quote:Op woensdag 29 december 2010 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
lijst, zoals gewoonlijk bij mij, in omgekeerde volgordeMwoah, paar leuke nummertjes. Ik zal eens zien hoe lang ik het volhoud, ik moet morgen ook nodig m'n kamer poetsen enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
lijst, zoals gewoonlijk bij mij, in omgekeerde volgordeFrank SinatraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
lijst, zoals gewoonlijk bij mij, in omgekeerde volgordeMatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
lijst, zoals gewoonlijk bij mij, in omgekeerde volgordeFields of GoldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
TIK EM AAN OUWE!quote:
Bløfquote:
quote:
shandy is toch gemberbiertje of stond het nou gelijk aan een sneeuwwitje.quote:
Moet jij niet naar het single topic!quote:
Helemaal doodgedraaidquote:
huh? neequote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet jij niet naar het single topic!
Daar zou jij toch ook moeten zitten als hitsige puber ?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet jij niet naar het single topic!
zit ik toch ookquote:Op woensdag 29 december 2010 00:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar zou jij toch ook moeten zitten als hitsige puber ?
Dat spul van Royal Club, een vriend van mij dronk het altijd en heeft dat als bijnaam.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
shandy is toch gemberbiertje of stond het nou gelijk aan een sneeuwwitje.
Was wat het ook alweer.
Doe ik ook.quote:
Niks tegen hitsige pubers he.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar zou jij toch ook moeten zitten als hitsige puber ?
spuitwater met bier.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat spul van Royal Club, een vriend van mij dronk het altijd en heeft dat als bijnaam.
Komt hij klaar over je gezicht! BAM JONGUH!quote:
ik heb besloten de eerste weken/maanden van 2011 en de laatste week van 2010 niet in andere topics te posten dan het 3fm topic/NBquote:Op woensdag 29 december 2010 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[Singles] Deze neger komt zo hard.
?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt hij klaar over je gezicht! BAM JONGUH!
En dat is omdat waarom?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb besloten de eerste weken/maanden van 2011 en de laatste week van 2010 niet in andere topics te posten dan het 3fm topic/NB
Ik ga daar niet heen vanwege de racistische TT.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[Singles] Deze neger komt zo hard.
Je kijkt te veel commerciële zenders na 00:00quote:Op woensdag 29 december 2010 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt hij klaar over je gezicht! BAM JONGUH!
dus je luistert ook geen Jeugd van Tegenwoordig?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga daar niet heen vanwege de racistische TT.![]()
Het is niet serieus bedoelt he.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus je luistert ook geen Jeugd van Tegenwoordig?
Wat hebben we misdaan ?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb besloten de eerste weken/maanden van 2011 en de laatste week van 2010 niet in andere topics te posten dan het 3fm topic/NB
quote:
Klopt, like discovery Channel No 5.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kijkt te veel commerciële zenders na 00:00
ik moet een beetje afkicken en er komt een examenweek aan...quote:Op woensdag 29 december 2010 00:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat hebben we misdaan ?
zoietsquote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef heloef het volgende:
Krijg slaap van dit nummer gooi er eens een beukplaat in.
Deep Throat Insidequote:Op woensdag 29 december 2010 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, like discovery Channel No 5.
U vraagt, zij draaienquote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef heloef het volgende:
Krijg slaap van dit nummer gooi er eens een beukplaat in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |