SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Je zou rustig aan de ketting blijven als ik je die stukjes leer voor onder je enkels zou gevenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, dat heb ik niet verzonnen
Jij wilde me niet eens van de ketting halen in de eerste instantie, het is dat ik je kon wurgen.
Ik ben in de rouw, dus ik PM nog niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, uh. Waar blijven die PM's dan?
Ja en waar zijn die stukjes leer, hmm?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zou rustig aan de ketting blijven als ik je die stukjes leer voor onder je enkels zou geven
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef JoeBravo het volgende:
Groundhogday![]()
hij blijft tof
Tof inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef JoeBravo het volgende:
Groundhogday![]()
hij blijft tof
Gisteren toevallig ook nog The Bucket List gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Je bent nog niet braaf geweestquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en waar zijn die stukjes leer, hmm?
Dus jij denkt dat ik het van jouw kant gejank vond, daarnet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die naar aanleiding van een programma over depressies zelf aangeven daarmee te maken hebben gehad, vind ik geen gejank. Naar aanleiding daarvan gaan miepen over díe mensen, dat vind ik dan wel gejank. Maar misschien heb ik alles volkomen verkeerd geinterpreteerd, die mogelijkheid bestaat.
nope, toen was ik te druk met SupCom2quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gisteren toevallig ook nog The Bucket List gezien?
Hehe, die passie is ontstaan op de kartbaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
TofAl dat rondscheuren in de Bimmer doet toch iets
Bimmer?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
TofAl dat rondscheuren in de Bimmer doet toch iets
Verdomme, waarom ben ik ook zo'n vrouw.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik het van jouw kant gejank vond, daarnet?
Ja, je hebt het verkeerd begrepen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef Spezza19 het volgende:
Veldhuis & Kemper zijn inderdaad volkomen kut.....
overhypte klojo's
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef rival het volgende:
[..]
Hehe, die passie is ontstaan op de kartbaan
Bucket List kende ik alquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gisteren toevallig ook nog The Bucket List gezien?
Voor wat, ik heb nog niks gezienquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dahaag, voor wat hoort wat, vriend
acda en de munnik hebben wel een iets andere stijlquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tis toch zo? Acda & De Munnik na-apers zijn het.....
Wtf?quote:
Nee, dat komt omdat ik ook nog niks heb gezienquote:
Hehe, het ging over het algemeen..quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdomme, waarom ben ik ook zo'n vrouw.
Ah,ook leuk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nope, toen was ik te druk met SupCom2
In dit geval heb je een excuus: Boudi spreekt wel vaker in raadsels.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdomme, waarom ben ik ook zo'n vrouw.
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tis toch zo? Acda & De Munnik na-apers zijn het.....
Ik heb geen moeite met reclames. Zeker niet als ik films al eens zonder gezien hebquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bucket List kende ik al
Groudhog Day ook....
dus ga ze niet nog eens met reclame tussendoor kijken
probeer google imagesquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat ik ook nog niks heb gezien
In raadsels?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
In dit geval heb je een excuus: Boudi spreekt wel vaker in raadsels.
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef rival het volgende:
[..]
maar wel rondjes in pa's auto met de handrem!
dan vermaak je je ook wel op de kartbaan
Mja, ik weet niet... Voel me veiliger in een autoquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja rijdt met sneeuw en ijzel, maar niet op de kartbaan?
Vast, maar ik durf nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef rival het volgende:
[..]
maar wel rondjes in pa's auto met de handrem!
dan vermaak je je ook wel op de kartbaan
Boudieboebiedoeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, het ging over het algemeen..
Bovendien, iemand die mij metBoudiboedieboedibou..limia
groet, staat aan mijn kant.
Je wordt oudquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef missbehavin het volgende:
Pfff pas half elf en ik kak helemaal in...
Nope,,dit stond duidelijk los van elkaar. Dat men het hoogwaardige niet altijd even goed kan verwerken in de bovenkamer, is niet mijn falen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
In dit geval heb je een excuus: Boudi spreekt wel vaker in raadsels.
klopt, maar ik heb de vervelende neiging bijna altijd vriendelijk te willen blijvenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In raadsels?Hij lult gewoon uit z'n nek man
Soms, soms niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In raadsels?Hij lult gewoon uit z'n nek man
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nope,,dit stond duidelijk los van elkaar. Dat men het hoogwaardige niet altijd even goed kan verwerken in de bovenkamer, is niet mijn falen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |