Truste kerelquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Schatjes! ik ga jullie een hele fijne relaxte nacht toewensen!
Ik ga morgen foto's laten maken van m'n knollie in de sneeuwquote:
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
zitten er nog leuke perks aan deze club?
Jerks genoeg.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga morgen foto's laten maken van m'n knollie in de sneeuw
Trusten,quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Gebruiken wij oude mensen woorden als shizzle?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Luisteren oude mensen shizzle als dit?
Hier ligt nog zo'n 30 cmquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar de sneeuw is weg?
(hier bijna tenminste)
Ik haat plastic, ik hou van flight cases en roet is vies! ik stink een uur in de wind, maar het vlot.. nog een weekje wachten en dan eens kijken of er nog iets wil gaan werken van de troep.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slaap lekker Snuit, hoe gaat het opruimen?
Trustequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:
korting op OV.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of course. That is, if you want to see them.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef missbehavin het volgende:
Dat ben ik ook.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij nog onder de 40 zat..
quote:
en toch.. slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik haat plastic, ik hou van flight cases en roet is vies! ik stink een uur in de wind, maar het vlot.. nog een weekje wachten en dan eens kijken of er nog iets wil gaan werken van de troep.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Of course. That is, if you want to see them.
Ik heb vrij de komende dagen, dus als je extra hand nodig hebt, moet je maar ff bellen, heb ook nog wel een aanhanger te leenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik haat plastic, ik hou van flight cases en roet is vies! ik stink een uur in de wind, maar het vlot.. nog een weekje wachten en dan eens kijken of er nog iets wil gaan werken van de troep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |