Ohquote:Op woensdag 29 december 2010 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar wij zien ook geen fotos.
Vrijdagquote:Op woensdag 29 december 2010 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Wanneer is je laatste werkdag eigenlijk?
Wat een tijn-achtig gedrag HW... raar...quote:Op woensdag 29 december 2010 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar wij zien ook geen fotos.
Begrafenis is vrijdag.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:09 schreef L-E het volgende:
Fijn.Wanneer is de begrafenis/crematie?
Met mij gaat het wel goed hoor.
Wat een nare opmerking zegquote:Op woensdag 29 december 2010 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een tijn-achtig gedrag HW... raar...
Vreemde O&N gaan jullie tegemoet..quote:Op woensdag 29 december 2010 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Begrafenis is vrijdag.![]()
Wel goed? Klinkt niet bijzonder positief..
ja, en volledig uit de lucht gegrepenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sommige observaties zijn nou eenmaal naar.
Daar heb je wel een punt, maar je zou het wat voorzichtiger kunnen brengen tochquote:Op woensdag 29 december 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sommige observaties zijn nou eenmaal naar.
Ik zeg niet dat je een tijn bent. Alleen dat zeuren om foto's, op die manier, doet mij aan tijn denken. Niks meer, niks minderquote:Op woensdag 29 december 2010 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en volledig uit de lucht gegrepen.
Zelfs rival is van slag nu.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar je zou het wat voorzichtiger kunnen brengen toch
ok.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je een tijn bent. Alleen dat zeuren om foto's, op die manier, doet mij aan tijn denken. Niks meer, niks minder
Ja precies. Want ik voelde me zo vies.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:15 schreef Godtje het volgende:
Iedereen heeft trouwens tocg gisteren al Lily bekeken op FB?
Ik nietquote:Op woensdag 29 december 2010 10:15 schreef Godtje het volgende:
Iedereen heeft trouwens tocg gisteren al Lily bekeken op FB?
Neequote:Op woensdag 29 december 2010 10:17 schreef xFriendx het volgende:
Iedereen is nu vriend van elkaar op FB geloof ik
Iedereen niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:17 schreef xFriendx het volgende:
Dat al helemaal niet, ik heb alleen spirit op FB geloof ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:17 schreef xFriendx het volgende:
Had ik het FB adres moeten hebben he. Maar, dan moet ik me eerst weer aanmelden op FB en me door tigduizend nonsens berichtjes worstellen die allemaal mijn aandacht vragen (die ik dan negeer, dus duurt niet lang, maar goed, wil nog even aangeven dat FB kut isquote:
Q toevoegen en je kan heel FOK! met een FB account zien.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had ik het FB adres moeten hebben he. Maar, dan moet ik me eerst weer aanmelden op FB en me door tigduizend nonsens berichtjes worstellen die allemaal mijn aandacht vragen (die ik dan negeer, dus duurt niet lang, maar goed, wil nog even aangeven dat FB kut is)
Die heb ik niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Schaam jij je voor je Singles-vriendjes?
QFTquote:Op woensdag 29 december 2010 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q toevoegen en je kan heel FOK! met een FB account zien.
Ben niet met vakantiequote:Op woensdag 29 december 2010 10:21 schreef Cue_ het volgende:
WAAROM is iedereen met vakantie![]()
Zo kan ik toch geen antwoorden krijgen op m'n vragen
Dat vind ik echt super. Nu kan ik thuis helemaal niks doen. He, vervelend zegquote:Op woensdag 29 december 2010 10:21 schreef Cue_ het volgende:
WAAROM is iedereen met vakantie![]()
Zo kan ik toch geen antwoorden krijgen op m'n vragen
mijn mailbox denkt daar anders overquote:
Dat zijn de mensen die jij vrienden noemt.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn mailbox denkt daar anders over
Hoe kan je mij nou niet vinden?quote:Op woensdag 29 december 2010 10:27 schreef stbabylon het volgende:
Heb Q proberen te vinden op facebook, vindt hij niet...
zo makkelijk ben ik niet met de term "vriend"quote:Op woensdag 29 december 2010 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die jij vrienden noemt.
Die drukken op de knoppen niet facebook.
Ik wil volgend jaar in elk geval weer gaan! Dat ik dit jaar niet kan vind ik al erg.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:27 schreef rival het volgende:
Over vakantie gesproken, volgend jaar sta ik rond deze tijd op een piste. Lijkt mij een goed plan!
Wie gaat er mee?
En mij natuurlijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat al helemaal niet, ik heb alleen spirit op FB geloof ik.
Oh ja. That must be it.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gebruik die zoekbalk bovenin en hij vindt je niet onder Q of Kjoew. Dus FB is kut.
Ja, nogal. Maar ben wel 'blij' dat we het dit jaar nog kunnen 'afsluiten'.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:14 schreef L-E het volgende:
Vreemde O&N gaan jullie tegemoet..
Nee, feestdagen zijn lastig hier. Dode ouders enzo, kan ik niet zo goed tegen. En, heel mutserig, ik mis mijn ex-vriendje.
Zon zoek ik in de zomer wel op, ik wil boardenquote:Op woensdag 29 december 2010 10:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar in elk geval weer gaan! Dat ik dit jaar niet kan vind ik al erg.
Liever wel met iets meer zon maar de feestdagen ontlopen is ook top.
Val tho?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |