Precies. Alsof het leven niet heel zwaar is als je niet aan het werk bent!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook! Opstaan, katten eten geven, Q. eten geven, computer aanzetten. En een aflevering van Star Trek DS9 gekeken..
Ik kijk op de klok en ik schrik wel een beetje.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, zo voel ik me meteen iets minder lui
Nou ik wilde dat mijn energie level wat hoger was, sinds die monster griep heb ik me eigenlijk nog niet 'normaal' gevoeld.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik voel wat jaloezie naar boven komen
dan heb ik nog meer gedaan dan jijquote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, ik zit hier al vanaf 9:00!!
En dat was het eigenlijk.
Damnquote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook! Opstaan, katten eten geven, Q. eten geven, computer aanzetten. En een aflevering van Star Trek DS9 gekeken..
Men verwacht wel dat ik iets doe. Dat is helemaal kut want er is gewoon geen hol te doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:54 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die werken tussen K en O&N
En dan heb ik het ook over mensen die geen vrij hebben gevraagd. Ik heb nog nooit een klus gehad dat ik ook daadwerkelijk iets moest doen. Was eigenlijk voornamelijk lol trappen met die paar collega's die er wel waren
Ik moet toch eigenlijk echt wel wat opleveren deze week hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 10:54 schreef stbabylon het volgende:
En dan heb ik het ook over mensen die geen vrij hebben gevraagd. Ik heb nog nooit een klus gehad dat ik ook daadwerkelijk iets moest doen. Was eigenlijk voornamelijk lol trappen met die paar collega's die er wel waren
Ik moet een beetje opruimen voor vrijdag, maar ik stel het al uit sinds kerstquote:Op woensdag 29 december 2010 10:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet vandaag nog afwassen, opruimen en eigenlijk wat was naar de wasserette brengen (wasmachine stuk... oh... en wasmachinereperateur bellen).
Ik moet de afwas nog doen (staat er al wekenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet een beetje opruimen voor vrijdag, maar ik stel het al uit sinds kerstVervloekte vakantie...
Gelukkig heb je nog 2 dagenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet een beetje opruimen voor vrijdag, maar ik stel het al uit sinds kerstVervloekte vakantie...
Dat laatste klinkt dan wel weer als een leuk klusjequote:Op woensdag 29 december 2010 10:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet de afwas nog doen (staat er al weken), rekeningen betalen, band weer proberen te plakken, outfit zoeken voor O&N feestje. Pffff, word al moe van als ik er aan denk.
quote:
Dit is voor het eerst dat ik ook genoeg te doen heb, dus ben blij dat ik zonder een hoop drukte achterliggend werk kan afronden of iig kan opstarten.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:54 schreef stbabylon het volgende:
Ehm. Whut?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:57 schreef Watertornado het volgende:
Mijn O&N-dinges is nu weer uitgebreid naar brugge. Alhoewel Sarajevo ook nog gilt.
WTFquote:Op woensdag 29 december 2010 10:57 schreef Watertornado het volgende:
Mijn O&N-dinges is nu weer uitgebreid naar brugge. Alhoewel Sarajevo ook nog gilt.
Cool, herinneringen verzamelenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, foto's maken van El Rio Grande in de sneeuw
Ik zal het morgen en overmorgen vragen hoe ver je bentquote:Op woensdag 29 december 2010 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar mezelf kennende....
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:57 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal het morgen en overmorgen vragen hoe ver je bent
Ja dan ga ik niet meequote:Op woensdag 29 december 2010 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Zon zoek ik in de zomer wel op, ik wil boarden
dat is wel the place to be geloof ik he? ik zat te denken aan Fiss in oostenrijk... ik ga er werk van maken ik wil dit voor het einde van januari geregeld hebben, kan ik 11 maanden lang ergens naar uitkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |