Ja iedereen wil pillen voor O&N, jij hebt het druk natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 11:05 schreef tijnbrein het volgende:
Deze tijd is juist het drukst bij mijn werk.
Zó niet sexyquote:
Was wel een deceptie, wordt je gelokt met de belofte van foto's met een lekker wijf, staat er op elke foto een kind bij...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah kunnen we allemaal weer rustig slapen
Ik ben zo slecht bereikbaar vanuit Thailand.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
alsof je iets beters te doen heb in januari dan een vakantie plannen?
Nu ook cyberspace.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:00 schreef L-E het volgende:
Ik zie dat stbabs en Q elkaar hebben gevonden.
Inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2010 11:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja iedereen wil pillen voor O&N, jij hebt het druk natuurlijk
Hahaha, die vervloekte moeders!quote:Op woensdag 29 december 2010 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was wel een deceptie, wordt je gelokt met de belofte van foto's met een lekker wijf, staat er op elke foto een kind bij...
Succes daarmeequote:Op woensdag 29 december 2010 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIk ben benieuwd hoe hij zich gaat gedragen
Ja, dat had ik dus maandag, op hyves dan, echt zum kotzenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was wel een deceptie, wordt je gelokt met de belofte van foto's met een lekker wijf, staat er op elke foto een kind bij...
quote:
Wel seks?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb (vrijwel) nooit slaapproblemen.
Kijk, jij snapt me!quote:
Nee poeder, i Haz itquote:Op woensdag 29 december 2010 11:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja iedereen wil pillen voor O&N, jij hebt het druk natuurlijk
Quelle surprise...quote:
vandaar de populariteit van uggsquote:
Die Pyjama kan uitquote:
En als ze het nou minstens van de profielfoto laten...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus maandag, op hyves dan, echt zum kotzen.
dan heb je wat om naar uit te kijken dacht ikquote:Op woensdag 29 december 2010 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht bereikbaar vanuit Thailand.
En ik ga toch nu niet een vakantie boeken voor volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |