Ieeuw! Viespeukquote:
Gelukkig!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het beter gaat dan gisteren en maandag.
Of het licht aan of uit gaat?quote:Op woensdag 29 december 2010 09:22 schreef rival het volgende:
[..]
toch zijn er bepaalde dingen waarin mijn wil bepalend is!
Carequote:Op woensdag 29 december 2010 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of het licht aan of uit gaat?
I just came to say hello *sping springquote:
En ik ben hier een week niet geweest en ik heb niet gedroomd over Singlesquote:Op woensdag 29 december 2010 09:28 schreef L-E het volgende:
Je weet dat je weer teveel in Singles rond hangt als je hele nachten over Singles-mensen droomt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:28 schreef L-E het volgende:
Je weet dat je weer teveel in Singles rond hangt als je hele nachten over Singles-mensen droomt.
Ik droom nooit over singlesquote:Op woensdag 29 december 2010 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik ben hier een week niet geweest en ik heb niet gedroomd over Singles
Dat is ook de betekenis van "single"quote:Op woensdag 29 december 2010 09:34 schreef L-E het volgende:
Wakker worden was ook echt naar.
Was ik alleen. ALLEEEEEN!
Maar in mijn droom waren we allen samen single, zo mooi.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook de betekenis van "single".
Dat heet een orgiequote:Op woensdag 29 december 2010 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar in mijn droom waren we allen samen single, zo mooi.
Sorry, de werkelijk is andersquote:Op woensdag 29 december 2010 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar in mijn droom waren we allen samen single, zo mooi.
Helemaal van slag door jouw verschijningquote:
Right.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helemaal van slag door jouw verschijning
Dat was ie al een tijdje, dat was nooit een probleemquote:Op woensdag 29 december 2010 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vermoord. Over zijn houdbaarheidsdatum.
Volgens mij deed ze dat alquote:
Anders zou dr PM overbelast rakenquote:
Tnx Nouk.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij deed ze dat al![]()
Maar eens hoor, L-E is een leuke chick
Jullie niet!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overbodige vraag: wat doe je hier dan
quote:
Ja, maar wij zien ook geen fotosquote:
Verdomd, je hebt zowaar een punt.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar wij zien ook geen fotos.
Een van mijn vele sterke puntenquote:
Fijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gaat goed, heb prima afleiding hier. Gisteren mn ouders gezien en dat was ook wel even fijn.. Hoe is het met jou?
Ohquote:Op woensdag 29 december 2010 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrijdagquote:Op woensdag 29 december 2010 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Wanneer is je laatste werkdag eigenlijk?
Wat een tijn-achtig gedrag HW... raar...quote:Op woensdag 29 december 2010 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begrafenis is vrijdag.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:09 schreef L-E het volgende:
Fijn.Wanneer is de begrafenis/crematie?
Met mij gaat het wel goed hoor.
Wat een nare opmerking zegquote:Op woensdag 29 december 2010 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een tijn-achtig gedrag HW... raar...
Vreemde O&N gaan jullie tegemoet..quote:Op woensdag 29 december 2010 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Begrafenis is vrijdag.![]()
Wel goed? Klinkt niet bijzonder positief..
ja, en volledig uit de lucht gegrepenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sommige observaties zijn nou eenmaal naar.
Daar heb je wel een punt, maar je zou het wat voorzichtiger kunnen brengen tochquote:Op woensdag 29 december 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sommige observaties zijn nou eenmaal naar.
Ik zeg niet dat je een tijn bent. Alleen dat zeuren om foto's, op die manier, doet mij aan tijn denken. Niks meer, niks minderquote:Op woensdag 29 december 2010 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en volledig uit de lucht gegrepen.
Zelfs rival is van slag nu.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar je zou het wat voorzichtiger kunnen brengen toch
ok.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je een tijn bent. Alleen dat zeuren om foto's, op die manier, doet mij aan tijn denken. Niks meer, niks minder
Ja precies. Want ik voelde me zo vies.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:15 schreef Godtje het volgende:
Iedereen heeft trouwens tocg gisteren al Lily bekeken op FB?
Ik nietquote:Op woensdag 29 december 2010 10:15 schreef Godtje het volgende:
Iedereen heeft trouwens tocg gisteren al Lily bekeken op FB?
Neequote:Op woensdag 29 december 2010 10:17 schreef xFriendx het volgende:
Iedereen is nu vriend van elkaar op FB geloof ik
Iedereen niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:17 schreef xFriendx het volgende:
Dat al helemaal niet, ik heb alleen spirit op FB geloof ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:17 schreef xFriendx het volgende:
Had ik het FB adres moeten hebben he. Maar, dan moet ik me eerst weer aanmelden op FB en me door tigduizend nonsens berichtjes worstellen die allemaal mijn aandacht vragen (die ik dan negeer, dus duurt niet lang, maar goed, wil nog even aangeven dat FB kut isquote:
Q toevoegen en je kan heel FOK! met een FB account zien.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had ik het FB adres moeten hebben he. Maar, dan moet ik me eerst weer aanmelden op FB en me door tigduizend nonsens berichtjes worstellen die allemaal mijn aandacht vragen (die ik dan negeer, dus duurt niet lang, maar goed, wil nog even aangeven dat FB kut is)
Die heb ik niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Schaam jij je voor je Singles-vriendjes?
QFTquote:Op woensdag 29 december 2010 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q toevoegen en je kan heel FOK! met een FB account zien.
Ben niet met vakantiequote:Op woensdag 29 december 2010 10:21 schreef Cue_ het volgende:
WAAROM is iedereen met vakantie![]()
Zo kan ik toch geen antwoorden krijgen op m'n vragen
Dat vind ik echt super. Nu kan ik thuis helemaal niks doen. He, vervelend zegquote:Op woensdag 29 december 2010 10:21 schreef Cue_ het volgende:
WAAROM is iedereen met vakantie![]()
Zo kan ik toch geen antwoorden krijgen op m'n vragen
mijn mailbox denkt daar anders overquote:
Dat zijn de mensen die jij vrienden noemt.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn mailbox denkt daar anders over
Hoe kan je mij nou niet vinden?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:27 schreef stbabylon het volgende:
Heb Q proberen te vinden op facebook, vindt hij niet...
zo makkelijk ben ik niet met de term "vriend"quote:Op woensdag 29 december 2010 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die jij vrienden noemt.
Die drukken op de knoppen niet facebook.
Ik wil volgend jaar in elk geval weer gaan! Dat ik dit jaar niet kan vind ik al erg.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:27 schreef rival het volgende:
Over vakantie gesproken, volgend jaar sta ik rond deze tijd op een piste. Lijkt mij een goed plan!
Wie gaat er mee?
En mij natuurlijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat al helemaal niet, ik heb alleen spirit op FB geloof ik.
Oh ja. That must be it.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gebruik die zoekbalk bovenin en hij vindt je niet onder Q of Kjoew. Dus FB is kut.
Ja, nogal. Maar ben wel 'blij' dat we het dit jaar nog kunnen 'afsluiten'.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:14 schreef L-E het volgende:
Vreemde O&N gaan jullie tegemoet..
Nee, feestdagen zijn lastig hier. Dode ouders enzo, kan ik niet zo goed tegen. En, heel mutserig, ik mis mijn ex-vriendje.
Zon zoek ik in de zomer wel op, ik wil boardenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar in elk geval weer gaan! Dat ik dit jaar niet kan vind ik al erg.
Liever wel met iets meer zon maar de feestdagen ontlopen is ook top.
Val tho?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |