Ik zie nergens mensen iets verbieden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:14 schreef L-E het volgende:
Singles blijft wel voor eeuwig het topic waarin van alles niet mag he? Zeikerds.
Hoe dan wel?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, maar zo zijn we niet getrouwd.
Ja, echt. Sinds die instant-create-new-topic knop is er geen enkel excuus dat het nog zolang duurt.quote:
Is stichting korrelatie niet genoeg dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:14 schreef L-E het volgende:
Singles blijft wel voor eeuwig het topic waarin van alles niet mag he? Zeikerds.
De details PM je maar.quote:
Hmm, ging jij niet naar Malta?!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:18 schreef Yuki het volgende:
Het mag alleen als jij die 1000 met mij deelt.
Ik ook niet. Wel veel gejank over gejank.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zie nergens mensen iets verbieden.
was het niet leuk in het vorige topic?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zie nergens mensen iets verbieden.
Ik moet toch een ticket kopen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef Techno het volgende:
[..]
De detials PM je maar.
[..]
Hmm, ging jij niet naar Malta?!
Dat zijn mijn beste vrienden, geen kwaad woord over ze!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Is stichting korrelatie niet genoeg dan?
Daarom zijn ze genoeg,lijkt mijquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zijn mijn beste vrienden, geen kwaad woord over ze!
Nee, ik dacht 'Jeeeejquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je dacht "he, makkelijke manier voor stadsverniewing"
En als ze dan gaan kwijlen..kun je de harde korstjes erin soppenquote:
In dat geval, wil jij m'n nieuwe schoenen dan niet sponsoren?quote:
Het eerste gejank meestal terechter dan het tweede.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel veel gejank over gejank.
Wij hebben een ander idee van gejank, merk ik.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het eerste gejank meestal terechter dan het tweede.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, wil jij m'n nieuwe schoenen dan niet sponsoren?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn naam staat alweer in de boeken
Nah..zo hard ben ik niet..quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
En als ze dan gaan kwijlen..kun je de harde korstjes erin soppen
tsja je hebtquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij hebben een ander idee van gejank, merk ik.
quote:
Damn, dat je snel! Ow, wachtquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn naam staat alweer in de boeken
Hoi.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef rival het volgende:
[..]
tsja je hebt
maar ook
het is wel net ff anders natuurlijk
De waarheid klinkt beterquote:
Ik ging het bijna gelovenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nah..zo hard ben ik niet..
Als ik een lekker broodje in me hand heb en een negorr staat erbij en kwijlt ernaar, bied ik hem het broodje aan..zo ben ik ook wel.
Noooottttt.
Misschien wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij hebben een ander idee van gejank, merk ik.
He, dat heb ik niet verzonnenquote:
Nee ff serieus, vet lang niet gedaan! Maar was wel de snelste van de dag en ik zat onder een bepaalde tijd nu mag ik meedoen aan een uursrace binnenkortquote:
Tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ff serieus, vet lang niet gedaan! Maar was wel de snelste van de dag en ik zat onder een bepaalde tijd nu mag ik meedoen aan een uursrace binnenkort
Mensen die naar aanleiding van een programma over depressies zelf aangeven daarmee te maken hebben gehad, vind ik geen gejank. Naar aanleiding daarvan gaan miepen over díe mensen, dat vind ik dan wel gejank. Maar misschien heb ik alles volkomen verkeerd geinterpreteerd, die mogelijkheid bestaat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Misschien wel.
Wat versta je onder gejank?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Je zou rustig aan de ketting blijven als ik je die stukjes leer voor onder je enkels zou gevenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, dat heb ik niet verzonnen
Jij wilde me niet eens van de ketting halen in de eerste instantie, het is dat ik je kon wurgen.
Ik ben in de rouw, dus ik PM nog niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, uh. Waar blijven die PM's dan?
Ja en waar zijn die stukjes leer, hmm?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zou rustig aan de ketting blijven als ik je die stukjes leer voor onder je enkels zou geven
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef JoeBravo het volgende:
Groundhogday![]()
hij blijft tof
Tof inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef JoeBravo het volgende:
Groundhogday![]()
hij blijft tof
Gisteren toevallig ook nog The Bucket List gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Je bent nog niet braaf geweestquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en waar zijn die stukjes leer, hmm?
Dus jij denkt dat ik het van jouw kant gejank vond, daarnet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die naar aanleiding van een programma over depressies zelf aangeven daarmee te maken hebben gehad, vind ik geen gejank. Naar aanleiding daarvan gaan miepen over díe mensen, dat vind ik dan wel gejank. Maar misschien heb ik alles volkomen verkeerd geinterpreteerd, die mogelijkheid bestaat.
nope, toen was ik te druk met SupCom2quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gisteren toevallig ook nog The Bucket List gezien?
Hehe, die passie is ontstaan op de kartbaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
TofAl dat rondscheuren in de Bimmer doet toch iets
Bimmer?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
TofAl dat rondscheuren in de Bimmer doet toch iets
Verdomme, waarom ben ik ook zo'n vrouw.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik het van jouw kant gejank vond, daarnet?
Ja, je hebt het verkeerd begrepen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef Spezza19 het volgende:
Veldhuis & Kemper zijn inderdaad volkomen kut.....
overhypte klojo's
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef rival het volgende:
[..]
Hehe, die passie is ontstaan op de kartbaan
Bucket List kende ik alquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gisteren toevallig ook nog The Bucket List gezien?
Voor wat, ik heb nog niks gezienquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dahaag, voor wat hoort wat, vriend
acda en de munnik hebben wel een iets andere stijlquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tis toch zo? Acda & De Munnik na-apers zijn het.....
Wtf?quote:
Nee, dat komt omdat ik ook nog niks heb gezienquote:
Hehe, het ging over het algemeen..quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdomme, waarom ben ik ook zo'n vrouw.
Ah,ook leuk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nope, toen was ik te druk met SupCom2
In dit geval heb je een excuus: Boudi spreekt wel vaker in raadsels.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdomme, waarom ben ik ook zo'n vrouw.
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tis toch zo? Acda & De Munnik na-apers zijn het.....
Ik heb geen moeite met reclames. Zeker niet als ik films al eens zonder gezien hebquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bucket List kende ik al
Groudhog Day ook....
dus ga ze niet nog eens met reclame tussendoor kijken
probeer google imagesquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat ik ook nog niks heb gezien
In raadsels?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
In dit geval heb je een excuus: Boudi spreekt wel vaker in raadsels.
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef rival het volgende:
[..]
maar wel rondjes in pa's auto met de handrem!
dan vermaak je je ook wel op de kartbaan
Mja, ik weet niet... Voel me veiliger in een autoquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja rijdt met sneeuw en ijzel, maar niet op de kartbaan?
Vast, maar ik durf nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef rival het volgende:
[..]
maar wel rondjes in pa's auto met de handrem!
dan vermaak je je ook wel op de kartbaan
Boudieboebiedoeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, het ging over het algemeen..
Bovendien, iemand die mij metBoudiboedieboedibou..limia
groet, staat aan mijn kant.
Je wordt oudquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef missbehavin het volgende:
Pfff pas half elf en ik kak helemaal in...
Nope,,dit stond duidelijk los van elkaar. Dat men het hoogwaardige niet altijd even goed kan verwerken in de bovenkamer, is niet mijn falen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
In dit geval heb je een excuus: Boudi spreekt wel vaker in raadsels.
klopt, maar ik heb de vervelende neiging bijna altijd vriendelijk te willen blijvenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In raadsels?Hij lult gewoon uit z'n nek man
Soms, soms niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In raadsels?Hij lult gewoon uit z'n nek man
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nope,,dit stond duidelijk los van elkaar. Dat men het hoogwaardige niet altijd even goed kan verwerken in de bovenkamer, is niet mijn falen.
Ja, dat hoor ik vaker... iets aan die karretjes staat me niet aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens met een ervaren karter meegaan.. *hint hint * wink wink*
Dudequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klopt, maar ik heb de vervelende neiging bijna altijd vriendelijk te willen blijven
En dirt karten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik vaker... iets aan die karretjes staat me niet aan
Nu overduidelijk wel.quote:
Nah, dan heb je t toch gezien?quote:
wat?quote:
rally kartenquote:
Voor ik ook maar iets doe, wil ik ze in levende lijve gezien hebbenquote:
Waarverkopen ze die handel?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor ik ook maar iets doe, wil ik ze in levende lijve gezien hebben
Weet ik veelquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
heb n kamervolgens collegaatje die in Mestreech gestudeerd heeft zijn t topkamers
Nuttin'quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je wordt oudZelfs ik ben nog klaar wakker
Vorig jaar gedaanquote:
Feliquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
heb n kamervolgens collegaatje die in Mestreech gestudeerd heeft zijn t topkamers
Tof! Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb je morgen tijd?quote:
Feliquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat is andersquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veelIk heb nog nooit gekart. Het dichtst bij kwam ik met de quad koeien binnen drijven voor het melken
Feli jij!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Dit was gewoon lomp doenmet een kart, quad en crossmotorquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef rival het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vorig jaar gedaanop de loosdrechtse plassen
(maatje had oude banden omgebouwd naar spijkerbanden op z'n kart
[/quote
volgens mij kan dat ergens in den haag of daar in de buurt! Vroegah kon het hier in de buurt ook nog weleens
Congratzquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
Ik ben net zo oudquote:
Truste Snuitquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Schatjes! ik ga jullie een hele fijne relaxte nacht toewensen!
Lang geleden dat ik het heb gedaan trouwensquote:
zitten er nog leuke perks aan deze club?quote:
Slaap lekker Snuit, hoe gaat het opruimen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Truste kerelquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ga morgen foto's laten maken van m'n knollie in de sneeuwquote:
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
zitten er nog leuke perks aan deze club?
Jerks genoeg.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga morgen foto's laten maken van m'n knollie in de sneeuw
Trusten,quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Gebruiken wij oude mensen woorden als shizzle?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Luisteren oude mensen shizzle als dit?
Hier ligt nog zo'n 30 cmquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar de sneeuw is weg?
(hier bijna tenminste)
Ik haat plastic, ik hou van flight cases en roet is vies! ik stink een uur in de wind, maar het vlot.. nog een weekje wachten en dan eens kijken of er nog iets wil gaan werken van de troep.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slaap lekker Snuit, hoe gaat het opruimen?
Trustequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:
korting op OV.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of course. That is, if you want to see them.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef missbehavin het volgende:
Dat ben ik ook.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij nog onder de 40 zat..
quote:
en toch.. slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik haat plastic, ik hou van flight cases en roet is vies! ik stink een uur in de wind, maar het vlot.. nog een weekje wachten en dan eens kijken of er nog iets wil gaan werken van de troep.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Of course. That is, if you want to see them.
Ik heb vrij de komende dagen, dus als je extra hand nodig hebt, moet je maar ff bellen, heb ook nog wel een aanhanger te leenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik haat plastic, ik hou van flight cases en roet is vies! ik stink een uur in de wind, maar het vlot.. nog een weekje wachten en dan eens kijken of er nog iets wil gaan werken van de troep.
Ja mang, straattaal spraken we 25 jaar geleden al jeweetz.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef Barbusse het volgende:
Gebruiken wij oude mensen woorden als shizzle?
Lekkerquote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Het enige nummer wat ik nog steeds uit mn hoofd op gitaar kan spelen, incl soloquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Van het intro krijg ik al kippenvel![]()
Mij nu ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een ander FOK! gemiddelde.
Blits makenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja mang, straattaal spraken we 25 jaar geleden al jeweetz.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee
Ik plaag je maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het enige nummer wat ik nog steeds uit mn hoofd op gitaar kan spelen, incl solo
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik plaag je maarIk ben 22 Samzzie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik plaag je maarIk ben niet boosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Gelukkigquote:
37quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig
Maar, nu weet ik het nog steeds niet... 35?
Nog steeds een goddellijk lichaam hoor, zie je niks van.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Was je op je 19e al zwanger? Naarr..
Een prachtig jaartalquote:
Makkelijk roepen zonder foto'squote:Op dinsdag 28 december 2010 22:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Nog steeds een goddellijk lichaam hoor, zie je niks van.
Tja,,dat kan...geloof er niets van!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Nog steeds een goddellijk lichaam hoor, zie je niks van.
Jaaa, dat klopt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een prachtig jaartal, voor mannen dan.
23 is nog mooierquote:
Dat dacht ikquote:
quote:
Jij bent maar tien jaar jonger dan mijn paquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ikHet jaar van Taxi Driver
En mijquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ikHet jaar van Taxi Driver
Dit vind ik dan weer een verontrustende postquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent maar tien jaar jonger dan mijn pa
Een simpele constateringquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer een verontrustende post
Ga jij nou ook al de huilie uithangen ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef Boudibou het volgende:
Iedereen is ouder, maar toch zal ik als eerste sterven.![]()
En ik word beter met de jaren, zoals het hoortquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent maar tien jaar jonger dan mijn pa
Nee, ik lieg, 13
Het is ook mijn jaartal sufferd, dus niet alleen een goed mannenjaar.quote:
nog 212 dagen tot ik 24 benquote:
Dan ben ik heel beniewd naar de foto's.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Met foto's roep ik het ook makkelijk hoor.
Samzz dr pa is maar 7 jaar ouder dan jijquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet alles te vermelden
En ons, zombievriendinnetje, ons!quote:
Ik heb een gescheurde nagel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik word beter met de jaren, zoals het hoort
Ik constateer iets. Not afraid to die.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al de huilie uithangen ?
Oh jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ons, zombievriendinnetje, ons!
Yupquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Samzz dr pa is maar 7 jaar ouder dan jij
Nee, ik moet ze nu al uit mn PM-box verjagen, dat zal dan alleen maar erger worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben ik heel beniewd naar de foto's.
Dat heeft elk jaartal. Gelukkig maak ik veel goedquote:
Ik wilde alleen even laten weten dat een deel van de lui hier mijn pa zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet alles te vermelden
En waarom ben jij dan eerder dood?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik constateer iets. Not afraid to die.
Das namelijk het hele principe van leven.
Nu al, dat voorspelt wat voor je 40equote:
Wrijf het er ff inquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde alleen even laten weten dat een deel van de lui hier mijn pa zou kunnen zijn
L-E ziet er goed uit, take my word for that.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef PeuRac het volgende:
Dan ben ik heel beniewd naar de foto's.
Hap, hap...pyy Days.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is ook mijn jaartal sufferd, dus niet alleen een goed mannenjaar.
Dat valt wel mee, dan zou ik hele dagen niks anders kunnen doen dan pm's sturen al ik iedereen waarvan ik foto's heb zou pm'enquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik moet ze nu al uit mn PM-box verjagen, dat zal dan alleen maar erger worden.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik constateer iets. Not afraid to die.
Das namelijk het hele principe van leven.
Tuurlijk niet, daar heb je conserveringsmiddelen voor!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu al, dat voorspelt wat voor je 40e
Datquote:
Botox ftw?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, daar heb je conserveringsmiddelen voor!
Dat denk ik. Instinct laat me nooit in de steek.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef YipYip het volgende:
[..]
En waarom ben jij dan eerder dood?
Zie jij er eerst maar zo goed uit te zien op mijn leeftijd gupquote:
Dat kan ik niet tegenspreken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef missbehavin het volgende:
Dat heeft elk jaartal. Gelukkig maak ik veel goed
En anders helpen wij een handje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat denk ik. Instinct laat me nooit in de steek.
Waarmee conserveer jij jezelf dan?quote:
Kom nou maar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik moet ze nu al uit mn PM-box verjagen, dat zal dan alleen maar erger worden.
Hoe moet ik nu weten wat er over 20 jaar op de markt is?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarmee conserveer jij jezelf dan?
Ik conserveer mezelf met zout. En mensen maar zeggen dat ik teveel gebruikquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarmee conserveer jij jezelf dan?
Maar cola breekt toch alles weer af?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik conserveer mezelf met zout. En mensen maar zeggen dat ik teveel gebruik
Dat vind ik fijn. En ik vind je toch wel lief, dusquote:
Ga weg Boebiedoebeldiedoe!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kom nou maar.
Maak je woorden waar.
Dat doettie nu al nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie jij er eerst maar zo goed uit te zien op mijn leeftijd gup
nee, dat helpt ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar cola breekt toch alles weer af?
En hoe peilen we dat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie jij er eerst maar zo goed uit te zien op mijn leeftijd gup
quote:
Zo zijn wijquote:
Zolang je alles eruit haalt,maakt het niet uit denk ik. Mijn oma zei altijd,oud worden is niet leuk. Tot 60 was het leuk,daarna dondert de boel in elkaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat denk ik. Instinct laat me nooit in de steek.
Oh, dus daarom word ik altijd ouder geschat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef rival het volgende:
[..]
Cola zorgt voor een jong uiterlijk, wij weten dat
Ja. Want Colaquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zolang je alles eruit haalt,maakt het niet uit denk ik. Mijn oma zei altijd,oud worden is niet leuk. Tot 60 was het leuk,daarna dondert de boel in elkaar
Oh, daarom mag je Aspen dus niet in... Ik snapte het al nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso. Ik leef liever tot mijn 50e goed, dus leeftijdje-Techno, , dan 80 jaar kut.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zolang je alles eruit haalt,maakt het niet uit denk ik. Mijn oma zei altijd,oud worden is niet leuk. Tot 60 was het leuk,daarna dondert de boel in elkaar
ben ik dan de uitzondering die de regel bevestigd?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, dus daarom word ik altijd ouder geschat.
Techno al 50? Je tijd met Duim bleken tropenjaren?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sowieso. Ik leef liever tot mijn 50e goed, dus leeftijdje-Techno, , dan 80 jaar kut.
Ik drink nooit colaquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent net 36 geworden toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben ik dan de uitzondering die de regel bevestigd?
+1!quote:
Is er andere Cola dan?quote:
daar mocht ik ooit een keer niet in... hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daarom mag je Aspen dus niet in... Ik snapte het al niet
Ik ben net zo oud als Techno... Dus Tech en ik hebben nog even te gaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sowieso. Ik leef liever tot mijn 50e goed, dus leeftijdje-Techno, , dan 80 jaar kut.
Jaaaaa...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef rival het volgende:
[..]
daar mocht ik ooit een keer niet in... hoe weet jij dat?
't is dat jij een potje kan breken bij me, maar anders...quote:
Gaan jullie samen shoppen voor een rollator?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ben net zo oud als Techno... Dus Tech en ik hebben nog even te gaan
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't is dat jij een potje kan breken bij me, maar anders...![]()
Ja, sorry. We zien er niet allemaal zo rot uit onder de 30.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef Boudibou het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Paus-mobiel is veel stoerderquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gaan jullie samen shoppen voor een rollator?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ben net zo oud als Techno... Dus Tech en ik hebben nog even te gaan
Die heb ik al jaaaaaaren. Dit jaar eindelijk winterbanden dohquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gaan jullie samen shoppen voor een rollator?
Neuh.. zo'n tweezits racedingquote:
*auw he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't is dat jij een potje kan breken bij me, maar anders...![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, sorry. We zien er niet allemaal zo rot uit onder de 30.Hey,,die ken ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ik maar eens ga kijken voor een scootmobiel. Wij vrouwen worden sneller oud natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die heb ik al jaaaaaaren. Dit jaar eindelijk winterbanden doh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |