren wordt mensen, ik zal jullie vanavond wel laten weten hoe ze erop gereageerd heeft dat ik niet ben langsgekomen
je hebt gelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 10:35 schreef murp het volgende:
Ik zou haar lekker vaarwel zeggen, Dat je op je tenen moet lopen om geen gezeik te krijgen, das toch geen leven?
dat komt me bekend voor inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2010 10:37 schreef HostiMeister het volgende:
Ach standaard verhaal, vrouw zegt je niet kwijt te willen en grijpt elk excuus aan om te ruzien of moeilijk te doen. En drijft je zo uiteindelijk vanzelf weg zodat zij kan gaan janken, 'Zie je wel!? je hield niet van me!!!'
Ze zijn er, en verdomde veel zelfs.
Ik ben 22 en zij 20quote:Op woensdag 29 december 2010 10:38 schreef applecherry het volgende:
Hoe oud ben jij en hoe oud is je vriendin eigenlijk?
Ze gaat niet vreemd, anders had ik dat allang gewetenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:35 schreef Hydrogeny het volgende:
Vlucht nu het kan!
Nooit iets gemerkt voor die tijd?
Ze gaat vreemd.
Laat haar met iemand praten die ze niet kent (en niet weet dat ze met hem praat op verzoek van jou). Kijken wat die er van denkt.
Ik heb echt alles geprobeerd, bloemetjes meenemen en haar meenemen naar strandwandelingen etc, ze wordt er maar gewoon niet beter opquote:Op woensdag 29 december 2010 10:38 schreef applecherry het volgende:
Kun je zonder haar denk je? Denk je dat ze niet meer de oude wordt? Praat iig met haar en als het niet werkt idd verder gaan met je eigen leven.
hoe zou je dat dan moeten hebben geweten?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:39 schreef Marienbean het volgende:
[..]
Ze gaat niet vreemd, anders had ik dat allang geweten
Omdat haar enigste vriendinnen,mijn beste vriendinnen zijn en die vertellen me allesquote:Op woensdag 29 december 2010 10:40 schreef applecherry het volgende:
[..]
hoe zou je dat dan moeten hebben geweten?
nou, wat als zei het nou niet aan hen verteld heeft omdat zij weet dat zij het aan jou zouden vetellen?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:41 schreef Marienbean het volgende:
[..]
Omdat haar enigste vriendinnen,mijn beste vriendinnen zijn en die vertellen me alles
Dan zal ik haar moeder maar eens gaan ondervragenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:43 schreef applecherry het volgende:
[..]
nou, wat als zei het nou niet aan hen verteld heeft omdat zij weet dat zij het aan jou zouden vetellen?
Zo naïef was ik ook ooit,quote:Op woensdag 29 december 2010 10:41 schreef Marienbean het volgende:
[..]
Omdat haar enigste vriendinnen,mijn beste vriendinnen zijn en die vertellen me alles
Inderdaad, en wat ze zeggen is altijd waarquote:Op woensdag 29 december 2010 10:44 schreef NML het volgende:
[..]
Zo naïef was ik ook ooit,
bij jou kan het anders zijn natuurlijk.
Maar als zelfs vrienden merken dat je er ongelukkig van word..
Tsja.. die zien het zonder roze bril.
Mn eerste en mn laatste x dat ik dit doequote:Op woensdag 29 december 2010 10:40 schreef Nouk het volgende:
Ik zou weggaan nu het nog kan, vreselijk van die probleemgevallen.
We hadden bij de psycholoog een test aangevraagdquote:Op woensdag 29 december 2010 10:47 schreef maan het volgende:
Tis ook zo makkelijk om te zeggen dat je bordeline heb.
Wie zegt jouw dat zei bordeline heeft heb je daar papieren van gezien of neemt ze je gewoon in de zeik??
Haha betraptquote:Op woensdag 29 december 2010 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
Dude, als je vrienden het zien dan is het inderdaad een aflopende zaak. Bij mij was het ooit ook eens zo, dat ze gewoon aan mij vroegen waarom ik ruzie met mijn vriendin had, terwijl ik niet eens wist dat we ruzie hadden, dat was gewoon haar state-of-being zodra ik in de buurt was.
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat soort üntermenschen kan je beter meteen dumpen, TS. Trust me... zoek een stabiel wijf...
Jezus wat erg voor je zegquote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef devl1nsect het volgende:
Even en het liefst helemaal niets van je horen. Jij moet doen wat zij wilt en straks vergeet ze een keer de pil zogenaamd, omdat ze zo graag bij je wilt zijn.
Been there, done that. Gelukkig geen kinderen en op tijd uit elkaar gegaan. God, wat een hel was dat nu ik eraan terug denk.
Kom bij de borderline ex-en club zou ik zeggen.
Je moet er niet aan denken, je moet het doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:54 schreef Marienbean het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken
ik vind het veel beter een vriendin te hebben waarmee je het leuk kan hebben dan dit
Het is hetzelfde als mannen die vrouwen niet begrijpen, alleen dan ergerquote:Op woensdag 29 december 2010 10:55 schreef applecherry het volgende:
ik snap mensen met borderline niet.
Ook altijd gezeik zeker? Waarom zouden ze dat doen eigenlijk,vinden ze het leuk mensen te ergeren ofzo?:(quote:Op woensdag 29 december 2010 10:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moet er niet aan denken, je moet het doen.
Een maat van me heeft met een tokkie-borderlinert, je wil het níet weten wat een ellende dat is...
Ik ook, het erge is nog dat iedere borderliner iets anders heeft. Borderline heeft heel veel variaties :Squote:
En een niet-tokkie borderlinert?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moet er niet aan denken, je moet het doen.
Een maat van me heeft met een tokkie-borderlinert, je wil het níet weten wat een ellende dat is...
Nee, erg genoeg niet, omdat ik wist dat zij me zichzelf in de knoop lag. Ik hoopte dat ik het kon repareren, maar dat was ijdele hoop. Moest ze maar met zichzelf regelen, kon ik weinig aan doen verder. Nu zijn we gewoon weer vrienden, alhoewel het toch wel een jaartje heeft geduurd voordat ik er vrede mee had.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:49 schreef Marienbean het volgende:
[..]
Haha betrapt
dat is ook wel erg hoor, je bent zeker gelijk van haar weggevlucht?
Ik denk dat die iets minder arro zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 10:58 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
En een niet-tokkie borderlinert?
Ik vind het echt zo jammer, het lijkt net alsof ze een ongeluk hebben gehad met mentale schade die niet meer te repareren valt, ik vind het zo jammerquote:Op woensdag 29 december 2010 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, erg genoeg niet, omdat ik wist dat zij me zichzelf in de knoop lag. Ik hoopte dat ik het kon repareren, maar dat was ijdele hoop. Moest ze maar met zichzelf regelen, kon ik weinig aan doen verder. Nu zijn we gewoon weer vrienden, alhoewel het toch wel een jaartje heeft geduurd voordat ik er vrede mee had.
Aan deze en je late reacties te zien, zou je bijna denken dat je zelf ook een grens gevalletje bent. Eng hè, mensen met een mening over borderline?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:56 schreef Marienbean het volgende:
[..]
Jezus wat erg voor je zegben blij dat ik dat nooit heb meegemaakt
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 11:02 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Aan deze en je late reacties te zien, zou je bijna denken dat je zelf ook een grens gevalletje bent. Eng hè, mensen met een mening over borderline?
ik gebruikte : O ,ik dacht dat het deze wasquote:Op woensdag 29 december 2010 11:02 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Aan deze en je late reacties te zien, zou je bijna denken dat je zelf ook een grens gevalletje bent. Eng hè, mensen met een mening over borderline?
Inderdaad, ik zei ook al het lijkt net alsof ze er gebruik van maakt nu ze weet dat ik weet dat ze het heeftquote:Op woensdag 29 december 2010 11:04 schreef Daniel1976 het volgende:
Wacht even, even pas op de plaats.
Ze heeft borderline is 20 maanden gewoon normaal, maar sinds de diagnose gedraagt ze zich als een borderliner?
Iets klopt er niet in dit verhaal.
Weet je wat je moet doen?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:04 schreef Daniel1976 het volgende:
Ze heeft borderline is 20 maanden gewoon normaal, maar sinds de diagnose gedraagt ze zich als een borderliner?
Precies, de DSM-IV classificatie is dat toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:48 schreef backgammon het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen?
Als ze het echt heeft vraag waar ze zich heeft laten testen, vraag om de papieren die ze heeft meegekregen. Die instanties geven altijd een soort manual mee.
Dat zou best wel eens kunnen dat weet ik niet, ik weet alleen dat ik die papieren eens van mn zus heb gehad toen zij zich heeft laten testen op borderline ( lang geleden ) en van mn ex-vriendin wat niet zo heel kort geleden is, maar die had geen borderline maar ADD.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Precies, de DSM-IV classificatie is dat toch?
Ze zijn allemaal kansloos...quote:Op woensdag 29 december 2010 10:58 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
En een niet-tokkie borderlinert?
dat dus...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:04 schreef Daniel1976 het volgende:
Zeer zeker niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal kansloos...
Inderdaad, het is een beetje vreemd dat iemand met borderline dat de eerste maanden zo goed verborgen kan houden. Zeker in een relatie is dat zo goed als onmogelijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:04 schreef Daniel1976 het volgende:
Nou ja... Verborgen houden niet nee... Maar wanneer de boel nog pril is, dan kunnen er maskers worden opgezet. Na verloop van tijd is dat moeilijker krijg ik het idee.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een beetje vreemd dat iemand met borderline dat de eerste maanden zo goed verborgen kan houden. Zeker in een relatie is dat zo goed als onmogelijk.
Geen idee. Is m'n eerste in ieder gevalquote:Op woensdag 29 december 2010 13:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
Is het tegenwoordig in om een vriendin met BPS te hebben.
ze zal nooit veranderen TS tenzij ze zelf wil veranderen, maar borderline zal ze altijd last van blijven houden. Ik heb het ook een jaar een relatie met iemand met BPS gehad. Maar nadat ze vreemd was gegaan was het genoeg geweest. Omdat ik die jonge had gesproken hierover. Van haar zou ik het nooit horen omdat ze dat voorloog. En toen het bekend werd ontkende ze nog en lag de schuld bij de jongen.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:30 schreef Marienbean het volgende:
Dus wat ik ook voor haar zal doen,ze zal niet meer veranderen? Hoe komt het dat ze de eerste paar maanden altijd vrolijk was en nu niet meer dan?:(
En je met dat praten heb je gelijk,is negeren de beste oplossing?
hahaha.. jeetje, ik zou zo gelukkig worden als een jongen dat bij mij deed, weet niet zeker of ze je gebruikt maar als je er alles aan gedaan hebt kun je ook niet zomaar wegrennen, eerst zeggen wat je vind en dan weggaan is t eerlijkst;)quote:Op woensdag 29 december 2010 10:40 schreef Marienbean het volgende:
[..]
Ik heb echt alles geprobeerd, bloemetjes meenemen en haar meenemen naar strandwandelingen etc, ze wordt er maar gewoon niet beter op
Ik kan nu wel zonder haar denk ik...ben het helemaal zat en er zijn genoeg leukere eisjes op deze wereld
Zo werken borderliners jammer genoeg nietquote:Op woensdag 29 december 2010 15:38 schreef -G het volgende:
oh en.. you don't know what you've got till its gone right?
gaat zij nu ook meemaken
tja weet er verder weinig vanaf.. maar hoe t gaat klinkt nogal oneerlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo werken borderliners jammer genoeg niet
Klopt, dit doen veel borderliners inderdaad om deze reden. Ze voeden zich met de extreme emoties (positieve of negatieve).quote:Het lijkt er ook op dat ze het fijn vind om mij te laten stressen
ik ben het niet helemaal eens met je reactie.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:35 schreef Marienbean het volgende:
Nou mensen ik ben weer terug
Ik heb het net uitgemaakt met haar, ik ben er gewoon klaar mee en en ik weet toch dat dit altijd zo blijft doorgaan
Ik ben tevreden met mijn keuze, zij alleen totaal nietZe schrok heel erg toen ik het zei en ze had het totaal niet van me verwacht.
Helaas girl, probeer die dingen maar lekker bij iemand anders,maar niet meer bij mij
Wat vinden jullie van mijn keuze? Let me know
Best goed, voor een kloonquote:Op woensdag 29 december 2010 16:35 schreef Marienbean het volgende:
Nou mensen ik ben weer terug
Ik heb het net uitgemaakt met haar, ik ben er gewoon klaar mee en en ik weet toch dat dit altijd zo blijft doorgaan
Ik ben tevreden met mijn keuze, zij alleen totaal nietZe schrok heel erg toen ik het zei en ze had het totaal niet van me verwacht.
Helaas girl, probeer die dingen maar lekker bij iemand anders,maar niet meer bij mij
Wat vinden jullie van mijn keuze? Let me know
Zij heeft er zelf voor gezorgd, altijd ruzie maken en altijd alles verkeerd opvatten, verschrikkelijk jaloers zijn en mij erg vaak belazeren met dingen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef backgammon het volgende:
[..]
ik ben het niet helemaal eens met je reactie.
Zij kan er misschien helemaal niks aan doen, dat je het uitmaakt en dat je het niet meer wilt/kunt okay.
Maar om er nu van uit te gaan dat ze je gebruikt of dat je bedondert bent is volgens mij geen sprake of wel?
Dus als je zo'n reactie opzet na het breken van iemand hart is het denk ik ook veel beter voor haar dat jullie niet samen zijn.
Sommigen wel, sommigen niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef rosepetals het volgende:
Maak het uit.
Borderliners, bitches zijn het
Het is al uit...quote:Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef rosepetals het volgende:
Maak het uit.
Ja het is idd erg jammer, maar ze nam ook gewoon niet de moeite naar een psychiater te gaan wat ik al maanden geleden had voorgesteld omdat het al slechter begon te gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 16:58 schreef backgammon het volgende:
[..]
Het is al uit...
Maar TS wat ik van je hoor is wel klote, ze moet ook eerst maar eens aan d'r eigen werken voordat ze een relatie aan gaat.
Je kunt pas voor een ander zorgen als je voor jezelf kan zorgen.
Het is ook goed van je om er uit te stappen hoor, jammer voor haar alleen.
Klinkt als iemand die gelukkig veel begrip kan tonen, valt niet mee voor hun maar ook niet voor de partner.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:57 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Sommigen wel, sommigen niet.
Althans, sommigen willen het beter doen. Anderen blijven erbij dat hun persoonlijke malaise ze ontdoet van verantwoordelijkheid wat betreft andermans gevoelens
Mijne doet duidelijk haar best een fatsoenlijk persoon te zijn. Ondertussen worstelt zij wel met allesoverheersende emoties die ze een plek en uiting moet geven.
Ga er maar aanstaan... Zo is het ook.
Als opeens alles TS' richting opgeduwd wordt en haar diagnose meer een schuilkelder is dan een punt om aan te werken... Ja, dan houdt het op.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:58 schreef backgammon het volgende:
[..]
Het is al uit...
Maar TS wat ik van je hoor is wel klote, ze moet ook eerst maar eens aan d'r eigen werken voordat ze een relatie aan gaat.
Je kunt pas voor een ander zorgen als je voor jezelf kan zorgen.
Het is ook goed van je om er uit te stappen hoor, jammer voor haar alleen.
Dank je wel, eerlijk gezegd voel ik mezelf iets beter na deze keuzequote:Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef rosepetals het volgende:
Maak het uit.
Edit ; heb je al gedaan. Goedzo!
Stom dat ze het niet onder ogen wil zien... er zijn veel instanties en praat groepen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:59 schreef Marienbean het volgende:
[..]
Ja het is idd erg jammer, maar ze nam ook gewoon niet de moeite naar een psychiater te gaan wat ik al maanden geleden had voorgesteld omdat het al slechter begon te gaan
Ach ze is weer een ervaring rijker en hopen dat haar volgende vriend het wel aankan
ja ik weet het, maar ze is gewoon heel bijdehand geworden de laatste tijdquote:Op woensdag 29 december 2010 17:01 schreef backgammon het volgende:
[..]
Stom dat ze het niet onder ogen wil zien... er zijn veel instanties en praat groepen.
Nee daarom joh, ben blij dat ik er nu vanaf benquote:Op woensdag 29 december 2010 17:00 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Als opeens alles TS' richting opgeduwd wordt en haar diagnose meer een schuilkelder is dan een punt om aan te werken... Ja, dan houdt het op.
Zeker na twee jaar na een diagnose opeens zo raar gaan doen is niet acceptabel.
Dat klopt, maar ik ben nu van haar af en hoef ook niets meer van haar te horen. Laat de andere mensen nu maar haar problemen oplossen, ik heb het geprobeerd maar heb gefaaldquote:Op woensdag 29 december 2010 17:00 schreef backgammon het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die gelukkig veel begrip kan tonen, valt niet mee voor hun maar ook niet voor de partner.
Dat vergeten ze vaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |