Was wel een deceptie, wordt je gelokt met de belofte van foto's met een lekker wijf, staat er op elke foto een kind bij...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah kunnen we allemaal weer rustig slapen
Ik ben zo slecht bereikbaar vanuit Thailand.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
alsof je iets beters te doen heb in januari dan een vakantie plannen?
Nu ook cyberspace.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:00 schreef L-E het volgende:
Ik zie dat stbabs en Q elkaar hebben gevonden.
Inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2010 11:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja iedereen wil pillen voor O&N, jij hebt het druk natuurlijk
Hahaha, die vervloekte moeders!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was wel een deceptie, wordt je gelokt met de belofte van foto's met een lekker wijf, staat er op elke foto een kind bij...
Succes daarmeequote:Op woensdag 29 december 2010 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIk ben benieuwd hoe hij zich gaat gedragen
Ja, dat had ik dus maandag, op hyves dan, echt zum kotzenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was wel een deceptie, wordt je gelokt met de belofte van foto's met een lekker wijf, staat er op elke foto een kind bij...
quote:
Wel seks?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb (vrijwel) nooit slaapproblemen.
Kijk, jij snapt me!quote:
Nee poeder, i Haz itquote:Op woensdag 29 december 2010 11:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja iedereen wil pillen voor O&N, jij hebt het druk natuurlijk
Quelle surprise...quote:
vandaar de populariteit van uggsquote:
Die Pyjama kan uitquote:
En als ze het nou minstens van de profielfoto laten...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus maandag, op hyves dan, echt zum kotzen.
dan heb je wat om naar uit te kijken dacht ikquote:Op woensdag 29 december 2010 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht bereikbaar vanuit Thailand.
En ik ga toch nu niet een vakantie boeken voor volgend jaar.
Maar een pyjama lokt meestal niet zulke acties uit hoor.quote:
Ik draag ze niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vandaar de populariteit van uggs.
+1quote:
uggs is gewoon een afkorting van uglyquote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vandaar de populariteit van uggs.
Foto's zat zonder, zeurkousquote:Op woensdag 29 december 2010 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als ze het nou minstens van de profielfoto laten...
Daarom loop ik overdag ook niet zo rond.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar een pyjama lokt meestal niet zulke acties uit hoor.
Sowieso, mensen met Facebookquote:Op woensdag 29 december 2010 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Wel ernstig hoor, gooi je even een lading vriendenverzoeken naar buiten via FB, krijg je binnen 10 minuten al 6 acceptaties, hebben die mensen niks beters te doen
Pics.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom loop ik overdag ook niet zo rond.
Hoeveel heb jij er?quote:
4 van de 81 op hyves, valt idd redelijk meequote:Op woensdag 29 december 2010 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Foto's zat zonder, zeurkous
NEEquote:Op woensdag 29 december 2010 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Wel ernstig hoor, gooi je even een lading vriendenverzoeken naar buiten via FB, krijg je binnen 10 minuten al 6 acceptaties, hebben die mensen niks beters te doen
Ik maak nooit foto's van mezelf als ik over straat loop.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
4 van de 81 op hyves, valt idd redelijk mee
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Zit te smsen met mrs stbabylon. Die is net terug van een bruiloft en een tikkie tipsy
Ik wel maar geen vriendenquote:
Escobar heeft gewoon zijn eigen map in mijn FBquote:Op woensdag 29 december 2010 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En nog eens 9 met het huisdier
Ik verdeel het liever over het jaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb je wat om naar uit te kijken dacht ik
Stom zeg.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik maak nooit foto's van mezelf als ik over straat loop.
Gezien de tendens bij zestienjarige meisjes loop ik misschien een beetje achter ja. Maar ik heb gewoon geen compact cameraatje.
Wij zijn hipquote:Op woensdag 29 december 2010 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook niet.
El Rio Grande, is dat je knol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |