Nope, ook niks. Ik moet je echte naam hebben ben ik bang.quote:
Via mij is hij wel te vindenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nope, ook niks. Ik moet je echte naam hebben ben ik bang.
Top of the icebergquote:Op woensdag 29 december 2010 10:40 schreef stbabylon het volgende:
Ja, lekker.. Q heeft 5 meiden die beginnen met Li...
Sneakpeak en dan weer foetsie?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:40 schreef Cue_ het volgende:
gooi ik straks alle fokkers er weer uit
Wie gaat deze arme jongen helpen?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:40 schreef stbabylon het volgende:
Als je niet wil dat de mensen hier weten wat je prive allemaal uitspookt dan is het niet handig nee.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik help de mensen graag, maar of het nou positief is om fokkers in je FB te hebben
Weer, blijkbaar.quote:
En geen 1 daarvan ben ik!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:40 schreef stbabylon het volgende:
Ja, zo heet ze inderdaad ook. 5 is nog niets man!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:40 schreef stbabylon het volgende:
Jij weet allang hoe ik eruit zie hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja dat schiet toch Godverdomme ook niet op he!
Die mensen die ik heb toegevoegd mogen datquote:Op woensdag 29 december 2010 10:45 schreef xFriendx het volgende:
Als je niet wil dat de mensen hier weten wat je prive allemaal uitspookt dan is het niet handig nee.
Maar anders kan het weinig kwaad lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |